quote:21. Ronde 07.02.2021 14:30 U FC Groningen
22. Ronde 14.02.2021 14:30 T Willem II
23. Ronde 21.02.2021 12:15 U FC Twente
24. Ronde 28.02.2021 16:45 U AZ Alkmaar
25. Ronde 06.03.2021 16:30 T VVV-Venlo
26. Ronde 14.03.2021 14:30 U PSV
27. Ronde 20.03.2021 20:00 T FC Emmen
28. Ronde 04.04.2021 16:45 T Fortuna Sittard
29. Ronde 11.04.2021 12:15 U FC Utrecht
30. Ronde 25.04.2021 16:45 T Vitesse
31. Ronde 02.05.2021 12:15 U ADO Den Haag
32. Ronde 09.05.2021 14:30 T AFC Ajax
33. Ronde 13.05.2021 14:30 U Heracles Almelo
34. Ronde 16.05.2021 14:30 T RKC Waalwijk
quote:Op maandag 1 februari 2021 12:38 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@Bombvis , @fetX , @Caland , @ThePlaneteer , @Erasmus en @Bottendaal weten weer waar ze staan.
Niet op het doekje in ieder geval
Hij kan er niet zoveel aan doen natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:08 schreef fetX het volgende:
Overigens, ik word wel een beetje gek van Bijlow. Hoe kun je als keeper zo vaak geblesseerd raken als je zo weinig speelt
Dat snap ik ook wel, maar het is nogal frustrerend (het meest voor hem natuurlijk). Als dit zo doorgaat, gaat hij het niet ver schoppen in ieder geval.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan er niet zoveel aan doen natuurlijk.
Zonde ja, je (ik tenminste) gunt het hem ook zo omdat het ook nog eens een erg fanatieke supporter is inclusief Feyenoord plakplaatjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar het is nogal frustrerend (het meest voor hem natuurlijk). Als dit zo doorgaat, gaat hij het niet ver schoppen in ieder geval.
Als hij een seizoen fit blijft staat hij zo in het NL elftal, maar die kans dat dat gebeurt acht ik inmiddels minimaal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, je (ik tenminste) gunt het hem ook zo omdat het ook nog eens een erg fanatieke supporter is inclusief Feyenoord plakplaatjes(en hij daarbij ook nog eens erg talentvol is in plaats van de Danny Buijsjes van deze wereld)
Denk je dat die blessure gevoeligheid ook te verminderen is of is dat kansloos?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Zonde ja, je (ik tenminste) gunt het hem ook zo omdat het ook nog eens een erg fanatieke supporter is inclusief Feyenoord plakplaatjes(en hij daarbij ook nog eens erg talentvol is in plaats van de Danny Buijsjes van deze wereld)
Ik betwijfel inmiddels of Fer wel beter is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:21 schreef Zipportal het volgende:
Marsman; Geertruida, Botteghin, Senesi, Malacia; Toornstra, Fer, Kkc; Berghuis, Linssen, Sinisterra
NOOIT MEER DIEMERS.
Is ie weer geblesseerd jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij een seizoen fit blijft staat hij zo in het NL elftal, maar die kans dat dat gebeurt acht ik inmiddels minimaal.
Overigens moeten we van @:Elan verder niet zo zeuren over die constante blessures en pijntjes van Bijlow.
Echt een mooi plekje gekregen.quote:
Laat Jorgensen dit niet horen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hij kan er niet zoveel aan doen natuurlijk.
‘Een ontketend Feyenoord’quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:27 schreef aTypisch het volgende:
wat praat zo'n Been ook een onzin he voor een wedstrijd
genot
lon deoquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leo, Leo, waarom toch altijd weer die overacting.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:39 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Leo, Leo, waarom toch altijd weer die overacting.
Zonder commentaar en met een half oog, is het erg vermakelijk en goedquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Wilde net zeggen dat ik blij ben dat ik vandaag niet kan kijken, is het blijkbaar al 1-0. Al is het zo te lezen nog niet echt aan te gluren
2-0quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:48 schreef Irritatie100 het volgende:
Wilde net zeggen dat ik blij ben dat ik vandaag niet kan kijken, is het blijkbaar al 1-0. Al is het zo te lezen nog niet echt aan te gluren
Dat Feyenoord ook nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
dat vvv weet niet wat het overkomt
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 16:52 schreef fetX het volgende:
Berghuis heeft er weer niet echt zin in zo te zien.
Eerste was ook door het midden, had die keeper imo ook wel kunnen hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
Op halve kracht 3-0. Dat zie je ook nooit.
Dat VVV is echt onthutsend zwak zeg. Die laatste goal is exemplarisch.
We hadden ook nog de vaste slooppartij tegen Psvquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:02 schreef RvLaak het volgende:
Eerste keer dit seizoen dat ze zo vroeg, zo comfortabel, voor staan?
3-0 was 41', ergo laterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden ook nog de vaste slooppartij tegen Psv
Als Feyenoord speelt zit ik eigenlijk nooit achterover, laat staan dat ik leun...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar tegen PSV thuis kun je altijd wel achterover leunen.
Blijft in potentie je beste middenvelder natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel blij dat hij nu weer even echt de kans krijgt
Vvv verloor niet zomaar met 0-13 natuurlijk. Wat een pestbende is het daar. Begrijp niet hoe die niet onderaan staan. Ja die Griek, maar het verbaast mij dat hij berhaupt tot scoren komt in zo’n ploegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
Op halve kracht 3-0. Dat zie je ook nooit.
Dat VVV is echt onthutsend zwak zeg. Die laatste goal is exemplarisch.
Denk vooral dat hij de eerste helft van dit seizoen een terugval had zoals elk talent dat heeft. Maar inderdaad, hopelijk trekt hij deze lijn weer door net als de laatste 10 wedstrijden van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:36 schreef leeroy het volgende:
Blij dat Kokcu een opleving heeft, hopelijk kan hij dit doortrekken.
Ik kijk nog even, mijn god. Baltempo ligt belachelijk laag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, kabbelt wat voort. Hele saaie wedstrijd eigenlijk.
Dickie mag wel wisselen.
nehquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:51 schreef Binge-watch het volgende:
Doe eens ff een halfuurtje Bozenik Dick.
Beter, Jurk boeit het toch geen reet meerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:54 schreef aTypisch het volgende:
ook echt jorgensen die op de bank blijft voor bozenik
joeequote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter, Jurk boeit het toch geen reet meer
Totaal geen tegenstand ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je ziet die blikken bij de Feyenoord-spelers ook, die hebben echt wel door dat dit meer aan VVV ligt
Dit maak je zelden mee inderdaad. Dit VVV heeft gewoon punten gepakt tegen clubs waar wij dan niet van winnen hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef fetX het volgende:
VVV moet wel echt de slechtste ploeg uit de Eredivisie zijn zou je zeggen.
Als je 5-0 ook als dik bestempelt, dan toch zeker drie weken geleden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat jullie zo dik hebben gewonnen?
Dat is wel dik, maar niet zo dik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:31 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Als je 5-0 ook als dik bestempelt, dan toch zeker drie weken geleden.
14 februari 5-0 tegen Willem II.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Geert. Toorn was goed ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu gestemd.
Maar was de Toorn natuurlijk.
0-7 tegen Sparta in december 2017quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Jullie?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Antonucciquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:55 schreef aTypisch het volgende:
ik gun kokcu wel een voetballend maatje op het het middenveld volgend seizoen, misschien kan texeira nog effe zijn best gaan doen met zijn blote billen gezicht
Dat wordt hem niet.quote:
Hij blinkt niet uit bij Volendam. Ik zie niet hoe hij hier dan een significante bijdrage kan gaan leveren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, knap dat je dat al weet. Nou, verkopen dan maar!
Vier doelpunten en zeven assists in 23 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij blinkt niet uit bij Volendam. Ik zie niet hoe hij hier dan een significante bijdrage kan gaan leveren.
Ik denk dat Kokcu in een Vilhena rol gaat spelen, als lopende CVM.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Slot gaat met een 10 spelen die heel snel samen met de 9 druk kan zetten. Ik vraag mij af of Kokcu dat in zich heeft.
Dat kan ik me echt totaal niet voorstellen. Kkc is veel meer een echte 10 dan Vilhena.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk dat Kokcu in een Vilhena rol gaat spelen, als lopende CVM.
Waarom was hij zijn basisplaats kwijt eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:01 schreef hhh38 het volgende:
8 goals al voor De Geert dit seizoen, dat worden dubbele cijfers
Kokcu is toch ook geen typische Nederlandse 10?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt totaal niet voorstellen. Kkc is veel meer een echte 10 dan Vilhena.
Wat niet precies? Hij is technisch vaardig, creatief en heeft een goede steekbal en prima schot in huis. Als ie in vorm is tenminste.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kokcu is toch ook geen typische Nederlandse 10?
Bij een Nederlandse 10 denk ik meer aan een trequartista a la Litmanen die ook veel handig loopwerk verricht en in ieder geval veel explosieve snelheid heeft. Kokcu vind ik eigenlijk meer een echte middenvelder met inderdaad een goede pass en steekbal, een type Van Hanegem/Sneijder.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat niet precies? Hij is technisch vaardig, creatief en heeft een goede steekbal en prima schot in huis. Als ie in vorm is tenminste.
Ja oke, maar dat is niet per se het type dat Slot veel gebruikt toch? Het enige wat Kkc daarvoor mist is een neusje voor de goal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij een Nederlandse 10 denk ik meer aan een trequartista a la Litmanen die ook veel handig loopwerk verricht en in ieder geval veel explosieve snelheid heeft. Kokcu vind ik eigenlijk meer een echte middenvelder met inderdaad een goede pass en steekbal, een type Van Hanegem/Sneijder.
Ik doelde er inderdaad onder meer op dat Kokcu niet het type is dat echt veel in scoringspositie komt. Slot heeft natuurlijk wel een tijd in Stengs zo'n typische 10 gezien maar ik neem aan dat hij dat met Kokcu niet probeert. Ik denk wel dat Kokcu veel baat zou kunnen hebben bij Slot, dat is toch iemand die jeugdige grilligheid wat minder cynisch beziet dan Advocaat en ook ruimte geeft om fouten te maken. Zou goed zijn voor Kokcu om in ieder geval nog een jaar te blijven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is niet per se het type dat Slot veel gebruikt toch? Het enige wat Kkc daarvoor mist is een neusje voor de goal.
Hij speelt de laatste wedstrijden ook weer best prima, maar hij kan veel beter.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Advocaat kreeg vorig seizoen kokcu wel aan de praat.
Mooi, dan kunnen Toorn en Botteghin weer net iets te hard op de enkels van PSV-spelers gaan staan.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijk, Nijhuis fluit PSV- Feyenoord, dat wordt genieten
Nou, fantastisch zeg.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijk, Nijhuis fluit PSV- Feyenoord, dat wordt genieten
Zolang het Siemen Mulder niet is zou het me echt aan mijn reet roesten wie die fluit in zijn bek douwt.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch wel geinig? Niet zo zuur doen man
Mij over het algemeen ook niet maar tegen PSV is het wel leuk, aangezien Schmidt nog een paar weken terug aan het huilen was dat Nijhuis had gezegd bewust tegen PSV te fluitenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang het Siemen Mulder niet is zou het me echt aan mijn reet roesten wie die fluit in zijn bek douwt.
Kan dus eigenlijk alleen maar in je nadeel werken. Enige wat ik altijd wel prettig vind is dat Nijhuis veel doorlaat, maar zo'n mannelijk team hebben we niet meer helaas.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij over het algemeen ook niet maar tegen PSV is het wel leuk, aangezien Schmidt nog een paar weken terug aan het huilen was dat Nijhuis had gezegd bewust tegen PSV te fluiten
Oke Pleun2011quote:Op maandag 8 maart 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dus eigenlijk alleen maar in je nadeel werken. Enige wat ik altijd wel prettig vind is dat Nijhuis veel doorlaat, maar zo'n mannelijk team hebben we niet meer helaas.
Zijn verhaal was wel iets genuanceerder dan dat.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dick vindt het niet leuk dat er een Feyenoord-serie op Disney Channel komt.
Zeer zeker, vond dat ie het goed onder woorden bracht. Ook interessant hoeveel toegang Disney heeft, ben echt wel benieuwd naar de serie eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn verhaal was wel iets genuanceerder dan dat.
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes vanquote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMJ1xBGBs2s/
Leuk om dit op deze manier een beetje mee te krijgen
Ze staan ook wel lekker te verdedigen, met zo'n ergerlijke keeper die na elke goal de verdedigers terecht gaat wijzen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes van
Heeft wel iets, dat live kijken. Volgens mij is er sowieso wel animo voor wedstrijden bezoeken. Mss wel een idee om supporters toe te laten in zo’n voetbalstadion, daar kan Feyenoord best wel wat centen aan verdienen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMJ1xBGBs2s/
Leuk om dit op deze manier een beetje mee te krijgen
Huh, die tribunes zijn toch bedoeld voor spandoekenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft wel iets, dat live kijken. Volgens mij is er sowieso wel animo voor wedstrijden bezoeken. Mss wel een idee om supporters toe te laten in zo’n voetbalstadion, daar kan Feyenoord best wel wat centen aan verdienen.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, die tribunes zijn toch bedoeld voor spandoeken
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes van
Ik blijf erbij, de enige die er voordeel aan heeft om zonder publiek te spelen nu is Vitesse.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.
ik vind het niveau in het algemeen nog best aardig gezien de omstandighedenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.
Ik vrees dat we ons erg snel vastklampen aan een paar hoogtepunten. Ik kan mij CL wedstrijden (van o.a. Real) herinneren, waarbij ik eerst dacht naar een jeugdwedstrijd te kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het niveau in het algemeen nog best aardig gezien de omstandigheden
Nummer 1 heeft wel meer lading, dat was volgens mij zijn laatste balcontact als profvoetballer. Dan was dit wel een goddelijke afsluiter. Sowieso, een hattrick maken in je laatste wedstrijd als prof, dat kan alleen een hele grotequote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Vind nummer 2 mooier dan 1.
Geweldige spits, jammer dat ie in die periode bij ons speelde.
Gaat dat ooit nog wat worden?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoop stiekem een beetje dat Bozenik een soort van Makaay wordt.
Simpele antwoord: ik weet het niet. Dan zal hij echt een langere serie aan wedstrijden moeten spelen, op basis van die 160 minuten dit seizoen kan ik nog geen oordeel vellen, en vorig seizoen bleek hij opvallend nuttig voor een wel heel beperkte speler. Hij gaat het aankomende EK basisspeler worden bij Slowakije, ben er dan wel echt benieuwd naar.quote:
Ik kan me herinneren dat seizoen 2007-2008 toen al die gasten kwamen best prima begon, maar dat toen bekend werd dat Van Marwijk bondscoach zijn worden en alles in elkaar flikkerdequote:Op woensdag 10 maart 2021 11:58 schreef De_Kraam het volgende:
Blijft toch wel bijzonder dat we aan een elftal met Makaay, Gio, Tomasson, El Ahmadi en Wijnaldum alleen een schrale bekerwinst hebben overgehouden (en 40-45 miljard euro schuld).
Nummer 10 is wel het ultieme 'Das Phantom' doelpunt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Vind nummer 2 mooier dan 1.
Geweldige spits, jammer dat ie in die periode bij ons speelde.
Ja idd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nummer 10 is wel het ultieme 'Das Phantom' doelpunt.
Je zei het correct, zo jammer dat hij juist in die periode bij ons zat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja idd.
Toch jammer dat het toch als een mislukking werd gezien, voor mijn gevoel althans, die periode Makaay.
Ja precies. Gert Jan als trainer bijvoorbeeld. Zonde.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zei het correct, zo jammer dat hij juist in die periode bij ons zat.
En ook nog een poosje Mario zag ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Gert Jan als trainer bijvoorbeeld. Zonde.
Ja klopt, Bertje, Gert-Jan en Marioquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ook nog een poosje Mario zag ik.
2009/10 was best een leuk seizoen. Veel jonge spelers, we hielden heel vaak de 0 waardoor Vlaar/Bahia ineens werd neergezet als een droomduo, bekerfinale gehaald. Maar uiteindelijk bleef je achter met een nietszeggende 4e plek, een totaal verkrachte en dramatische bekerfinale en daarna een rampseizoenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ook nog een poosje Mario zag ik.
GERT JAN MOE BLIJ VUHquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Gert Jan als trainer bijvoorbeeld. Zonde.
En van de gnantste periodes die ik heb meegemaakt, inclusief dat niet juichen in Heerenveenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gert Jan die mee ging klappen met 'we shall not be moved'. Gert Jan prima populist.
Moet eerlijk bekennen dat ik wel #teamVerbeek was in die periode. Achteraf niet meer nadat bij werkelijk elke club hetzelfde verhaal naar voren kwam.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
En van de gnantste periodes die ik heb meegemaakt, inclusief dat niet juichen in Heerenveen
Vooral toen er achteraf zo’n boekje werd opengedaan over die droplul.
Zo had ik je inderdaad wel ingeschatquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik wel #teamVerbeek was in die periode.
KRIJG DE TERING JOH MEGADEBIELquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo had ik je inderdaad wel ingeschat
De enige die blij was met Verbeek, was volgens mij Gini. Die vond dat survivalen leuk, dacht waarschijnlijk dat het een schoolreisje was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik wel #teamVerbeek was in die periode. Achteraf niet meer nadat bij werkelijk elke club hetzelfde verhaal naar voren kwam.
Mij staat ook nog bij dat Makaay continu onterecht werd afgefloten voor buitenspel.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nummer 10 is wel het ultieme 'Das Phantom' doelpunt.
Zie artikel "Voor Marcos Senesi telt alleen winnen: 'Feyenoord is een vleugje Argentini'" op VI - https://www.vi.nl/pro/voo(...)nie/share/6b41441e5fquote:Op donderdag 11 maart 2021 10:24 schreef Scrummie het volgende:
https://www.vi.nl/pro/voo(...)n-vleugje-argentinie
Iemand die het kan delen?
Baas.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Voor Marcos Senesi telt alleen winnen: 'Feyenoord is een vleugje Argentini'" op VI - https://www.vi.nl/pro/voo(...)nie/share/6b41441e5f
Dat kan niet veel soeps zijn geweest.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Arnesen was Pratto de keus van Dick uit 3 opties. Ben wel benieuwd wie die andere opties dan waren.
Hoewel Lucas Pratto bij Feyenoord niet meer in het stuk voorkomt, bewaart Marcos Senesi geen al te beste herinneringen aan zijn huidige teamgenoot. Als spelers van San Lorenzo en River Plate stonden ze tegenover elkaar. ‘Ruim voordat hij naar Feyenoord kwam, heb ik al gezegd dat Lucas de beste spits is tegen wie ik heb gespeeld, sowieso de lastigste om hem in toom te krijgen’, zegt Senesi.quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Zie artikel "Voor Marcos Senesi telt alleen winnen: 'Feyenoord is een vleugje Argentini'" op VI - https://www.vi.nl/pro/voo(...)nie/share/6b41441e5f
Te Vrede en Kramer ofzoquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
Volgens Arnesen was Pratto de keus van Dick uit 3 opties. Ben wel benieuwd wie die andere opties dan waren.
Van Basten was ook de beste spits van de wereld maar geen reden om die nu te gaan halenquote:Op donderdag 11 maart 2021 15:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hoewel Lucas Pratto bij Feyenoord niet meer in het stuk voorkomt, bewaart Marcos Senesi geen al te beste herinneringen aan zijn huidige teamgenoot. Als spelers van San Lorenzo en River Plate stonden ze tegenover elkaar. ‘Ruim voordat hij naar Feyenoord kwam, heb ik al gezegd dat Lucas de beste spits is tegen wie ik heb gespeeld, sowieso de lastigste om hem in toom te krijgen’, zegt Senesi.
(lol)
Zou het vast niet slechter doen dan onze huidige spitsen.quote:Op donderdag 11 maart 2021 16:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Van Basten was ook de beste spits van de wereld maar geen reden om die nu te gaan halen
Met die gedachtegang kan je ook even goed Nouri als Diemers opstellenquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:13 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zou het vast niet slechter doen dan onze huidige spitsen.
kunnen we vd beek huren om hem te duwenquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Met die gedachtegang kan je ook even goed Nouri als Diemers opstellen
Wij hebben misschien net genoeg geld om de overbuurman van de vroegere kleuterjuf van vd Beek te huren.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:36 schreef aTypisch het volgende:
[..]
kunnen we vd beek huren om hem te duwen
true, misschien mogen we volgend jaar in zijn achtertuin voetballenquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben misschien net genoeg geld om de overbuurman van de vroegere kleuterjuf van vd Beek te huren.
Ik las Van Beek in plaats van Van de Beek en dat klonk al geloofwaardigquote:Op donderdag 11 maart 2021 18:38 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wij hebben misschien net genoeg geld om de overbuurman van de vroegere kleuterjuf van vd Beek te huren.
Zirkzee zou wel een van de twee andere opties geweest zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2021 15:14 schreef hhh38 het volgende:
Het is dat De Kuip ook wel wat geld kan gebruiken, anders zou je toch zeggen; ga maar ergens anders voetballen als dit zo'n groot probleem is.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:31 schreef Haringkop het volgende:
Ajax is met recht de meest trieste club van het land..
Wat een kleinzerigheid voor zo’n grote club.
Hang gewoon zelf een doek op vanaf tweede ring naar vak X.
Of zijn ze echt bang dat ze minder gaan voetballen van die spandoeken
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:27 schreef Scrummie het volgende:
De Kuip moet leeg van Ajax voor de bekerfinale, want geen 'neutraal terrein'.
Vraag me af of het voor de kuip rendabel is dit jaar, zo zonder supporters.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is dat De Kuip ook wel wat geld kan gebruiken, anders zou je toch zeggen; ga maar ergens anders voetballen als dit zo'n groot probleem is.
Als ze zo graag die spandoeken niet willen zien, zorg dan maar dat je zelf doeken hebt die er overheen kunnen inderdaad.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:31 schreef Haringkop het volgende:
Ajax is met recht de meest trieste club van het land..
Wat een kleinzerigheid voor zo’n grote club.
Hang gewoon zelf een doek op vanaf tweede ring naar vak X.
Of zijn ze echt bang dat ze minder gaan voetballen van die spandoeken
Had eigenlijk ook wel verwacht dat ze in Duivendrecht niks zouden begrijpen van dergelijke supportersacties.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 08:27 schreef Scrummie het volgende:
De Kuip moet leeg van Ajax voor de bekerfinale, want geen 'neutraal terrein'.
Dat laatste sowieso ja.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Had eigenlijk ook wel verwacht dat ze in Duivendrecht niks zouden begrijpen van dergelijke supportersacties.
Maar als de Kuip tegen die tijd leeg moet omdat er weer supporters naar binnen mogen, graag.
We gaan het zien de komende maanden. Maar dat Ajax een zeer kleine club is dat liever criminelen faciliteert dan eens kritisch is op eigen aanhang is toch al wat langer bekend.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso ja.
Al las ik ook al ergens dat de finale als test gebruikt gaat worden, dus dat daar (een beetje) publiek bij mag. Competitie dan niet.
Ajax fans eerder aanwezig in de Kuip dan de eigen fans.
Misschien vinden ze het minder erg als ze ook hun RIP Polletje spandoek mogen ophangen...quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Had eigenlijk ook wel verwacht dat ze in Duivendrecht niks zouden begrijpen van dergelijke supportersacties.
Maar als de Kuip tegen die tijd leeg moet omdat er weer supporters naar binnen mogen, graag.
Als ze daar echt humor hadden gehad hadden ze gewoon een doek besteld ter grootte van 15.000 stoelen bij de Feijenoorder in hun clubkleuren.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 10:22 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij speelde toch al niet zoveel meer. Nu heb je alleen Teixeira en El Bouchataoui op de bank.quote:
Eerder kansen voor die twee dus. Heerlijkquote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja hij speelde toch al niet zoveel meer. Nu heb je alleen Teixeira en El Bouchataoui op de bank.
Hij heeft Jorgensen ook al een paar keer op 10 gezet, dat zou ook nog een optie zijn (quote:Op vrijdag 12 maart 2021 14:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nouja hij speelde toch al niet zoveel meer. Nu heb je alleen Teixeira en El Bouchataoui op de bank.
Het Vincent Janssen scenario.quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:28 schreef Haringkop het volgende:
Vente is aardig op dreef in de KKD, vanavond weer een goal en assist. Zonde dat hij zoveel verloren jaren heeft gehad.
Die maakte er 21 bij Almere ofzo. Daar is Vente nog lang niet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het Vincent Janssen scenario.
Alleen is Vente nog wel van ons.
4 goals in 250 minuten is wel indrukwekkend om mee te starten. Ik vond Vente in 17/18 het ook echt wel goed doen maar zijn laatste wedstrijden bij ons waren wel extreem slecht. Hoop voor hem dat ie dit doorzet en wie weet.quote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:46 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die maakte er 21 bij Almere ofzo. Daar is Vente nog lang niet.
spelers die worden verhuurd worden wel gelijk erg goed he in jouw ogenquote:Op zaterdag 13 maart 2021 07:40 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
4 goals in 250 minuten is wel indrukwekkend om mee te starten. Ik vond Vente in 17/18 het ook echt wel goed doen maar zijn laatste wedstrijden bij ons waren wel extreem slecht. Hoop voor hem dat ie dit doorzet en wie weet.
Jij vindt het wel leuk om te lezen wat je zelf wil hequote:Op zaterdag 13 maart 2021 09:15 schreef aTypisch het volgende:
[..]
spelers die worden verhuurd worden wel gelijk erg goed he in jouw ogen
PSV ligt ons doorgaans prima, maar uit gaat het vaak wat moeizamer. De laatste keer toen we een stuk beter waren werd het slechts 1-1.quote:
Lerra zit op de bank!quote:Op zondag 14 maart 2021 11:36 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV ligt ons doorgaans prima, maar uit gaat het vaak wat moeizamer. De laatste keer toen we een stuk beter waren werd het slechts 1-1.
Denk dat als we PSV aan de bal laten we wel een kans maken, maar zie het niet gebeuren dat we weer zo efficint als in de eerste wedstrijd zullen zijn. Scorend vermogen breekt ons zo vaak op dit seizoen. En ik vind Fer echt heel beroerd spelen de laatste weken dus daar maak ik me wel zorgen om.
Ja op 10.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:34 schreef Binge-watch het volgende:
Berghuis als aanvallende middenvelder of zo? Anders is het een soort 5-2-3...
Ik denk dat Linssen, Sinisterra en Berghuis alledrie afwisselend inzakken naar het middenveldquote:Op zondag 14 maart 2021 13:34 schreef Binge-watch het volgende:
Berghuis als aanvallende middenvelder of zo? Anders is het een soort 5-2-3...
Ik denk dat dit wel past bij die drie spelers. Zeker tegen de ruimtes die er tussen het centrale blok en de 2 centrale middenvelders van PSV liggen.quote:Op zondag 14 maart 2021 13:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik denk dat Linssen, Sinisterra en Berghuis alledrie afwisselend inzakken naar het middenveld
Dat is wel terecht denk ik.quote:
Gelijkspel kan ook.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:18 schreef Pleun2011 het volgende:
Het kan alle kanten op vandaag.. een pak slaag krijgen of een stiekeme overwinning.
De oude wereldkampioen tegen de toekomstige.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben in ieder geval blij dat we niet duels krijgen tussen Diemers en Gtze, dat was toch een beetje beschamend geweest
Met deze opstelling kan je dat verwachten vijf verdedigers en naar achter lopen tegen Eindhovense treurwilgen.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:36 schreef fetX het volgende:
We beginnen zo vaak zo slap. Zo doorgaan en het staat voor de 25e minuut 2-0.
Ja is ook een kutopstelling ditquote:Op zondag 14 maart 2021 14:40 schreef Elan het volgende:
Die Max krijgt wel aardig wat ruimte op zich.
Omdat ze stuk voor stuk een draaicirkel hebben van een stadsbus.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
3 centrale verdedigers opstellen en die Malen wandelt er zo doorheen
Komt omdat we maar 1 cv hebben die echt goed is. Dat merk je in deze wedstrijden wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:42 schreef Irritatie100 het volgende:
3 centrale verdedigers opstellen en die Malen wandelt er zo doorheen
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:44 schreef GwaiLow het volgende:
Mijn advies is nu stoppen met kijken, voordat de ergernis straks niet meer te doen is.
quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft de afgelopen seizoenen 17 miljoen uitgegeven tegen PSV 44 miljoen
Ja leuk. Je weet dat de wedstrijd nog niet gespeeld is h? PSV gaat echt nog wel scoren tegen onze gatenkaasverdediging.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
Feyenoord heeft de afgelopen seizoenen 17 miljoen uitgegeven tegen PSV 44 miljoen
uh, okquote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef Elan het volgende:
in magic dick we trustquote:Op zondag 14 maart 2021 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja leuk. Je weet dat de wedstrijd nog niet gespeeld is h? PSV gaat echt nog wel scoren tegen onze gatenkaasverdediging.
Volgens mij wel. Heerenveen thuis o.a.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:49 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Heeff Linssen uberhaupt al een kopgoal gemaakt bij ons?
Prikken er zo nog wel een bij. Stelt niet veel voor dat PSV.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ja leuk. Je weet dat de wedstrijd nog niet gespeeld is h? PSV gaat echt nog wel scoren tegen onze gatenkaasverdediging.
PSV is minder goed dan wordt gesteld, maar ik vind ze wel beter dan wij.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Prikken er zo nog wel een bij. Stelt niet veel voor dat PSV.
Mag het hopen want PSV gaat hoe dan ook het eerste kwartier na rust scorenquote:Op zondag 14 maart 2021 14:51 schreef Elan het volgende:
[..]
Prikken er zo nog wel een bij. Stelt niet veel voor dat PSV.
Oh ongetwijfeld.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:52 schreef fetX het volgende:
[..]
PSV is minder goed dan wordt gesteld, maar ik vind ze wel beter dan wij.
Ik ben er nog niet gerust op. We gaan vast nog wel 1 of 2 domme fouten maken.
In de stand zien we het anders wel.quote:Op zondag 14 maart 2021 14:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ongetwijfeld.
Maar bedoel ondanks financile verschil is het verschil in kwaliteit is het verschil op het veld wel eens groter geweest (lol)
Die Duitser bakt er tactisch bijzonder weinig van dus dat helpt ook wel mee.
Iemand die het snaptquote:Op zondag 14 maart 2021 14:56 schreef Toiletgebruiker het volgende:
Sinisterra en Berghuis hoeven wel minder ver mee terug met de backs door die 5 verdedigers. Hierdoor hebben ze bij balverovering veel meer ruimte.
Ach, dat heeft Daley toch ook ^^quote:Op zondag 14 maart 2021 14:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Blijft toch pijnlijk om te zien; een sprintende Botteghin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |