abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198327033
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:15 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat staat er niet

Bovendien wordt niemand direct gedwongen gevaccineerd hier

Wat is je intentie met je posts?

Diplomaten worden anders behandeld dan burgers ja, dan is al sinds jaar en dat zo, overal over de wereld
Nog niet, maar in Israël worden de mensen zonder vaccinatie al wel uitgesloten van normale deelname aan de maatschappij. Maar ja, dat is je eigen keuze en moet geen probleem zijn.
pi_198327185
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:27 schreef mir1986 het volgende:

[..]

Nog niet, maar in Israël worden de mensen zonder vaccinatie al wel uitgesloten van normale deelname aan de maatschappij. Maar ja, dat is je eigen keuze en moet geen probleem zijn.
Stel al zou je hier achter staan, dan alsnog moet je wel bekennen dat dit een vrij ineffectief middel is.
Erg veel besmettingen gebeuren in de privésfeer. Dan kun je mensen het leven wel zuur maken door ze te weigeren in de bios en de supermarkt, maar voor demping op de virusverspreiding zet dit volgens mij erg weinig zoden aan de dijk.
Ik mag hopen dat experts hier in NL een fatsoenlijk advies over kunnen geven want m.i. is het met name de onderbuik die spreekt wanneer men pleit voor een indirecte plicht.
I'll give you something to do
pi_198327224
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:33 schreef galantis het volgende:

[..]

Stel al zou je hier achter staan, dan alsnog moet je wel bekennen dat dit een vrij ineffectief middel is.
Erg veel besmettingen gebeuren in de privésfeer. Dan kun je mensen het leven wel zuur maken door ze te weigeren in de bios en de supermarkt, maar voor demping op de virusverspreiding zet dit volgens mij erg weinig zoden aan de dijk.
Ik mag hopen dat experts hier in NL een fatsoenlijk advies over kunnen geven want m.i. is het met name de onderbuik die spreekt wanneer men pleit voor een indirecte plicht.
AD gelezen toevallig? Nederlandse regering staat al op de rem.
zie email 27 oktober
pi_198327231
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 19:09 schreef capricia het volgende:

[..]

Gaat hij/zij zich laten testen op dag 5?
Je bedoelt dat kindje wat nu positief is getest in de klas?

Ik heb geen idee. Officieel is alles anoniem bij ons gebracht. Alleen wist mijn dochter wel te vertellen om welk kindje het ging. Weg anonimiteit, in een durp.

Ik gok, ook een beetje de ouders kennende, dat die hun kind wel op dag 5 getest gaat worden, of wat er ook in een of ander protocol mag staan.

Mijn kind niet. En die gaat ook weer gewoon naar school na 5 dagen, test of geen test. Ik schat onze school niet als zodanig in dat we het gebouw niet in komen zonder negatieve test te overleggen.

Ik had laatst een gesprek met de directrice en intern begeleider en ik liep zo zonder mondkapje de school in achter hen aan. Geen haan die er naar kraaide. En zelf hadden ze er ook geen op. Terwijl de leerkrachten van mijn kinderen dat wel allemaal hebben, behalve bij de kleuters. Dat moet ieder verder voor zich weten wat hij/zij zich goed dunkt. Daar heb ik verder geen mening over.
pi_198327259
quote:

[..]

Ik blijf dat bijzonder vinden juist voor een land als Israel.
pi_198327277
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Nu net even gekeken. Dat is in ieder geval mooi nieuws.
I'll give you something to do
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:38:43 #257
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198327306
quote:

[..]

Ik neem aan dat je deze bedoelt.

Goed om te lezen. Zou fijn zijn als ze nu een keer woord houden.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:40:14 #258
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327350
quote:

[..]

Hedde gij een linkje? :s)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 21:41:05 #259
236264 crew  capricia
pi_198327371
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:35 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Je bedoelt dat kindje wat nu positief is getest in de klas?

Ik heb geen idee. Officieel is alles anoniem bij ons gebracht. Alleen wist mijn dochter wel te vertellen om welk kindje het ging. Weg anonimiteit, in een durp.

Ik gok, ook een beetje de ouders kennende, dat die hun kind wel op dag 5 getest gaat worden, of wat er ook in een of ander protocol mag staan.

Mijn kind niet. En die gaat ook weer gewoon naar school na 5 dagen, test of geen test. Ik schat onze school niet als zodanig in dat we het gebouw niet in komen zonder negatieve test te overleggen.

Ik had laatst een gesprek met de directrice en intern begeleider en ik liep zo zonder mondkapje de school in achter hen aan. Geen haan die er naar kraaide. En zelf hadden ze er ook geen op. Terwijl de leerkrachten van mijn kinderen dat wel allemaal hebben, behalve bij de kleuters. Dat moet ieder verder voor zich weten wat hij/zij zich goed dunkt. Daar heb ik verder geen mening over.
Als jouw kind naar huis is omdat een ander kind uit die groep positief getest is, mag jouw kind na dag 5 getest worden en met een negatieve test terug naar school. Of 10 dagen thuis in quarantaine. Als je niet wil laten testen.

Zo zat dat toch in elkaar?
Of haal ik nu dingen door elkaar..
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198327398
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Hedde gij een linkje? :s)
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:38 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je deze bedoelt.

Goed om te lezen. Zou fijn zijn als ze nu een keer woord houden.
zie email 27 oktober
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:44:15 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327455
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef capricia het volgende:

[..]

Als jouw kind naar huis is omdat een ander kind uit die groep positief getest is, mag jouw kind na dag 5 getest worden en met een negatieve test terug naar school. Of 10 dagen thuis in quarantaine. Als je niet wil laten testen.

Klopt

En zij laat haar kind niet testen en stuurt wel naar school na 5 dagen. School mag niet vragen naar testresultaten dus dat kan gewoon
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:44:40 #262
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327468
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

^O^

Si, had niet anders verwacht ook
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:45:23 #263
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198327483
quote:

[..]

Dat is nog steeds geen gedwongen vaccinatie.

Wat de echte vraag zal zijn, moet je de hele bevolking beperkingen opleggen omdat er een groep nog niet gevaccineerd is zolang het virus nog voor problemen kan zorgen?

Als straks een groot deel van de bevolking gevaccineerd is of op de natuurlijke manier bescherming heeft verkregen zodat het virus geen problemen meer zal opleveren, is er geen enkele reden om onderscheid te maken.

In de tussenfase kun je wel degelijk kijken of je dat onderscheid wil maken. Ik vind het huidige dilemma van de extra bezoeker voor een verpleeghuisbewoner wel een heel interessante ethische casus. Wil je de 80-90% van de bewoners die niet gevaccineerd is uitsluiten van een milde versoepeling omdat een deel niet gevaccineerd wil worden? Klinisch is het risico inderdaad erg groot voor de niet gevaccineerden om wel meer risico te nemen, indien ze het oplopen is de kans aannemelijk dat ze er ernstig ziek van worden of overlijden. Voor de gevaccineerden is die kans vrijwel nihil. Je kunt dus niet de groep die niet gevaccineerd is dat risico laten lopen op dit moment. Je zult dan moeten wachten tot de gehele samenleving voldoende beschermd is, of het virus niet meer al te actief. Dat laatste gaat nog maanden duren, en de levensverwachting voor bewoners in een verpleeghuis is gewoon beperkt, die paar maanden is misschien de rest van hun leven. Daarnaast hebben deze mensen ook niet meer de zelfbeschikking om zelf die keuzes te kunnen maken, de instelling bepaald nu eenmaal.

Hoewel ik tegen een tweedeling in de maatschappij, ook al is die tijdelijk, ben denk ik toch dat er hier een uitzondering is te verantwoorden. Voornamelijk op het punt dat het niet evenredig is voor hun om een paar maand te wachten ten opzichte van ons.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:47:03 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327526
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:45 schreef zalkc het volgende:

[..]

Indirect wel hoor. Drang en dwang :Y
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:47:34 #265
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198327534
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:37 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Ik blijf dat bijzonder vinden juist voor een land als Israel.
Pioniersmentaliteit
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198327602
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:41 schreef capricia het volgende:

[..]

As we speak kijk ik even op het ouderportaal voor aanvullende informatie en daar staat hetzelfde :Y
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:51:36 #267
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198327626
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Indirect wel hoor. Drang en dwang :Y
Nee hoor, na verloop van tijd heb je weer gewoon dezelfde rechten. De gevaccineerden hebben gewoon een early-access pasje ;)
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 21:51:54 #268
236264 crew  capricia
pi_198327633
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:50 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

As we speak kijk ik even op het ouderportaal voor aanvullende informatie en daar staat hetzelfde :Y
Dus 10 dagen thuis in quarantaine of 5 dagen quarantaine en een test.

Ben benieuwd waar jullie voor kiezen. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198327668
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef zalkc het volgende:

[..]

Nee hoor, na verloop van tijd heb je weer gewoon dezelfde rechten. De gevaccineerden hebben gewoon een early-access pasje ;)
Daar gok ik ook op :Y
pi_198327681
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef capricia het volgende:

[..]

Dus 10 dagen thuis in quarantaine of 5 dagen quarantaine en een test.

Ben benieuwd waar jullie voor kiezen. :D
5 dagen quarantaine en geen test
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:54:03 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327693
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:51 schreef zalkc het volgende:

[..]

Tenzij je geen vaccinatie wilt of kunt krijgen

Bovendien is dat nog steeds, hoewel tijdelijk, dwang en drang
pi_198327694
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:45 schreef zalkc het volgende:

[..]

Wat de echte vraag zal zijn, moet je de hele bevolking beperkingen opleggen omdat er een groep nog niet gevaccineerd is zolang het virus nog voor problemen kan zorgen?

Als straks een groot deel van de bevolking gevaccineerd is of op de natuurlijke manier bescherming heeft verkregen zodat het virus geen problemen meer zal opleveren, is er geen enkele reden om onderscheid te maken.

In de tussenfase kun je wel degelijk kijken of je dat onderscheid wil maken. Ik vind het huidige dilemma van de extra bezoeker voor een verpleeghuisbewoner wel een heel interessante ethische casus. Wil je de 80-90% van de bewoners die niet gevaccineerd is uitsluiten van een milde versoepeling omdat een deel niet gevaccineerd wil worden? Klinisch is het risico inderdaad erg groot voor de niet gevaccineerden om wel meer risico te nemen, indien ze het oplopen is de kans aannemelijk dat ze er ernstig ziek van worden of overlijden. Voor de gevaccineerden is die kans vrijwel nihil. Je kunt dus niet de groep die niet gevaccineerd is dat risico laten lopen op dit moment. Je zult dan moeten wachten tot de gehele samenleving voldoende beschermd is, of het virus niet meer al te actief. Dat laatste gaat nog maanden duren, en de levensverwachting voor bewoners in een verpleeghuis is gewoon beperkt, die paar maanden is misschien de rest van hun leven. Daarnaast hebben deze mensen ook niet meer de zelfbeschikking om zelf die keuzes te kunnen maken, de instelling bepaald nu eenmaal.

Hoewel ik tegen een tweedeling in de maatschappij, ook al is die tijdelijk, ben denk ik toch dat er hier een uitzondering is te verantwoorden. Voornamelijk op het punt dat het niet evenredig is voor hun om een paar maand te wachten ten opzichte van ons.
Om even op het laatst te beginnen. Ik kijk er misschien te juridisch naar, maar die bezoekersregeling boeit mij geen zier. Dat is gewoon geen regel, simpel. Hugo kan meer willen, een persco is geen rechtbron.

Verder. Ik zit er qua individuele risico's echt heel simpel in. Lekker zelf beslissen. Zeker als je de keuze hebt gehad om je te laten vaccineren. Wil je dat niet? Even goede vrienden, maar de versoepelingstour wacht op niemand. Dan ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen veiligheid, of je accepteert het risico.
zie email 27 oktober
pi_198327724
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat vind ik nog een veel interessantere groep. Wat doe je daar mee? Volgens mij is elke oplossing daar voor onaanvaardbaar...
zie email 27 oktober
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:55:48 #274
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198327728
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Bovendien is dat nog steeds, hoewel tijdelijk, dwang en drang
Het is drang, ik zou dit geen dwang noemen.
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:57:15 #275
346939 Janneke141
pi_198327760
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:55 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat vind ik nog een veel interessantere groep. Wat doe je daar mee? Volgens mij is elke oplossing daar voor onaanvaardbaar...
Die groep heeft dit probleem natuurlijk al veel langer. Die kunnen tegen andere ziektes immers ook niet ingeënt worden. Ik heb geen flauw idee hoe dat normaal werkt, maar ik kan me voorstellen dat die altijd al voorzichtiger moeten zijn.
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:57:39 #276
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327777
quote:

[..]

Negatieve testuitslag als bewijs, of een doorgemaakte Covid als bewijs
pi_198327791
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:57 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Die groep heeft dit probleem natuurlijk al veel langer. Die kunnen tegen andere ziektes immers ook niet ingeënt worden. Ik heb geen flauw idee hoe dat normaal werkt, maar ik kan me voorstellen dat die altijd al voorzichtiger moeten zijn.
Klopt. Maar ik hoef nu geen vaccinatiebewijs te tonen bij de poort van de school of het stadion...
zie email 27 oktober
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 21:58:26 #278
236264 crew  capricia
pi_198327799
quote:

[..]

Zorgen dat de ziekenhuizen zo snel mogelijk leeg komen. En er voldoende vaccinatiegraad is.
Een andere oplossing zie ik niet, als je die weg op gaat.
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:58:39 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327805
quote:

[..]

Klopt, maar die mogen op gele koorts landen na gewoon overal heen

Op werk of in uitzonderlijke situaties zou het kunnen dat je dan bepaalde taken niet kunt uitvoeren, als bijvoorbeeld een hepatitis B niet mogelijk is of je niet wilt.
  donderdag 4 maart 2021 @ 21:59:29 #280
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327825
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:58 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Klopt. Maar ik hoef nu geen vaccinatiebewijs te tonen bij de poort van de school of het stadion...
"No milk today, the Lidl gives you no free way" *O* *O* *O*
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:00:21 #281
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198327846
quote:

[..]

Degenen die niet kunnen hopen er voornamelijk op dat iedereen om zich heen zich wel laat vaccineren.
pi_198327872
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:58 schreef capricia het volgende:

[..]

Zorgen dat de ziekenhuizen zo snel mogelijk leeg komen. En er voldoende vaccinatiegraad is.
Een andere oplossing zie ik niet, als je die weg op gaat.
Snap ik. Maar ga je ze de toegang ontzeggen tot alles? Totaal buiten hun schuld? Of ga je ze wel toelaten zonder vaccin? Want dan is de wereld ook te klein en bovendien de veiligheid nog niet gegarandeerd.
zie email 27 oktober
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:01:57 #283
346939 Janneke141
pi_198327880
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:00 schreef zalkc het volgende:

[..]

Degenen die niet kunnen hopen er voornamelijk op dat iedereen om zich heen zich wel laat vaccineren.
Vooralsnog lijkt dat aardig goed te gaan komen, ook zonder de inzet van allerlei machtsmiddelen.
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:03:36 #284
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198327906
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 21:54 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Om even op het laatst te beginnen. Ik kijk er misschien te juridisch naar, maar die bezoekersregeling boeit mij geen zier. Dat is gewoon geen regel, simpel. Hugo kan meer willen, een persco is geen rechtbron.

Verder. Ik zit er qua individuele risico's echt heel simpel in. Lekker zelf beslissen. Zeker als je de keuze hebt gehad om je te laten vaccineren. Wil je dat niet? Even goede vrienden, maar de versoepelingstour wacht op niemand. Dan ben je zelf verantwoordelijk voor je eigen veiligheid, of je accepteert het risico.
Klopt maar zorggroep Stadsdriehoek de zonnewijzer, staat daar heel anders in en volgt strikt de aanbevelingen. Tenzij het om PBM's gaat, dan doen ze maar wat.

De inwoners kunnen die beslissing dus niet zelf nemen, tenzij ze uit de instelling worden gehaald.
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:05:06 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327930
twitter

Dit is van paar dagen terug
pi_198327950
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:05 schreef Molo het volgende:
[ twitter ]

Info on covid-19 recovery? Oftewel als ik mijzelf opzettelijk besmet ben ik ook van alles af? Totdat ik een vaccin krijg.
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:07:10 #287
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198327971
quote:
[ twitter ]

Het gaat dus wel uit van alle drie de mogelijkheden. Of je bent gevaccineerd, of ziek geweest, of getest. Lijkt me in opzet genoeg vrijheid te bieden.
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:07:29 #288
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198327982
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:06 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Info on covid-19 recovery? Oftewel als ik mijzelf opzettelijk besmet ben ik ook van alles af? Totdat ik een vaccin krijg.
De uitleg lijkt te zijn dat als je Covid hebt gehad, positieve test hebt gehad, je ook mag reizen enzo omdat ze denken dat je genoeg kans op immuniteit hebt.
Iig korte termijn
pi_198328007
quote:
[ twitter ]

Dat 'For those ... vaccine yet" is wat mij betreft onaanvaardbaar. Moet er uit.
zie email 27 oktober
pi_198328048
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:06 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Zal wel een tijdslimiet worden gesteld aan het aantal dagen sinds de doorgemaakte besmetting.
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 22:11:45 #291
236264 crew  capricia
pi_198328070
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:08 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Dat 'For those ... vaccine yet" is wat mij betreft onaanvaardbaar. Moet er uit.
Dat is toch voor als je gaat reizen? Nu moet je allerlei pcr-uitslagen op diverse papieren per land bij je hebben. Van verschillende tijdstippen. :')

Lijkt me wel handig om dat digitaal te hebben van de zomer.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198328098
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat is toch voor als je gaat reizen? Nu moet je allerlei pcr-uitslagen op diverse papieren per land bij je hebben. Van verschillende tijdstippen. :')

Mij ook. Alleen het tweede deel van de zin moet weg. Testen moet te allen tijde een alternatief zijn. Ook als je bijvoorbeeld het vaccin geweigerd hebt.
zie email 27 oktober
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:13:24 #293
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198328111
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:10 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Zal wel een tijdslimiet worden gesteld aan het aantal dagen sinds de doorgemaakte besmetting.
Zou ook nog wel eens op het vaccin kunnen komen, maximaal twee jaar oud of zoiets
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:13:33 #294
346939 Janneke141
pi_198328112
quote:
1s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:11 schreef capricia het volgende:

[..]

Daarbij neem je als uitgangspunt dat dergelijke toegangsbewijzen noodzakelijk zijn, en gaat dan nadenken over de vorm. Volgens mij slaan we dan echt een vraag over.
  Moderator donderdag 4 maart 2021 @ 22:13:42 #295
236264 crew  capricia
pi_198328115
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Mij ook. Alleen het tweede deel van de zin moet weg. Testen moet te allen tijde een alternatief zijn. Ook als je bijvoorbeeld het vaccin geweigerd hebt.
Ah, okay. Ja. Eens. :D
There is a name for it:
We call them Poor"
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:14:26 #296
346939 Janneke141
pi_198328130
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:12 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Hoe lang zou testen gratis blijven?
pi_198328137
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:13 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Daarbij neem je als uitgangspunt dat dergelijke toegangsbewijzen noodzakelijk zijn, en gaat dan nadenken over de vorm. Volgens mij slaan we dan echt een vraag over.
Voor internationale reizen is dat toch gewoon de status quo?
zie email 27 oktober
pi_198328151
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Niet lang vermoed ik aangezien een testsamenleving bergen geld kost en amper iets oplevert.
  donderdag 4 maart 2021 @ 22:15:56 #299
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198328161
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Voor internationale reizen is dat toch gewoon de status quo?
Gaan wij dan ook iedereen controleren die per auto Nederland binnen komt?
pi_198328168
quote:
0s.gif Op donderdag 4 maart 2021 22:14 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Tot iedereen minimaal ruim de tijd gekregen een vaccinatie te scoren vermoed ik.
Daarna zal het wellicht verhuizen naar het eigen risico
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')