Ff quote anders zie ik het nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag Mini-ToT ff mee-oordelen of-ie echt lekker is?
Pizza veroberererquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag Mini-ToT ff mee-oordelen of-ie echt lekker is?
quote:
En voor zijn radiator.quote:
Fuck nicht mit mir!!!!!!!!!!!!!quote:
Arme Soury.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fuck nicht mit mir!!!!!!!!!!!!!
* DerRabbit gooit zijn muis naar de radiator
Welke muis bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fuck nicht mit mir!!!!!!!!!!!!!
* DerRabbit gooit zijn muis naar de radiator
Mijn computer muis iig niet, die heb ik te hard nodigquote:
Je vriendin?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn computer muis iig niet, die heb ik te hard nodig
Mario heeft een keer een muis tegen een muur geflikkerd, en een mes eerst tegen de radiator en toen tegen de muur. De combinatie muis & radiator is nog niet voorbij gekomen!quote:
Stoerequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er ook altijd een paar in voorraad hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn vriendin altijd muis noemde, dus ik was ietwat verontrust.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mario heeft een keer een muis tegen een muur geflikkerd, en een mes eerst tegen de radiator en toen tegen de muur. De combinatie muis & radiator is nog niet voorbij gekomen!
daar doe ik geen uitspraken overquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn vriendin altijd muis noemde, dus ik was ietwat verontrust.
Komt nog we, hoewel hij de laatste tijd wel wat rustiger is geworden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mario heeft een keer een muis tegen een muur geflikkerd, en een mes eerst tegen de radiator en toen tegen de muur. De combinatie muis & radiator is nog niet voorbij gekomen!
Mooi mooi houden zoquote:
Ach, ze kan wel tegen een stootjequote:
Ze deelt ze ook graag uit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ze kan wel tegen een stootje
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach, ze kan wel tegen een stootje
One more time.quote:
quote:
quote:
quote:
Ze kwam weer leuk uit de hoek.quote:
Zeker en jij ook met je radiatorquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[..]
Ze kwam weer leuk uit de hoek.
Hey Phoenyx 😘quote:
Lang niet gezienquote:
Hij bezoekt mijn topics niet, zoekt me niet op, een relatie moet van 2 kanten komen en dat is in dit geval niet zoquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoe staat het met je verkering met Paul?
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Die oogaids kreeg ik al bij mijn afscheidstopic
Afscheidstopic, ga je weg?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:28 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Die oogaids kreeg ik al bij mijn afscheidstopic
Verwarring alomquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:30 schreef DerRabbit het volgende:
Niet weten dat braddie altijd blijft als hij zijn afscheid aankondigt
Nou ja juist niet, net als wanneer iemand zegt dat hij of zij niet onzeker is, dan weet je ook zeker dat die persoon juist onzeker isquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:31 schreef phoenyx het volgende:
Was een teaser voor mensen die mij wel weg willen hebben, gaat ze nooit lukken tenzij ik dood ga of het hier zat ben
quote:
Ik zie wel eens wat voorbij komenquote:Op donderdag 4 maart 2021 19:29 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Ja nou ja ik ben wel in andere topics aanwezig maar hier niet altijd
Hey skattie 😘quote:
Dottie.quote:
Noik ze!quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:41 schreef aloa het volgende:
Vanaf nu gun ik iedereen punten![]()
Tot ik weer terug ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |