Ff quote anders zie ik het nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Mag Mini-ToT ff mee-oordelen of-ie echt lekker is?
Pizza veroberererquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:59 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag Mini-ToT ff mee-oordelen of-ie echt lekker is?
quote:
En voor zijn radiator.quote:
Fuck nicht mit mir!!!!!!!!!!!!!quote:
Arme Soury.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fuck nicht mit mir!!!!!!!!!!!!!
* DerRabbit gooit zijn muis naar de radiator
Welke muis bedoel je precies?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fuck nicht mit mir!!!!!!!!!!!!!
* DerRabbit gooit zijn muis naar de radiator
Mijn computer muis iig niet, die heb ik te hard nodigquote:
Je vriendin?quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn computer muis iig niet, die heb ik te hard nodig
Mario heeft een keer een muis tegen een muur geflikkerd, en een mes eerst tegen de radiator en toen tegen de muur. De combinatie muis & radiator is nog niet voorbij gekomen!quote:
Stoerequote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je moet er ook altijd een paar in voorraad hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn vriendin altijd muis noemde, dus ik was ietwat verontrust.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mario heeft een keer een muis tegen een muur geflikkerd, en een mes eerst tegen de radiator en toen tegen de muur. De combinatie muis & radiator is nog niet voorbij gekomen!
daar doe ik geen uitspraken overquote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij zijn vriendin altijd muis noemde, dus ik was ietwat verontrust.
Komt nog we, hoewel hij de laatste tijd wel wat rustiger is geworden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 19:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Mario heeft een keer een muis tegen een muur geflikkerd, en een mes eerst tegen de radiator en toen tegen de muur. De combinatie muis & radiator is nog niet voorbij gekomen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |