sorry to tell you but..quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:00 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb op Matt gestemd enkel omdat ik voor de underdog ben
Als er 1 is die met zijn sterretje in beeld komt is het Peter Vd Veire op internet (de "voal jeannet"). Samen met Sean D'Hondt en Stan van Samang in België.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
Flikker op met je schijnheilig wijf. Als er één niet schijnheilig is ben ik het wel.
Oh jéé kom je met je ster langs om me bang te maken
Oooi skeet dat is een grapje met iemandquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als er 1 is die met zijn sterretje in beeld komt is het Peter Vd Veire op internet (de "voal jeannet"). Samen met Sean D'Hondt en Stan van Samang in België.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat kan een mens veranderen he......
Er zijn hier meer mensen die willen dat Mike blijft, dat maakt Matt de underdogquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:06 schreef Stargazing het volgende:
[..]
sorry to tell you but..
Mike is de underdog, word door niemand vertrouwd en word gezien door de bewoners alsof hij helemaal onderaan staat. Matt is gewoon saai
Wie is dat dan? Of heb je in René zijn telefoon zitten te ploegenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Denk jij dat echt ? Shame on you ! Een schande voor vlaanderen is hij. Een smet op onze geschiedenis.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Oooi skeet dat is een grapje met iemand
Als je goed kijkt... Zie je borstenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze heeft bijna net zoveel azijn op als dat meisje hier met die breezernaamquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef mario390 het volgende:
TT man man
julie is de liefste
doet geen ruzie
Ja dan is Liese ineens wel aardigquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
dat heeft liese top gemakt![]()
[ afbeelding ]
OKquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Denk jij dat echt ? Shame on you ! Een schande voor vlaanderen is hij. Een smet op onze geschiedenis.
1 van die prostituees van K4 uit de Pussycat !quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Wie is dat dan? Of heb je in René zijn telefoon zitten te ploegen
als ze in het huis opgemaakt is vind ik der ook knap hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:07 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ja ik dacht al, dat komt me bekend voorquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef Jockari het volgende:
[..]
1 van die prostituees van K4 uit de Pussycat !
Het klinkt bijna logisch dat Zoey het heerste zal vertrekken van de meiden.quote:
Welk gezeik?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:13 schreef tasebi het volgende:
waarom al da gezeik tegenover Michel??? er zijn meerdere personen in da huis die dubbelleven spelen, bij de ene zo en bij de andere geslijm![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Niet in het geniep dat was in overleg met Jill.quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:09 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap niet dat jill dat normaal vind ze werd gek van zijn gestalk en nu spuit hij in het geniep haar parfum op zijn spullen en doet ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is
wat heeft liese gedaan ?quote:Op donderdag 4 maart 2021 20:10 schreef mario390 het volgende:
dat heeft liese top gemakt![]()
[ afbeelding ]
Nou fijn te wetenquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:15 schreef zodeju het volgende:
Voor vanavond weer genoeg gezien....voor vijf minuten uren achter de spiegel. Nick die met Naomi een halve avond op een ander bed ligt.....
![]()
Even de angel eruitquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:16 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat zou het wel ff een ander programma maken
niet zoals hij het nu deed, en hij vroeg het wel maar ze had nog geen ja gezegd want ze trok wel een raar gezicht en nu deed hij het waar ze niet bij isquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Niet in het geniep dat was in overleg met Jill.
nee zal wel nog meer gezegd zijn wat we niet gezien hebben ik had ook terug gekeken maar mike zegt ook iets over dat er is gezegd dat door hem komt dat thomas naar huis isquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:16 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waar heeft hij het in godsnaam over heb net de nominaties teruggekeken en kan niks bijzonders vinden hoor
Gisteren had liese nog een schimmelkut volgens Jillquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:11 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja dan is Liese ineens wel aardig.
ja weet ik wel maar mario niet geloof ik daarom vroeg ik hetquote:Op donderdag 4 maart 2021 20:17 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Liese heeft niks gedaan krullen heeft Jill zelf gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |