Was ook genaaid. Jerrel en Zoey hadden standje lager, was ook duidelijk te zien op beelden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
Kijk Michel met z'n sneakers... waarom had hij die niet aan met de snowboard opdracht?? En toen maar zeuren dat ie genaaid was, met z'n gladde zolen.
Wel waar .. maar het was ook z'n eigen schuld. En trouwens ... Jerrel zei bij Rumag dat iemand z'n tijd had nagemeten en dat hij eigenlijk in de finale had moeten staanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was ook genaaid. Jerrel en Zoey hadden standje lager, was ook duidelijk te zien op beelden.
als ze slapen kunnen ze hun helm ook niet vasthouden he, of rechtzettenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:38 schreef capuchon_jongen het volgende: [..] Je kan niet eeuwig wakker blijven, wil ze wel morgenochtend eens zien
Waarom zouden ze.. Geile Lieske informeert al bij de opgevers in bad over Slapen Met EI op... raar kindquote:
hahahha eiersprong als in vrouwen eiersprong hahahaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haar ei sprong er niet uit, ze deed haar helm zelf af.
volgens mij kan dat welquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
Heb het begin van de opdracht niet gezien. Weet iemand of je die helmen kunt verstellen? Dan is het gewoon je eigen keuze hoe los dat ding op je kop staat.
als dit zou kunnen is dat een andere zaak los van mijn punt,quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
Heb het begin van de opdracht niet gezien. Weet iemand of je die helmen kunt verstellen? Dan is het gewoon je eigen keuze hoe los dat ding op je kop staat.
ze zit niet aan het ei, dit is om te verkomen dat der helm niet valt, helm past op mijn hoofd ook nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ik steek niet onder stoelen of banken dat ik een probleem met Zoey heb. tegen Jill heb ik niets maar in dit spel heeft ze echt al meerdere keren haar helm gewoon vastgehouden dus. Het moet wel eerlijk verlopen
Ok dan zijn ze allemaal af want alleen Naomi heeft goed gehinkelt Dan moet BB het beter bekijkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als dit zou kunnen is dat een andere zaak los van mijn punt,
er is nog steeds een verschil tussen 1x vaststellen en meermaals vasthouden als ze hem voelen afzakken
zijn namen zijn jill en zoeyquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef Flow3r het volgende:
Nick weer zaadjes planten over de nominaties
De enige reden om iemand te nomineren is voor hem nu dat iemand zich afzonderd
Met andere woorden : Zoey
Ik zou Naomie dan ook winnaar maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ok dan zijn ze allemaal af want alleen Naomi heeft goed gehinkelt Dan moet BB het beter bekijken
maar je snapt me niet, Die helm zit overduidelijk ook los bij Liese en Julie maar hen heb ik die helm nog niet zien vasthouden, en zeker niet met beide handen. Ook niet tijdens het hinkelen, wat Jill dus wel deedquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze zit niet aan het ei, dit is om te verkomen dat der helm niet valt, helm past op mijn hoofd ook niet
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
Helmen kan je aanpassen aan de omtrek van je hoofd jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef engine het volgende:
Zien er niet uit als speelgoed helmen dus denk het ook.quote:
Maar als je die helm niet af kunt stellen is het logisch dat sommige hem vaker aanraken, niet iedereen heeft hetzelfde hoofd en hij zal dus losser zitten bij sommige.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:44 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als dit zou kunnen is dat een andere zaak los van mijn punt,
er is nog steeds een verschil tussen 1x vaststellen en meermaals vasthouden als ze hem voelen afzakken
Gaat BB nooit doen..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ok dan zijn ze allemaal af want alleen Naomi heeft goed gehinkelt Dan moet BB het beter bekijken
Die helmen zijn allemaal 1 maat... mniet iedereen heeft hetzelfde hoofd.. dus hij blijft bij de een beter hangen als bij de anderquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar je snapt me niet, Die helm zit overduidelijk ook los bij Liese en Julie maar hen heb ik die helm nog niet zien vasthouden, en zeker niet met beide handen. Ook niet tijdens het hinkelen, wat Jill dus wel deed
Klopt hij kan niet verzinnen dat hij als hij op de bank komt er inderdaad niemand op hem gaat stemmen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef 5thencounter het volgende:
En Nikkie heeft gelijk , hij kan geweoon niemand verzinnen die op hem gaat stemmen.. EI-loze eikel in bad
nagemeten hoe bedoeld hij datquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wel waar .. maar het was ook z'n eigen schuld. En trouwens ... Jerrel zei bij Rumag dat iemand z'n tijd had nagemeten en dat hij eigenlijk in de finale had moeten staanDus Jerrel uiteindelijk ook genaaid.
Je helm strak vasthouden is nefaster ook denk ik, je neutraliseert de lichte vering die je hebt tussen hoofd-helm om schokken op te vangen. Dan gaat de volledige schok van het op en neer hinkelen bv, rechtstreeks naar het ei-glasjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:47 schreef engine het volgende:
[..]
Zien er niet uit als speelgoed helmen dus denk het ook.
[..]
Maar als je die helm niet af kunt stellen is het logisch dat sommige hem vaker aanraken, niet iedereen heeft hetzelfde hoofd en hij zal dus losser zitten bij sommige.
Goddelijke Onschendbaarheidquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt hij kan niet verzinnen dat hij als hij op de bank komt er inderdaad niemand op hem gaat stemmen.
De helmen zijn allemaal hetzelfde maar ik denk ook dat je het tuigje wat erin zit af kunt stellen. Dat is normaal bij een helm anders is het geen veilige helm.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die helmen zijn allemaal 1 maat... mniet iedereen heeft hetzelfde hoofd.. dus hij blijft bij de een beter hangen als bij de ander
Liese ook die had hem scheef op haar hoofd staan en heeft hem ook rechtgezet toen ze de hik had so........ Maar ik hou erover op.Word een eindeloze discussie zo Geen zin inquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
maar je snapt me niet, Die helm zit overduidelijk ook los bij Liese en Julie maar hen heb ik die helm nog niet zien vasthouden, en zeker niet met beide handen. Ook niet tijdens het hinkelen, wat Jill dus wel deed
heel erg juistquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:50 schreef Enemyboy3 het volgende:
Je
[..]
Je helm strak vasthouden is nefaster ook denk ik, je neutraliseert de lichte vering die je hebt tussen hoofd-helm om schokken op te vangen. Dan gaat de volledige schok van het op en neer hinkelen bv, rechtstreeks naar het ei-glasje
Nefasterquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:50 schreef Enemyboy3 het volgende:
Je
[..]
Je helm strak vasthouden is nefaster ook denk ik, je neutraliseert de lichte vering die je hebt tussen hoofd-helm om schokken op te vangen. Dan gaat de volledige schok van het op en neer hinkelen bv, rechtstreeks naar het ei-glasje
echt niet bij alle helmen... hebben er hier meerdere liggen.. sommige met wieltje de meesten nietquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:50 schreef engine het volgende:
[..]
De helmen zijn allemaal hetzelfde maar ik denk ook dat je het tuigje wat erin zit af kunt stellen. Dat is normaal bij een helm anders is het geen veilige helm.
Met Matt zou Nick dan ook wel de finale willen spelen, denk ik.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel tof dat Matt en Nick closer worden
Nick en de finale als hij dan een spel moet spelen is het niet zijn spel en geeft hij op..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Met Matt zou Nick dan ook wel de finale willen spelen, denk ik.
Dat denk ik ook Matt is de vervanger voor Mike voor Nickquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:52 schreef Harry het volgende:
[..]
Met Matt zou Nick dan ook wel de finale willen spelen, denk ik.
nee weekend is er weer niets te doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom moet het "vandaag" zijn, kunnen ze niet wachten tot morgenmiddag om actie te ondernemen
rechtgezet ja, daarom ga ik ook niet verder over het rechtzettenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Liese ook die had hem scheef op haar hoofd staan en heeft hem ook rechtgezet toen ze de hik had so........ Maar ik hou erover op.Word een eindeloze discussie zo Geen zin in![]()
Vieze kwal vind ik hemquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Nick z'n zelfde riedeltje weer .. straatje schoonvegen blabla
Jill heeft al vaker laten zien dat ze well een doorzetter is met spellenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:53 schreef rinardo het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen, ik had niet verwacht dat Jill het zo lang vol zou houden, met haar ADHD en de poll die er vanmiddag was zei ook dat Jill er als 1e uit zou liggen
Haten op nickquote:
Laat hem maar lekker in slaap vallenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:54 schreef Koos1958 het volgende:
Michel zit nu al met zijn ogen dicht op de bank.
ja snap je wel maar voor het ei maakt het niets uit heb het filmpje ook gekeken ei springt gewoon mee want haar handen bewegen ook gewoon mee naar boven en beneden zou anders zijn als ze het ei vast houd dan kan de geen kant op maar met helm en zoals ze hem vast hield kan het ei alsnog vallenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijke onappetijtelijke kerel gezien, bahquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Haten op nick
Als je op Michel haat kan ik nog begrijpen maar op Nick. Neen dat gaat er niet bij mij in.
Okay dat zal dan zo zijn. Het verbaasd me.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt niet bij alle helmen... hebben er hier meerdere liggen.. sommige met wieltje de meesten niet
Komop, er zijn toch ergere mensen in het huisquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:55 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nog nooit zo'n lelijke onappetijtelijke kerel gezien, bah
nopequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Komop, er zijn toch ergere mensen in het huis
Hij zit nu in zijn yogamantraquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoor het Michel nog zeggen vanochtend..Dit komt aan op uithoudingsvermogen..ik blijf wel wakker hoor een hele nacht..Hij wel..
Waarom zou dat niet mogen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gaan we bashen op Nick. Stelletjes zielepoten
Even de regels omdraaien. Niemand heeft door dat gore hoer Zoey de boel naait.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:55 schreef Fasil het volgende:
Spijtig, dat Zoey niet doorgeeft dat Nick een vals spel speelt, ze heeft Nick de laatste 2 weken niet genomineerd
Matt graaft zijn graf, geeft te veel informatie door.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:57 schreef Koos1958 het volgende:
Nick wordt steeds meer een verongelijkt kind wat zelf van alles doet en als iemand anders het dan ook doet hij boos wordt. Ja maar zei deed het ook pff
net als toen hij als een van de eersten dat touw met die kettlebelt eraan moest vasthouden. Hij zou dat wel even een paar uur doen, maar dan gaf hij de anderen weer geen kans......quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:56 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoor het Michel nog zeggen vanochtend..Dit komt aan op uithoudingsvermogen..ik blijf wel wakker hoor een hele nacht..Hij wel..
Tis een vies ventjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gebrek aan mensenkennis als je haat op Nick, Hoe kan je zo'n persoon haten
man man. Gooi je zelf weg
trek het je nu niet zo aan..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Haten op Nick en Zoey ophemelen, zegt genoeg toch?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Gatverquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:58 schreef Clasientje het volgende:
Ik haat Michel totaal niet ik zou misschien wel voor 1 keer sex met kunnen hebben (een foute avond) maar daar blijft het bij hahaha😋
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:58 schreef Clasientje het volgende:
Ik haat Michel totaal niet ik zou misschien wel voor 1 keer sex met kunnen hebben (een foute avond) maar daar blijft het bij hahaha😋
Dit. Zoey ophemelen is ook een puur gebrek aan mensenkennisquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:59 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Haten op Nick en Zoey ophemelen, zegt genoeg toch?
Het is commentaar op streamsquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |