Jill kwam toch met het idee te stoppen en het aan Julie te gunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:03 schreef Lillfex het volgende: [..] Jill heeft nix gebroken Jill was doorgegaan als Michel Jullie het huismeesterschap niet had gegeven
Mike heeft dat de bewoners herhaaldelijk wijs gemaakt. Dat Jill op Social Media mega-populair is. En dat klopt ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:10 schreef magnaal24 het volgende:
Men zegt steeds dat Jill de grootste tegenstander is van andere kandidaten..Maar hoe weten ze dat in vredesnaam ? Ze hebben geen contact met de buitenwereld toch? Of is het feit dat Jill zich manifesteert als een vrouw die zich niet laat kisten en doorzettingsvermogen heeft al voldoende?
Ja want. Er hebben er 4 met ei opgezeten vannacht en de rest had 12 uur slaap nodigquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef cobain1994 het volgende:
Goedemorgen, Ochtendontbijt om 11:15?
Geen idee streams zijn nog steeds pruttquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft BB nu al bevestigd dat Julie huismeester is?
Volgens mij niet.
Ja ze gingen brunchen, en rond 16.00 BBQen..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef cobain1994 het volgende:
Goedemorgen, Ochtendontbijt om 11:15?
Wat een bikkels..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want. Er hebben er 4 met ei opgezeten vannacht en de rest had 12 uur slaap nodig
Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig slapen ze niet tussendoor op de dagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja want. Er hebben er 4 met ei opgezeten vannacht en de rest had 12 uur slaap nodig
Bij mij doen ze het nu net. Na tig keer cookies verwijderen en in en uitloggen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen idee streams zijn nog steeds prutt
Nee die Nick is zo actief .. die is de hele dag in de weerquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr gelukkig slapen ze niet tussendoor op de dag
Hoop het, zijn maten waren nergens te bekennen, geen support .quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Nieuwe huisregels
Alles is voor Michel
Alles is voor Michel
Alles is voor Michel
Misschien denken ze helemaal verkeerd..Het zou weleens kunnen dat Jill niet meer bovenaan staat. Mike en Matt zijn alweer even binnen...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
matt en mike zijn er later ingekomen en die hebben verteld dat Jill erg populair is in de buitenwereld. Plus dat men in het huis niet had gedacht dat Jill tegen Thomas zou winnen, dat geeft haar binnen het huis ook de status van sterke persoon waar je beter niet tegenover kunt komen te zitten op de bank
Fb zijn ze nog steeds Jill fanquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Misschien denken ze helemaal verkeerd..Het zou weleens kunnen dat Jill niet meer bovenaan staat. Mike en Matt zijn alweer even binnen...
Of BB maakt vandaag bekend wie eerste in de pol van BB is geworden..Dat zou leuk zijn..als het Zoey is....
Ik heb hem heel lang op nr. 1 gehad, maar hij is voor mij volledig door de mand gevallen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die Nick is zo actief .. die is de hele dag in de weer
Het is dat je kwam voor de deal?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef engine het volgende:
Wat zei Michel daar net?
Het is dat...... Anders had ik je ook continu wakker gemaakt
En ik ben vooral benieuwd waar Michel op uit is. Zijn krampachtige pogingen om maar van die bank te blijven kan ik niet zo goed volgen. In zijn plaats zou ik gewoon zorgen dat ik er samen met Jill op kwam.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:53 schreef Collide het volgende:
[..]
Ik ben vooral benieuwd, wat Michel hieruit heeft gehaald ja
Ja maar als Michel daar niet in was meegegaan had Jill niet opgegegevenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jill kwam toch met het idee te stoppen en het aan Julie te gunnen
Volgens mij is het nog helemaal niet bekent wat er met de opdracht gebeurt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:16 schreef Rhosyn het volgende:
Heeft BB nu al bevestigd dat Julie huismeester is?
Volgens mij niet.
Jij leeft in dromenland.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:19 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Misschien denken ze helemaal verkeerd..Het zou weleens kunnen dat Jill niet meer bovenaan staat. Mike en Matt zijn alweer even binnen...
Of BB maakt vandaag bekend wie eerste in de pol van BB is geworden..Dat zou leuk zijn..als het Zoey is....
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar als Michel daar niet in was meegegaan had Jill niet opgegegeven
Hij hoopt dat Jill er eerder uit is dan hemquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
En ik ben vooral benieuwd waar Michel op uit is. Zijn krampachtige pogingen om maar van die bank te blijven kan ik niet zo goed volgen. In zijn plaats zou ik gewoon zorgen dat ik er samen met Jill op kwam.
Ik zeg toch niet dat dat de fout van Michel is Het is gewoon zoals het gegaan is Ik was vanacht de hele nacht wakker dusssssss Deal of geen deal Als de deal niet rond zou komen dan was Jill niet gestoptquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:23 schreef juul. het volgende:
[..]het wordt steeds gekker, ook weer een fout van Michel
Nick is sinds een week of 2 bij mij ook behoorlijk aan het dalenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:21 schreef Ebinas het volgende:
Ik heb
[..]
Ik heb hem heel lang op nr. 1 gehad, maar hij is voor mij volledig door de mand gevallen.
Voegt weinig toe en lift slechts mee op een ander.
Als ik hem was pakte ik zo weer een dekentje om op de bank te liggen.
Dan kan hij straks met michel naar de Sauna en luisteren naar Michels pogingen om wel het spel te spelen.
Ff ja knikken en zijn assss is weer save
Wat mij betreft heeft Jill vannacht weer laten zien dat ze een doorzetter is .. ze neemt het tegen 3 man op en blijft de meest volwassen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:23 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij hoopt dat Jill er eerder uit is dan hem
Klopt, maat tactisch spelen mag natuurlijk niet als het tegen Jill / Michel / Matt / Nick / Naomi / Liese / Julie / Zoey (*) is.quote:
Neehee ik leef niet in dromenland..Het zou een mooie twist zijn hoor.. En gezien het eierenincident begrijp je toch wel, dat ik vandaag wéér fan van Jill ben?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:23 schreef Oranos het volgende:
[..]
Jij leeft in dromenland.
Individueel is Jill echt nog wel de populairste in dit soort polls, komt met name omdat de K5 fans hun stemmen meer verdelen.
Bijna niemand stemt op Zoey of matt
Diplomatiekquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maat tactisch spelen mag natuurlijk niet als het tegen Jill / Michel / Matt / Nick / Naomi / Liese / Julie / Zoey (*) is.
(*) omcirkel uw favoriet
En Julli ook niet....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nu wil ik niet te veel klinken als dat braakmiddel Eerdmans, maar ik denk dat Jill de morele winnaar is van vannacht. Michel heeft in principe niets verkeerds gedaan, part of the game, maar het komt niet sympathiek over op de gemiddelde kijker.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Fb zijn ze nog steeds Jill fan
En na vannacht nog meer.. Michel verpest het voor zichzelf
goede post echt waar dit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:18 schreef Poezewoes het volgende:
Nieuwe huisregels
Alles is voor Michel
Alles is voor Michel
Alles is voor Michel
Alle drie waarschijnlijk niet....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat de fout van Michel is Het is gewoon zoals het gegaan is Ik was vanacht de hele nacht wakker dusssssss Deal of geen deal Als de deal niet rond zou komen dan was Jill niet gestopt
Terug geluisterd maar kan het niet duidelijk verstaan. Het zou kunnen.quote:
Dit. Ja.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nu wil ik niet te veel klinken als dat braakmiddel Eerdmans, maar ik denk dat Jill de morele winnaar is van vannacht. Michel heeft in principe niets verkeerds gedaan, part of the game, maar het komt niet sympathiek over op de gemiddelde kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
maar hij kan zich wel weer op de borst kloppen dat hij heel ridderlijk zichzelf heeft opgeofferd voor Julie.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nu wil ik niet te veel klinken als dat braakmiddel Eerdmans, maar ik denk dat Jill de morele winnaar is van vannacht. Michel heeft in principe niets verkeerds gedaan, part of the game, maar het komt niet sympathiek over op de gemiddelde kijker.
Maar Jill heeft dat niet gedaan. de K 3 kleuters en hun baas zijn de grootste kleuters gebleken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:22 schreef juul. het volgende:
Als Jill elke 10 min Michel wakker had gemaakt, was het een meesterwerk geweest
Maar ja het is Michel hè
BB zou zichzelf (en daarmee Jill) weleens lelijk in de vingers kunnen snijden met die overdreven over-exposure voor Jill (en Thomas) in de tv-uitzendingen. Ze lopen het gevaar dat het juist averechts werkt en de kijkers er de buik van vol krijgen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:23 schreef Oranos het volgende:
[..]
Jij leeft in dromenland.
Individueel is Jill echt nog wel de populairste in dit soort polls, komt met name omdat de K5 fans hun stemmen meer verdelen.
Bijna niemand stemt op Zoey of matt
Tuurlijk niet.Is toch logisch dan Ze spelen toch een spel en dat hebben ze allemaal gespeeld op hun manier Begrijp de ophef dan ook niet zoquote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:22 schreef juul. het volgende:
Als Jill elke 10 min Michel wakker had gemaakt, was het een meesterwerk geweest
Maar ja het is Michel hè
Daarom. En dan was Michel gewoon wakker gebleven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik zeg toch niet dat dat de fout van Michel is Het is gewoon zoals het gegaan is Ik was vanacht de hele nacht wakker dusssssss Deal of geen deal Als de deal niet rond zou komen dan was Jill niet gestopt
Was hij net al aan het doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:30 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hij kan zich wel weer op de borst kloppen dat hij heel ridderlijk zichzelf heeft opgeofferd voor Julie.....
en dat hij dus weer bewust heeft "verloren" om ervoor te zorgen dat zijn dinnetje niet op de bank zal komen deze keer.
Hij zit aan de laadpaal stroom op te laden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:35 schreef mario390 het volgende:
top foto likt nick met en horn in hoofd![]()
![]()
nick-reh
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:37 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hij zit aan de laadpaal stroom op te laden.
Als hij deze week niet van Jill kan winnen, hoe dan in de finale wel?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:23 schreef Collide het volgende:
[..]
Hij hoopt dat Jill er eerder uit is dan hem
Michel Julli en later bleek Liese hem ook nog steeds op had ook niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De hele dag in de weer met zijn tegenstanders in slecht licht te zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee die Nick is zo actief .. die is de hele dag in de weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ligt er een beetje aan hoe ze beide overkomen de laatste weken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:38 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als hij deze week niet van Jill kan winnen, hoe dan in de finale wel?
Jill en Michel hadden hem afgezet, toen bleek dat Liese hem nog op had en is Michel naar haar toe gegaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:38 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel Julli en later bleek Liese hem ook nog steeds op had ook niet.
Doe niet zo dramatisch Jac. Valt allemaal nog wel mee. Hoort bij een RLSquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sommigen bekijken alles door hun eigen bril plakken hun visie erop en gaan het zien als waarheid
Zal wel regen worden verwacht, en moeten ze alles onder het afdak zetten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Tuin wordt opgeruimd door Michel en Julie
Hij heeft een deal gemaakt met Jill en het een ander gegund. Als mensen dat niet kunnen zien als onbaatzuchtig weet ik het ook niet meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:27 schreef Yolk het volgende:
[..]
Alleen diegenen die steeds op users reageren, de rest reageert nog steeds op de streamsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:35 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Sommigen bekijken alles door hun eigen bril plakken hun visie erop en gaan het zien als waarheid
Zoals?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De productie sliep kennelijk ook half vannacht. Er is veel gesproken over productie zonder SL.
onbaatzuchtig zelfsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een deal gemaakt met Jill en het een ander gegund. Als mensen dat niet kunnen zien als onbaatzuchtig weet ik het ook niet meer.
Je kunt het ook omdraaien, dat ze het de enige 2 die nog geen HM zijn geweest het niet gunnen. Zegt ook iets over de anderen.
I hope soquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Het maakt allemaal toch geen reet uit want Liese gaat toch winnen![]()
Ik denk dat hun feiten en fouten nu zo onderhand wel bij iedere kijker bekend zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan hoe ze beide overkomen de laatste weken.
Jemig zeg, bij mij loopt Michel nog steeds de tuin op te ruimen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat zielig is Julie eigenlijk, ze wil iets bespreken met Michel over de huismeester regels. Zelf dat kan ze niet zonder hem beslissen. Zo jammer.
Nee ze is terleurgesteld omdat ze aan het strijden was voor Michel en deze deal werd gemaakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef engine het volgende:
Julie teleurgesteld dat ze niet zelf de winst kon pakken
Jill deed dat anders ook gewoon met Thomasquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:43 schreef Koos1958 het volgende:
Jezus wat zielig is Julie eigenlijk, ze wil iets bespreken met Michel over de huismeester regels. Zelf dat kan ze niet zonder hem beslissen. Zo jammer.
Dat ligt net even anders. Jilli kwam zelf met het voorstel, en Michel ging akkoord.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij heeft een deal gemaakt met Jill en het een ander gegund. Als mensen dat niet kunnen zien als onbaatzuchtig weet ik het ook niet meer.
Je kunt het ook omdraaien, dat ze het de enige 2 die nog geen HM zijn geweest het niet gunnen. Zegt ook iets over de anderen.
mag van mij ook. Trouwens de meeste mogen van mij wel winnen. Alleen moeite met nick en michel. Maarja als die winnen ook goed. Vind niemand er boven uitsteken qua persoon dus heb geen favorietquote:
Logisch toch ze is gewoon niet benaderd en Michel had haar erbij moeten roepenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan terugluisten naar dat gesprek met Liese tijdens het ontbijt een uurtje geleden,
ze is volgens mij toch een beetje zuur over de manier waarop het vannacht gegaan is ....
Dus omdat Michel ingegaan is op het voorstel van Jill is Michel de schuldige waardoor Jill niet door ging?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Klopt inderdaad maar een vrouw van 22 jaar die zelf nog nooit echt beslissingen van belang heeft moeten nemen of een moeder van 3 kinderen met een eigen goed lopend bedrijf vind ik nogal een verschilquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill deed dat anders ook gewoon met Thomas
En zo zullen er wel meer zijn geweest
Liese is hierin idd wel een verliezende partijquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben aan terugluisten naar dat gesprek met Liese tijdens het ontbijt een uurtje geleden,
ze is volgens mij toch een beetje zuur over de manier waarop het vannacht gegaan is ....
Ja was te zien aan haar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nee dat zeg ik niet voor de zoveelste keer : Er was een deal en als de deal niet was geaccepteerd door Michel dan was Jill doorgegaan Dan war er geen deal geweest. Zo is het gewoon gegaan Ik ben de hele nacht wakker geweest dus ..........quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat Michel ingegaan is op het voorstel van Jill is Michel de schuldige waardoor Jill niet door ging?
Wow, de macht van Michel reikt nog verder dan die van Rutte
Jill is ook gewoon het meest interessante en echte persoon in dat huis dus het is ook logisch dat ze wat meer exposure in tv uitzendingen krijgt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik denk dat hun feiten en fouten nu zo onderhand wel bij iedere kijker bekend zijn.
Het enige dat nog in Jills nadeel kan weken is de verzadiging die haar over-exposure in de uitzendingen kan oproepen, maar daar hebben de bewoners zelf geen weet van.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:48 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet voor de zoveelste keer : Er was een deal en als de deal niet was geaccepteerd door Michel dan was Jill doorgegaan Dan was er geen deal geweest. Zo is het gewoon gegaan Ik ben de hele nacht wakker geweest dus ..........
Zou best kunnen, maar Liese is toch niet zo van het wakker schudden of maken.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laat dat dan ook maar effe groot in de media komen zoals met matt en jill toenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terugkijken van afgelopen nacht, toen Julie en Michel naar
bed gingen, knuffelden ze en volgens mij zat er ook een kus bij, ga het zo monteren ....
Broer en zuster kus. Of plat op elkaars giegel haha.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ben opnames aan het terugkijken van afgelopen nacht, toen Julie en Michel naar
bed gingen, knuffelden ze en volgens mij zat er ook een kus bij, ga het zo monteren ....
Was niet goed te zien, maar volgens mij hoorde ik het .....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Broer en zuster kus. Of plat op elkaars giegel haha.
Dat Michel heel vaak praat met de productie. Soort feedback gesprekken. Ze heel vaak zijn mening vragen over bepaalde dingen. Ze al hebben afgesproken voor na het programma om dan één en ander te evalueren.quote:
Ja dat is zo, dat is op zich wel begrijpelijk. Hoop wel vooral Julie in die regels terug te zien.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Jill deed dat anders ook gewoon met Thomas
En zo zullen er wel meer zijn geweest
Echt he.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dus omdat Michel ingegaan is op het voorstel van Jill is Michel de schuldige waardoor Jill niet door ging?
Wow, de macht van Michel reikt nog verder dan die van Rutte
Nee dat zeg ik niet voor de zoveelste keer : Er was een deal en als de deal niet was geaccepteerd door Michel dan was Jill doorgegaan Dan was er geen deal geweest. Zo is het gewoon gegaan Ik ben de hele nacht wakker geweest dus ..........quote:
Zij was ziek, onpasselijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:49 schreef Koos1958 het volgende:
Zoey is ook opgeknapt na een uur of 20 te hebben geslapen in 1 dag.
Precies en Jill voelde dit dus wel.goed aan. Hun 3 tegen Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
Julie weer michel schoon praten dat hij het niet alleen tegen Jill bedoelde dat wakker maken. Dit snap ik dus niet. Hij heeft haar toch alleen wakker gemaakt hoe moet je het dan zien.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet voor de zoveelste keer : Er was een deal en als de deal niet was geaccepteerd door Michel dan was Jill doorgegaan Dan was er geen deal geweest. Zo is het gewoon gegaan Ik ben de hele nacht wakker geweest dus .......... Ik wil niet vervelend zijn maar zijn jullie pas wakker om het te begrijpen?
Maar waarom zeg je niet dat ze allemaal door waren gegaan en heb het steeds maar alleen over Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet voor de zoveelste keer : Er was een deal en als de deal niet was geaccepteerd door Michel dan was Jill doorgegaan Dan was er geen deal geweest. Zo is het gewoon gegaan Ik ben de hele nacht wakker geweest dus ..........
Dat was zo afgesproken. Ze hebben heel lang met 3 gezeten. Liese had er tabak van op gegeven moment en probeerde zelfs dat ei te laten vallen. Ze hebben toen afgesproken dat ze zou proberen te slapen met helm, om nog een backup te hebben. Ze zouden haar waarschuwen als Jill had opgegeven. De deed toen zelf haar helm af.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Logisch toch ze is gewoon niet benaderd en Michel had haar erbij moeten roepen
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar waarom zeg je niet dat ze allemaal door waren gegaan en heb het steeds maar alleen over Jill. Omdat die toch de deal voorstelde dan is dat toch logisch dat je die in de hoofdpersoon zet of niet? DUHHH
Jill zei vanmorgen aan tafel ook "ik wou gewoon dat hij (Michel) het niet werd". Michel zat daar ook bij.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:54 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Waarquote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:59 schreef engine het volgende:
[..]
Jill zei vanmorgen aan tafel ook "ik wou gewoon dat hij (Michel) het niet werd". Michel zat daar ook bij.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
zit jij, juist jij ons nu op fouten te corrigeren?
Het ging Jill toch maar om 1 ding en dat is die gozer geen winnaar mocht worden. Zijn naam kan ze al niet meer uitspreken.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:55 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Precies en Jill voelde dit dus wel.goed aan. Hun 3 tegen Jill.
Ze denken dat ze met hun bondje haar eruit kunnen werken, maar ik denk dat het averechts gaat werken. Jill is/wordt zo nog meer de underdog en daar gaan meestal toch wel veel mensen op stemmen.
ze heeft van te voren al gezegd dat ze niet wilde dat Michel HM zou worden omdat ze niet verplicht elke morgen wilde sporten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het ging Jill toch maar om 1 ding en dat is die gozer geen winnaar mocht worden. Zijn naam kan ze al niet meer uitspreken.
🤮 hij hemelt zich zo op. De narcist 🤢quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat Michel heel vaak praat met de productie. Soort feedback gesprekken. Ze heel vaak zijn mening vragen over bepaalde dingen. Ze al hebben afgesproken voor na het programma om dan één en ander te evalueren.
Dat ze heel blij waren dat ze hem hadden kunnen casten.
Nee, eerst Jill, toen Michel, ging toen naar Liese die hem af deed en als laatste pas Julie.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef Harry het volgende:
Wat ik me nog afvraag: toen besloten werd dat Jill en Michel de helm af zouden doen, deed Julie dat daarna ook, en ging Michel toen (pas) naar Liese die de helm nog op had? Was Liese dan niet degene die als laatste de helm op had, en feitelijk de HM is?
Maar de rest wel verplichten om een polonaise te lopen terwijl je nog slaaptquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:02 schreef Verida het volgende:
[..]
ze heeft van te voren al gezegd dat ze niet wilde dat Michel HM zou worden omdat ze niet verplicht elke morgen wilde sporten.
Michel, Liese, Julie en Jill hebben vannacht het spel gespeeld. Achteraf was het zo gezellig, sportief.quote:
Nee, Julli hield hem op totdat hij bij Liese was geweest. Want anders was de deal ook niet door gegaan want Liese was al een keer hm.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef Harry het volgende:
Wat ik me nog afvraag: toen besloten werd dat Jill en Michel de helm af zouden doen, deed Julie dat daarna ook, en ging Michel toen (pas) naar Liese die de helm nog op had? Was Liese dan niet degene die als laatste de helm op had, en feitelijk de HM is?
Dank DGK!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, eerst Jill, toen Michel, ging toen naar Liese die hem af deed en als laatste pas Julie.
Michel zei nog speciaal tegen Julie dat zij de helm moest ophouden toen hij Liese wakker ging maken.
Das raar maar dan kan jij het ook weghalen ik nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gaat wat fout hier....je zit gewoon in mijn post....
Dat zou wel heel erg lachen zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef Harry het volgende:
ja, dat was lollig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar de rest wel verplichten om een polonaise te lopen terwijl je nog slaapt
@DGK_Tegengas dit stukje aan ontbijt heb ik gemist, zou je dat kunnen maken? ben wel nieuwsgierig of ze idd dacht dat ze eigenlijk HM was en hem daarvoor heeft afgezet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Logisch toch ze is gewoon niet benaderd en Michel had haar erbij moeten roepen
Is gezelliger dan sporten 🥳quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar de rest wel verplichten om een polonaise te lopen terwijl je nog slaapt
er was van te voren niet gezegd dat je geen huismeester kon worden als je al een keer huismeester was geweest. Anders hadden de bewoners die al huismeester zijn geweest niet eens mee hoeven doen met het spel, (lijkt mij)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Julli hield hem op totdat hij bij Liese was geweest. Want anders was de deal ook niet door gegaan want Liese was al een keer hm.
Je hebt getypt in de quote ipv er onder. Daarom zit je in zijn post...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:05 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Das raar maar dan kan jij het ook weghalen ik niet
Dat stukje heb ik denk net niet, mijn opname was vast gelopen en ben een uur terug gaan opnemen,quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:05 schreef rinardo het volgende:
@:DGK_Tegengas dit stukje aan ontbijt heb ik gemist, zou je dat kunnen maken? ben wel nieuwsgierig of ze idd dacht dat ze eigenlijk HM was en hem daarvoor heeft afgezet.
Dat heb ik Liese letterlijk - in de slaapkamer - horen zegen. Toen ze net wakker was geworden.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
@:DGK_Tegengas dit stukje aan ontbijt heb ik gemist, zou je dat kunnen maken? ben wel nieuwsgierig of ze idd dacht dat ze eigenlijk HM was en hem daarvoor heeft afgezet.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:05 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, dat was lollig.
opdrukken en verplicht een sportregime volgen is niet lollig
Maar het blijft een verplichting die ook niet iedereen leuk vind.quote:
Liegen is toch iets waar ze niet van houden. Ze hebben wel degelijk met zijn 3 tegen Jill gespeelt Geef toequote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:51 schreef Koos1958 het volgende:
Julie weer michel schoon praten dat hij het niet alleen tegen Jill bedoelde dat wakker maken. Dit snap ik dus niet. Hij heeft haar toch alleen wakker gemaakt hoe moet je het dan zien. Vind Julie heel beschermend over Michel en dat gaat wel ver. Alsof ze zijn P.A is als hij iets niet helemaal goed doet. Heb dit al vaker van haar gezien.
Ja hier ben ik ook nieuwsgierig naar @DGK_Tegengasquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:01 schreef Harry het volgende:
Jill had Matt zonder ei dat dan weer wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:09 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Liegen is toch iets waar ze niet van houden. Ze hebben wel degelijk met zijn 3 tegen Jill gespeelt Geef toe
En wist Liese dat Julie hem nog op had of dacht Liese dat ze HM wasquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, eerst Jill, toen Michel, ging toen naar Liese die hem af deed en als laatste pas Julie.
Michel zei nog speciaal tegen Julie dat zij de helm moest ophouden toen hij Liese wakker ging maken.
Is te zien en te horen in het fragment dat online staat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:10 schreef rinardo het volgende:
Ja hier ben ik ook nieuwsgierig naar @:DGK_Tegengas
Liese dat HM te zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
En wist Liese dat Julie hem nog op had of dacht Liese dat ze HM was
Nee, dat wist ze ..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:12 schreef rinardo het volgende:
[..]
En wist Liese dat Julie hem nog op had of dacht Liese dat ze HM was
Dat dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:06 schreef Verida het volgende:
[..]
er was van te voren niet gezegd dat je geen huismeester kon worden als je al een keer huismeester was geweest. Anders hadden de bewoners die al huismeester zijn geweest niet eens mee hoeven doen met het spel, (lijkt mij)
oh dat stukje wil ik echt heel graagquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:07 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat heb ik Liese letterlijk - in de slaapkamer - horen zegen. Toen ze net wakker was geworden.
Vannacht zei Matt, als mijn ei niet was gevallen, had ik het makkelijk 3 dagen vol gehoudenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill had Matt zonder ei dat dan weer wel.
Nou nee, Liese zegt dat ze op dat moment dat ze helm af deed niet wist dat Julie de helm nog op had. Liese zegt, dat ze dacht dat ze op dat moment de HM was. In haar slaap (met oordoppen in) is ze misleid geweest.quote:
meen jij?!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou nee, Liese zegt dat ze op dat moment dat ze helm af deed niet wist dat Julie de helm nog op had. Liese zegt, dat ze dacht dat ze op dat moment de HM was. In haar slaap (met oordoppen in) is ze misleidt geweest.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Julie zit ook best lastig lijkt mij, voor haar gevoel dan.
Omdat zij Jill graag mag
WTF dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:17 schreef Harry het volgende:
[..]
Nou nee, Liese zegt dat ze op dat moment dat ze helm af deed niet wist dat Julie de helm nog op had. Liese zegt, dat ze dacht dat ze op dat moment de HM was. In haar slaap (met oordoppen in) is ze misleidt geweest.
Moest Jill er niet zijn, dan zou Liese moeten winnen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 11:38 schreef Flow3r het volgende:
Het maakt allemaal toch geen reet uit want Liese gaat toch winnen![]()
Ik geloof het nog ookquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:18 schreef StruisZVeugelT het volgende:
julie zegt dat ze gemeend oprecht is tegen Jill
Geen idee. Ze hapert nogal al. Ik haal er uit dat ze Jill wel mag en niet op haar gaat stemmen. Nu. Maar later misschien wel. Maar nu vind ik u wel tof.quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:18 schreef Pearlbitch het volgende:
Gesprek tussen Jill en Julie.
Alle zinnen worden zo'n 3 keer herhaald, dus we weten dat ze opnamen voor de uitzending aan het maken zijn.
ik was even absint, maar was dat tafelgesprek van vanmorgen al door jou geplaatst dat liese van niets wist wb die helmen die julie nog niet had afgezet?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Rolling, echter alleen stream 1 op dit moment vanwege slechte kwaliteit van de stream ...
inlikkerij jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:22 schreef Flow3r het volgende:
Julie zich alvast aan het indekken dat ze op Jill gaat stemmen eventueel ?
Dat ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:22 schreef Flow3r het volgende:
Nee, ben nog aan het monteren van gisteravond, volgt later vandaag nog wel ....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:22 schreef suzi1 het volgende:
ik was even absint, maar was dat tafelgesprek van vanmorgen al door jou geplaatst dat liese van niets wist wb die helmen die julie nog niet had afgezet?
ik hou jou in de gaten!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, ben nog aan het monteren van gisteravond, volgt later vandaag nog wel ....
Dat is ook wel een logische stap.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Julie hebben het vannacht over Jill gehad. Om haar samen met Zoey te nomineren...
Voor Julie zelf zou het veel beter zijn om er 2 Belgen op te zetten. 1 Belg en 1 Nederlander moeten in de finale dus moet ze nog heel wat Belgen wegspelen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:25 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is ook wel een logische stap.
Michel heeft het al vaker over zoey en jill gehad.
Matt volgt daarna
Zoey wil Nick volgens mij eerst, vanwege haar dubbelspel
Ja, de bekende Judas-kus.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:22 schreef Flow3r het volgende:
Dus resultaat:quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt erop dat deze keer voor het eerst "k5 niet samen zal stemmen.
Liese = Jill en Matt
Naomi = Jill en Matt?
Julie = Matt en ???
Zoey = Michel en Nick
Matt = Michel en Nick
Jill = Michel en Nick
Nick = Zoey en Jill
Michel = Zoey en Jill
Heb zo'n gevoel dat Michel , Nick en Jill de volgende de drie op de lijst zullen staan.
Zonder plotwists
Daar heb je gelijk in.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:27 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Voor Julie zelf zou het veel beter zijn om er 2 Belgen op te zetten. 1 Belg en 1 Nederlander moeten in de finale dus moet ze nog heel wat Belgen wegspelen.
Nou ja, ze doen er ook niets aan om haar een ander gevoel te geven.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
De meiden vinden het naar dat ze Jill het idee hebben gegeven dat ze tegen haar speelde. Liese zegt ik wilde er zelf voor gaan.
Het werkt 2 kanten op. Julie en Michel hebben het daar ook over gehad vannacht.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:21 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt al was het wel zo geweest speciaal naar mij toe had het ook gemogen, want het is een spel. Maar ze voelt wel dat ze apart van die groep is. Het doet haar echt pijn dat sommige haar het gevoel geven er niet bij te horen. Jill zegt dat ze altijd haar eigen keus heeft gemaakt.
quote:
Of Matt tegen Zoey. Maar tegen Jill is het zekerder dat Zoey gaat.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:22 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Michel en Julie hebben het vannacht over Jill gehad. Om haar samen met Zoey te nomineren...
Liese klets nu uit haar nek....Jill had die deal niet gemaakt als het om Liese had gegaan.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:31 schreef Harry het volgende:
Liese zegt nu tegen Julie dat ze baalt dat ze niet wist dat ze geen HM was.
Julie zegt dat er een rare sfeer is, en loopt dan boos weg.
Ja, dikke BS dus, anders had ze niet zo'n risico genomen met haar eiquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:34 schreef Harry het volgende:
Liese maakt Julie duidelijk dat ze de Ei-battle voor zichzelf speelde, en niet voor hem.
zij had lef, itt 2 dwaasjesquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:35 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ja, dikke BS dus, anders had ze niet zo'n risico genomen met haar ei
[ afbeelding ]
Nee, Liese zegt nu ook ik baal van mezelf.....en anders was die hele deal niet door gegaan en was er gelogen tegen Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:33 schreef Rhosyn het volgende:
Ik geef Liese gelijk.
Die actie van Michel ploft in het gezicht van Julie en Liese.
Liesequote:
Ja maar als ze zo nodig had willen winnen had ze dat risico nooit genomen, lef ?, wat een onzin.quote:
Ze stemmen met 4 hetzelfde. Liese doet haar eigen ding.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het lijkt erop dat deze keer voor het eerst "k5 niet samen zal stemmen.
Liese & Naomi = Jill en Matt?
Julie = Matt en ???
Zoey = Michel en Nick
Matt = Michel en Nick
Jill = Michel en Nick
Nick = Zoey en Jill
Michel = Zoey en Jill
Heb zo'n gevoel dat Michel , Nick en Jill de volgende de drie op de lijst zullen staan.
Zonder plotwists
😂😂😂 hij heeft niet eens 3 uur volgehouden, arm jochquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:15 schreef juul. het volgende:
[..]
Vannacht zei Matt, als mijn ei niet was gevallen, had ik het makkelijk 3 dagen vol gehouden![]()
Ach jochie toch
jaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Liese de helm nog op had toen de deal tussen Michel/Julie en Jill werd gemaakt?
Ik heb daar gewoon geluidquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Geeft iemand een seintje als stream 2 van de streamlock af is aub .... ?
nuquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nu terug nick en michel in de keuken op s2quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dat vind ik een merkwaardig iets.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Yolk het volgende:
Julie speelde voor Michel, Liese (terecht) voor zichzelf.
Nee, Julli had de hare nog op.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:37 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Begrijp ik het nou goed dat Liese de helm nog op had toen de deal tussen Michel/Julie en Jill werd gemaakt?
Ze jokken, deden ze wel allemaal. Liese en Julie probeerden Michel te helpen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:38 schreef Koos1958 het volgende:
Liese zegt ik wist dat Michel zich op Jill ging fixeren.
Nu in de keuken waar een bakplaat vol eten wordt bereidquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar beeld op de tuin toch, of niet meer inmiddels ?
geeen tuin meer 2 streamsquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Okay, maar beeld op de tuin toch, of niet meer inmiddels ?
Mooie brede bank deze keer, maar zal wel weer niet.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dus resultaat:
4x Jill
3x Nick
3x Michel
3x Matt
2x Zoey
Precies!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef Lillfex het volgende:
Wel raar want ze waren met zijn 3tjes aan het overleggen slaapt Jill al dan kan je beginnen tegen Michel. Nee we horen haar nog dus ........ Da\n speel je niet voorjezelf maar in met zijn drietjes
Droom verder Ik ben vannacht de hele nacht wakker geweest Ga niet halve waarheden verkondigenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk heeft Jill Michel genaaid zonder dat ze het zelf doorhad volgens mij![]()
Jill kwam met het voorstel om beide de helmen af te doen en het Julie te gunnen, maar dan moest Michel ook nog ff Liese uitschakelen![]()
Dus is Michel nu de gebeten hond bij Liese
Tuurlijk, waarschijnlijk heeft Liese gezegd dat ze het voor Michel doet en daarom zo uitdagend steeds die helm schever en schever deed.....en wilde gaan slapen en nu zeggen dat ze het voor haarzelf deed .quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:39 schreef spapaars het volgende:
Michel kennende heeft die bewust Liese verkeerd geïnformeerd.
Denk om de andere te beschermen dat ze niet gaan zeggen dat er wel overlegd is om Jill wakker te houden met elkaar.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom haalt Naomi Jill weg bij dit gesprek?
jaaaaa hier geeft ze toe dat ze dacht huismeester te zijn ( Liese)quote:
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef Flow3r het volgende:
Ze hebben Liese gefopt om haar helm af te doen, en nu moet Liese excuses maken
Fijn dat jij wakker was, ik lag lekker in mijn bedje te dromen inderdaadquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:42 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Droom verder Ik ben vannacht de hele nacht wakker geweest Ga niet halve waarheden verkondigen
Ja doei. Michel was Jill aan het treiteren met zijn kookwekker. Ik wil jou wel eens zien doodmoe en iedere 10 minuten wakker worden door het getring van een kookwekker. Dat hou je niet lang vol hoor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:41 schreef Ireth het volgende:
Eigenlijk heeft Jill Michel genaaid zonder dat ze het zelf doorhad volgens mij![]()
Jill kwam met het voorstel om beide de helmen af te doen en het Julie te gunnen, maar dan moest Michel ook nog ff Liese uitschakelen![]()
Dus is Michel nu de gebeten hond bij Liese
Julie gaat het straks aan Michel vragen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Die huisregels komt natuurlijk helemaal niets van op deze manier ....
Doods en doods bang.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:43 schreef Italy1404 het volgende:
Liese is bang voor Michel omdat ze weet dat hij de dienst uitmaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |