ik vind het niveau in het algemeen nog best aardig gezien de omstandighedenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:19 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je zou bijna gaan denken dat die spelers ook daadwerkelijk slechter gaan voetballen als er geen publiek zit. Maar bij Feyenoord zal het wel andersom zijn en lijken die spelers beter als het publiek tekeer gaat.
Ik vrees dat we ons erg snel vastklampen aan een paar hoogtepunten. Ik kan mij CL wedstrijden (van o.a. Real) herinneren, waarbij ik eerst dacht naar een jeugdwedstrijd te kijken.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het niveau in het algemeen nog best aardig gezien de omstandigheden
Nummer 1 heeft wel meer lading, dat was volgens mij zijn laatste balcontact als profvoetballer. Dan was dit wel een goddelijke afsluiter. Sowieso, een hattrick maken in je laatste wedstrijd als prof, dat kan alleen een hele grotequote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Vind nummer 2 mooier dan 1.
Geweldige spits, jammer dat ie in die periode bij ons speelde.
Gaat dat ooit nog wat worden?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 13:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Hoop stiekem een beetje dat Bozenik een soort van Makaay wordt.
Simpele antwoord: ik weet het niet. Dan zal hij echt een langere serie aan wedstrijden moeten spelen, op basis van die 160 minuten dit seizoen kan ik nog geen oordeel vellen, en vorig seizoen bleek hij opvallend nuttig voor een wel heel beperkte speler. Hij gaat het aankomende EK basisspeler worden bij Slowakije, ben er dan wel echt benieuwd naar.quote:
Ik kan me herinneren dat seizoen 2007-2008 toen al die gasten kwamen best prima begon, maar dat toen bekend werd dat Van Marwijk bondscoach zijn worden en alles in elkaar flikkerdequote:Op woensdag 10 maart 2021 11:58 schreef De_Kraam het volgende:
Blijft toch wel bijzonder dat we aan een elftal met Makaay, Gio, Tomasson, El Ahmadi en Wijnaldum alleen een schrale bekerwinst hebben overgehouden (en 40-45 miljard euro schuld).
Nummer 10 is wel het ultieme 'Das Phantom' doelpunt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 12:41 schreef Scrummie het volgende:
Vind nummer 2 mooier dan 1.
Geweldige spits, jammer dat ie in die periode bij ons speelde.
Ja idd.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:31 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nummer 10 is wel het ultieme 'Das Phantom' doelpunt.
Je zei het correct, zo jammer dat hij juist in die periode bij ons zat.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:33 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja idd.
Toch jammer dat het toch als een mislukking werd gezien, voor mijn gevoel althans, die periode Makaay.
Ja precies. Gert Jan als trainer bijvoorbeeld. Zonde.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Je zei het correct, zo jammer dat hij juist in die periode bij ons zat.
En ook nog een poosje Mario zag ik.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Gert Jan als trainer bijvoorbeeld. Zonde.
Ja klopt, Bertje, Gert-Jan en Marioquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ook nog een poosje Mario zag ik.
2009/10 was best een leuk seizoen. Veel jonge spelers, we hielden heel vaak de 0 waardoor Vlaar/Bahia ineens werd neergezet als een droomduo, bekerfinale gehaald. Maar uiteindelijk bleef je achter met een nietszeggende 4e plek, een totaal verkrachte en dramatische bekerfinale en daarna een rampseizoenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:36 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En ook nog een poosje Mario zag ik.
GERT JAN MOE BLIJ VUHquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja precies. Gert Jan als trainer bijvoorbeeld. Zonde.
Eén van de gênantste periodes die ik heb meegemaakt, inclusief dat niet juichen in Heerenveenquote:Op woensdag 10 maart 2021 12:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gert Jan die mee ging klappen met 'we shall not be moved'. Gert Jan prima populist.
Moet eerlijk bekennen dat ik wel #teamVerbeek was in die periode. Achteraf niet meer nadat bij werkelijk elke club hetzelfde verhaal naar voren kwam.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Eén van de gênantste periodes die ik heb meegemaakt, inclusief dat niet juichen in Heerenveen
Vooral toen er achteraf zo’n boekje werd opengedaan over die droplul.
Zo had ik je inderdaad wel ingeschatquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik wel #teamVerbeek was in die periode.
KRIJG DE TERING JOH MEGADEBIELquote:Op woensdag 10 maart 2021 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Zo had ik je inderdaad wel ingeschat
De enige die blij was met Verbeek, was volgens mij Gini. Die vond dat survivalen leuk, dacht waarschijnlijk dat het een schoolreisje was.quote:Op woensdag 10 maart 2021 13:09 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik wel #teamVerbeek was in die periode. Achteraf niet meer nadat bij werkelijk elke club hetzelfde verhaal naar voren kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |