sorry to tell you but..quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb op Matt gestemd enkel omdat ik voor de underdog ben
Als er 1 is die met zijn sterretje in beeld komt is het Peter Vd Veire op internet (de "voal jeannet"). Samen met Sean D'Hondt en Stan van Samang in België.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
Flikker op met je schijnheilig wijf. Als er één niet schijnheilig is ben ik het wel.
Oh jéé kom je met je ster langs om me bang te maken
Oooi skeet dat is een grapje met iemandquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er 1 is die met zijn sterretje in beeld komt is het Peter Vd Veire op internet (de "voal jeannet"). Samen met Sean D'Hondt en Stan van Samang in België.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan een mens veranderen he......
Er zijn hier meer mensen die willen dat Mike blijft, dat maakt Matt de underdogquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
sorry to tell you but..
Mike is de underdog, word door niemand vertrouwd en word gezien door de bewoners alsof hij helemaal onderaan staat. Matt is gewoon saai
Wie is dat dan? Of heb je in René zijn telefoon zitten te ploegenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Denk jij dat echt ? Shame on you ! Een schande voor vlaanderen is hij. Een smet op onze geschiedenis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oooi skeet dat is een grapje met iemand
Als je goed kijkt... Zie je borstenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft bijna net zoveel azijn op als dat meisje hier met die breezernaamquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef mario390 het volgende:
TT man man
julie is de liefste
doet geen ruzie
Ja dan is Liese ineens wel aardigquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
dat heeft liese top gemakt![]()
[ afbeelding ]
OKquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk jij dat echt ? Shame on you ! Een schande voor vlaanderen is hij. Een smet op onze geschiedenis.
1 van die prostituees van K4 uit de Pussycat !quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Of heb je in René zijn telefoon zitten te ploegen
als ze in het huis opgemaakt is vind ik der ook knap hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik dacht al, dat komt me bekend voorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
1 van die prostituees van K4 uit de Pussycat !
Het klinkt bijna logisch dat Zoey het heerste zal vertrekken van de meiden.quote:
Welk gezeik?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:13 schreef tasebi het volgende:
waarom al da gezeik tegenover Michel??? er zijn meerdere personen in da huis die dubbelleven spelen, bij de ene zo en bij de andere geslijm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in het geniep dat was in overleg met Jill.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap niet dat jill dat normaal vind ze werd gek van zijn gestalk en nu spuit hij in het geniep haar parfum op zijn spullen en doet ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is
wat heeft liese gedaan ?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Nou fijn te wetenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:15 schreef zodeju het volgende:
Voor vanavond weer genoeg gezien....voor vijf minuten uren achter de spiegel. Nick die met Naomi een halve avond op een ander bed ligt.....
![]()
Even de angel eruitquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat zou het wel ff een ander programma maken
niet zoals hij het nu deed, en hij vroeg het wel maar ze had nog geen ja gezegd want ze trok wel een raar gezicht en nu deed hij het waar ze niet bij isquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet in het geniep dat was in overleg met Jill.
nee zal wel nog meer gezegd zijn wat we niet gezien hebben ik had ook terug gekeken maar mike zegt ook iets over dat er is gezegd dat door hem komt dat thomas naar huis isquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar heeft hij het in godsnaam over heb net de nominaties teruggekeken en kan niks bijzonders vinden hoor
Gisteren had liese nog een schimmelkut volgens Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dan is Liese ineens wel aardig.
ja weet ik wel maar mario niet geloof ik daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Liese heeft niks gedaan krullen heeft Jill zelf gedaan
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Gisteren had liese nog een schimmelkut volgens Jill
Heeft Jill zelf gedaan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dan is Liese ineens wel aardig.
Dat rokje heeft ze 5 dagen aangehad, moet ook in de was, krijg je een schimmelkut van.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Gisteren had liese nog een schimmelkut volgens Jill
D'r hoofdhaar he, daar zat geen schimmelquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
o jah ,,
vandaag mocht Liese Jill dr haar knippen
dat was onder de gordelquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:21 schreef D. het volgende:
[..]
D'r hoofdhaar he, daar zat geen schimmel
Dat bedoel ik Hier word ook het spel gespeeld hahahquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:21 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat rokje heeft ze 5 dagen aangehad, moet ook in de was, krijg je een schimmelkut van.
Dat hoorde Ik. Maar jullie dus wel wat anders?
Julie bedoel je ?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jill in de spiegel kijken of ze er geil genoeg uitziet voor Michel
zoals jij verstond ik t ookquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:21 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat rokje heeft ze 5 dagen aangehad, moet ook in de was, krijg je een schimmelkut van.
Nou dat was vast niet Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Jill in de spiegel kijken of ze er geil genoeg uitziet voor Michel
Dit hoorde ikquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:21 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Dat rokje heeft ze 5 dagen aangehad, met d'r schimmelkut, moet ook in de was
Maar vergis je niet, het is de ruigste van allemaal.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi gaat weer naar de plaatselijke kerkdienst
Oleeeee Olaaaaaquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Naomi gaat weer naar de plaatselijke kerkdienst
Waarom moeten rokjes in de was?quote:
instagram vs real lifequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hadden we al doorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Maar vergis je niet, het is de ruigste van allemaal.
Anders krijg je een schimmelkutquote:
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Maar vergis je niet, het is de ruigste van allemaal.
Eensquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:25 schreef D. het volgende:
Zoey ziet eruit alsof ze een ventieltje heeft
Hoe dan?quote:
Beterquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:26 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik draag sws geen rokjes met mijn stalpoten
Meer dan dat was het niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:21 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Als alle viespeuken niet meer op tv mochten komen bleef er weinig overquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:26 schreef 20100 het volgende:
[..]
beter dat die viespeuk nooit meer op TV kwam
Zoey zou wel even ruikenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoef haar schimmelkut niet te ruiken zei ze.
Oh nog ergerquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:26 schreef FreshFruit het volgende:
Ik hoef haar schimmelkut niet te ruiken zei ze.
ja die kan der zelf wel opmaken zoals een visagist het doet want ze doet der neus ook smaller lijkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:26 schreef Angelique61 het volgende:
Zoey heeft een heel ander gezicht met make-up
Vind je dat mooiquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die kan der zelf wel opmaken zoals een visagist het doet want ze doet der neus ook smaller lijken
Dat zei ze gister ongeveer inderdaad.. .zeker niet dat Liese dat heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:21 schreef MissyZ het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
als ze in het huis opgemaakt is vind ik der ook knap hoor
bij de NS kunnen ze nog planners gebruiken, misschien wel wat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
Waarom die liveshow op een donderdagsnap ik niet echt. Zondagavond zou veel leuker zijn, en zelfs vrijdag en zaterdagavond lijkt me nog gepaster. Ik zou het zo doen:
Alles start om 20:00:
Maandagaflevering: verslag van Zaterdag en Zondag
Dinsdagaflevering: verslag van maandag
woensdag aflevering: verslag van dinsdag
donderdag aflevering: verslag van woensdag
Vrijdag aflevering: verslag van donderdag (start om 20:00
Vrijdag Live (start om 21:00, duurt max halfuurtje)
Zaterdag aflevering: (verslag van vrijdag + kleine samenvatting van afgelopen week)
Iedere nacht waarbij het "dood " is op TV de livestreams op TV zender. van 0:00 tot 8:00 ofzo
Die heeft geen lagen nodigquote:
Jij bent haar begeleider naar de kerkquote:
Vind je?quote:
Ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jij bent haar begeleider naar de kerk
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:26 schreef 20100 het volgende:
[..]
beter dat die viespeuk nooit meer op TV kwam
Samen met Nick, Michel en Mattquote:
En Zoeyquote:
Dan weet jij niet hoe een drugsbaron eruit zietquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mike lijkt precies op een drugsbaron die even zijn miljoen ophaalt
Het zou leuk zijn dat de vrouwen genomineerd waren.quote:
Vind het een goedkoop pakkie en zo zien de drugsbazen er nie uit neequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe een drugsbaron eruit ziet
Jij vast wel met je grote smoelquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dan weet jij niet hoe een drugsbaron eruit ziet
Julie en Liesequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Het zou leuk zijn dat de vrouwen genomineerd waren.
Ja een kinder penosequote:
Al langer dan een maandquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill en Michel zijn in elkaars buurt
Niet op die manierquote:
Joh schiet op met je stoere gedrag. Ohhh ik ga DGK even helpen en ik ben stoer en en een lulquote:
Allemaal blablablaquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh schiet op met je stoere gedrag. Ohhh ik ga DGK even helpen en ik ben stoer en en een lul
Las op FB dat Matt en MIke tegen Jill hadden gezegd dat er een twist was vanavond?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:37 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk hebben Mike en/of Matt alle geld uit de pot gesleurd voor hun vertrek ! Zou een leuk twistje zijn voor de anderen.
Juist.quote:
Waar lezen jullie die shit op facebookquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las op FB dat Matt en MIke tegen Jill hadden gezegd dat er een twist was vanavond?
Op facebook lijkt mequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Waar lezen jullie die shit op facebook
Op die sit sites fanpages...quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
De juiste vraag is:quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Omdat soms... heel soms de cos ookm wel eens iets mistquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:40 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
De juiste vraag is:
Waarom lezen jullie die shit op facebook
Omdat het waar isquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:40 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
De juiste vraag is:
Waarom lezen jullie die shit op facebook
Ik heb het ergens voorbij zien komen in de cos.......eind vd middag meen ik...quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Omdat soms... heel soms de cos ookm wel eens iets mist
Jesus sukkelquote:
COs regelmatig en ja ik mis ook wel eens iets,quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:42 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik heb het ergens voorbij zien komen in de cos.......eind vd middag meen ik...
Dus de juiste opmerking is: zelfs de beste cosser mist weleens iets
Die smurf is al 2 weken pleiterquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:42 schreef odie22 het volgende:
ik ben wel benieuwd wat zo over die kleine smurf hebben gezegd
Als het de bedoeling was dat ze op een kip moest lijken zou ik zeggen: operatie geslaagd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Zit meer te denken aan een barbiepopquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:45 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het de bedoeling was dat ze op een kip moest lijken zou ik zeggen: operatie geslaagd.
Niets meer aan (te) doen.
Grappigquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:45 schreef jameshond7 het volgende:
Mike verkoopt keukens uit de jaren 80 ofzo?
Ik snap. Snaptuh het reeds al. Maar dank.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
COs regelmatig en ja ik mis ook wel eens iets,
maar jou vraag was waarom ik dat op FB volg en daar gaf ik antwoord op
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:45 schreef jameshond7 het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike lijkt een beetje op een foute ouderling.
Vintagequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike lijkt een beetje op een foute ouderling.
O, ik dacht al. Zo'n hekel kan Liese toch niet aan haar hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Zie het meer als extra informatie bronquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:46 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Ik snap. Snaptuh het reeds al. Maar dank.
Het kwam hier wel kort voorbij maar werd weinig woorden aan vuil gemaakt. Werd niet helemaal goed gehoord. Matt had wel unne dikke smile, zei men.
Prima dat je andere media volgt. Zou dan zelf niet Facebook volgen, maar das een andere discussie. Ieder zo zn voorkeuren.
Mike heeft al een dik jaar geen baan meer en gamed thuis in een donker hol.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:45 schreef jameshond7 het volgende:
Hoe verkracht je een programmaquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe op![]()
de
komen bijna alle naar finale
Nog drie kwartier. Dus we hebben nog evenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef jameshond7 het volgende:
Het is wel stil hier, zo vlak voor de live
jammer dat je dan 's morgens wakker wordt naast Tyronequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:28 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die kan der zelf wel opmaken zoals een visagist het doet want ze doet der neus ook smaller lijken
Hoevaak Mafrio winnen degene die jij leuk vindt?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe op![]()
de
neequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Bij z'n moeder thuis he.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:48 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Mike heeft al een dik jaar geen baan meer en gamed thuis in een donker hol.
Maar omdat die keukenverkoper was, zitten we nu allemaal met 3 extra keukens thuis.
Om te kijkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe op![]()
de
Op één of andere manier kan ik me Mike als gamer niet voorstellen. Weinig Nerdy, komt lui over, die doet niks opnieuw en geeft direct op. Zoiets. Of het moet PacMan zijn of zoiets. Of een flipperkast.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:50 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Bij z'n moeder thuis he.60 peuken per dag bij de copd patient.
Daar is hij idd een typetje voorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mikk woond bij zn ouders?
agh lkkr slim
extra geld om naar de parenclub te gaan
Liese heeft Jill gekniptquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze heeft ietsquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:53 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja Julie, ik gooi hem af hoor. Blijven helse dingen die bh's
Hij is geen type voor een pak. Zie je meteen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Dat pak is veel en veel te groot, een hobbezak. Vind dat altijd slordig staan ipv netjes bij mensen.
Zou wel knap zijn dat Zoey Zoey-zo moest vertrekken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Las op FB dat Matt en MIke tegen Jill hadden gezegd dat er een twist was vanavond?
De lol begint pas rond 11 uurquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:49 schreef jameshond7 het volgende:
Het is wel stil hier, zo vlak voor de live
alleen voor mannen die van sneeuwwitje houdenquote:
Idd. Ik ben echt fel tegenstander van burka's en niqaab's, maar bij Zoey twijfel ik toch aan mijn principes.quote:
sexuologe... daar schijnt @Whuzz nogal behoefte aan te hebbenquote:
Count me in!quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen voor mannen die van sneeuwwitje houden
quote:
Als jij nou eens filmpjes zou gaan kijken, dan zou je kunnen zien dat Jill heeft gezegd, dat Liese een schimmelkut heeft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:56 schreef mario390 het volgende:
domes
geprat hier over
schimmelkut![]()
niemand zei dat
Ah, diequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
sexuologe... daar schijnt @:whuzz nogal behoefte aan te hebben
Mario kijkt streams hoor. Hij loopt alleen meestal 3 dagen achter ongeveer.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Kijk jij streams of gok je af en toe maar wat dit heet Jill zelf gedaan
streep pyama met catheterzak op zn kuitquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Dat pak is veel en veel te groot, een hobbezak. Vind dat altijd slordig staan ipv netjes bij mensen.
Zag net dat de pantalon en het colbert een andere kleur hebbenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij is geen type voor een pak. Zie je meteen.
Een burka kan wel geil zijn, als er niets onder zit. Maar idd Zoey ziet er niet uit. Vreselijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Idd. Ik ben echt fel tegenstander van burka's en niqaab's, maar bij Zoey twijfel ik toch aan mijn principes.
Lotje is lief. In het echie ook. Zaadvragende oogjes, naief onschuldig loopje.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Spaanse kraag bedoelde ze.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:56 schreef mario390 het volgende:
domes
geprat hier over
schimmelkut![]()
niemand zei dat
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ja, ik vind die bank ook wel leuk. Zonde dat er iemand in de weg zit voor totaalbeeld.
Is ook een leugen, vertelde ze net tegen Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:56 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zou wel knap zijn dat Zoey Zoey-zo moest vertrekken.
En uit het jaar krijtquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Als er niets onder zit? Dan heb je dus een lege lap stof? Wat is daar nou geil aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een burka kan wel geil zijn, als er niets onder zit. Maar idd Zoey ziet er niet uit. Vreselijk
Oww die. Dacht al aan die dikke(20 kilo afgevallen) van Utopiaquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt wel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:56 schreef mario390 het volgende:
domes
geprat hier over
schimmelkut![]()
niemand zei dat
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
Julie haar haar nog meer aan het verschroeien..
UTO lotjequote:Op donderdag 4 maart 2021 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww die. Dacht al aan die dikke(20 kilo afgevallen) van Utopia
ja liese heeft zoey geholpen maar jill heb het zelf gedaanquote:
begreep 50 kilo dat ze kwijt was. Zag pas een foto van haar ziet er heel goed uit hoor. Was altijd wel een knap koppie maar nu ook een heel goed lijf erbij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oww die. Dacht al aan die dikke(20 kilo afgevallen) van Utopia
Hij heeft ook geen pasmaat. Zal een kostuum op maat moeten laten makenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag net dat de pantalon en het colbert een andere kleur hebben
is toch echt een feit.. als ze haar mic dichtbij zou houden zou je het horen sissenquote:
Ok anders gesteld. Een dame naakt, gekleed met een burka.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als er niets onder zit? Dan heb je dus een lege lap stof? Wat is daar nou geil aan
conjo hoe zoll dat gaan,?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mario kijkt streams hoor. Hij loopt alleen meestal 3 dagen achter ongeveer.
Dat gaat niet bij de C&A.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen pasmaat. Zal een kostuum op maat moeten laten maken
ja vind dat pak geen pan bij mike maakt hem echt een ouwe lulquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:55 schreef Koos1958 het volgende:
Wil je meedoen. Triootje. Of wil je Mario voor jezelfquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:02 schreef D. het volgende:
Volgens mij is Julie de enige dame die nooit wat met haar haar doet
Ieder dag het stro bovenop vast clippen, en klaar
Yup, da's echt een naar figuur. Voor een pak ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft ook geen pasmaat. Zal een kostuum op maat moeten laten maken
Die staat regelmatig haar stro-tjes te verschroeien hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:02 schreef D. het volgende:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
Julie haar haar nog meer aan het verschroeien..
Over een vreselijk wijf gesproken. dat was er éénquote:
Weet ik veel? Jij doet het, dus leg jij het uitquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
conjo hoe zoll dat gaan,?
wanneer je nur 1 ur terug kann![]()
Zou ook kunnen. Maar ze ziet er idd wat beter uit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
begreep 50 kilo dat ze kwijt was. Zag pas een foto van haar ziet er heel goed uit hoor. Was altijd wel een knap koppie maar nu ook een heel goed lijf erbij.
Ga jij es ff met Greys in een hoek staan ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik moest gokken wie er daar vaak een pruik droeg zou ik Julie zeggen. Dat haar ziet er echt niet uit.
dat dus.. haar is natuurlijk dood.. maar dat vgan julie is dood en begravenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:03 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik moest gokken wie er daar vaak een pruik droeg zou ik Julie zeggen. Dat haar ziet er echt niet uit.
Lieverd van me. Je kunt toch de topics terglezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
conjo hoe zoll dat gaan,?
wanneer je nur 1 ur terug kann![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga jij es ff met Greys in een hoek staan ja.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef mario390 het volgende:
HIER IS NU
TREFFPUNKT VAN
VOLLIDIOTEN
ALLE KOMEN ZE
WAAR ZIJN ZE UITGEBROKEN![]()
![]()
blijvt weg hoor
Ze ziet er wel het beste uitquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:02 schreef D. het volgende:
Welke hoek?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ga jij es ff met Greys in een hoek staan ja.
misschien 1 vaker laten stomen omdat die meer heeft gedragen ofzoquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag net dat de pantalon en het colbert een andere kleur hebben
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Wat is Zoey nou weer voor congolees volksnummer aan het zingen
Moet veel keukens verkopen voor een paar goede kostuumsquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup, da's echt een naar figuur. Voor een pak ook.
Klein, bolle buik, en de lengte die hij heeft zit in zijn benen. Daar ga je in confectie niets fastoenlijks in vinden. Moet op zin minst naar een kleermaker voor innemen en uitleggen, maar een maatpak is beter.
Maar ja... hoeveel keukens is dan?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef mario390 het volgende:
HIER IS NU
TREFFPUNKT VAN
VOLLIDIOTEN
ALLE KOMEN ZE
![]()
blijvt weg hoor
nee ben ik niet met jullie eens ze ziet er goed uit zoquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Een burka kan wel geil zijn, als er niets onder zit. Maar idd Zoey ziet er niet uit. Vreselijk
la bomba toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Wat is Zoey nou weer voor congolees volksnummer aan het zingen
SM meester.quote:
Vollidioot nr 48923 meld zich!quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef mario390 het volgende:
HIER IS NU
TREFFPUNKT VAN
VOLLIDIOTEN
ALLE KOMEN ZE
![]()
blijvt weg hoor
quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:01 schreef Gerrie_55 het volgende:
Dat ding wat Zoey aanheeft is wederom stuk op haar billen
Maak je niet dik, dun is de modequote:Op donderdag 4 maart 2021 21:04 schreef mario390 het volgende:
HIER IS NU
TREFFPUNKT VAN
VOLLIDIOTEN
ALLE KOMEN ZE
![]()
blijvt weg hoor
Is natuurlijk een mening. Naar mijn mening heeft ze veel te veel plamuur op.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ben ik niet met jullie eens ze ziet er goed uit zo
Ik vond dat Zoey er vóór BB een stuk beter uit zag.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:07 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee ben ik niet met jullie eens ze ziet er goed uit zo
😂quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:58 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zit 4 minuten tussenquote:Op donderdag 4 maart 2021 21:09 schreef Joyce-43 het volgende:
stream 2 is mike joules de boules en stream 1 zit die op de slaapkamer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |