Dat klopt dan weer niet. Ze is geboren in Belgie, is dus Belgisch .. niet Afrikaans. Dus ze heeft niet altijd ongelijk ... het is een lastig onderwerp. Er zal niks kwaads bedoeld zijn met die opmerking ... maar hij is wel fout.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:17 schreef Lpracing het volgende:
Hoezo is dat racistisch dat Nick zei dat 'Wakawaka eheh' een liedje is waar Zoey op zou moeten dansen. Ik zie het probleem niet. Is gemaakt voor het WK in Zuid-Afrika dus snap het probleem niet aangezien ze Afrikaans is. Zie eens niet alles als rascisme. Kut SJW wereld.
Ik dacht eigenlijk meer omdat Shakira haar heupen niet liegen en Zoey ook van het twerken is.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:17 schreef Lpracing het volgende:
Hoezo is dat racistisch dat Nick zei dat 'Wakawaka eheh' een liedje is waar Zoey op zou moeten dansen. Ik zie het probleem niet. Is gemaakt voor het WK in Zuid-Afrika dus snap het probleem niet aangezien ze Afrikaans is. Zie eens niet alles als rascisme. Kut SJW wereld.
Jaquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:19 schreef BB-King het volgende:
Zoey gaat over lijken om de steun van de meisjes te krijgen.
Zou Liese zo dom zijn dat ze hierin mee gaat?
wow, je bent daar net zo goed gevoelig voor, weet nog een hele rel tussen ons qua kamper zijn.......................quote:
Ik voel mij nu zwaar gediscrimineerdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:21 schreef Whuzz het volgende:
OOh neeeeee iemand heeft haar gangster genoemd.
[ afbeelding ]
Interesseert mij geen flikker meer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:21 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
wow, je bent daar net zo goed gevoelig voor, weet nog een hele rel tussen ons qua kamper zijn.......................
Was donderdagochtendquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:22 schreef freaky40 het volgende:
Valt niet erg op hè, vorige week vrijdagochtend het relletje met Mike, nu het relletje met Zoey....
Kan niet wachten op de Social media campagnequote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit gaat nog wel een staartje krijgen
je maakt je er nu een beetje makkelijk vanafquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Interesseert mij geen flikker meer.
Twitter en instagram. Zie het al voor mij. De schuimpjes hebben weer voer.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:23 schreef Benny het volgende:
[..]
Kan niet wachten op de Social media campagne
Akwasi staat al te trappelen!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:24 schreef freaky40 het volgende:
De hele BLM gekkies komen in opstand straks.
eensquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjonge.. weinig genuanceerde opinies hier. En niemand die zich afvraagt waarom mensen van kleur zich zo voelen.
Op dit moment CoS :
Ik leef in de toekomst en niet in het verleden. Wat wil je nu een discussie. Zeg het maar, ga hem graag met je aan.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:23 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
je maakt je er nu een beetje makkelijk vanaf
het betreft hier ZOe ..aka Sarahquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Sjonge.. weinig genuanceerde opinies hier. En niemand die zich afvraagt waarom mensen van kleur zich zo voelen.
Op dit moment CoS :
nee joh! helemaal niet, maar je weet toch? gezonde discussie is OKquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik leef in de toekomst en niet in hey verleden. Wat wil je nu een discussie. Zeg het maar, ga hem graag mey je aan.
Er is helemaal geen racisme, er werd gesproken over Afrika. Beetje jammer dat veel ‘gekleurde’ mensen alles zo negatief mogelijk oppakkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Racisme is heel erg echt, en Zoey zal er veel mee te maken hebben, ook in Belgie in het dagelijks leven. Wellicht ben je dan soms wat overgevoelig, maar dat betekent niet dat ze er niet heel erg mee kan zitten, en dat ze er erg last van kan hebben.
Je hebt het kennelijk niet helemaal begrepen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Op dit moment CoS :
Ik denk dat de meiden daar niet in mee gaan..Dus ben nu oprecht benieuwd wat de bank gaat worden.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef MissyZ het volgende:
Zoey is een slang.
En voelde zich zowiezo niet lekker nu, ze weet dat ze haar doorzien.
Maar de racisme opmerkingen zijn kwetsend. Dom en onnodig.
Ze trekt ze nu ineens niet door haar gevoel. (of denigrerend, ze zal wel ongesteld zijn)
Racisme praat ik nooit goed, en als ze idd die opmerkingen gemaakt hebben naar haar mag ze daar zeker wat van zeggen.
En ze mag Donderdag op de bank.
Dat dan ook wel.
Ik ben tegen elke vorm van discriminatie, we worden allemaal wel eens gediscrimineerd. Laat het gaan Lion.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Op dit moment CoS :
Toch geef ik Naomi gelijk Dat is niet te vergelijken.Blank zijn hebben het veel gemakkelijker qua dat betreftquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Je hebt het kennelijk niet helemaal begrepen.
We vallen er niet over dat Zoey zich soms gediscrimineerd voelt. We vallen erover dat Zoey zich het alleenrecht om gediscrimineerd te kúnnen worden toeëigent.
Zoey bagetaliseerd het feit dat anderen óók gediscrimineerd kunnen worden. Dat is volgens haar onzin, omdat zij als niet-blanke veel vaker gediscrimineerd wordt.
ok gewoon ff een vraag dan, voel jij je gediscrimineerd? waarschijnlijk niet, want je hebt een meerderheid achter je staan, maar gebruikt het dus gewoon omdat het je beter uitkomtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
We vallen er niet over dat Zoey zich soms gediscrimineerd voelt. We vallen erover dat Zoey zich het alleenrecht om gediscrimineerd te kúnnen worden toeëigent.
Zoey bagetaliseerd het feit dat anderen óók gediscrimineerd kunnen worden. Dat is volgens haar onzin, omdat zij als niet-blanke veel vaker gediscrimineerd wordt.
Zoey en Jill.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:28 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik denk dat de meiden daar niet in mee gaan..Dus ben nu oprecht benieuwd wat de bank gaat worden.
juist!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:28 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ok gewoon ff een vraag dan, voel jij je gediscrimineerd? waarschijnlijk niet, want je hebt een meerderheid achter je staan, maar gebruikt het dus gewoon omdat het je beter uitkomt
Kan. Nextquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:26 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee joh! helemaal niet, maar je weet toch? gezonde discussie is OK
VOlgens zoey is racisme per definitie gericht tegen Donkere mensen.. en daar gaat ze wat mij betreft fout.. Een ieder kan racisme ervaren op uiterlijke kenmerkenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dus als je aangerand word als man is dat ook niet te vergelijken, omdat mannen het makkelijker hebben dan vrouwen?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Toch geef ik Naomi gelijk Dat is niet te vergelijken.Blank zijn hebben het veel gemakkelijker qua dat betreft
Ja en Zoey is boos op zichzelf dat ze dan niks zegt. Daarom huilde ze.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:29 schreef Koos1958 het volgende:
Als zoey dit als racisme heeft gevoeld dan moet ze dat zeggen en uitspreken naar Nick en Michel.Denk niet dat die twee het als racisme hebben bedoeld maar net zo een domme opmerking hebben gemaakt als jill van de week.
Ok? Dus als een blanke gediscrimineerd wordt is dat mínder erg dan een niet blanke, omdat het bij niet-blanken vaker voor komt....quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:28 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Toch geef ik Naomi gelijk Dat is niet te vergelijken.Blank zijn hebben het veel gemakkelijker qua dat betreft
Tuurlijk dat zeg ik er niet mee tochquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:30 schreef Oranos het volgende:
[..]
Dus als je aangerand word als man is dat ook niet te vergelijken, omdat mannen het makkelijker hebben dan vrouwen?
Dit is nou exact wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:24 schreef Whuzz het volgende:
Zoey: "Mijn community"
Tja, je kunt jezelf ook in een hokje stoppen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok? Dus als een blanke gediscrimineerd wordt is dat mínder erg dan een niet blanke, omdat het bij blanken vaker voor komt....
Ik trek hem even door.
Als je als man het slachtoffer bent van sexueel wangedrag is dat minder erg dan een vrouw, omdat het bij vrouwen veel vaker voorkomt. (Speciaal voor jou wat leesvoer )
Als je als blanke man door de politie wordt doogeschoten ben je minder dood dan een zwarte man, omdat het bij zwarte mannen veel vaker voor komt.
Of... is get gewoon ALLEMAAL erg en moeten de blank/zwart/man/vrouw discussie achterwege laten en gewoon tegen álle vormen van racisme en wangedrag strijden?
Random tombola van allerlei nietszeggende opdrachten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:32 schreef BB-King het volgende:
Toch weer een huismeester.
Ze doen ook maar wat bij Big Brother he?
Huilen uit boosheid kan ook he.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:30 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat ik dan weer niet snap, is dat ze dus ontdaan is, huilen zelfs...en dan binnen 10 minuten zit ze weer bij dezelfde groep mensen in de zon.
Ze hadden mij de komende uren niet gezien als ik zo verdrietig was geweest.
nee je bent niet "minder" dood, maar wel snellerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok? Dus als een blanke gediscrimineerd wordt is dat mínder erg dan een niet blanke, omdat het bij niet-blanken vaker voor komt....
Ik trek hem even door.
Als je als man het slachtoffer bent van sexueel wangedrag is dat minder erg dan een vrouw, omdat het bij vrouwen veel vaker voorkomt. (Speciaal voor jou wat leesvoer )
Als je als blanke man door de politie wordt doogeschoten ben je minder dood dan een zwarte man, omdat het bij zwarte mannen veel vaker voor komt.
Of... is get gewoon ALLEMAAL erg en moeten de blank/zwart/man/vrouw discussie achterwege laten en gewoon tegen álle vormen van racisme en wangedrag strijden?
MIke is naar huis hequote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
En Mike weer over zijn gesprek met Matt en wat hij gezegd heeft. Ja hoor weer een HM spel. Wedden dat Michel het wordt omdat hij steeds liep te zeuren dat hij dat nog niet was geweest. Maar zou lachen zijn als matt, zoey of jill het wordt.
Laat die discussie lekker gaan kerel. Dit is weer voer voor velen.Allemaal slachtoffers. We zitten in de COS, niet in de tweede kamerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok? Dus als een blanke gediscrimineerd wordt is dat mínder erg dan een niet blanke, omdat het bij blanken vaker voor komt....
Ik trek hem even door.
Ja......blijf ik helemaal even weg.quote:
Dat is je reactie? Mooi inhoudelijk!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:33 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
nee je bent niet "minder" dood, maar wel sneller
Die heeft duidelijk geen aanlegquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Echr ben gewoon jaloers op Michel wat die allemaal kan wegstouwen per dag aan eten.
Juliequote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:35 schreef freaky40 het volgende:
Matt of Michel huismeester, de rest is het al geweest.
Sporten en veel spiermassa kweken, dan kan jij dat ookquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:34 schreef Koos1958 het volgende:
Echr ben gewoon jaloers op Michel wat die allemaal kan wegstouwen per dag aan eten.
niet bullyen he! want daar trek ik me nl al helemaal niets vanaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat is je reactie? Mooi inhoudelijk!
Heb je het leesvoer al gelezen? Graag alle 3500 posts lezen voor je verder commentaar hebt.
Jij bent verliefd op Michel he?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:33 schreef Koos1958 het volgende:
En Mike weer over zijn gesprek met Matt en wat hij gezegd heeft. Ja hoor weer een HM spel. Wedden dat Michel het wordt omdat hij steeds liep te zeuren dat hij dat nog niet was geweest. Maar zou lachen zijn als matt, zoey of jill het wordt.
Alsof ze dat in een kwartiertje even regelen...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:36 schreef greysbones het volgende:
Michel heeft zitten zeuren in de DBK en vervolgens komt er een hm spel???
Het is mij best hoor. Kan z'n beetje onmogelijk naar huis aankomende week en maakt toch al de dienst uit...waarom het niet officieel maken.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:35 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Michel huismeester wordt. Gewoon voor het drama
Nee niet eens. Laatste minuten werk....."haal de potloden!!"quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alsof ze dat in een kwartiertje even regelen...
tuurlijk met al die koekhap spellen die ze doen..quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Alsof ze dat in een kwartiertje even regelen...
Ze deed me denken aañ Peppa pigquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Wat is die naomi een irritant wijf met die eksterstem van haar
Maar dat hele huismeesterschap stelt toch geen fuck voorquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:35 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Michel huismeester wordt. Gewoon voor het drama
Je had ook even een Mariotje kunnen doen, en jezelf quoten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef brasta het volgende:
Ik vraag het even opnieuw:
Iemand die de verhalen van Mike gebundeld heeft?
Zou die graag opnieuw lezen...
Het is voorspelbaar, dit wordt Michel..BB is echt doodquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Maar dat hele huismeesterschap stelt toch geen fuck voor
maar wel vrijstellingquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je had ook even een Mariotje kunnen doen, en jezelf quoten.
Volgende week bij de boekhandel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef brasta het volgende:
Die discussie hebben we al gehad. We gaan weer door.quote:
Immuniteit wordt steeds belangrijker in deze fase van het spel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit vraag je echt 3x keer per week ... hou 's op zeg...quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef brasta het volgende:
die zouden ze nu ook niet moeten weggevenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:40 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Immuniteit wordt steeds belangrijker in deze fase van het spel.
Klopt, maar de immuniteit die er aan vast hangt wel.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Antwoord dan gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit vraag je echt 3x keer per week ... hou 's op zeg...
hij doet een mariotjequote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
is het jou typ inkt?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dat is alles wat dat Huismeesterschap is. En doen alsof de regels die in de DBK ingefluisterd zijn van jou komen.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zouden ze nu ook niet moeten weggeven
Dat is idd wel een dingetje. Dan hoop ik dat Zoey het weer wordt. Nick wil haar op het bankje zetten.quote:
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat is idd wel een dingetje. Dan hoop ik dat Zoey het weer wordt. Nick wil haar op het bankje zetten.
Ach hij zal het ook een keer worden. Kunnen het maar gehad hebben.quote:
Dat zeg je ook alleen omdat je wilt dat Liese HM wordtquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:41 schreef mario390 het volgende:
als dann in finale nur meer 4-5 zijn
moet ook jemand de 2de keer
huismeesteres maken
BB is een dikke faalquote:Op vrijdag 5 maart 2021 11:44 schreef Benny het volgende:
Maar waar is die belofte van vorige week
- Individueel spel
- Geen huismeester
- Mannen/vrouwen gescheiden
Big Brother, je kunt in deze fase van het spel niet meer zoekende zijn. Je bent uitgespeeld door de bewoners.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |