Als je 5-0 ook als dik bestempelt, dan toch zeker drie weken geleden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat jullie zo dik hebben gewonnen?
Dat is wel dik, maar niet zo dik.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:31 schreef Binge-watch het volgende:
[..]
Als je 5-0 ook als dik bestempelt, dan toch zeker drie weken geleden.
14 februari 5-0 tegen Willem II.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Ik heb Geert. Toorn was goed ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:52 schreef fetX het volgende:
[..]
Kokcu gestemd.
Maar was de Toorn natuurlijk.
0-7 tegen Sparta in december 2017quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Jullie?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:26 schreef AFCNiels het volgende:
Antonucciquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:55 schreef aTypisch het volgende:
ik gun kokcu wel een voetballend maatje op het het middenveld volgend seizoen, misschien kan texeira nog effe zijn best gaan doen met zijn blote billen gezicht
Dat wordt hem niet.quote:
Hij blinkt niet uit bij Volendam. Ik zie niet hoe hij hier dan een significante bijdrage kan gaan leveren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Oh, knap dat je dat al weet. Nou, verkopen dan maar!
Vier doelpunten en zeven assists in 23 wedstrijden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:50 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hij blinkt niet uit bij Volendam. Ik zie niet hoe hij hier dan een significante bijdrage kan gaan leveren.
Ik denk dat Kokcu in een Vilhena rol gaat spelen, als lopende CVM.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 19:42 schreef Duveldrinker het volgende:
Slot gaat met een 10 spelen die heel snel samen met de 9 druk kan zetten. Ik vraag mij af of Kokcu dat in zich heeft.
Dat kan ik me echt totaal niet voorstellen. Kökcü is veel meer een echte 10 dan Vilhena.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 22:54 schreef satecl het volgende:
[..]
Ik denk dat Kokcu in een Vilhena rol gaat spelen, als lopende CVM.
Waarom was hij zijn basisplaats kwijt eigenlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 21:01 schreef hhh38 het volgende:
8 goals al voor De Geert dit seizoen, dat worden dubbele cijfers
Kokcu is toch ook geen typische Nederlandse 10?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:01 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat kan ik me echt totaal niet voorstellen. Kökcü is veel meer een echte 10 dan Vilhena.
Wat niet precies? Hij is technisch vaardig, creatief en heeft een goede steekbal en prima schot in huis. Als ie in vorm is tenminste.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Kokcu is toch ook geen typische Nederlandse 10?
Bij een Nederlandse 10 denk ik meer aan een trequartista a la Litmanen die ook veel handig loopwerk verricht en in ieder geval veel explosieve snelheid heeft. Kokcu vind ik eigenlijk meer een echte middenvelder met inderdaad een goede pass en steekbal, een type Van Hanegem/Sneijder.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:33 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat niet precies? Hij is technisch vaardig, creatief en heeft een goede steekbal en prima schot in huis. Als ie in vorm is tenminste.
Ja oke, maar dat is niet per se het type dat Slot veel gebruikt toch? Het enige wat Kökcü daarvoor mist is een neusje voor de goal.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:36 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bij een Nederlandse 10 denk ik meer aan een trequartista a la Litmanen die ook veel handig loopwerk verricht en in ieder geval veel explosieve snelheid heeft. Kokcu vind ik eigenlijk meer een echte middenvelder met inderdaad een goede pass en steekbal, een type Van Hanegem/Sneijder.
Ik doelde er inderdaad onder meer op dat Kokcu niet het type is dat echt veel in scoringspositie komt. Slot heeft natuurlijk wel een tijd in Stengs zo'n typische 10 gezien maar ik neem aan dat hij dat met Kokcu niet probeert. Ik denk wel dat Kokcu veel baat zou kunnen hebben bij Slot, dat is toch iemand die jeugdige grilligheid wat minder cynisch beziet dan Advocaat en ook ruimte geeft om fouten te maken. Zou goed zijn voor Kokcu om in ieder geval nog een jaar te blijven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 23:38 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ja oke, maar dat is niet per se het type dat Slot veel gebruikt toch? Het enige wat Kökcü daarvoor mist is een neusje voor de goal.
Hij speelt de laatste wedstrijden ook weer best prima, maar hij kan veel beter.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Advocaat kreeg vorig seizoen kokcu wel aan de praat.
Mooi, dan kunnen Toorn en Botteghin weer net iets te hard op de enkels van PSV-spelers gaan staan.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijk, Nijhuis fluit PSV- Feyenoord, dat wordt genieten
Nou, fantastisch zeg.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijk, Nijhuis fluit PSV- Feyenoord, dat wordt genieten
Zolang het Siemen Mulder niet is zou het me echt aan mijn reet roesten wie die fluit in zijn bek douwt.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch wel geinig? Niet zo zuur doen man
Mij over het algemeen ook niet maar tegen PSV is het wel leuk, aangezien Schmidt nog een paar weken terug aan het huilen was dat Nijhuis had gezegd bewust tegen PSV te fluitenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang het Siemen Mulder niet is zou het me echt aan mijn reet roesten wie die fluit in zijn bek douwt.
Kan dus eigenlijk alleen maar in je nadeel werken. Enige wat ik altijd wel prettig vind is dat Nijhuis veel doorlaat, maar zo'n mannelijk team hebben we niet meer helaas.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij over het algemeen ook niet maar tegen PSV is het wel leuk, aangezien Schmidt nog een paar weken terug aan het huilen was dat Nijhuis had gezegd bewust tegen PSV te fluiten
Oke Pleun2011quote:Op maandag 8 maart 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dus eigenlijk alleen maar in je nadeel werken. Enige wat ik altijd wel prettig vind is dat Nijhuis veel doorlaat, maar zo'n mannelijk team hebben we niet meer helaas.
Zijn verhaal was wel iets genuanceerder dan dat.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dick vindt het niet leuk dat er een Feyenoord-serie op Disney Channel komt.
Zeer zeker, vond dat ie het goed onder woorden bracht. Ook interessant hoeveel toegang Disney heeft, ben echt wel benieuwd naar de serie eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn verhaal was wel iets genuanceerder dan dat.
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes vanquote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMJ1xBGBs2s/
Leuk om dit op deze manier een beetje mee te krijgen
Ze staan ook wel lekker te verdedigen, met zo'n ergerlijke keeper die na elke goal de verdedigers terecht gaat wijzen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes van
Heeft wel iets, dat live kijken. Volgens mij is er sowieso wel animo voor wedstrijden bezoeken. Mss wel een idee om supporters toe te laten in zo’n voetbalstadion, daar kan Feyenoord best wel wat centen aan verdienen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMJ1xBGBs2s/
Leuk om dit op deze manier een beetje mee te krijgen
Huh, die tribunes zijn toch bedoeld voor spandoekenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft wel iets, dat live kijken. Volgens mij is er sowieso wel animo voor wedstrijden bezoeken. Mss wel een idee om supporters toe te laten in zo’n voetbalstadion, daar kan Feyenoord best wel wat centen aan verdienen.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, die tribunes zijn toch bedoeld voor spandoeken
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes van
Ik blijf erbij, de enige die er voordeel aan heeft om zonder publiek te spelen nu is Vitesse.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |