Hij speelt de laatste wedstrijden ook weer best prima, maar hij kan veel beter.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
Advocaat kreeg vorig seizoen kokcu wel aan de praat.
Mooi, dan kunnen Toorn en Botteghin weer net iets te hard op de enkels van PSV-spelers gaan staan.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijk, Nijhuis fluit PSV- Feyenoord, dat wordt genieten
Nou, fantastisch zeg.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:25 schreef ThePlaneteer het volgende:
Heerlijk, Nijhuis fluit PSV- Feyenoord, dat wordt genieten
Zolang het Siemen Mulder niet is zou het me echt aan mijn reet roesten wie die fluit in zijn bek douwt.quote:Op maandag 8 maart 2021 13:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is toch wel geinig? Niet zo zuur doen man
Mij over het algemeen ook niet maar tegen PSV is het wel leuk, aangezien Schmidt nog een paar weken terug aan het huilen was dat Nijhuis had gezegd bewust tegen PSV te fluitenquote:Op maandag 8 maart 2021 13:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang het Siemen Mulder niet is zou het me echt aan mijn reet roesten wie die fluit in zijn bek douwt.
Kan dus eigenlijk alleen maar in je nadeel werken. Enige wat ik altijd wel prettig vind is dat Nijhuis veel doorlaat, maar zo'n mannelijk team hebben we niet meer helaas.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mij over het algemeen ook niet maar tegen PSV is het wel leuk, aangezien Schmidt nog een paar weken terug aan het huilen was dat Nijhuis had gezegd bewust tegen PSV te fluiten
Oke Pleun2011quote:Op maandag 8 maart 2021 14:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan dus eigenlijk alleen maar in je nadeel werken. Enige wat ik altijd wel prettig vind is dat Nijhuis veel doorlaat, maar zo'n mannelijk team hebben we niet meer helaas.
Zijn verhaal was wel iets genuanceerder dan dat.quote:Op maandag 8 maart 2021 14:58 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dick vindt het niet leuk dat er een Feyenoord-serie op Disney Channel komt.
Zeer zeker, vond dat ie het goed onder woorden bracht. Ook interessant hoeveel toegang Disney heeft, ben echt wel benieuwd naar de serie eigenlijk.quote:Op maandag 8 maart 2021 15:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn verhaal was wel iets genuanceerder dan dat.
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes vanquote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMJ1xBGBs2s/
Leuk om dit op deze manier een beetje mee te krijgen
Ze staan ook wel lekker te verdedigen, met zo'n ergerlijke keeper die na elke goal de verdedigers terecht gaat wijzen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes van
Heeft wel iets, dat live kijken. Volgens mij is er sowieso wel animo voor wedstrijden bezoeken. Mss wel een idee om supporters toe te laten in zo’n voetbalstadion, daar kan Feyenoord best wel wat centen aan verdienen.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:46 schreef fetX het volgende:
https://www.instagram.com/p/CMJ1xBGBs2s/
Leuk om dit op deze manier een beetje mee te krijgen
Huh, die tribunes zijn toch bedoeld voor spandoekenquote:Op maandag 8 maart 2021 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heeft wel iets, dat live kijken. Volgens mij is er sowieso wel animo voor wedstrijden bezoeken. Mss wel een idee om supporters toe te laten in zo’n voetbalstadion, daar kan Feyenoord best wel wat centen aan verdienen.
Ja eigenlijk wel.quote:Op maandag 8 maart 2021 22:03 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Huh, die tribunes zijn toch bedoeld voor spandoeken
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:51 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je krijgt er echt vanaf het begin al trainingspotje vibes van
Ik blijf erbij, de enige die er voordeel aan heeft om zonder publiek te spelen nu is Vitesse.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |