Was ook genaaid. Jerrel en Zoey hadden standje lager, was ook duidelijk te zien op beelden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijk Michel met z'n sneakers... waarom had hij die niet aan met de snowboard opdracht?? En toen maar zeuren dat ie genaaid was, met z'n gladde zolen.
Wel waar .. maar het was ook z'n eigen schuld. En trouwens ... Jerrel zei bij Rumag dat iemand z'n tijd had nagemeten en dat hij eigenlijk in de finale had moeten staanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was ook genaaid. Jerrel en Zoey hadden standje lager, was ook duidelijk te zien op beelden.
als ze slapen kunnen ze hun helm ook niet vasthouden he, of rechtzettenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Je kan niet eeuwig wakker blijven, wil ze wel morgenochtend eens zien
Waarom zouden ze.. Geile Lieske informeert al bij de opgevers in bad over Slapen Met EI op... raar kindquote:
hahahha eiersprong als in vrouwen eiersprong hahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar ei sprong er niet uit, ze deed haar helm zelf af.
volgens mij kan dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
Heb het begin van de opdracht niet gezien. Weet iemand of je die helmen kunt verstellen? Dan is het gewoon je eigen keuze hoe los dat ding op je kop staat.
als dit zou kunnen is dat een andere zaak los van mijn punt,quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
Heb het begin van de opdracht niet gezien. Weet iemand of je die helmen kunt verstellen? Dan is het gewoon je eigen keuze hoe los dat ding op je kop staat.
ze zit niet aan het ei, dit is om te verkomen dat der helm niet valt, helm past op mijn hoofd ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een probleem met Zoey heb. tegen Jill heb ik niets maar in dit spel heeft ze echt al meerdere keren haar helm gewoon vastgehouden dus. Het moet wel eerlijk verlopen
Ok dan zijn ze allemaal af want alleen Naomi heeft goed gehinkelt Dan moet BB het beter bekijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als dit zou kunnen is dat een andere zaak los van mijn punt,
er is nog steeds een verschil tussen 1x vaststellen en meermaals vasthouden als ze hem voelen afzakken
zijn namen zijn jill en zoeyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Nick weer zaadjes planten over de nominaties
De enige reden om iemand te nomineren is voor hem nu dat iemand zich afzonderd
Met andere woorden : Zoey
Ik zou Naomie dan ook winnaar maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ok dan zijn ze allemaal af want alleen Naomi heeft goed gehinkelt Dan moet BB het beter bekijken
maar je snapt me niet, Die helm zit overduidelijk ook los bij Liese en Julie maar hen heb ik die helm nog niet zien vasthouden, en zeker niet met beide handen. Ook niet tijdens het hinkelen, wat Jill dus wel deedquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zit niet aan het ei, dit is om te verkomen dat der helm niet valt, helm past op mijn hoofd ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |