De opdrachten die langer duren zijn zoveel leuker!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
Ik vind dit trouwens wel een van de leukere opdrachten
Met Jill was ze een paar uur geleden wel leuk bezigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:34 schreef Koos1958 het volgende:
Ik vind Julie al de hele dag behoorlijk stil.
Voornamelijk zijn penis.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Sushilover het volgende:
Iemand zei het hier al eerder; Liese heeft iets mannelijks.
Maar ik ben er nog niet achter wat haar nou precies mannelijk maakt. Is het haar kin, neus, lippen? Kaaklijn?
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Hznootje het volgende:
Hoelang duurt het voordat een ei gaat rotten?
Die gaan eerder zelf rotten dan dat eiquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Hznootje het volgende:
Toch vooral die grote snikkel die tussen haar benen bungelt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Sushilover het volgende:
Maar ik ben er nog niet achter wat haar nou precies mannelijk maakt. Is het haar kin, neus, lippen? Kaaklijn?
Weken (mits ze vers zijn)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Hznootje het volgende:
Ja want hoe een stem klinkt heeft er zoveel mee te makenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:36 schreef Pearlbitch het volgende:
God, dat zoetsappige stemmetje ook van die productiemedewerker.![]()
Straalt ook lekker autoriteit uit. Geen wonder dat de bewoners met hun kloten spelen.
ballen dalen inquote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Sushilover het volgende:
Offerte voor een keuken ?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Angelique61 het volgende:
Weet iemand wat Mike onder het kussen van Jill gelegd heeft?
Ik heb zowel condoom als sperzieboon gehoord (...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 22:35 schreef Angelique61 het volgende:
Weet iemand wat Mike onder het kussen van Jill gelegd heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |