Klopt dank je welquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef StruisZVeugelT het volgende:
eh @:Koos.. heb geopend , meende dat jij nooit opend ?
Hier dus ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef Flow3r het volgende:
Ik heb een irritant piepje in mijn streams
Ow ze is niet boosquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:50 schreef Ireth het volgende:
Ik ben #teammichel maar Liese is nu terecht boos!
Inderdaad maar ze ontkennen het wel in de groep. En dat is misselijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Lillfex het volgende:
Ze hadden met zijn 3tjes in het beginsel afspraak Jill wakker te maken elke 10 min
Ja dit klopt wel. Kun je nog zo vaak zeggen dat het niet zo is maar er is geen andere conclusie mogelijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:51 schreef Koos1958 het volgende:
Michel laat nu heel erg duidelijk merken dat het wel 3 tegen 1 is geweest. En ze hebben net nog ontkent tegen Jill dat dit niet waar is. Bah ze hadden dus een afspraak gemaakt onderling. Kom er dan gewoon voor uit tegen Jill waar de anderen bij zijn. Zit zoey er nog bij of niet.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:52 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben met zijn drieen die deal gemaakt en pas daarna Lise verwittigd , ze hadden haar erbij moeten roepen
Michel zegt dat hij 1000% had gewonnen.quote:
nee, ze hebben tegen jill gezegd dat liese al opgegeven had en toen kwam jill met het voorstelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:52 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben met zijn drieen die deal gemaakt en pas daarna Lise verwittigd , ze hadden haar erbij moeten roepen
Militair dat getraind is om dagen wakker te blijven, ik geef de gewone ongetrainde burger geen kans. En moest er hier geld op staan, ik had al mijn geld op Michel gezet sowiesoquote:
Dat klinkt idd arrogant maar ik denk wel dat hij hierin gelijk heeft...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Michel zegt dat hij 1000% had gewonnen.
Hoe arrogant wil je zijn??
Liesje is in de dbk geweest.. dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Vanmorgen was er nog niet zoveel aan de hand, heb het idee dat BB dit vuurtje heeft opgestookt ....
Nou dat is wel zeker, hij die zich zo volwassen voelt tegenover Jill moet bondjes maken om te winnen en later ontkennen. Vind de meest volwassenen in dit Jill. Laat hij daar eens naar kijken hoe die zich opstelt hierin.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef Harry het volgende:
Michel vraagt zich af hoe de mensen thuis dit nu kunnen kijken?
Dat het negatief op hem uitslaat.....
ze probeert zich dr uit te draaienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
liese heeft het ook fout gezien want michel had wel zijn helm nog op toen hij liese wakker maakte om te vertellen van de deal
En ik vraag het me af...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Whuzz het volgende:
Argh Michel. Kap eens met zeggen dat je "toch wel had gewonnen" met elk spel. Het komt er telkens op neer dat hij had kúnnen winnen, maar het niet deed voor anderen.
Fuck off. Win dan gewoon, of kap met zeiken.
julie ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Liesje is in de dbk geweest.. dus
Slaapdeprevatie, ik vraag me echt af wat jullie je voorstellen bij de Nederlandse Strijdkrachten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Militair dat getraind is om dagen wakker te blijven, ik geef de gewone ongetrainde burger geen kans. En moest er hier geld op staan, ik had al mijn geld op Michel gezet sowieso
Er komt een breuk in ‘onze groep’quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:56 schreef Krambo het volgende:
Michel kan het gewoon niet hebben dat Liese zich niet zo gemakkelijk laat paaien als de andere dames
Beetje te laat vriend..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:55 schreef Italy1404 het volgende:
Michel maakt zich druk om de kijkers..
Hij had idd zijn helm niet afgezet maar het ei er af gehaaldquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Joyce-43 het volgende:
liese heeft het ook fout gezien want michel had wel zijn helm nog op toen hij liese wakker maakte om te vertellen van de deal
heb je toevallig ook een cap dat michel liese wakker maakte voor haar helm?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:52 schreef Fikkert2 het volgende:
Hier nog even een cap van liese, zo belangrijk vond ze het![]()
[ afbeelding ]
dat zei ik toch al? Hij kan nu weer zeggen dat hij bewust verloren heeft om zijn dinnetje te redden en hm te laten worden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef Harry het volgende:
[..]
Michel zegt dat hij 1000% had gewonnen.
Hoe arrogant wil je zijn??
Nog altijd de populairste op Jill na volgens de polls hierquote:
Foei, spelen tegen Jill hoe durven ze!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:49 schreef magnaal24 het volgende:
Welke rol heeft Naomi nu weer? Als ik het nu goed begrijp is de hele groep aan het spelen tegen Jill en in mindere mate tegen Matt..Die twee mogen dat niet weten? Wat een flinke mensen
??quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:57 schreef spapaars het volgende:
Lijkt wel of ze stream 2 nu ook op 1 hebben gezet, en dat de technische problemen er nog steeds zijn.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Koos1958 het volgende:
Bah michel voor ons groepje een zo goed mogelijk uitgangspositie te krijgen. Wat stoer met 5 tegen 1 meisje van 22 spelen. Heel laf noem ik dat. Ga eens alleen staan zoals zij al tijdje doet tegen hun.
Hij vindt het prima dat Julie gewonnen heeft omdat die in zijn broekzak zit!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Verida het volgende:
[..]
dat zei ik toch al? Hij kan nu weer zeggen dat hij bewust verloren heeft om zijn dinnetje te redden en hm te laten worden.
het werd hier zelf onbaatzuchtig genoemd dat hij zich weer heeft "opgeofferd"
Liese doet het goed.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies ; ik merk dat ik mezelf soms thuis en hier
wegcyfer.. "valkuil"
als je alles inzet om ons als groep...
en jij je rot voelt
Liese ; ik voel me niet ort
zet het uit je hoofd ik voel me heel goed
niet doen
Mies ; als ik zie dat je dr van baalt
Liesen ; waarvan baal ik!! waarvan
Mies; waarom voel jij je zo aangevallen dan ?
LIese; ik voel met niet aangevallen !!!!
Nee, voor zijn groep, die er volgens nick niet is, want hij kan met iedereen maar ja jill kuist niet en komt niet bij de groep zitten en en enquote:
Ja natuurlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef Verida het volgende:
[..]
onbaatzuchtig zelfs![]()
![]()
reken er maar op dat het allemaal heel erg berekenend is van Michel, daar zit echt geen cent onbaatzuchtigheid bij.
Jill heeft gisteren met dat ei op haar hoofd de toiletten schoongemaaktquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:00 schreef anine het volgende:
[..]
Nee, voor zijn groep, die er volgens nick niet is, want hij kan met iedereen maar ja jill kuist niet en komt niet bij de groep zitten en en en
Als Julie huismeester is dan heeft Michel alsnog alle touwtjes in handen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:59 schreef Italy1404 het volgende:
[..]
Hij vindt het prima dat Julie gewonnen heeft omdat die in zijn broekzak zit!
Wat praat je raar?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Foei, spelen tegen Jill hoe durven ze!
Weten ze dan niet dat ze alleen maar in het BB-huis zitten om Jill aan de overwinning te helpen?
Bah, wat vals van ze....
Klopt ja zo heb ik het ook gezien. Jill vroeg of Liese had opgegeven en Michel beaamde dat. Toen kwam Jill pas met het voorstel. Gelogen dus.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:54 schreef anine het volgende:
[..]
nee, ze hebben tegen jill gezegd dat liese al opgegeven had en toen kwam jill met het voorstel
je staat weer op repeatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
Stoer he winnen van een vrouw van 22 door haar steeds wakker te maken. En dwars te zitten. En weer zegt hij het is geworden wat we wilde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |