Eerste was ook door het midden, had die keeper imo ook wel kunnen hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
Op halve kracht 3-0. Dat zie je ook nooit.
Dat VVV is echt onthutsend zwak zeg. Die laatste goal is exemplarisch.
We hadden ook nog de vaste slooppartij tegen Psvquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:02 schreef RvLaak het volgende:
Eerste keer dit seizoen dat ze zo vroeg, zo comfortabel, voor staan?
3-0 was 41', ergo laterquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We hadden ook nog de vaste slooppartij tegen Psv
Als Feyenoord speelt zit ik eigenlijk nooit achterover, laat staan dat ik leun...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, maar tegen PSV thuis kun je altijd wel achterover leunen.
Speelt de laatste wedstrijd als een van de weinigen eigenlijk best wel oké. Over het algemeen.quote:
Blijft in potentie je beste middenvelder natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:18 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wel blij dat hij nu weer even echt de kans krijgt
Vvv verloor niet zomaar met 0-13 natuurlijk. Wat een pestbende is het daar. Begrijp niet hoe die niet onderaan staan. Ja die Griek, maar het verbaast mij dat hij überhaupt tot scoren komt in zo’n ploegquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:02 schreef fetX het volgende:
Op halve kracht 3-0. Dat zie je ook nooit.
Dat VVV is echt onthutsend zwak zeg. Die laatste goal is exemplarisch.
Denk vooral dat hij de eerste helft van dit seizoen een terugval had zoals elk talent dat heeft. Maar inderdaad, hopelijk trekt hij deze lijn weer door net als de laatste 10 wedstrijden van vorig seizoen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:36 schreef leeroy het volgende:
Blij dat Kokcu een opleving heeft, hopelijk kan hij dit doortrekken.
Ik kijk nog even, mijn god. Baltempo ligt belachelijk laag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:45 schreef fetX het volgende:
[..]
Nee, kabbelt wat voort. Hele saaie wedstrijd eigenlijk.
Dickie mag wel wisselen.
nehquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:51 schreef Binge-watch het volgende:
Doe eens ff een halfuurtje Bozenik Dick.
Beter, Jurk boeit het toch geen reet meerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:54 schreef aTypisch het volgende:
ook echt jorgensen die op de bank blijft voor bozenik
joeequote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Beter, Jurk boeit het toch geen reet meer
Totaal geen tegenstand ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Je ziet die blikken bij de Feyenoord-spelers ook, die hebben echt wel door dat dit meer aan VVV ligt
Dit maak je zelden mee inderdaad. Dit VVV heeft gewoon punten gepakt tegen clubs waar wij dan niet van winnen hequote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:15 schreef fetX het volgende:
VVV moet wel echt de slechtste ploeg uit de Eredivisie zijn zou je zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |