Michel maakt geen vrienden onder de schuimpjes. Die gaan in militaire kleding richting dat huis. Sluipschutters erbij. Missie: Ontvoer Michelquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow God, als dat eitje van haar helm kukelt daardoor is ze helemaal op oorlogspad richting Michel
Waar?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:58 schreef odie22 het volgende:
matt heeft een periode gehad, dat hij ook heel veel spieren had
Snap de gedachtegang in deze niet zo goed, 5 tegen 3, als Jill deze week niet gaat zet je die andere 2 erop en gaat Jill een week later. Voelt bijna persoonlijk om die reden, Michel en Nick hadden het er na een half uur al over dat Jill en Zoey toch zeker niet mochten winnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij liet zich al op de kast jagen door Jerrel. Zegt genoeg
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel maakt geen vrienden onder de schuimpjes. Die gaan in militaire kleding richting dat huis. Sluipschutters erbij. Missie: Ontvoer Michel
Is ook niet lag mogelijk geweest ofwel? Dat stemmenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:59 schreef Benny het volgende:
Ben trouwens ook wel benieuwd naar de stemming van bewoner die naar de finale moet, volgens de kijker
of door naar de finale... dan gaan ze helemaal uit hun plaatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik lach me kapot als de huismeester niet immuun is. En Jill dadelijk immuun is omdat ze de stemming heeft gewonnen.
Mooi scenario ik zeg doen!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik lach me kapot als de huismeester niet immuun is. En Jill dadelijk immuun is omdat ze de stemming heeft gewonnen.
Dan gaan Miws en Nick weer huilie huilie doen.#hetisnieteerlijkquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
of door naar de finale... dan gaan ze helemaal uit hun plaat
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
Dus je mag nu stemmen welke bewoner rechtstreeks naar de finale mag....
dat verklaart gelijk waarom we gisteren de grote Thomas & Jill show hadden, zodat Jill voldoende stemmen krijgt en rechtstreeks naar finale kan.
Weer lekker gemanipuleerd van de productie
Haha dat zou prachtig zijn ja. Dat levert weer de nodige kofferinpakdreigementen op.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
je kon stemmen welke bewoner je in de finale wil.. er stond nergens wat ze met deze uitslag zouden doenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
dat verklaart gelijk waarom we gisteren de grote Thomas & Jill show hadden, zodat Jill voldoende stemmen krijgt en rechtstreeks naar finale kan.
Je staat achter en loopt voor.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
pas op, straks krijg je de hele Jill fanclub tegen jequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
En hun bewijzen toch nooit of de stemming klopt, dus ookal krijgt Jill te weinig stemmen, dan nog kan productie doen alsof er "massaal op Jill werd gestemd" na die Thomas & Jill show.
Nee, welke bewoner je in de finale wil zien. Staat nog nergens dat dat ook daadwerkelijk gebeurd (gebeurt???)quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
Dat is een aanname van jou.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
Gaat erom wie je de finaleplek gunt. Als ze die nu rechtstreeks in de finale zetten kunnen ze net zo goed opdoeken e het prijzengeld aan die persoon geven. Ze zijn achterlijk daarmaar niet zo achterlijk toch?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
quote:
hahahahahhaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:07 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoop dat Jill dit HMspel wint maar mocht dat eitje vallen over een uurtje ofzo dan hoop ik dat BB niks zegt en dat de andere 3 pas ‘s ochtends zien dat ze voor niks de hele nacht opgebleven zijn met hun ei
Haha ja, maar stoppen die drie in de woonkamer er dan ook gelijk mee als die van Jill valt? Hebben ze besproken wie dan de HM wordt?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:07 schreef KnalPoenani het volgende:
Ik hoop dat Jill dit HMspel wint maar mocht dat eitje vallen over een uurtje ofzo dan hoop ik dat BB niks zegt en dat de andere 3 pas ‘s ochtends zien dat ze voor niks de hele nacht opgebleven zijn met hun ei
je zit ook in de regie?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ja ik zal het effe uitleggen voor de naieve COS'ers hier.
Het is simpel:
Als Jill wint, dan kondigt Big Brother aan dat ze rechtstreeks naar de finale mag.
Als een andere bewoner de stemming wint, dan kondigt BB gewoon immuniteit aan voor volgende ronde ofzo.
Het punt is niet of het exact zo loopt.
Het punt is wel dat BB beslist, en doet alsof het in de handen van de kijker lag.
Ik twijfel daar ook niet aan. Het punt is vooral dat jij het alleen ziet als het in het voordeel van Michel is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:08 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ja ik zal het effe uitleggen voor de naieve COS'ers hier.
Het is simpel:
Als Jill wint, dan kondigt Big Brother aan dat ze rechtstreeks naar de finale mag.
Als een andere bewoner de stemming wint, dan kondigt BB gewoon immuniteit aan voor volgende ronde ofzo.
Het punt is niet of het exact zo loopt.
Het punt is wel dat BB beslist, en doet alsof het in de handen van de kijker lag.
Michelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ja, maar stoppen die drie in de woonkamer er dan ook gelijk mee als die van Jill valt? Hebben ze besproken wie dan de HM wordt?
Dan wordt het ZM zijne majesteit..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Haha ja, maar stoppen die drie in de woonkamer er dan ook gelijk mee als die van Jill valt? Hebben ze besproken wie dan de HM wordt?
bb zal ook nog wel even duidelijk willen maken dat hij zelf doet wat hij wil met de kandidaten en niet een stelletje idioten dat eist dat Jill eruit moet omdat ze een "foute" opmerking heeft gemaakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ik twijfel daar ook niet aan. Het punt is vooral dat jij het alleen ziet als het in het voordeel van Michel is.
Juliequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:12 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Dat zal Michel wel bepaalt hebben ja
Ja, huismeesterschap voor degene die het ei het langst heel houdt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:12 schreef Collide het volgende:
Kunnen ze gegarandeerd wat winnen met dit eieren spel? Of is het een manier om deelnemers vermoeid te maken voor een spel dat nog komt?
Klopt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Snap de gedachtegang in deze niet zo goed, 5 tegen 3, als Jill deze week niet gaat zet je die andere 2 erop en gaat Jill een week later. Voelt bijna persoonlijk om die reden, Michel en Nick hadden het er na een half uur al over dat Jill en Zoey toch zeker niet mochten winnen.
Die kans zit er heel dik inquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:00 schreef Lonneke1983 het volgende:
Hahah sleep wellquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:13 schreef greysbones het volgende:
ik vind het ook mooi geweest
morgen weer een dag.. want ik krijg geen immuniteit als ik de hele nacht wakker blijf
Gaat dat nog steeds over dat Michel wel weer aan de balk mag gaan hangen? Of omdat ze geen excuus heeft gemaakt voor: lul? Of zijn er nog meer sukkelige opmerkingen gemaakt door Jill?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:12 schreef Verida het volgende:
[..]
bb zal ook nog wel even duidelijk willen maken dat hij zelf doet wat hij wil met de kandidaten en niet een stelletje idioten dat eist dat Jill eruit moet omdat ze een "foute" opmerking heeft gemaakt.
Nee volgens mij niet overlegd. Denk dat het ze gewoon niet boeit wie van hen 3 het wordt want ze stemmen toch samen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die stemming was er de gehele dag tot vanavond 22:30 en idd, het was gisteren wel de Jill showquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik sta beetje achter.
En hun bewijzen toch nooit of de stemming klopt, dus ookal krijgt Jill te weinig stemmen, dan nog kan productie doen alsof er "massaal op Jill werd gestemd" na die hele Thomas & Jill show.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:13 schreef greysbones het volgende:
morgen weer een dag.. want ik krijg geen immuniteit als ik de hele nacht wakker blijf
Omdat ze geen Jill heten.....en weten dat de rest slaapt die geen ei meer hebben.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:16 schreef Windhapper het volgende:
Gooi er eens een flinke zendercheck in aan die keukentafel, waarom fluisteren die mensen?
er zijn wat schuimpjes geweest die daar instanties voor hebben benaderd, en klachten hebben ingediend over die balkhangerij. En er zijn schuimpjes die op hoge poten hebben geeist dat Jill daarvoor gediskwalificeerd zou moeten worden....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:15 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Gaat dat nog steeds over dat Michel wel weer aan de balk mag gaan hangen? Of omdat ze geen excuus heeft gemaakt voor: lul? Of zijn er nog meer sukkelige opmerkingen gemaakt door Jill?
Zoiets doen anderen niet he? Dus moet Jill bestraft worden
Als Jill dat ei laat flikkeren, laten ze Michel winnen en gaan ze pitten. Morgen mededeling, gefeliciteerd Michel met je huismeester schap. Immuniteit vervalt. deze gaat naar Jill want die is unaniem gekozen als finalist door de kijkers. Dat zou pas een stunt zijn.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:15 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet overlegd. Denk dat het ze gewoon niet boeit wie van hen 3 het wordt want ze stemmen toch samen.
Ik blijf nog een uurtje en ga dan ook pitten, morgen vroeg dag. Pit zequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:13 schreef greysbones het volgende:
Ze willen dat jill in slaap valt zodag King Mies haar kan laten schrikken. Hoop dat ze gelijk keihard gilt als hij op haar kamer komt.Waardoor zijn ei valt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:16 schreef Windhapper het volgende:
Gooi er eens een flinke zendercheck in aan die keukentafel, waarom fluisteren die mensen?
De kinderkamer is om half 3 vaak luider, slapende Thomas idem, is de kamer ernaast en nog nooit iemand van wakker geworden. Fluisteren is niet nodig.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Omdat ze geen Jill heten.....en weten dat de rest slaapt die geen ei meer hebben.
Ik snap echt niet waarom ik nog naar die onzin kijk, ik wil niet geassocieerd worden met die tokkie kijkersquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:18 schreef Verida het volgende:
[..]
er zijn wat schuimpjes geweest die daar instanties voor hebben benaderd, en klachten hebben ingediend over die balkhangerij. En er zijn schuimpjes die op hoge poten hebben geeist dat Jill daarvoor gediskwalificeerd zou moeten worden....
En ik denk dat BB zich daar niets van aan wil trekken, van dergelijke toestanden.
I like that. Moet je dan die koppen zienquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:18 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als Jill dat ei laat flikkeren, laten ze Michel winnen en gaan ze pitten. Morgen mededeling, gefeliciteerd Michel met je huismeester schap. Immuniteit vervalt. deze gaat naar Jill want die is unaniem gekozen als finalist door de kijkers. Dat zou pas een stunt zijn.
Dan wil ik het nog wel eens zien hoe dat groepje gaat stemmen. Matt en Zoey eerstquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:20 schreef Angel79 het volgende:
[..]
I like that. Moet je dan die koppen zien
Matt mag dan van mij met het spel op dinsdag nog wel immuniteit winnen.Zodat K126 wel in hun eigen bubbeltjes moet hakkenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan wil ik het nog wel eens zien hoe dat groepje gaat stemmen. Matt en Zoey eerst
Wat een droomscenario hier allemaal.....De een nog mooier dan de ander.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:24 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Matt mag dan van mij met het spel op dinsdag nog wel immuniteit winnen.Zodat K126 wel in hun eigen bubbeltjes moet hakken
Die komt echt van een koude kermis thuis.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef rickyszz het volgende:
Jill die benieuwd is naar de berichten op social media, nadat Matt haar verteld dat ze daarop in de hemel geprezen wordt. Ze moest eens weten wat er de laatste dagen er over haar verteld is.
je moet wel logisch kunnen nadenken om een denkspel te winnen dus.. zelfs zonder slaap wint Michel nog van Jill.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:20 schreef Collide het volgende:
Zou pas echt lachen zijn als Michel een nachtje moet doorhalen, Jill blijft slapen en er morgen een denkspel komt.
Precies, maar ergens heb ik ook het idee dat ze expres zo narrig doet, wellicht omdat ze het huis wilt verlaten omdat ze niet meer helemaal zichzelf kan zijn en het haar toch niks meer mag schelen op dit moment.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die komt echt van een koude kermis thuis.....
of niet, ze kan het misschien wel heel goed relativeren, samen met Thomas.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee hoor die wil winnen......quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:29 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Precies, maar ergens heb ik ook het idee dat ze expres zo narrig doet, wellicht omdat ze het huis wilt verlaten omdat ze niet meer helemaal zichzelf kan zijn en het haar toch niks meer mag schelen op dit moment.
Ja het t leven is net een frikadel,je moet het zelf speciaal makenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een droomscenario hier allemaal.....De een nog mooier dan de ander.
Dat wil ik ook zien. Als K5 en Jill overblijven. Dan moet er 1 van hen tegen Jill gezet worden. In welke volgorde wordt K5 ‘geofferd’?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan wil ik het nog wel eens zien hoe dat groepje gaat stemmen. Matt en Zoey eerst
Denk je nu echt dat het buiten wat wordt....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:29 schreef Verida het volgende:
[..]
of niet, ze kan het misschien wel heel goed relativeren, samen met Thomas.
ze zullen in ieder geval als vrienden heel goed kunnen praten over hun tijd in BBquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk je nu echt dat het buiten wat wordt....
Oh ja de eerste weken zeker, en dan heeft ze weer haar vriendinnen en haar ditjes en datjes en dan verwatert het weer. Thomas zal even mee doen maar dan is dat ook weer over.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ze zullen in ieder geval als vrienden heel goed kunnen praten over hun tijd in BB
wat praat je? het is nog lang niet finalequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef Lonneke1983 het volgende:
Morgen.
Beste Bewoner. Kom naar de woonkamer.
Michel gefeliciteerd met je huismeestershap. Maar zoals jullie weten mijn huis, mijn regels. De huismeester geniet vanaf nu niet meer van immuniteit.
Daarnaast is er een stemming gehouden onder de kijkers de winnaar is:
[ afbeelding ]
Zij is verzekerd van een plek in de finaleweek.
Zijn Jill en Matt nog wakker?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:35 schreef rickyszz het volgende:
Waarom prijst Matt Jill zo de hemel in? alsof ze nu ineens bekend is in heel nederland?![]()
Leuke meid verder hoor, maar Jill zelf reageert er ook best nuchter op haha
dat is dan toch lang genoeg om te relativeren?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja de eerste weken zeker, en dan heeft ze weer haar vriendinnen en haar ditjes en datjes en dan verwatert het weer. Thomas zal even mee doen maar dan is dat ook weer over.
Ze gaan Jill wakker laten schrikken. Ze weten alleen niet dat de kinderkamer iedere nacht tot half 3 ligt te ouwehoeren.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:33 schreef Collide het volgende:
Wat zijn ze eigenlijk van plan? Ze blijven laat op om dan vervolgens toch te gaan slapen.
Hoe weet je dit zo zeker? Opleiding voor gevolgd?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja de eerste weken zeker, en dan heeft ze weer haar vriendinnen en haar ditjes en datjes en dan verwatert het weer. Thomas zal even mee doen maar dan is dat ook weer over.
Wispelturige Jill zegt genoeg......+ de afstand en het leven wat Thomas heeft.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:38 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe weet je dit zo zeker? Opleiding voor gevolgd?
Michael en zijn harem wachten tot Jill slaapt en willen haar dan laten schrikken zodat haar ei valt. Dan hebben ze afgesproken wie dan zijn ei laat vallen. En de winnaar zal zijn zodat ze dan naar bed kunnenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:33 schreef Collide het volgende:
Wat zijn ze eigenlijk van plan? Ze blijven laat op om dan vervolgens toch te gaan slapen.
Ja, die krijgt echt bakken met stront over haar heen. Maar ik neem aan dat er goede begeleiding is na afloop, zodat ze niet ineens geconfronteerd wordt met die meuk. Dat geldt ook voor met name Jerrel en Nathalie, hopelijk viel het voor hen ook redelijk te behappen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Je trekt je eigen conclusies.quote:
We wachten af.....quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:40 schreef engine het volgende:
[..]
Deze reactie zegt genoeg. Je trekt je eigen conclusies.
Niet erg slim ... beter gewoon in slaap laten vallen en dan hopen dat Jill haar ei verliest ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:19 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Ze willen dat jill in slaap valt zodag King Mies haar kan laten schrikken. Hoop dat ze gelijk keihard gilt als hij op haar kamer komt.Waardoor zijn ei valt.
Ze hd een touwtje voor de deur moeten spannen![]()
Wat voor stront krijgt Jill over zich heen? Allemaal over dat ophangen nog?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:40 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja, die krijgt echt bakken met stront over haar heen. Maar ik neem aan dat er goede begeleiding is na afloop, zodat ze niet ineens geconfronteerd wordt met die meuk. Dat geldt ook voor met name Jerrel en Nathalie, hopelijk viel het voor hen ook redelijk te behappen.
Ik heb een heel ander beeld van Jill..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wispelturige Jill zegt genoeg......+ de afstand en het leven wat Thomas heeft.
Omdat Matt de definitie van een simp is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:35 schreef rickyszz het volgende:
Waarom prijst Matt Jill zo de hemel in? alsof ze nu ineens ontzettend bekend is en wordt herkend in heel Nederland België ?![]()
Leuke meid verder hoor, maar Jill zelf reageert er ook best nuchter op haha
Nee dat doen we niet. Je roept domme dingen.quote:
Voornamelijk dat het de Jill en Thomas show is geworden en dat er daar meerdere wonen. En dat er veel dingen van verdrietige Jill te zien is maar de nare dingen niet. En nee ik ga dat niet noemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Wat voor stront krijgt Jill over zich heen? Allemaal over dat ophangen nog?
dus omdat het niet jouw mening is zijn het ineens domme dingen?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat doen we niet. Je roept domme dingen.
Ik verstoorde de dromen.....had ik ook niet moeten doen om deze tijd.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:42 schreef Stargazing het volgende:
jesus man deze Cossen de laatste tijd. Als Jill niet je favoriet is of uberhaupt ogen hebt ben je meteen in de fout. Wat is dit ineens pff
Excuus daarvoor. Maar nee, dat is niet omdat het mijn mening niet is.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
dus omdat het niet jouw mening is zijn het ineens domme dingen?
heb ik daarnet ook gedaan, kreeg ineens 5 man op mequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik verstoorde de dromen.....had ik ook niet moeten doen om deze tijd.
dream on.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik verstoorde de dromen.....had ik ook niet moeten doen om deze tijd.
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:49 schreef mario390 het volgende:
hebben de meiden gisteren avond
niet gepoept??
Pleur op wat interreseert ons datquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:49 schreef mario390 het volgende:
niet gepoept??
Uit het oog ... uit het hart ... zal vast die vervelende meuk zijn wat wacht tot 5 december ... dan hebben ze hun uitje met de bus weer ... tot dan ff lekker rellen via media ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:40 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja, die krijgt echt bakken met stront over haar heen. Maar ik neem aan dat er goede begeleiding is na afloop, zodat ze niet ineens geconfronteerd wordt met die meuk. Dat geldt ook voor met name Jerrel en Nathalie, hopelijk viel het voor hen ook redelijk te behappen.
Hoezo, omdat ze een ei op hun hoofd hebben?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:49 schreef mario390 het volgende:
niet gepoept??
Kun je nu niet slapen Mario? Komt vast wel in orde..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:49 schreef mario390 het volgende:
niet gepoept??
Dit dusquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:37 schreef Stargazing het volgende:
Jill en kreeg "gevoelens" voor Thomas nadat Mike haar had gezegd dat ze zo meer stemmen kon scoren, omdat mensen houden van een love story. dus dat gaat echt niets worden buiten.
Das normaal hoor ... hier ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:42 schreef Stargazing het volgende:
jesus man deze Cossen de laatste tijd. Als Jill niet je favoriet is of uberhaupt ogen hebt ben je meteen in de fout. Wat is dit ineens pff
Niemand is hier verkeerd en ventileer gerust je meningquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:51 schreef Stargazing het volgende:
Als je niet ten voordele van Jill spreekt, ben je volgens velen hier verkeerd. Vrije mening is een vreemd begrip voor de fanclub van Jill
voortschrijdend inzicht - en omdat dit proces niet bij iedereen even snel gebeurd zorgt dit voor onenighedenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:42 schreef Stargazing het volgende:
nee om dat de regie metkijktquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:51 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Kun je nu niet slapen Mario? Komt vast wel in orde..
Meer omtrent dit.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:43 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Wat voor stront krijgt Jill over zich heen? Allemaal over dat ophangen nog?
https://www.rtlboulevard.(...)ijke-gedrag-spuugzatquote:Big Brother-kandidaat Jill maakt de laatste dagen geen vrienden met haar... opvallende opmerkingen. Zo noemde ze Michel en Nick 'vieze flikkers' en zei ze dat Michel 'zich kon gaan ophangen' toen hij gewoon zijn sportapparaten aan het schoonmaken was. Da's niet mild, valt ook kijkers op.
Thomas over deelname Big Brother: 'Werd elke dag gelukkiger'
Ook bewoner Liese kreeg de volle laag. "Deze rok heeft Liese vijf dagen aangehad en gooit ze niet in de was" zegt de Nederlandse Jill, die daar vervolgens nog doodleuk een schepje bovenop doet: "Met haar schimmelkut."
stoere militair met ei op zijn hoofd maakt zich op voor aanval op weerloos meisje met ei op haar hoofdquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:53 schreef snetje het volgende:
Wat is zijn CV? ... dit kan er mooi bij![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Daar is toch ook niks mis mee.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:43 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik heb een heel ander beeld van Jill..
een flinke doorzetster, ondanks tranen en wat heimwee..
Ik zie haar toch veel wilskracht tonen..
Het hoeft niet voor mij ,maar misschien toch wel een finale kandidaat
Ik hou we van haar vrolijkheid
Belachelijke conclusie van iemand die de mening van anderen niet serieus neemt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:51 schreef Stargazing het volgende:
Als je niet ten voordele van Jill spreekt, ben je volgens velen hier verkeerd. Vrije mening is een vreemd begrip voor de fanclub van Jill
Bob de bouwer Michelquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:54 schreef anine het volgende:
[..]
stoere militair met ei op zijn hoofd maakt zich op voor aanval op weerloos meisje met ei op haar hoofd
my point people.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:55 schreef engine het volgende:
[..]
Belachelijke conclusie van iemand die de mening van anderen niet serieus neemt.
Maak je maar niet teveel zorgen Mario, het ziekenhuis is er vlakbijquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:53 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee om dat de regie metkijkt
wat ze met de ei doen,ook op de wc
Misschien gewoon een stapje naar achteren doen en je niet zo opwinden. Jill is wel redelijk favoriet bij de COS-ers, maar het is nog altijd een minderheid.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:51 schreef Stargazing het volgende:
quote:
Dank u wel, voor degene die nog niet op de hoogte waren...Het OM heeft de zaak in onderzoek, geloof ikquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:53 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Meer omtrent dit.
[..]
https://www.rtlboulevard.(...)ijke-gedrag-spuugzat
dat was toch niet weg ziekenhuis gevraagtquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:56 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Maak je maar niet teveel zorgen Mario, het ziekenhuis is er vlakbij
ja...maar, als hij hard praat dan is het mogelijk dat jill niet in slaap valt en hij haar dus niet met zijn pannetjes wakker kan maken. Pak dan de stofzuiger net als huub en eric in de gouden kooi, maak er iets origineels van maar neem met een ei op je hoofd niet zo serieus. Michel moet even leren dat het een spelletje is. Geen zaak op leven of dood. Hij is niet op missie he, hij zit in een tv programmaquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:57 schreef snetje het volgende:
Kan BB er even een flinke ZC doorheen gooien? Dat gefluister steeds van Mich ...
Nee, dat kan niet want de andere slapen....het is niet de bedoeling om nu veel lawaai te maken.....Patje en kornuiten die zaten ook altijd nog op de bank om een uur of 1 en die waren ook zacht aan het praten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:57 schreef snetje het volgende:
Kan BB er even een flinke ZC doorheen gooien? Dat gefluister steeds van Mich ...
Nou noem dat maar geen missie...Hij zal er nog een trauma aan overhoudenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:01 schreef anine het volgende:
[..]
ja...maar, als hij hard praat dan is het mogelijk dat jill niet in slaap valt en hij haar dus niet met zijn pannetjes wakker kan maken. Pak dan de stofzuiger net als huub en eric in de gouden kooi, maak er iets origineels van maar neem met een ei op je hoofd niet zo serieus. Michel moet even leren dat het een spelletje is. Geen zaak op leven of dood. Hij is niet op missie he, hij zit in een tv programma
Liveshow had de focus wel erg op Jill maar zijn ook de mensen waar zij mee omgaat die op de bank zaten. Persoonlijk vond ik het nogal op de Nederlanders gefocust met ieder zijn eigen segmentje en de Belgen in de bijrol. Liese is er niet in voorgekomen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voornamelijk dat het de Jill en Thomas show is geworden en dat er daar meerdere wonen. En dat er veel dingen van verdrietige Jill te zien is maar de nare dingen niet. En nee ik ga dat niet noemen.
ach, vrouwtjes genoeg die hem op willen vangen zolang hij mijn deur maar voorbij gaatquote:Op zaterdag 6 maart 2021 01:03 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nou noem dat maar geen missie...Hij zal er nog een trauma aan overhouden
Heel mooi verwoord ...quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:54 schreef anine het volgende:
[..]
stoere militair met ei op zijn hoofd maakt zich op voor aanval op weerloos meisje met ei op haar hoofd
97 stemmen...hmmmquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:56 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Misschien gewoon een stapje naar achteren doen en je niet zo opwinden. Jill is wel redelijk favoriet bij de COS-ers, maar het is nog altijd een minderheid.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |