dat komt omdat er in water ook zuurstof zitquote:
Nope, de roest die bij RVS ontstaat zorgt voor een luchtdichte laag zodat er geen zuurstof meer bijkomt en de reactie stopt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:25 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Helaas. Voor RVS geldt het tegenovergestelde als voor ongelegeerd staal.
Dat zeiden meerdere zusjes eerder vandaag ook tegen mequote:
quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeiden meerdere zusjes eerder vandaag ook tegen me
RVS is voor meer dan 80% ijzerquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:26 schreef Mrsloveable het volgende:
Het lastige is dat je het niet direct ziet als een RVS oppervlak besmet is met ijzerdeeltjes. Pas als het RVS nat wordt en er genoeg zuurstof aanwezig, dan zal de roestvorming ontstaan. Hoe gladder en glimmender het RVS oppervlak, hoe slechter verontreinigingen zich kunnen vasthechten
Sinds wanneer zijn rubberpoppen zusjes?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeiden meerdere zusjes eerder vandaag ook tegen me
Hoe weet je dat ik al die zusjes liefdevol op de billetjes heb geslagenquote:
goeie gokquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat ik al die zusjes liefdevol op de billetjes heb geslagen![]()
Raar zusje heb jequote:Op donderdag 4 maart 2021 18:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Sinds wanneer zijn rubberpoppen zusjes?
Klopt, maar ijzer roest sneller in vochtige omgevingen dan in droge.quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
dat komt omdat er in water ook zuurstof zit
Ik heb een rare parkiet, dat is wat anders.quote:
Dude, waarom kan RVS dan roestsen in een zuurstofarm milieu!?quote:Op donderdag 4 maart 2021 18:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nope, de roest die bij RVS ontstaat zorgt voor een luchtdichte laag zodat er geen zuurstof meer bijkomt en de reactie stopt.
Maar hoe kom je dan bij rubberen zusjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb een rare parkiet, dat is wat anders.
Ligt eraan hoe grootquote:Op donderdag 4 maart 2021 18:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Daar past je piemel toch ook niet in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |