Omdat ze zich zo voorgesteld heeft...quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:21 schreef Harry het volgende:
Waarom wordt Sarah hier Zoey genoemd?
Nick noemen we toch ook niet Ronny, of Matt Ardeo?
Waarom krijgt Sarah haar artiestennaam?
Haar keuze.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:21 schreef Harry het volgende:
Voor de reclame.... En de likes / followers.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Omdat ze zich zo voorgesteld heeft...
who caresquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor de reclame.... En de likes / followers.
Als ze deze naam gebruikt ... ook in het huis.. is het toch raar om haar Sarah te noemen hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:21 schreef Harry het volgende:
Mama, oooh,quote:
Dat is in COS 200 ofzo al besproken, omdat ze zichzelf ook Zoey noemt en laat noemen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:21 schreef Harry het volgende:
klopt, ik heb haar lange tijd sarah genoemd, maar dat werd niet echt gewaardeerd hierquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat is in COS 200 ofzo al besproken, omdat ze zichzelf ook Zoey noemt en laat noemen.
Die snap ik niet. Snapjehquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:29 schreef suzi1 het volgende:
net als fokking linda. denk ik steeds dat het over jullie gaat ipv julie
Jij was toch van de Linda?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
klopt, ik heb haar lange tijd sarah genoemd, maar dat werd niet echt gewaardeerd hier
Dat meisje heeft echt issues thuis lijkt het...en dan 100 dagen in een huis gaan zitten met wildvreemde mensen...Ik kan het niet plaatsen..quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:32 schreef Benny het volgende:
Julie moest haar brief voorlezen. Dat ging niet. Ze werd te emotioneel.
Nu met traantjes in de ogen terug
Ik ga proberen het uit te leggen,.....quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:34 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Dat meisje heeft echt issues thuis lijkt het...en dan 100 dagen in een huis gaan zitten met wildvreemde mensen...Ik kan het niet plaatsen..
Haar oudste is??quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:36 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ik ga proberen het uit te leggen,.....![]()
Julie was zwaar aanhankelijk aan haar vader. Die ging dood.
Toen ging ze heel erg op haar broer leunen.
Ze kiest nu voor zichzelf, om uit deze periode te komen.
Dat ze het straks thuis weer zelf kan allemaal.
En niet meer haar broer steeds nodig heeft.
Zo ongeveer.
maar puzzquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:36 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind het allemaal te voorspelbaar geworden.
Ik kijk wel weer als dat het niet meer is.
Jepquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:38 schreef Hznootje het volgende:
Het wordt tijd voor Michel op de bank, die wordt compleet afgemaakt op FB![]()
Ja, ik snap dat ook niet. Wel de rouwverwerking als je een goede band heb, maar die broer en dat leunen op hem terwijl ze zelf een vriend heeft, die volg ik ook niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haar oudste is??
12 ofzo.. hoezo kun je het dan nog niet zelf?
Zonde maakt prachtige programmasquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord in vlaanderen...
Je kan het allemaal uittekenen wat er gaat gebeuren. De spanning is wegquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
maar puzz
we kunnen niet zonder jou
oprecht
Presentator van BB2 Nederlandquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb er nog nooit van gehoord in vlaanderen...
Kan nog wel eens Jill zijn die dan moet gaan. Jill is aardig opgebrand en afgebrand na haar opmerkingen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef Hznootje het volgende:
Michel vs. Jill en dan Michel vertrekkenDat zal 'm goed doen
j a maar normaal zorgt ze zelf voor haar kinderen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Wel de rouwverwerking als je een goede band heb, maar die broer en dat leunen op hem terwijl ze zelf een vriend heeft, die volg ik ook niet.
2 kinderen zijn nu bij haar exman, en de jongste is bij haar moeder.
Zie je haar hier op eigen benen staan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
j a maar normaal zorgt ze zelf voor haar kinderen?
Dus dan moet je toch op je eigen benen kunnen staan..
en ze heeft 2 kinderdagverblijven... of zijn deze dan soms van haar vriend?
Het vuur is inmiddels geopend op Michelquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Kan nog wel eens Jill zijn die dan moet gaan. Jill is aardig opgebrand en afgebrand na haar opmerkingen.
Ook op FB.
en dan naadloos overgaan tot de volgende man waar je op gaat leunen. Dan ben je toch niet echt goed bezig, ze zegt zelf ook dat Michel de taak van haar broer heeft overgenomen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:39 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat ook niet. Wel de rouwverwerking als je een goede band heb, maar die broer en dat leunen op hem terwijl ze zelf een vriend heeft, die volg ik ook niet.
2 kinderen zijn nu bij haar exman, en de jongste is bij haar moeder.
Die followers heeft ze al genoeg.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:22 schreef Harry het volgende:
[..]
Voor de reclame.... En de likes / followers.
eens maak ik blijf hopen op een wending..quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Je kan het allemaal uittekenen wat er gaat gebeuren. De spanning is weg
Ain't gonna happen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef Hznootje het volgende:
nee mar ik snap werkelijk niet dat als je 3 kinderen hebt,, dat je dan nog niet op je eigen benen kan staan.. zeker als de oudste dan al 12 ofzo isquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zie je haar hier op eigen benen staan?
Ze hangt aan Michel.
Puzzlepie is de Theo van de COS. Die ben je na drie dagen ook vergeten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
eens maak ik blijf hopen op een wending..
en zonder BB ga ik de COS ook missen
en de Cos kan ook niet zonder puzz
En NIckquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het vuur is inmiddels geopend op Michel
Heel BB lijkt dit jaar een eindwerk van 1 of andere psycholoog.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef Verida het volgende:
[..]
en dan naadloos overgaan tot de volgende man waar je op gaat leunen. Dan ben je toch niet echt goed bezig, ze zegt zelf ook dat Michel de taak van haar broer heeft overgenomen.
voer voor psychologen dit
The Feelgood Reality?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel BB lijkt dit jaar een eindwerk van 1 of andere psycholoog.
Die maakt voortdurend reclame voor FOK!quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef MissyZ het volgende:
Liese zei FOK
Ok op de fuck manier maar wel....FOK
Ik zeg niet dat ik wegblijf , ik zeg dat weer ga kijken als het wat spannender wordt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Puzzlepie is de Theo van de COS. Die ben je na drie dagen ook vergeten.
nee hoorquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef Hunter het volgende:
[..]
Puzzlepie is de Theo van de COS. Die ben je na drie dagen ook vergeten.
op fb bb21? dan ga ik even daar kijken. of ig?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
En NIck
Jill zijn ze ook wel eens boos op, maar is meer medelijden en wordt weer vergeven
Ik ga er geen oordeel over vellen, rouw kan lang duren en zeker als iemand afhankelijk was..Mooi dat haar broer die rol heeft willen overnemen..En ook knap van Julie dat ze een poging doet om zich los te maken.. Maar of dat op deze manier kans van slagen heeft? Ze doet zichzelf misschien wel teveel geweld aan..quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Haar oudste is??
12 ofzo.. hoezo kun je het dan nog niet zelf?
FBquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:45 schreef suzi1 het volgende:
[..]
op fb bb21? dan ga ik even daar kijken. of ig?
dan is die psych niet geslaagd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:44 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heel BB lijkt dit jaar een eindwerk van 1 of andere psycholoog.
Nee schoolse opdrachtjes. Dit is wel de minst BB ever. En dat oorspronkelijk uitgevonden door Endemol. Jeezes toch ! Die De Mol moet zich omdraaien in zijn graf (of leeft hij nog ?)quote:
Het lukt Julie niet echt, want nu leunt ze enorm op Michel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:36 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
Dat hoeft niets met elkaar te maken te hebben.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zie je haar hier op eigen benen staan?
Ze hangt aan Michel.
even 3 maand bb en ook jouw vrouw kan de wereld aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hoeft niets met elkaar te maken te hebben.
Mijn vriendin is ook erg aanhankelijk en laat veel beslissingen aan mij over m.b.t. financiën, opvoeding, enz.
In haar werk is ze zeer succesvol, leidinggevend met een hoge mate van financiële bevoegdheid.
Iemand kan thuis een bepaalde rol hebben en in zijn/haar werk behoorlijk anders zijn.
Na haar opmerkingen..., die volledig uit de context getrokken warenquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Kan nog wel eens Jill zijn die dan moet gaan. Jill is aardig opgebrand en afgebrand na haar opmerkingen.
Ook op FB.
Ow dat is helemaal waar..Privé en werk kan helemaal los van elkaar staan...quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat hoeft niets met elkaar te maken te hebben.
Mijn vriendin is ook erg aanhankelijk en laat veel beslissingen aan mij over m.b.t. financiën, opvoeding, enz.
In haar werk is ze zeer succesvol, leidinggevend met een hoge mate van financiële bevoegdheid.
Iemand kan thuis een bepaalde rol hebben en in zijn/haar werk behoorlijk anders zijn.
omdat ze in het huis zit voor meer bekendheidquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:21 schreef Harry het volgende:
Ze doelde natuurlijk op Zoey? Maar ik vind het jammer dat ze weinig kleding hebben, dus er vaak hetzelfde uitzienquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:53 schreef Jockari het volgende:
Als man vind ik dat Jill zich wel kan kleden. Kan van de andere vrouwen niet gezegd worden. Mijn moeder keek toevallig gisterenavond eenmalig naar de uitzending op TV: "Die Joey, is dat een prost***ee in dit programma?" vroeg ze mij. Moeder is +80, haar gezegd dat dat de jeugd is.
Soort rouwtherapiequote:Op donderdag 4 maart 2021 14:36 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Zo ongeveer.
lelijkste shirt ever, zal wel vibes in da hood zijn waarschijnlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 14:38 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig gaan we van de klauwtjes van Zoey terug naar Naomi die gilt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Noppesquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh nog steeds foetsie..Matt & Keukenboer
das lang
en Zoe die Sarah heet
ke
verder nog iets?
Ik denk dat we vanavond mogen stemmen wie er antwoord krijgt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:53 schreef Benny het volgende:
Zoey denkt. dat ze deze week boodschappen van buiten krijgen
Zelf dat is saai..quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:02 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanavond mogen stemmen wie er antwoord krijgt.
In dat geval wint Julie, want kindjesquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:02 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Ik denk dat we vanavond mogen stemmen wie er antwoord krijgt.
toch goed van haar.. ze had ook kunnen denken lekker makkelijk.. puntje voor Jill erbijquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:03 schreef Benny het volgende:
Jill heef de spellingscheck op haar telefoon uit gezet: "Want dan blijf ik leren"
Toch juist niet? Dan schrijf je alles verkeerdquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
toch goed van haar.. ze had ook kunnen denken lekker makkelijk.. puntje voor Jill erbij
Laat ze maar een hele nominatieronde aan het publiek hangen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelf dat is saai..
Laat ze maar een vrijstellig geven
als je het wel gebruikt zie je dus ook niet wat je fot doetquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Toch juist niet? Dan schrijf je alles verkeerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van wat ik heb gezien van de brief van Jill vond ik het echt wel meevallen voor iemand met dyslexie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:03 schreef Benny het volgende:
Jill heef de spellingscheck op haar telefoon uit gezet: "Want dan blijf ik leren"
Lijkt me ook niet. Hoe weet je dan of iets fout hebt gespeld? Dan leert ze er toch niets vanquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:05 schreef engine het volgende:
Toch juist niet? Dan schrijf je alles verkeerd
Ja inderdaad, of laat voor de grap de oud-deelnemers volgende week nomineren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:06 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Laat ze maar een hele nominatieronde aan het publiek hangen.
Alles voor een beetje actie in die tent.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:07 schreef Jockari het volgende:
Julie en haar kindjes en vrindjes. Hier in bed met grote "bruur"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.man man man man man manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en nu?
wie moet dit zien dan ?
dr kids?
dr vriend?
dr broer?
en dan ?
Ook wel leukquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:09 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ja inderdaad, of laat voor de grap de oud-deelnemers volgende week nomineren.
Dus kun je het beter aanzettenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je het wel gebruikt zie je dus ook niet wat je fot doet
Hele onstabiele vrouw.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:11 schreef greysbones het volgende:
Als Julie het niet red met haar kindjes dan moet haar broer komen(voorheen haar vader..
en daar dreigt ze ook mee als ze boos is?????
als je alleen oud bewoners zou doen die er uit zijn gestemd.. dan heeft jill nog pechquote:
En omdat ze het misschien voor andere zaken gebruiken..quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:17 schreef Benny het volgende:
Liese: "Word je geholpen in de dagboekkamer?"
Jill: "Nee. Ze laten het je het zelf uitzoeken"
Jill heeft de vraag gekregen of ze een boodschap wil opnemen voor Thomas. Dat heeft ze geweigerd, omdat ze dan onder druk dingen moet zeggen en het verkeerd of anders over kan komen
Jill is niet gek. Absoluut niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
En omdat ze het misschien voor andere zaken gebruiken..
slim meisje
en op stream 1 komen ze weer terug???quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt en Mike op stream 2 ineens in de Gameroom
Matt weer aan t uitleggen bahquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt en Mike op stream 2 ineens in de Gameroom
Ziko en Patje enerzijds.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je alleen oud bewoners zou doen die er uit zijn gestemd.. dan heeft jill nog pech
Ze mochten de gameroom verlaten maar Matt wil even zijn zin afmaken (kan nog wel even duren dus)quote:
denk niet dat dat BB was maar gewoon een stagair ofzo hahaquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:21 schreef greysbones het volgende:
hahahah horen we de BB stem ook... hele jonge stem
Jongens jullie mogen gaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:23 schreef Benny het volgende:
De Big Brother in de gameroom klonk eerder als een Little Brother.
Zou me niks verbazen als die jonger is dan Matt
Bevestigt mijn beeld dat de productie heel jong en onervaren is.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:23 schreef Benny het volgende:
precies dezelfde als Els en Nick moesten doen bij intredequote:Op donderdag 4 maart 2021 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben dus een spiraal moeten doen
[ afbeelding ]
We hebben eindelijk de stem van de stagair gehoord. Matt en Mike zijn niet interessant genoeg voor de BBB,quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:23 schreef Benny het volgende:
i know.. ze hebben DE stem..quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk niet dat dat BB was maar gewoon een stagair ofzo haha
Matt had zijn ontbijt niet eens op kunnen etenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo hebben hun drinken gehad in de gameroom thomas en jill zaten ook lang maar die hadden niets
Dat is gewoon de stem van de eindredacteur, Jeroen heet hij dacht ik.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
We hebben eindelijk de stem van de stagair gehoord. Matt en Mike zijn niet interessant genoeg voor de BBB,
We horen wel vaker andere stemmen in de gameroom .. ook al een keer een vrouwenstem. ZIjn gewoon van de productie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
i know.. ze hebben DE stem..
maar op donderdag hoor je ook vaak voor de liveshow nog een andere stem
Huh ???quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:15 schreef Yolk het volgende:
Liese is een goede interviewer, stelt vaak de juiste vragen. Moet ze wat mee doen!
Super origineel!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze hebben dus een spiraal moeten doen
[ afbeelding ]
Ze had toch borrelnootjes? (laten vallen..) Of had ze die uit het huis gejat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:24 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo hebben hun drinken gehad in de gameroom thomas en jill zaten ook lang maar die hadden niets
Jill zei dat ze die de avond ervoor in de voorraadkamer hadden verstopt... dus het laatste ja.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:27 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ze had toch borrelnootjes? (laten vallen..) Of had ze die uit het huis gejat?
Onbegrijpelijk welk krediet die man krijgt. Zelfs van zijn eigen gezin. Rimming Peter.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:19 schreef greysbones het volgende:
Ze zitten weer Peter op te hemelen..
En terecht, nog een exit vanavond dus.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
Nav de "ophangen" uitspraak van Jill![]()
[ afbeelding ]
De wereld is gek..quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Belachelijk machtsvertoon voor een uitspraak die iedereen wel eens lachend zegt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
gatverdamme wat een laf volkquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
zit je ook daar hahaquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:31 schreef Jockari het volgende:
[..]
Belachelijk machtsvertoon voor een uitspraak die iedereen wel eens lachend zegt.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
welke groep is dat dan. niet gewoon BB facebook?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:34 schreef Jockari het volgende:
[..]
Het is begonnen met "zwarte piet", en we eindigen allemaal in de moskee !
raar meisje die Jill, eerst beklagen van de anderen en dan vriendelijk haar haren laten doen en blij da ze isquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Liese knipt Jill dr Haar
.. flink stuk dr af rond haar gezicht
laagjes
Idioot gedoe van die Belgen. Wat een geluk dat ze nooit een gouden kooi hebben gehad want dat hadden ze nooit kunnen handelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een bullshit zegquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Jill is bij mij puur natuur, al kan ik me niet van de indruk ontdoen dat zij via de DBK gestuurd wordt in het spel en de uitspraken voor gekauwd krijgt. Vreemd soms.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:35 schreef tasebi het volgende:
[..]
raar meisje die Jill, eerst beklagen van de anderen en dan vriendelijk haar haren laten doen en blij da ze is![]()
![]()
![]()
dat was in een tijd dat er niet zo werd gezeken over allesquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Idioot gedoe van die Belgen. Wat een geluk dat ze nooit een gouden kooi hebben gehad want dat hadden ze nooit kunnen handelen.
Ik ben vlaming, maar kan me er toch ook niet in vinden hoor. Is weer een elitair clubje dat daar een zaak van maakt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:36 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Idioot gedoe van die Belgen. Wat een geluk dat ze nooit een gouden kooi hebben gehad want dat hadden ze nooit kunnen handelen.
welke stream is deze gesprek?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:17 schreef Benny het volgende:
Liese: "Word je geholpen in de dagboekkamer?"
Jill: "Nee. Ze laten het je zelf uitzoeken"
Jill heeft de vraag gekregen of ze een boodschap wil opnemen voor Thomas. Dat heeft ze geweigerd, omdat ze dan onder druk dingen moet zeggen en het verkeerd of anders over kan komen
Tuurlijk niet. Gaan we nooit meer iets over horen...zal ook niet op tv komen lijkt me. Daar was het niet eens interessant genoeg voor.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:37 schreef Yolk het volgende:
[..]
Wat een bullshit zeg. Als Jill er hierdoor uitligt (lijkt me sterk), dan is het programma wel klaar. Onvoorstelbaar sneu.
Oke, je hebt een punt. Er zullen ook best wel een aantal niet zeikende Belgen bestaan. Excuusquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben vlaming, maar kan me er toch ook niet in vinden hoor. Is weer een elitair clubje dat daar een zaak van maakt.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:39 schreef Silves het volgende:
Blijven ze daar nu de hele dag vreten? zou verboden moeten worden die crackers en chips.Vooral die zooi, met haar koeietong..bah
Echt he. Ik eis stemspraak tegen idioten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Als dit opgepikt wordt door diverse media sites is het hek van de dam.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gaan we nooit meer iets over horen...zal ook niet op tv komen lijkt me. Daar was het niet eens interessant genoeg voor.
Was gister in de uitzending.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:39 schreef engine het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Gaan we nooit meer iets over horen...zal ook niet op tv komen lijkt me. Daar was het niet eens interessant genoeg voor.
Het gaat nog veel verder! Deze gaat ook rond. Heb hem al verschillende keren voorbij zien komen op FB en Twitter. Allemaal over die ene opmerking.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:37 schreef Yolk het volgende:
Wat een bullshit zeg . Als Jill er hierdoor uitligt (lijkt me sterk), dan is het programma wel klaar. Onvoorstelbaar sneu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Geen media die dit boeitquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:41 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Als dit opgepikt wordt door diverse media sites is het hek van de dam.
Owwquote:
Wat is er?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:42 schreef Clasientje het volgende:
Dat mensen zich druk maken om de uitspraak van Jill jemig er is wel ergere dingen waar wij ons druk om moeten maken dan Die shit van Jill🤨
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:43 schreef cheanny het volgende:
[..]
Het gaat nog veel verder! Deze gaat ook rond. Heb hem al verschillende keren voorbij zien komen op FB en Twitter. Allemaal over die ene opmerking.
Wat een bullshit deze acties. Laat een mens eens mens zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, weet ik niet....zou liever van Jill willen verliezen want dat weet je van te voren met dubbele fans....is geen verrassing voor niemand niet.....iedereen gaat voor dat zielige meisje die haar vriendje moest verliezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Het gaat nog veel verder! Deze gaat ook rond. Heb hem al verschillende keren voorbij zien komen op FB en Twitter. Allemaal over die ene opmerking.
Focking hell. Die gaan wel heel ver om Jill onderuit te halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij kan Jill aan het eind schadevergoeding eisen tegen die idioten.No mercy for animal abusers
Die gun je dan toch juist een spoedige hereniging?quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet....zou liever van Jill willen verliezen want dat weet je van te voren met dubbele fans....is geen verrassing voor niemand niet.....iedereen gaat voor dat zielige meisje die haar vriendje moest verliezen.
[..]
Ongelofelijk, wat een kinderlijk kutvolk dat dit doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lasteringquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Focking hell. Die gaan wel heel veel om Jill onderuit te halen.
Volgens mij kan Jill aan het eind schadevergoeding eisen tegen die idioten.
Begin jij ook al ... haar vriendje moest verliezen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, weet ik niet....zou liever van Jill willen verliezen want dat weet je van te voren met dubbele fans....is geen verrassing voor niemand niet.....iedereen gaat voor dat zielige meisje die haar vriendje moest verliezen.
En gisteren nadat Matt die bal tussen de benen kreeg, vroeg ze moet je een kusje erop, of zal ik je daar masseren..dus als hij er ook uit moet, krijgt ze ook de stemmen van matt zijn aanhang..quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja niet normaal gewoon. Wat gaan sommige mensen ver om hun favoriet veilig te stellen. Kom op mensen! It's a game!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:45 schreef Rhosyn het volgende:
Focking hell. Die gaan wel heel ver om Jill onderuit te halen.
Volgens mij kan Jill aan het eind schadevergoeding eisen tegen die idioten.
Dat dan weer wel....quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:45 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die gun je dan toch juist een spoedige hereniging?
Helaas, dat gaat ons bespaard blijven. Matt blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
Zoey gaat doorslaan als Mike vanavond blijft?
Ga het ook nog even doen....quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:48 schreef Jockari het volgende:
Zoey, speciaal voor jou !!!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:48 schreef Jockari het volgende:
Zoey, speciaal voor jou !!!
[ afbeelding ]
Ach, toen Michel en nog iemand aan de "baren" onder het afdak hingen, is er ook al grappend gezegd dat zij het in huis moe waren, en zich van het leven benomen hadden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:47 schreef Angelique61 het volgende:
Het was gisteren in de uitzending en het was absoluut niet dat ze daar ophanging mee bedoelde...
Matt naar huis dus. Nu is het zekerquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helaas, dat gaat ons bespaard blijven. Matt blijft.
Gaat dit nog steeds over die -totaal uit zijn verband getrokken- opmerking van Jill over het ophangenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Dit inderdaadquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:50 schreef Cargamelk het volgende:
Die fb en twitter ellende is nu precies waar al de sl's hebben ..stelletje dwazen.
denk het welquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd wat Jill met de informatie uit dit gesprek doet (waarbij ze wijselijk haar mond houdt), zou ze het doorbrieven naar Mike?
Als FB en Twitter ooit failliet gaan, hang ik de vlag uit. Wat een gierputten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:50 schreef Cargamelk het volgende:
Die fb en twitter ellende is nu precies waar al de sl's hebben ..stelletje dwazen.
Ze hebben eindelijk een goede stok gevonden om mee te slaan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over die -totaal uit zijn verband getrokken- opmerking van Jill over het ophangen
...Dat ophangen, wat hij letterlijk deed...
Het gaat echt ver. Te ver.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk een goede stok gevonden om mee te slaan.
Als hij dan maar iets doet dat echt voor verandering zorgt, dus niet voor iets clichématigs als Zoey v. Jill. Hoop dat hij geen Nick-laafje blijft.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:52 schreef Krambo het volgende:
Mike moet gewoon blijven puur om de zaak lekker op te naaien en iedereen tegen elkaar op te zetten
Jerrelquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:56 schreef Jockari het volgende:
Nu gaat het effe los op de COS als Zoey aan het praten is. Heerlijk ! Hadden we Jerrel maar in de plaats van Zoey.
Ze bedoelde natuurlijk wel echt "zich ophangen" als in ophangen met een strop. In de context van hoe ze het zei kan je dat niet anders opvatten. Een wat ongepaste harde grap die velen zouden maken, maar dan zijn er geen camera's bij. Mike en Jill moesten daarna ook lachen op zo'n manier van: "oeps, ging dat te ver?".quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Gaat dit nog steeds over die -totaal uit zijn verband getrokken- opmerking van Jill over het ophangen
...Dat ophangen, wat hij letterlijk deed...
Droomscenario !!!quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jerrel
Ze mochten er alle 2 eruit.
Hopelijk wint Mike en volgende week enkel op vrouwen
Zoey versus Jill, Zoeyquote:
Ben het een keertje met je eens. Ze bedoelde wellicht "ophangen" in de vorm van je zelf optrekken met je arm spierenquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef Verida het volgende:
Mike heeft toch al een paar keer gezegd dat als hij erin blijft, dat er dan koppen gaan rollen
zullen ze nu mike ook aangeven voor moord (onthoofding) met voorbedachte rade ?
wat een ontzettend triest volk heb je toch, die die uitspraak van Jill zo enorm uitvergroten en eisen dat er actie wordt ondernomen.
Ik ga een FB campagne tegen je beginnen hoor .. pas maar opquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef Jockari het volgende:
Zoey met de eerst volgende testvlucht van SpaceX mee. Of is dit ook not done als quote ?
[..]
wat een naar volk dit. kunnen niet met internet omgaan.. gaat veel en veel te verSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
[..]
Walgelijk, dergelijke lui zouden ze aan moeten pakken ipv JillSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat mag dan wel?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:01 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wat een naar volk dit. kunnen niet met internet omgaan.. gaat veel en veel te ver
Hij valt heel dubbel op te vatten. Zoals met vele grapjes. Letterlijk ieder ander daar in huis heeft een wat hardere grap gemaakt. Haal die context weg en er zijn ook zwaardere grappen gemaakt. Zeker aan de kant van Nick en Michel (en dan houden ze zich nog in, hebben ze bevesitgd). Schijnbaar is het sneeuwvlokjesvolk daarzo net zo schijnheilig als het spelletje wat hun favobewoners spelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze bedoelde natuurlijk wel echt "zich ophangen" als in ophangen met een strop. In de context van hoe ze het zei kan je dat niet anders opvatten. Een wat ongepaste harde grap die velen zouden maken, maar dan zijn er geen camera's bij. Mike en Jill moesten daarna ook lachen op zo'n manier van: "oeps, ging dat te ver?".
wat mag dan wel?quote:
[..]
Hoe erg, dat BB dit maar rechtzetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jill ❤
Of zal ze zich afvragen maar ik dan.....doe ik het wel goed?? Zoey is kwaad omdat ze voor leugenaar gezet werd en ik die zwaar in de maling genomen ben door Mike, had ik niet wat meer afstand moeten nemen ipv me door hem me te laten masseren.quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:49 schreef Tourniquet het volgende:
Benieuwd wat Jill met de informatie uit dit gesprek doet (waarbij ze wijselijk haar mond houdt), zou ze het doorbrieven naar Mike?
Doe maar ;-) Ik vind het straf dat je vooral in belgie, maar ook in nederland alles maar politiek correct moet doen. Kijk naar onze rode nationale zender VRT: dik gekleurd in de berichtgeving.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ga een FB campagne tegen je beginnen hoor .. pas maar op
Jill verdient hiervoor absoluut geen sanctie. Heeft niks verkeerd gezegd, enkel in de ogen van de muggenzifters.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
En welke sanctie zou Jill kunnen krijgen van BB door dit actie? Veel te licht om haar buiten te gooien dat 100% zeker.
Moest ik Big Brother zijn, ik zou haar de beelden laten zien en eens haar uitleg vragen. Na de uitleg gewoon vriendelijk vragen om voortaan duidelijker te zijn (ophangen in de vorm van jezelf optrekken met je armen)
Hoe gestoord is dat zegquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nou sorry die mensen sporen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met ophangen bedoelde zij gewoon opzouten of optyfen !quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
BB moet gewoon zeggen in de media dat Jill iets anders bedoeld.
Ik ben totaal geen fan van Jill, maar het slaat inderdaad nergens opquote:Op donderdag 4 maart 2021 15:59 schreef Verida het volgende:
Mike heeft toch al een paar keer gezegd dat als hij erin blijft, dat er dan koppen gaan rollen
zullen ze nu mike ook aangeven voor moord (onthoofding) met voorbedachte rade ?
wat een ontzettend triest volk heb je toch, die die uitspraak van Jill zo enorm uitvergroten en eisen dat er actie wordt ondernomen.
Stilzwijgen is in deze de beste optie. Niks aan de hand. Paniek om niks. Gedoe om niks.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nee, nee, nee. Dit valt niet meer goed te praten, de shit is aan.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met ophangen bedoelde zij gewoon opzouten of optyfen !
En wat doe je als een vrouw begint te roken ? Condoom vervangen en zachter aan doen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:09 schreef Benny het volgende:
Liese heeft commentaar op mensen die roken en dan mooi/stoer proberen te wezen.
"Vind ik echt zo lelijk he"
BB moet hier totaal geen aandacht geven, anders blijven ze bezigquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
wat val er niet meer goed te praten?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Dit valt niet meer goed te praten, de shit is aan.
Was gewoon een (wat foute en harde) grap niet meer of minder.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
En welke sanctie zou Jill kunnen krijgen van BB door dit actie? Veel te licht om haar buiten te gooien dat 100% zeker.
Moest ik Big Brother zijn, ik zou haar de beelden laten zien en eens haar uitleg vragen. Na de uitleg gewoon vriendelijk vragen om voortaan duidelijker te zijn (ophangen in de vorm van jezelf optrekken met je armen)
Van wat ze gezegd heeft natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:12 schreef Verida het volgende:
[..]
wat val er niet meer goed te praten?
het gezegde van jill? (alhoewel er legio mensen zijn die ooit wel eens hebben gezegd : die mag van mij ook doodvallen of een dergelijke opmerking)
schiet toch een eind op, het is echt een soort muggenzifterij van een hogere orde om dit op een dergelijke manier op te vatten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Van wat ze gezegd heeft natuurlijk
Ja lekker alles blijven bagatelliseren daar kom je echt verder mee in het leven. Flikker toch op.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:13 schreef Verida het volgende:
[..]
schiet toch een eind op, het is echt een soort muggenzifterij van een hogere orde om dit op een dergelijke manier op te vatten.
Het is toch overdreven gedoe ditquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja lekker alles blijven bagatelliseren daar kom je echt verder mee in het leven. Flikker toch op.
ik ben er heel ver mee gekomen, met gewoon gezond verstand en dingen in hun context zien.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:15 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja lekker alles blijven bagatelliseren daar kom je echt verder mee in het leven. Flikker toch op.
Overdreven reacties weerquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Was gewoon een (wat foute en harde) grap niet meer of minder.
Die is er alquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:16 schreef Benny het volgende:
En laten we maar weer over gaan op de streams.
Maak zo nodig maar een topic aan over Jill's uitspraak
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/ > "Posts door mij"quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:24 schreef rinardo het volgende:
ik heb vanmiddag een poll geplaatst en ben benieuwd naar de uitslag, is er een manier om je eigen berichten terug te vinden? de zoekfunctie van Fok geeft geen resultaten op mijn naam
weten wij wat ze gezegd heeft, jill vraagt ook iets over matt maar hij laat niets los vind hem trouwens helemaal wartaal praten je word niets wijzerquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:25 schreef Benny het volgende:
Mike en Jill hebben het over de toelichtingen van de nominaties die Mike heeft gehad.
Hij baalt een beetje van Zoey's redenen
poeh DM? PM? fokstats account ik snap er niets van laat maar zitten dan, pech gehadquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:25 schreef Benny het volgende:
[..]
http://thuisserver.fokzine.nl/mycroft/ > "Posts door mij"
Gaat het om je poll van vanmiddag? Kun je gewoon even terugscrollen toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
poeh DM? PM? fokstats account ik snap er niets van laat maar zitten dan, pech gehad
je bent de beste, bedankt, wooow die uitslag, mooi manquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:30 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Gaat het om je poll van vanmiddag? Kun je gewoon even terugscrollen toch?
BB / [COS #672] De huishoudschool van Michel
quote:Op donderdag 4 maart 2021 15:29 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoor hem vooral Matt ophemelenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:34 schreef Silves het volgende:
Mannn Mike, wil je zo graag in jills clubje..elke dag die troela ophemelen, en dat voor de stemmen vandaag .
ja duidelijk, om als Matt blijft, populair te blijven buiten, maar vooral als hij mag blijven in de gratie te komen bij Jill.quote:
Tuurlijk niet, gewoon om bij Jill er goed op te staanquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:39 schreef Silves het volgende:
[..]
ja duidelijk, om als Matt blijft, populair te blijven buiten, maar vooral als hij mag blijven in de gratie te komen bij Jill.
Jij wel zo te lezen.quote:
Nee, het valt me op dat 90% van jouw posts over Michel gaan, dus beter geeft je gewoon toe dat je op 'm valtquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:42 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij wel zo te lezen.
Als je op zo'n opmerking al gif geeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |