Klopt dank je welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eh @:Koos.. heb geopend , meende dat jij nooit opend ?
Hier dus ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb een irritant piepje in mijn streams
Ow ze is niet boosquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef Ireth het volgende:
Ik ben #teammichel maar Liese is nu terecht boos!
Inderdaad maar ze ontkennen het wel in de groep. En dat is misselijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Lillfex het volgende:
Ze hadden met zijn 3tjes in het beginsel afspraak Jill wakker te maken elke 10 min
Ja dit klopt wel. Kun je nog zo vaak zeggen dat het niet zo is maar er is geen andere conclusie mogelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
Michel laat nu heel erg duidelijk merken dat het wel 3 tegen 1 is geweest. En ze hebben net nog ontkent tegen Jill dat dit niet waar is. Bah ze hadden dus een afspraak gemaakt onderling. Kom er dan gewoon voor uit tegen Jill waar de anderen bij zijn. Zit zoey er nog bij of niet.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:52 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben met zijn drieen die deal gemaakt en pas daarna Lise verwittigd , ze hadden haar erbij moeten roepen
Michel zegt dat hij 1000% had gewonnen.quote:
nee, ze hebben tegen jill gezegd dat liese al opgegeven had en toen kwam jill met het voorstelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:52 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben met zijn drieen die deal gemaakt en pas daarna Lise verwittigd , ze hadden haar erbij moeten roepen
Militair dat getraind is om dagen wakker te blijven, ik geef de gewone ongetrainde burger geen kans. En moest er hier geld op staan, ik had al mijn geld op Michel gezet sowiesoquote:
Dat klinkt idd arrogant maar ik denk wel dat hij hierin gelijk heeft...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Michel zegt dat hij 1000% had gewonnen.
Hoe arrogant wil je zijn??
Liesje is in de dbk geweest.. dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanmorgen was er nog niet zoveel aan de hand, heb het idee dat BB dit vuurtje heeft opgestookt ....
Nou dat is wel zeker, hij die zich zo volwassen voelt tegenover Jill moet bondjes maken om te winnen en later ontkennen. Vind de meest volwassenen in dit Jill. Laat hij daar eens naar kijken hoe die zich opstelt hierin.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef Harry het volgende:
Michel vraagt zich af hoe de mensen thuis dit nu kunnen kijken?
Dat het negatief op hem uitslaat.....
ze probeert zich dr uit te draaienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
liese heeft het ook fout gezien want michel had wel zijn helm nog op toen hij liese wakker maakte om te vertellen van de deal
En ik vraag het me af...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Whuzz het volgende:
Argh Michel. Kap eens met zeggen dat je "toch wel had gewonnen" met elk spel. Het komt er telkens op neer dat hij had kúnnen winnen, maar het niet deed voor anderen.
Fuck off. Win dan gewoon, of kap met zeiken.
julie ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liesje is in de dbk geweest.. dus
Slaapdeprevatie, ik vraag me echt af wat jullie je voorstellen bij de Nederlandse Strijdkrachten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Militair dat getraind is om dagen wakker te blijven, ik geef de gewone ongetrainde burger geen kans. En moest er hier geld op staan, ik had al mijn geld op Michel gezet sowieso
Er komt een breuk in ‘onze groep’quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef Krambo het volgende:
Michel kan het gewoon niet hebben dat Liese zich niet zo gemakkelijk laat paaien als de andere dames
Beetje te laat vriend..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef Italy1404 het volgende:
Michel maakt zich druk om de kijkers..
Hij had idd zijn helm niet afgezet maar het ei er af gehaaldquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
liese heeft het ook fout gezien want michel had wel zijn helm nog op toen hij liese wakker maakte om te vertellen van de deal
heb je toevallig ook een cap dat michel liese wakker maakte voor haar helm?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Hier nog even een cap van liese, zo belangrijk vond ze het![]()
[ afbeelding ]
dat zei ik toch al? Hij kan nu weer zeggen dat hij bewust verloren heeft om zijn dinnetje te redden en hm te laten worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Michel zegt dat hij 1000% had gewonnen.
Hoe arrogant wil je zijn??
Nog altijd de populairste op Jill na volgens de polls hierquote:
Foei, spelen tegen Jill hoe durven ze!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef magnaal24 het volgende:
Welke rol heeft Naomi nu weer? Als ik het nu goed begrijp is de hele groep aan het spelen tegen Jill en in mindere mate tegen Matt..Die twee mogen dat niet weten? Wat een flinke mensen
??quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:57 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of ze stream 2 nu ook op 1 hebben gezet, en dat de technische problemen er nog steeds zijn.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Bah michel voor ons groepje een zo goed mogelijk uitgangspositie te krijgen. Wat stoer met 5 tegen 1 meisje van 22 spelen. Heel laf noem ik dat. Ga eens alleen staan zoals zij al tijdje doet tegen hun.
Hij vindt het prima dat Julie gewonnen heeft omdat die in zijn broekzak zit!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zei ik toch al? Hij kan nu weer zeggen dat hij bewust verloren heeft om zijn dinnetje te redden en hm te laten worden.
het werd hier zelf onbaatzuchtig genoemd dat hij zich weer heeft "opgeofferd"
Liese doet het goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies ; ik merk dat ik mezelf soms thuis en hier
wegcyfer.. "valkuil"
als je alles inzet om ons als groep...
en jij je rot voelt
Liese ; ik voel me niet ort
zet het uit je hoofd ik voel me heel goed
niet doen
Mies ; als ik zie dat je dr van baalt
Liesen ; waarvan baal ik!! waarvan
Mies; waarom voel jij je zo aangevallen dan ?
LIese; ik voel met niet aangevallen !!!!
Nee, voor zijn groep, die er volgens nick niet is, want hij kan met iedereen maar ja jill kuist niet en komt niet bij de groep zitten en en enquote:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
onbaatzuchtig zelfs![]()
![]()
reken er maar op dat het allemaal heel erg berekenend is van Michel, daar zit echt geen cent onbaatzuchtigheid bij.
Jill heeft gisteren met dat ei op haar hoofd de toiletten schoongemaaktquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:00 schreef anine het volgende:
[..]
Nee, voor zijn groep, die er volgens nick niet is, want hij kan met iedereen maar ja jill kuist niet en komt niet bij de groep zitten en en en
Als Julie huismeester is dan heeft Michel alsnog alle touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:59 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Hij vindt het prima dat Julie gewonnen heeft omdat die in zijn broekzak zit!
Wat praat je raar?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Foei, spelen tegen Jill hoe durven ze!
Weten ze dan niet dat ze alleen maar in het BB-huis zitten om Jill aan de overwinning te helpen?
Bah, wat vals van ze....
Klopt ja zo heb ik het ook gezien. Jill vroeg of Liese had opgegeven en Michel beaamde dat. Toen kwam Jill pas met het voorstel. Gelogen dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef anine het volgende:
[..]
nee, ze hebben tegen jill gezegd dat liese al opgegeven had en toen kwam jill met het voorstel
je staat weer op repeatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Stoer he winnen van een vrouw van 22 door haar steeds wakker te maken. En dwars te zitten. En weer zegt hij het is geworden wat we wilde.
Jill is gewoon te naïefquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Julie heeft het Jill uitgelegd en die snapt het nu. Dus om michel schoon te praten.
Dit dus, hij is een haantje die graag de leiding neemt. Hij vind het vervelend dat hij niet iedereen in zijn zak heeft zitten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:04 schreef Lonneke1983 het volgende:
Michel baalt er gewoon van dat Jill en Zoey niet als een zwak schaap achter hem aanloopt.
nou jill was ook sterk hoorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat klinkt idd arrogant maar ik denk wel dat hij hierin gelijk heeft...
Nick regeert vanonder zijn kleedje.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:04 schreef Koos1958 het volgende:
Nick bedoelt alles goed in positieve zin over het racisme wat gister speelde. Hij ergert zich als mensen racistisch zijn maar wel juichen als er een donkere man bij de rode duivels scoort.
en alles om de laatste (sterke) nederlandse speler eruit te spelen. Matt kan hij zo van winnen, maar het is maar de vraag of hij van Jill kan winnen, dus die moet er nu eerst uit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:04 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dit dus, hij is een haantje die graag de leiding neemt. Hij vind het vervelend dat hij niet iedereen in zijn zak heeft zitten.
en dat zou dan logisch zijn zitten er voor de winst he. maar ja dat kan eigenlijk niet tochquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en alles om de laatste (sterke) nederlandse speler eruit te spelen. Matt kan hij zo van winnen, maar het is maar de vraag of hij van Jill kan winnen, dus die moet er nu eerst uit.
En dat gaat hem hopelijk niet lukken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
en alles om de laatste (sterke) nederlandse speler eruit te spelen. Matt kan hij zo van winnen, maar het is maar de vraag of hij van Jill kan winnen, dus die moet er nu eerst uit.
Ik denk dat Michel een grote teleurstelling te wachten staat als hij uit het huis loopt en WillemAlexander en Maxima staan er niet om hem te huldigen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Precies. Vier keer op rij inmiddels zichzelf opgeofferd voor de meiden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Harry het volgende:
Michel heeft in de DBK gezegd dat hij zichzelf wegcijfert voor vrienden....
Typisch, voor mensen die fout zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
Waarom verdedigt Mies zich zelf elke keer?
😂🤣😂quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:06 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik denk dat Michel een grote teleurstelling te wachten staat als hij uit het huis loopt en WillemAlexander en Maxima staan er niet om hem te huldigen.
ja klopt maar zijn helm had die nog op dus die ei kan ze niet zo snel gemist hebben dus het is zoiezo vreemd dat ze dan der helm afzet zoals ze nu loopt ze zanikenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij had idd zijn helm niet afgezet maar het ei er af gehaald
wat hij ook doet is hij kwade pier hierquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Precies. Vier keer op rij inmiddels zichzelf opgeofferd voor de meiden.
En toch is hij steeds de kwade pier.
Liese heeft zelf die helm afgezet.
Had ze wakker moeten blijven.
Omdat hij de andere dames onder controle denkt te hebbenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:07 schreef engine het volgende:
Dus iedereen mocht winnen behalve Jill. Waarom?
Ow absoluut, maar ik denk ook niet dat Michel dit had kunnen winnen omdat hij sterker zou zijn, maar eerder dat Jill door vermoeidheid de fout in zou gaan..quote:
Ze willen Jill nomineren. Denk dat HM immuniteit krijgt, maar zal in dit deel van het spel niet meer het geval zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:07 schreef engine het volgende:
dus dat...waarom?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:07 schreef engine het volgende:
zou kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow absoluut, maar ik denk ook niet dat Michel dit had kunnen winnen omdat hij sterker zou zijn, maar eerder dat Jill door vermoeidheid de fout in zou gaan..
ow..?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:04 schreef lonneberga het volgende:
Bedankt Michel,krijg net een bekeuring,jouw schuld
en nog zo sterk strijdenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Bah michel voor ons groepje een zo goed mogelijk uitgangspositie te krijgen. Wat stoer met 5 tegen 1 meisje van 22 spelen. Heel laf noem ik dat. Ga eens alleen staan zoals zij al tijdje doet tegen hun.
Had Jill ook in zijn groepje gekomen dan had zijne koninklijke hoogheid ook wel voor haar gezorgd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Omdat hij de andere dames onder controle denkt te hebben
Ja sorry, maar soms moet ik op kniehoogte functioneren om het niveau hier te halen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:01 schreef magnaal24 het volgende:
lllllllllllllllllll
[..]
Wat praat je raar?
Ze willen Jill zo snel mogelijk eruit omdat ze bang zijn dat ze populair is en het daarom gaat winnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:08 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Ze willen Jill nomineren. Denk dat HM immuniteit krijgt, maar zal in dit deel van het spel niet meer het geval zijn.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja sorry, maar soms moet ik op kniehoogte functioneren om het niveau hier te halen.
Ik denk persoonlijk dat hij in Jill zijn sterkste concurrent ziet (want ook Nederlandse en volgens Matt en Mike heel populair...)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:07 schreef engine het volgende:
en dat zou zeer logisch zijn. zouden we allemaal doen als je wilt winnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:09 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ze willen Jill zo snel mogelijk eruit omdat ze bang zijn dat ze populair is en het daarom gaat winnen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja sorry, maar soms moet ik op kniehoogte functioneren om het niveau hier te halen.
Heel verstandig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:09 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Ze willen Jill zo snel mogelijk eruit omdat ze bang zijn dat ze populair is en het daarom gaat winnen.
Jij snapt het.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en dat zou zeer logisch zijn. zouden we allemaal doen als je wilt winnen.
Logisch maar niet op een valse manier.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:10 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
en dat zou zeer logisch zijn. zouden we allemaal doen als je wilt winnen.
Zo blij dat er ook mensen zijn die het snappen en waarom het gaatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Heel verstandig.
Er wordt weleens vergeten dat het om een spel gaat, met een hoop knikkers.
In het huis is iedereen gelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Hou toch op zeg... het spel wordt gewoon gespeeltquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:11 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Logisch maar niet op een valse manier.
Mooi, join the club!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:11 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
ik haat michel . want ja hij wil winnen en dat kan och helemaal niet is zo Fout
quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:11 schreef Ireth het volgende:
Julie heeft advies van de febo gekregen over de huisregels? "Ze zeiden dat ik ook iets met de was kon doen maar dat wil ik niet voor Zoey" en toen ging de stream naar de keuken.
En in duo's gaan koken.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:11 schreef Ireth het volgende:
Julie heeft advies van de febo gekregen over de huisregels? "Ze zeiden dat ik ook iets met de was kon doen maar dat wil ik niet voor Zoey" en toen ging de stream naar de keuken.
Nee ik hou niet op het is gewoon een minkukel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Hou toch op zeg... het spel wordt gewoon gespeelt
Dan moet je niet met zijn allen tegen 1 gaan wat dacht je daar van?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In het huis is iedereen gelijk.
Allemaal bewoners die hun eigen spel spelen.
Dan moet je niet ineens de leeftijdskaart trekken.
ja je kan niet erdoor heen kijken blijkbaar. gaat om een spel en winst... als je niet door dingen kan kijken en het zo serieus neemt alsof je zelf aangevallen wordt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:13 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Nee ik hou niet op het is gewoon een minkukel.
jij snapt het gelukkig ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef lonneberga het volgende:
Als je wilt winnen moet je meedogenloos zijn,anders kom je er niet
Ze had twee uur de tijd gekregen en Michel mag helpen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:11 schreef Ireth het volgende:
Dat idee kwam van Michel zelf toch? Ik dacht hij daarmee kwam net voor de streams over gingen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:13 schreef Harry het volgende:
[..]
En in duo's gaan koken.....
Michel: maar dat is niet zo leuk voor mij en Nick.
dat defensie er bij halen steedsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef magnaal24 het volgende:
En dat voor een spel, een helm met een eitje erop... Ik weet niet hoor, maar doen ze die dingen bij defensie ook allemaal? Bij ons doen ze dat met kinderen in het buurthuis op Koningsdag...
Sorry dat ik het lachwekkend vindt, roepen dat je het 1000 % zou winnen en krijgsgevangenenmethode gebruikt om zover te komen, het was mishandeling zelfs..
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
jij snapt het gelukkig ook
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat idee kwam van Michel zelf toch? Ik dacht hij daarmee kwam net voor de streams over gingen.
Prima hoor maar kom dan niet met dat gelul over ik doe het voor de groepquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef lonneberga het volgende:
luisteren naar febo ..that's allquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef lonneberga het volgende:
De bottomline is dat Michel geen last wil hebben van Julie's nieuwe Huisregels.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat idee kwam van Michel zelf toch? Ik dacht hij daarmee kwam net voor de streams over gingen.
Bever,die ben ik even kwijtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
luisteren naar febo ..that's all
zie de Bever in Uto...
Hij gedraagt zich als een valse nicht. Hopelijk zien de kijkers dat ook in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:14 schreef lonneberga het volgende:
En stoer van een vrouw van 22 om te klooien met eten, Michel van alles toe te wensen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Stoer he winnen van een vrouw van 22 door haar steeds wakker te maken. En dwars te zitten. En weer zegt hij het is geworden wat we wilde.
En "het meisje van 22"quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat defensie er bij halen steeds![]()
![]()
![]()
Ja zo gekleurd zou je dat idd op kunnen vattenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef Harry het volgende:
[..]
De bottomline is dat Michel geen last wil hebben van Julie's nieuwe Huisregels.
Jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Velen vergeten dat hun in een bubbel leven zonder invloeden van vrienden en buitenaf.
Moeten het daar doen met de banden die ze daar opbouwen.
streamers zien en horen alles maar hun niet,,,
dus is het wat hun gevoel hun ingeeft en spelen voor de winst.
Denken jullie echt dat ze in de buitenwereld ook zouden reageren en doen![]()
![]()
![]()
![]()
Dat was ook zeker kinderachtig. En toewensenkom op zeg. Maar die discussie is geweest.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En stoer van een vrouw van 22 om te klooien met eten, Michel van alles toe te wensen.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En "het meisje van 22"
Het zijn gewoon allemaal volwassen mensen
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En stoer van een vrouw van 22 om te klooien met eten, Michel van alles toe te wensen.
nee hoor die discussie is niet geweest mag genoemd wordenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was ook zeker kinderachtig. En toewensenkom op zeg. Maar die discussie is geweest.
ow ja hij is persoonsbeveiliger..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:15 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
dat defensie er bij halen steeds![]()
![]()
![]()
En jj hebt je focus op mij al jaren en jaren. Heel eng ondertussen. Zou bijna denken dat je "fan" van me bent.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]![]()
![]()
maar Koos staat op repeat... en Jill speelt ook haar eigen spel en dat mag..
Sommigen leven zich te veel in hier
Jill en Matt zijn echt nog kinderen vergeleken met de rest. En dat is normaal op die volwassen leeftijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En "het meisje van 22"
Het zijn gewoon allemaal volwassen mensen
het slaat kant nog wal om dit spel steeds te vergelijken met defensiequote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En jj hebt je focus op mij al jaren en jaren. Heel eng ondertussen. Zou bijna denken dat je "fan" van me bent.
Dat ieder misschien de was een keer moet doen want er mist nog 1regel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:11 schreef Ireth het volgende:
Vind dat wel grappig De boel op zon manier voor de gek houden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jill en Matt zijn echt nog kinderen vergeleken met de rest. En dat is normaal op die volwassen leeftijd.
Tja ze moet natuurlijk wat doen met haar frustratie. Niet alle cossers komen cossen, sommige cossers komen hier om andere cossers aan te spreken of belachelijk te maken. Zij mag dat (denkt ze)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En jj hebt je focus op mij al jaren en jaren. Heel eng ondertussen. Zou bijna denken dat je "fan" van me bent.
En dat doet Michel dus. Hij haalt het er steeds bij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het slaat kant nog wal om dit spel steeds te vergelijken met defensie
Ik denk dat je sowieso niet alle leeftijden kan vergelijken. Een meisje van 18 kan al heel volwassen zijn en een dame van 25 kan nog heel kinderachtig zijn. Ligt ook een beetje aan het karakter, je kan niet echt vergelijken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:20 schreef engine het volgende:
[..]
Jill en Matt zijn echt nog kinderen vergeleken met de rest. En dat is normaal op die volwassen leeftijd.
Ja kan daar ook wel om lachenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:20 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Vind dat wel grappig De boel op zon manier voor de gek houden.
Zoey liegen, dat doet ze nooit.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
toch ff sneer sneer
ZOe... komt alweer stront uit dr bakkes
nu inens niet boos op KeukenBoer
herinner me nog dr haat betoog
Dat is waarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:22 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso niet alle leeftijden kan vergelijken. Een meisje van 18 kan al heel volwassen zijn en een dame van 25 kan nog heel kinderachtig zijn. Ligt ook een beetje aan het karakter, je kan niet echt vergelijken.
Ja meidquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:20 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
het slaat kant nog wal om dit spel steeds te vergelijken met defensie
Overigens moet niemand het kind in zichzelf kwijtraken. Soms is het leuk om lekker even niet teveel na te denken en gewoon te doen waar je zin in hebt. Heerlijk!quote:
Michel en Julie?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:24 schreef Hznootje het volgende:
Oh my god, het charme offensief is weer begonnen..Knuffel, kwijl, aai
dan kom je in ieder geval het sympathiekst overquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:25 schreef Toweler het volgende:
Je kan het beste op je zelf blijven en niet teveel geloven wat andere tegen je zeggen en je gewoon laten zien met opdrachten krijg ik steeds meer het idee
Ze willen Jill gebruiken om Zoey eruit te spelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:09 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Jammer, ik snap nog steeds niet wat Zoey nou zo verkeerd doet in dat huis. Alle ballen op 1 persoon hou ik niet zo van.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze willen Jill gebruiken om Zoey eruit te spelen.
Zal jill leuk vinden weer tegen iemand waar ze beter mee kan opschieten in het huisquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze heeft het goed gedaan als ze eruit moet van BBquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ook weer waar. Je gaat lekkerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:24 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Overigens moet niemand het kind in zichzelf kwijtraken. Soms is het leuk om lekker even niet teveel na te denken en gewoon te doen waar je zin in hebt. Heerlijk!
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:22 schreef Lillfex het volgende:
Ja oh Michel echt je bent zoooo arrogant he ieuw. Van mij mag echt iedereen winnen maar Michel en Nick die zijn zooooooooooo ieuw arrogant en dominant. Ik kan daar slecht tegen
Schitterend en zo waar...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:29 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Mooi gesprek michel en Jill
👍👍👍👍👍👍quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:20 schreef BBguy het volgende:
lol dat gejank over Michel. Het is een kleuterschool daarbinnen, een seniele Zoey en een kinderachtige Jill mogen van mij het eerst eruit. Gevolgd door de net uit de pampers Matt.
Vond dit wel een goed gesprek tussen die twee. Netjes van allebei hun kant.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:34 schreef Jockari het volgende:
Michel zich er weer aan het uitlullen bij Jill. Want hij had dit ei-spel wel kunnen winnen zegt hij. Voorspelde reactie van hem. Zijn Julie MOEST door.
Die man dondert ook wel echt van mijn populariteitsladder. Seffens wordt Zoey nog mijn favoriete speelster (maar eerlijk is eerlijk).
Helaas was hij toen nog niet geboren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:22 schreef Lonneke1983 het volgende:
Als Michel persoonbeveiliger was geweest op 9 november 1983 waren Freddy en Ab nooit ontvoerd geweest.![]()
klopt uitlaten praten is er niet echt bij maar ja we aardig gesprekquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof michel wel dat hij niet negatief kijkt naar Jill. En het is wel waar dat ze haar er elke keer willen opzetten. En eerlijk michel vind haar een powervrouw waar mensen tegen opkijken. Het spel is het spel, jill wil wat zeggen en michel pakt gelijk weer over. Hij kan goed praten luisteren wat minder jammer genoeg. Hij geeft zijn gesprekspartner wie het ook is geen kans om ook te praten.
Vind je Vind het wel meevallenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:36 schreef zodeju het volgende:
Hopelijk is dat op hun tenen lopen een beetje over na verhelderen gesprekken.
Wat dat tot het einde is niks oor mij. Terwijl ik me ook voor stellen dat andere het juist heerlijk vinden.
Maar zelfs de sfeer hier krijgt een scherp randje.
Oh, ik zou op Julli stemmen voor in het huis ipv Matt of Zoey.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:38 schreef Jockari het volgende:
Liever Julie deze week HM. Zeer waarschijnlijk komen Matt en Zoey op de bank. Wie vertrekt is onduidelijk, maar mogelijk Zoey. De week er op kan dan Julie op de bank komen naast de winnaar van volgende week. Julie geen schijn van kans tegen Matt of Zoey eventueel.
Komende 2 weken Matt en Zoey naar huis, daarna Jill vs Liese, winnaar daarvan wint denk ik het programma.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:38 schreef Jockari het volgende:
Liever Julie deze week HM. Zeer waarschijnlijk komen Matt en Zoey op de bank. Wie vertrekt is onduidelijk, maar mogelijk Zoey. De week er op kan dan Julie op de bank komen naast de winnaar van volgende week. Julie geen schijn van kans tegen Matt of Zoey eventueel.
En wat gebeurt met al die andere?? Nick Michel Naomi Jullie of is het nog maar twee keer een stemming?? En 1 van de 2 komen toch weer terug??quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:42 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Komende 2 weken Matt en Zoey naar huis, daarna Jill vs Liese, winnaar daarvan wint denk ik het programma.
Komt na Jill vs Liese nog 1 vertrek. Dat kan nog alle kanten op maar hangt grotendeels afvan wie Jill vs Liese wint.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wat gebeurt met al die andere?? Nick Michel Naomi Jullie of is het nog maar twee keer een stemming?? En 1 van de 2 komen toch weer terug??
De haat tegen Michel is haar ook voor een deel aangepraat door anderen. Met name Zoey.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
Ik geloof michel wel dat hij niet negatief kijkt naar Jill. En het is wel waar dat ze haar er elke keer willen opzetten. En eerlijk michel vind haar een powervrouw waar mensen tegen opkijken. Het spel is het spel, jill wil wat zeggen en michel pakt gelijk weer over. Hij kan goed praten luisteren wat minder jammer genoeg. Hij geeft zijn gesprekspartner wie het ook is geen kans om ook te praten.
Ik neem toch aan dat Jill zelf wel haar eigen mening van iemand waarmee ze 24 uur per dag in 1 huis zit kan vormen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De haat tegen Michel is haar ook voor een deel aangepraat door anderen. Met name Zoey.
Ik vond Liese niks maar ze wordt steeds leuker in mijn ogen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:55 schreef Harry het volgende:
Het is weer redelijk Kumbaya in Huize BB.
Maar Michel heeft wel weer een volgende deuk opgelopen (in zijn ego).
De kritische en eerlijke Liese is de winnaar van de dag!
En de grappigste, knapste en leukste 😀quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:55 schreef Harry het volgende:
Het is weer redelijk Kumbaya in Huize BB.
De kritische en eerlijke Liese is de winnaar van de dag!
Ja leuk! Dat zou ik een mooie twist vinden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:01 schreef Lillfex het volgende:
De twist gaat langzaam beginnen. Zou zo maar eens kunnen. Denk dat Liese Zoey en Jill nog met elkaar gaan spelen.
Zoey is deze week toch naar huisquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:06 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ja leuk! Dat zou ik een mooie twist vinden.
Is toch niet zeker dat Zoey naar huis gaat? Ze heeft medicatie gekregen, misschien knapt ze op. Dat zou fijn zijn, voor haar..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Zoey is deze week toch naar huis
maar Matt, Liese en Jill zou idd voor wat opschudding zorgen
Ook lache... Als Julie moet kiezen tussen Nick en Michelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:03 schreef Stargazing het volgende:
maar goed dat Julie HM is deze week, kan ze mooi Michel van de bank halen moest het nodig zijn
Poll staat nu op 24-18 in het voordeel van Mattquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nou zij gaat dan zeker Michel redden, haar Bruuder!!!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Ook lache... Als Julie moet kiezen tussen Nick en Michel
Dan kiest ze Michel, want haar maatje, en geen concurrerende Belgquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Liese houdt Matt alleen om hem later te gebruiken. Heeft ze al gezegd tegen Zoey. Om hem in te zetten als zwakke tegenstander.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
En Mike. Jill zei ook tegen Michel dat ze zich een beetje gek had laten maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De haat tegen Michel is haar ook voor een deel aangepraat door anderen. Met name Zoey.
Helemaal mee eens. Ook veel respect voor hem m.b.t. het zorgen voor zijn zusje en zijn zieke moeder. Maar inderdaad, kan hem niet heel lang aanhoren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:20 schreef Koos1958 het volgende:
Matt is echt een lieve jongen maar hoe hij praat en wat hij dan ook voor non dingen zegt ergert wel af en toe Maar qua karakter is het een van de betere daar.
Waar heb jij het over?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
toch ff sneer sneer
ZOe... komt alweer stront uit dr bakkes
nu inens niet boos op KeukenBoer
herinner me nog dr haat betoog
quote:Red Force is een stalen achtbaan in het attractiepark Ferrari Land in Salou in Spanje.
Met een hoogte van 112 m en een snelheid tot 180 km/h, bereikt na vijf seconden, is het de hoogste en snelste achtbaan van Europa sinds de opening op 7 april 2017. De opening werd verricht door 1.500 testers, begeleid door Ferrari-testpiloot Marc Gené.
De achtbaan werd gebouwd door Intamin AG. Per uur kunnen circa 1200 passagiers gelanceerd worden die hen via een verticale spiraal 90° omhoog brengt. De versnelling wordt bereikt met LSM.
Aan de achtbaan werden in 2016 de Ferrari schilden gemonteerd, elk 12 meter hoog. Het geluid van de achtbaan benadert het brullen van Ferrari racemotoren.
Nog niet zo lang geleden heeft ze een gesprekje gehad met de dames en ook met michel apart.quote:
Wauw, mooi gemaakt!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:34 schreef Tourniquet het volgende:
Waar Michel het over heeft:
[ afbeelding ]
Ze hebben het over een uitje naar de Efteling. Dat ze dan gaan roepen Jill en Thomas, zodat de wachtrij verdwijnt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:31 schreef Rhosyn het volgende:
Wat lopen ze achterlijk te doen over Jill en Thomas.Bange broeken zijn bang om te verliezen van Jill en Thomas.
Thomas hebben ze al weg gewerkt.
Nu dapper zijn en jezelf op de bank zetten met Jill.
Jill zit erbij en heeft niet door dat ze wel lachen maar het eigenlijk naar bedoelen.
Dat is geen probleem voor Julie, ze beschermt Michel nog altijdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:14 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja duh. Is niet vriendelijk bedoeld hoor. Ze duiden op de populariteit van Jill en Thomas en dat de anderen ogenschijnlijk geen kans maken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hebben het over een uitje naar de Efteling. Dat ze dan gaan roepen Jill en Thomas, zodat de wachtrij verdwijnt.
dat was de planningquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:28 schreef Stargazing het volgende:
Het zullen Zoey en Jill zijn die op de bank zitten, een zoey exit is vrijwel zeker, maakt niet uit tegen wie ze staat
Ze weet dat ze bij Nick op de laatste plaats komt, dus logisch.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:36 schreef Fasil het volgende:
[..]
Dat is geen probleem voor Julie, ze beschermt Michel nog altijd
Niet met Naomi, en Nick en Michel. Dat was met Lies en Julie. Die zitten er niet bij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:34 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nog niet zo lang geleden heeft ze een gesprekje gehad met de dames en ook met michel apart.
Dat heeft de afstand voor nu denk ik minder gemaakt.
Juist wel met Michel en ik denk dat dat de afstand verkleind heeft (iig voor nu)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Niet met Naomi, en Nick en Michel. Dat was met Lies en Julie. Die zitten er niet bij.
Om in een Efteling attractie te komen na BB?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja duh. Is niet vriendelijk bedoeld hoor. Ze duiden op de populariteit van Jill en Thomas en dat de anderen ogenschijnlijk geen kans maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |