Ze kunnen er elke draai aan geven die ze willen. De productie lijkt alles ad hoc te beslissen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:38 schreef Silves het volgende:
Maar wie zegt dat het om vrijstelling gaat? huismeester dit is bekend, maar de rest weten ze niet..toch?
half uurtje terug verkondige Julie (al zittend op de bank) dat ze daar zo ging slapen. Liese zei dat dat niet mocht.. maar Julie zei stoer dat ze haar dat dan focking zelf moesten zeggen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Snap dit niet. Heb geen enkele bewoner zien slapen in de woonkamer behalve thomas als straf
Ja, dat die dag nog eens moest komen hèquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:42 schreef Inca het volgende:
@:Pearlbitch dat jij het eens bent met Mario![]()
Kan er zomaar aan liggen wie wintquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kunnen er elke draai aan geven die ze willen. De productie lijkt alles ad hoc te beslissen.
Liese is zich alleen maar aan het opladen voor de finale.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
TT
Liske is een dood vogeltje geworden... een héél groot dood vogeltje
Dat ben ik niet met je eens.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
TT
Liske is een dood vogeltje geworden... een héél groot dood vogeltje
De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:43 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ja, dat die dag nog eens moest komen hè
Is ook de enige die ballen heeft. Ooit serieus geschrokken in Thailand in een bar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
TT Liese laat tenminste haar ballen wel zien, dat kun je van Nick niet zeggen.
Zeker niet gezien, dat ze elkaar moeten laten schrikken, duidelijk vanmiddag verteld door bewoners, Maar Jill heeft ook meerdere pogingen gedaan bij de andere..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:43 schreef Angel79 het volgende:
Michel moet het weer smerig gaan spelen,jill laten schrikken met pannedeksels als ze slaaptSchijt 7 kleuren om van haar te verliezen
Dat is nu ook weer met dat stemmen. Je hebt geen flauw idee waar je eigenlijk op stemt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze kunnen er elke draai aan geven die ze willen. De productie lijkt alles ad hoc te beslissen.
Is in Thailand ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is ook de enige die ballen heeft. Ooit serieus geschrokken in Thailand in een bar.
Jahh... na uren opmaken de rest van de dag MooyZitten Pootjes Geven .. sjeezzus dat het niet zietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Liese is zich alleen maar aan het opladen voor de finale.
Zelfs met dat is het een zielige marine-doetje.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:43 schreef Angel79 het volgende:
Michel moet het weer smerig gaan spelen,jill laten schrikken met pannedeksels als ze slaaptSchijt 7 kleuren om van haar te verliezen
Vogel, zullen wij samen eens een hele dag met een struisvogel ei op onzen bakkus gaan lopen. Schiet mij zo maar opeens te binnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
liese ,smoel met freggels
gatverdamme
Nee sorry niet gezien.Maar toch poept hij 7 kleurenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Zeker niet gezien, dat ze elkaar moeten laten schrikken, duidelijk vanmiddag verteld door bewoners, Maar Jill heeft ook meerdere pogingen gedaan bij de andere..
Kan haast niet anders. Maar er gebeurt tenminste iets, ook wel eens fijn.quote:
Drukte om niets, alsof dat ei niet gaat vallen tijdens slapenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:43 schreef Angel79 het volgende:
snap je volledig maar denk dat het nu wel fijn is als je iemand hebt die je steunt en wakker kan houdenquote:
Als zelfs de presentatoren van de "live" het al de "Grote Jill & Thomas Show" noemen, maak ik me daaromtrent weinig illusies meer.quote:
Achteraf gezien was het grappigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:46 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zelfs met dat is het een zielige marine-doetje.
[ afbeelding ]
Daarom moet hij er juist uit, anders valt ze in slaapquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap je volledig maar denk dat het nu wel fijn is als je iemand hebt die je steunt en wakker kan houden
Poepen op zijn hollands of vlaams ? Is wel een verschil. Mijn vrouw in vlaanderen ziet dan meer kleuren dan 7.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:47 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Nee sorry niet gezien.Maar toch poept hij 7 kleuren
Sproetjes zijn schattig.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
liese ,smoel met freggels
gatverdamme
nee van mij mag Jill wel winnenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:49 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Daarom moet hij er juist uit, anders valt ze in slaap
Er komen ook steeds meer mensen bij die het zo noemen. Was me nog niet opgevallen in die mate.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als zelfs de presentatoren van de "live" het al de "Grote Jill & Thomas Show" noemen, maak ik me daaromtrent weinig illusies meer.
Da's nog altijd meer dan we in drie maanden tijd van Jeroen in BB6 hebben gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh... na uren opmaken de rest van de dag MooyZitten Pootjes Geven .. sjeezzus dat het niet ziet
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:49 schreef Jockari het volgende:
[..]
Poepen op zijn hollands of vlaams ? Is wel een verschil. Mijn vrouw in vlaanderen ziet dan meer kleuren dan 7.
kan ook als hij in ze eigen nest ligtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
snap je volledig maar denk dat het nu wel fijn is als je iemand hebt die je steunt en wakker kan houden
Sjeezzuss Die tering Jeroen laflulletje wint met NIX over valsspelen gesprokenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:50 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Da's nog altijd meer dan we in drie maanden tijd van Jeroen in BB6 hebben gezien.
foto hoezo dat lukt mijn niet heb het op me telefoon aan nu streams, ben je niet kijken dan?quote:
Dé BB-stem is niet vervormd hoor, maar die man heeft ook af en toe behoefte aan wat vrije tijd.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:34 schreef spapaars het volgende:
Dus de stem zonder vervorming vertelde dat het verboden is in de huiskamer te slapen.
Jeroen is een leuke kerel. Hij werd de underdog gemaakt door die relnicht.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Sjeezzuss Die tering Jeroen laflulletje wint met NIX over valsspelen gesproken
Dat kan uiteindelijk nog zwaar tegen hen gaan werken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er komen ook steeds meer mensen bij die het zo noemen. Was me nog niet opgevallen in die mate.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
ze gaat hem hard nodig hebben vannacht
Er zijn wel meer stemmen te horen geweest die tegen de bewoners spraken. Ook bij spellen waar ze eerst wat instructies kregen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dé BB-stem is niet vervormd hoor, maar die man heeft ook af en toe behoefte aan wat vrije tijd.
Hij is niet 24/7 aanwezig als stem in het huis.
quote:
Ei heeft zich gewoon vastgezogenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:58 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Liese speelt op het randje, helmpje scheef op d;r hoofd
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef spapaars het volgende:
Wat ik reeds vermoedde, en hier het harde bewijs, gelijmd eitje.
[ afbeelding ]
Niks hypocriet aan. Michel zei dat de sfeer niet zou veranderen, Matt zegt van welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef Oranos het volgende:
Matt huilie doen over dat Michel hem niet zou missen, maar zelf wel Michel eruit willen omdat de sfeer dan beter is.
Lekker hypocriet
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef spapaars het volgende:
Wat ik reeds vermoedde, en hier het harde bewijs, gelijmd eitje.
[ afbeelding ]
Who run the worldquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef Silves het volgende:
Er moet toch nu eens een vrouw eruit, zou zelf niet meer kijken als er alleen bitches aan de haal gaan met de pot, zo alla dames in de dop..
Ach, zijn nog kleine kinderen.....Jill zegt dat ze moet winnen van Michel, want ze wil niet sporten als hij huismeester wordt....ze verdient hem ook voor de 2e keer....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef Oranos het volgende:
Matt huilie doen over dat Michel hem niet zou missen, maar zelf wel Michel eruit willen omdat de sfeer dan beter is.
Lekker hypocriet
Klopt, dé stem is er wel regelmatig overdag, maar verder hoor je verschillende mensen van de productie. Daarom kregen ze bijv. de hinkel-opdracht op het tv-scherm te zien en niet meegedeeld door de stem.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:57 schreef engine het volgende:
[..]
Er zijn wel meer stemmen te horen geweest die tegen de bewoners spraken. Ook bij spellen waar ze eerst wat instructies kregen.
wat een onzin van ze .. zij zitten met zn drieen op de slaapkamer met eitjesquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef odie22 het volgende:
ze zijn pissed, want matt blijft op als jill dat wil
Nee is een feitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef Oranos het volgende:
Lekker hypocriet
Girls!quote:
En dan niet nadenken dat hun met meer zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef odie22 het volgende:
ja vind ik beetje belachelijk ze zitten te kaartenquote:
Zou toch een leuke twist zijn als die meiden gingen samenspannen ineens en die kerels eruit werkten...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef Silves het volgende:
Er moet toch nu eens een vrouw eruit, zou zelf niet meer kijken als er alleen bitches aan de haal gaan met de pot, zo alla dames in de dop..
Matt wil punten scoren waarom denk je andersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef odie22 het volgende:
Jill: waren ze echt pissed?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef odie22 het volgende:
Kijk al die lampen in de tuin. Het is nooit echt donker daar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind ik beetje belachelijk ze zitten te kaarten
verklaarde hij aan Jill wat helemaal niet waar isquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:00 schreef odie22 het volgende:
Ik denk dat, ondanks hij een slapjanus is, hij het oprecht meentquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef Toweler het volgende:
[..]
Matt wil punten scoren waarom denk je anders
echt oprechtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat, ondanks hij een slapjanus is, hij het oprecht meent
Zeggen dat de andere drie of zegt Matt dat tegen Jill.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:01 schreef Benny het volgende:
[..]
En dan niet nadenken dat hun met meer zijn
En vergeet niet... Je kunt altijd bij hem terechtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat, ondanks hij een slapjanus is, hij het oprecht meent
nou hoe hij aan jill ook vertelde hoe ze spraken klopte ook niet ze vroegen het gewoon en niet zoals hij het deed overkomen alsof het vals gemeend want ja hoe zorg je er dan voor dat jill nog meer afkeur krijgtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:59 schreef Oranos het volgende:
Lekker hypocriet
Ze kiezen voor bakkies leeglepelen in de huiskamerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:04 schreef engine het volgende:
Dit lijkt er eigenlijk op dat ze toch gaan aansturen op een situatie waarin mensen in slaap gaan vallen. Steeds minder licht en het wordt moeilijk om wakker te blijven. En er zijn nog genoeg lampen die ze uit kunnen zetten.
De jeugd drinkt nalu en red bullquote:
Er zijn grenzenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:05 schreef Benny het volgende:
[..]
En vergeet niet... Je kunt altijd bij hem terecht
trek die matt zo slechtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:06 schreef Pearlbitch het volgende:
Kap met slijmen Matt, je mag er toch niet op.
ze zitten nu nog in de huiskamerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat een onzin van ze .. zij zitten met zn drieen op de slaapkamer met eitjes
Naluquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De jeugd drinkt nalu en red bull
dan leren ze maar goede sterke kofiie drinkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Echte mannen drinken Jupiler !quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
quote:
Jawel. goede kleur balletjes weg schieten in een bepaalde tijd.....100euro als ik het goed hadquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:06 schreef utopia2.0 het volgende:
Volgens mij gaat Michel door, totdat hij er dood bij neervalt. Hij zal die deze opdracht winnen. Die faalhaas heeft nog niets gewonnen
Wat dacht je van een goede Ierse whiskyquote:
Michel is supermanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat kletst Michel nu weer? Hij heeft er geen moeite mee om nu 's-nachts wakker te blijven, want hij draaide ook nachtdiensten voor zijn werk.
Lijkt mij dat je dan overdags slaapt..
Dat bijzondere moment heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jawel. goede kleur balletjes weg schieten in een bepaalde tijd.....100euro als ik het goed had
O.K. je overtuigt mijquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat dacht je van een goede Ierse whisky
Nee dat hoeft niet. Ik slaap ook veel minder als ik nachtdiensten heb, soms gewoon niet. Heb ik wel een paar uur in bed gelegen maar niet echt geslapen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:07 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Wat kletst Michel nu weer? Hij heeft er geen moeite mee om nu 's-nachts wakker te blijven, want hij draaide ook nachtdiensten voor zijn werk.
Lijkt mij dat je dan overdags slaapt..
hoofd of helm?quote:
Ik heb 5 a 6 uur slaap nodigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat hoeft niet. Ik slaap ook veel minder als ik nachtdiensten heb, soms gewoon niet. Heb ik wel een paar uur in bed gelegen maar niet echt geslapen.
ja want was helemaal niet zo hoe beheers je de stemmingen in huis en jill der stemming tegen die andere hij wil der voor zichzelf hebben gewoon met dit gelieg van hemquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:02 schreef juul. het volgende:
[..]
Jill: waren ze echt pissed?
Matt: niet echt pissed![]()
Wat lult dat joch toch slap
Beidenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoofd of helm?
ze heeft die helm ook al lang zo scheef
Hij heeft zelfs slaapmiddel daar gekregen omdat hij veels te vroeg wakker was de eerste weken.....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:11 schreef 5thencounter het volgende:
Agossy.. BB laat Mr. Ego veel te lang slapen.. "normaal" is Mr. Ego op 6uur op smorgens ... [ afbeelding ]
Waar heb ik dat meer gehoord ( Utopianen)
Ik ook maar als dat niet lukt ga ik ook gewoon werkenquote:
ja die kan de slidings over de grond goed filmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Zie nu pas dat broertje van Rudy in de gang ook omhoog en omlaag kan.
[ afbeelding ]
@utopia2.0 adviseert Irish Whiskey. We kunnen hem deze keer nu absoluut geen ongelijk geven hè @Silves !quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:08 schreef Silves het volgende:
[..]
kasteelbier!! heb de mannen zie omkiepen aan de barkruk..heerlijk speciaaltje
Slaap over het algemeen 7 uur maar soms sla ik een nachtje over.. dan lukt het gewoon nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook maar als dat niet lukt ga ik ook gewoon werken
He verrek!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:14 schreef Tourniquet het volgende:
Zie nu pas dat broertje van Rudy in de gang ook omhoog en omlaag kan.
[ afbeelding ]
Max. 2 nachten overslaan, maar dan ben ik kapot !quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Slaap over het algemeen 7 uur maar soms sla ik een nachtje over.. dan lukt het gewoon niet
Ik ook.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook maar als dat niet lukt ga ik ook gewoon werken
ja dan functioneer ik niet echt meer als ik er 2 overslaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Max. 2 nachten overslaan, maar dan ben ik kapot !
Misschien zijn rechterhand nog wel ;-)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:18 schreef FOKoffieleut het volgende:
triootjes, triages, mies draait zijn hand er niet voor om
Ik 1x 48 uur wakker geweest, was helemaal naar de klotenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Max. 2 nachten overslaan, maar dan ben ik kapot !
Zo'n cap draagt daar natuurlijk ook niet aan bijquote:
Tuurlijk niet Thomas zal denken fa voor immuniteit zou hij ook doen en zeker van Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
matt die zei, thomas lacht je nu uit jill, maar ik denk dat toto hem uitlacht
alles voor de Cossersquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo'n cap draagt daar natuurlijk ook niet aan bij
Zou eht top vinden als ze dus niet mogen stemmenquote:
Zoey en Jill is het plan voor de bankquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:30 schreef Jockari het volgende:
Lies gaat op Jill stemmen !!! zegt ze. Julie gaat er waarschijnlijk ook voor. Howla ! verandering van scenario. Hopelijk toch Zoey er uit.
Serieus?? was het niet Jill dat aan de deur lag te luisteren vorige week..dit is een spel, waarin dit goedgekeurd is..quote:
Hopelijk haalt Jill het tot groot verdriet van de K3 die nog in de living zitten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heeft Jill het ei nog op haar hoofd? Want is weer niets van te zien op stream 1.
Die heeft ze nog op haar bakkusquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Heeft Jill het ei nog op haar hoofd? Want is weer niets van te zien op stream 1.
Lekker transparant weer van BB.
Gewoon 10 seconden switchen naar Jill elke 10 minuten is toch niet zo moeilijk lijkt me.
Kuikentjes!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef lonneberga het volgende:
Waarom hebben ze een ei op hun kop,wat valt er te winnen dan?
Dan is Zoey sowieso (grappige taalspeling) weg.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey en Jill is het plan voor de bank
op thomasquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:31 schreef Blueheeler het volgende:
[..]
Ze lijkt op Prins Willem Alexander zo
Huismeesterschap en Immuniteitquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef lonneberga het volgende:
Waarom hebben ze een ei op hun kop,wat valt er te winnen dan?
Waarom valsspellen danquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef Fikkert2 het volgende:
Begint wel een beetje op valsspelen te lijken, maarja... grote jill show he
[ afbeelding ]
waarom lijkt dit op valsspelen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Als de eieren uitgebroed zijn, heeft Jill enkele kippen ;-)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Nek/hoofd ondersteunen.. lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom valsspellen dan
zolang dat ei blijft zitten...
hoezo vals spelen haha ze zit en heeft der gewoon in gepakt hahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
Sinds vanochtend rond 11 lopen ze al met dat ei op hun hoofd. Zijn er vier over. Michel, Jill, Liese en Juliequote:
Waarom valsspelen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:32 schreef Fikkert2 het volgende:
[ afbeelding ]
De luieriken liggen allemaal al in bed. Zoey natuurlijk, Nick deze keer ook in bed ipv de zetel. Jill nog altijd wakker met een ei op haar hoofd. Matt... euh is Matt zeker...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:34 schreef Silves het volgende:
Waar zijn de maatjes van de 3?? Nick de loser waar ben je nu om ze te steunen, en de luie zooi en iedereen die heeft gefaald met dit spel..
ja nick gaat voor jill en zoey dus de rest zal wel volgenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:30 schreef Jockari het volgende:
Lies gaat op Jill stemmen !!! zegt ze. Julie gaat er waarschijnlijk ook voor. Howla ! verandering van scenario. Hopelijk toch Zoey er uit.
Let maar op Mario. Zoey komt op de bankquote:
Ach zo,het is geen gezichtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sinds vanochtend rond 11 lopen ze al met dat ei op hun hoofd. Zijn er vier over. Michel, Jill, Liese en Julie
Ik hoop het ook niet. Ze zal dan toch wel voor Matt gaan denk ik ....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:38 schreef mario390 het volgende:
lies gaat niet op haar
belse vriendin stemmen
Ze kunnen er geen geld mee verdienen. Immuniteitquote:
Oh ja,stom van mij,je had het al gezegdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze kunnen er geen geld mee verdienen. Immuniteit
quote:
No problemoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:41 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Oh ja,stom van mij,je had het al gezegd
Het is pas valsspelen als haar helm op dat kussen rust.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:34 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hoezo vals spelen haha ze zit en heeft der gewoon in gepakt haha
Ach ja, de dames doen alles om Michel naar de finale de loodsen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Kinderachtig met zijn allen op een proberen te laten verliezen. Maar verder geen bondjes hoor.wat een losers.
lijkt me heerlijk, maar haar hoofd zal toch op een gegeven moment bewegen en dan.. is het maat te hopen dat ze wakker word en niet haar eitje eruit laat vallenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:43 schreef spapaars het volgende:
Zou wel een stunt zijn, Jill valt in slaap maar het eitje valt niet, en de 3 de gehele nacht wakker, en in de ochtend gebroken.
Bij mij gaat om 07:00 de wekker. Ik blijf wakker tot ik denk, u is het mooi geweest. Er gebeurt nu tenminste nog watquote:
dat is het hele plan ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan is Zoey sowieso (grappige taalspeling) weg.
Ja, dat hadden ze ook zonder ei kunnen doen....of ben ik nu achterlijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:44 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ach ja, de dames doen alles om Michel naar de finale de loodsen.
Jill heeft dat ding ook nog op haar kop, maar die ligt te pitten naar het schijntquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:45 schreef Windhapper het volgende:
Deze 3 nog wakker na 11 uur is wel een unicum.
i don't think sooo...quote:
was net ook wakker.. sukkelt een beetjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill heeft dat ding ook nog op haar kop, maar die ligt te pitten naar het schijnt
Ben benieuwd of het lukt. Zou wel lachen wezenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:45 schreef odie22 het volgende:
michel gaat zo jill laten schrikken met de pannendeksels![]()
Ja dat was wel ietwat valse hoop op een creatieve wending van Liese. Welja, ze komt er nog wel achter denk ik (te laat).quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:45 schreef Silves het volgende:
Lol, iedereen wat denkt dat Lies overloopt, hebben nu kunnen horen dat ze erg trouw is aan dit groepje.
Jill slapen voor half 2 is ook een unicum.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill heeft dat ding ook nog op haar kop, maar die ligt te pitten naar het schijnt
Hoop dat hij over zn eigen poten struikeldquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:45 schreef odie22 het volgende:
Liese ziet de knaakskes in beeld komenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:45 schreef Silves het volgende:
Lol, iedereen wat denkt dat Lies overloopt, hebben nu kunnen horen dat ze erg trouw is aan dit groepje.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:48 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hoop dat hij over zn eigen poten struikeld
volgens mij is dat nog nergens besvestigd of ik moet gek zijn ( ja beetje altijd, ik weet het)quote:
dat noemen we tegenwoordig een Mattjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:48 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dus dat en er is een stemming geweest op de site vandaag, met daarin de vraagstelling, wie van de bewoners verdiend het om in de finale te staan. Dus of er immuniteit aanhangt is dan nog maar de vraagquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
i don't think sooo...
ze gaan er van uit...
Ow God, als dat eitje van haar helm kukelt daardoor is ze helemaal op oorlogspad richting Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het lukt. Zou wel lachen wezen
Hopeelijk wordt hij daar hard op afgerekend door de stemmers. Hij is toch zo volwassen en die vrouwen laten zich hier ook nog voor lenen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:45 schreef odie22 het volgende:
afrekenen is pas bij de finale, aan Liesequote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:50 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hopeelijk wordt hij daar hard op afgerekend door de stemmers. Hij is toch zo volwassen en die vrouwen laten zich hier ook nog voor lenen.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:50 schreef Windhapper het volgende:
Jill wakker proberen te schrikken. Als de dood zijn ze voor die kleuter.
ik van Michel, maar ja krijg ook niet altijd mijn zinquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:51 schreef Clasientje het volgende:
Michel, Julie en Liese willen van Jill af😂
Okay, ben benieuwd of ze wakker is zoquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
was net ook wakker.. sukkelt een beetje
Team Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:51 schreef Clasientje het volgende:
Niet zo janken, Jill is ook al de hele dag streken aan het uithalenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:50 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Hopeelijk wordt hij daar hard op afgerekend door de stemmers. Hij is toch zo volwassen en die vrouwen laten zich hier ook nog voor lenen.
kletst nu met Mattquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:52 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Okay, ben benieuwd of ze wakker is zo
Die zal wel wat slaap in willen halen, om het zo wat langer vol te houdenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:48 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Jill slapen voor half 2 is ook een unicum.
doen ze allemaal,, Michel bij zoeyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet zo janken, Jill is ook al de hele dag streken aan het uithalen
Julie ook?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:51 schreef Clasientje het volgende:
Je bent te mildquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:48 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Die van Julie en Liese zitten er volgens mij ook stevig in. Die helm van Julie hangt zo scheef en dat ei beweegt niks.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:50 schreef Tourniquet het volgende:
Maar zelfs al laat hij haar schrikken, als het eitje net zo vast zit als die van Zoey, dan maakt het ook niks uit.
Die gedachte heb ik ook. Gun die lowlive nietsquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:49 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit zolang mies hem maar niet wint
Laatste week om te switchen voor Liese. Die is dalijk het eerste aan de beurt als K5 K4 wordt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:51 schreef odie22 het volgende:
[..]
afrekenen is pas bij de finale, aan Liese
toch fout geggokt Benny.. LIese vind Jill dus niet leuk en Julie doet lekker mee met Michelquote:
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
doen ze allemaal,, Michel bij zoey
naomi gooide Jill nat
Ik lach me krom als er geen immuniteit aanhangt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgens mij is dat nog nergens besvestigd of ik moet gek zijn ( ja beetje altijd, ik weet het)
Die spant niet samen en dat ging over en weer. Iemand laten schrikken in zijn slaap om zo te winnen is van een ander niveau. Nunwalg ikmook van die Michel met zijn bondjes dus kan het van hem slecht hebben die gladjakker.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Niet zo janken, Jill is ook al de hele dag streken aan het uithalen
Hij liet zich al op de kast jagen door Jerrel. Zegt genoegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:50 schreef Windhapper het volgende:
Jill wakker proberen te schrikken. Als de dood zijn ze voor die kleuter.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:55 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Die spant niet samen en dat ging over en weer. Iemand laten schrikken in zijn slaap om zo te winnen is van een ander niveau. Nunwalg ikmook van die Michel met zijn bondjes dus kan het van hem slecht hebben die gladjakker.
ik ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik lach me krom als er geen immuniteit aanhangt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |