Michel maakt geen vrienden onder de schuimpjes. Die gaan in militaire kleding richting dat huis. Sluipschutters erbij. Missie: Ontvoer Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God, als dat eitje van haar helm kukelt daardoor is ze helemaal op oorlogspad richting Michel
Waar?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:58 schreef odie22 het volgende:
matt heeft een periode gehad, dat hij ook heel veel spieren had
Snap de gedachtegang in deze niet zo goed, 5 tegen 3, als Jill deze week niet gaat zet je die andere 2 erop en gaat Jill een week later. Voelt bijna persoonlijk om die reden, Michel en Nick hadden het er na een half uur al over dat Jill en Zoey toch zeker niet mochten winnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij liet zich al op de kast jagen door Jerrel. Zegt genoeg
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel maakt geen vrienden onder de schuimpjes. Die gaan in militaire kleding richting dat huis. Sluipschutters erbij. Missie: Ontvoer Michel
Is ook niet lag mogelijk geweest ofwel? Dat stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:59 schreef Benny het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de stemming van bewoner die naar de finale moet, volgens de kijker
of door naar de finale... dan gaan ze helemaal uit hun plaatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik lach me kapot als de huismeester niet immuun is. En Jill dadelijk immuun is omdat ze de stemming heeft gewonnen.
Mooi scenario ik zeg doen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik lach me kapot als de huismeester niet immuun is. En Jill dadelijk immuun is omdat ze de stemming heeft gewonnen.
Dan gaan Miws en Nick weer huilie huilie doen.#hetisnieteerlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
of door naar de finale... dan gaan ze helemaal uit hun plaat
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
Dus je mag nu stemmen welke bewoner rechtstreeks naar de finale mag....
dat verklaart gelijk waarom we gisteren de grote Thomas & Jill show hadden, zodat Jill voldoende stemmen krijgt en rechtstreeks naar finale kan.
Weer lekker gemanipuleerd van de productie
Haha dat zou prachtig zijn ja. Dat levert weer de nodige kofferinpakdreigementen op.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
je kon stemmen welke bewoner je in de finale wil.. er stond nergens wat ze met deze uitslag zouden doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
dat verklaart gelijk waarom we gisteren de grote Thomas & Jill show hadden, zodat Jill voldoende stemmen krijgt en rechtstreeks naar finale kan.
Je staat achter en loopt voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
pas op, straks krijg je de hele Jill fanclub tegen jequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
En hun bewijzen toch nooit of de stemming klopt, dus ookal krijgt Jill te weinig stemmen, dan nog kan productie doen alsof er "massaal op Jill werd gestemd" na die Thomas & Jill show.
Nee, welke bewoner je in de finale wil zien. Staat nog nergens dat dat ook daadwerkelijk gebeurd (gebeurt???)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
Dat is een aanname van jou.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |