Het zou voor elke Belg niet goed zijn als er maar 1 Nederlander in de finale zit omdat het aantal potentile stemmers van NL hoger ligt, 17½ miljoen Nederlanders en ong 6½ miljoen Vlamingen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:16 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat Nick dit niet doorheeft.
Michel zou immuun zijn tot de finale door dit spelletje van hem.
En dan zou Nick tegenover Michel staan en als Michel af zou vallen zou Nick ook de Michel stemmers achter zich krijgen.
Michel was vorige week al veel te trots aan het vertellen dat ze hem er nooit meer uit konden stemmen.
En NIEMAND vertrok een spier.
Ja dit heeft ze al 300 maal Bevestigd.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:28 schreef suzi1 het volgende:
heeft moeder rene al bevestigd dat er minstens 1 nl-er in de finale moet?
en heeft benny al zijn props van het huis ontvangen?
Er is een verdeelsleutel die gebruikt wordt bij de stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou voor elke Belg niet goed zijn als er maar 1 Nederlander in de finale zit omdat het aantal potentile stemmers van NL hoger ligt, 17½ miljoen Nederlanders en ong 6½ miljoen Vlamingen.
Dan ga je dus automatisch uit van Nederland VS Belgi.... ik ben een Nederlander maar mijn stem gaat in de finale naar Nick en niet naar Michel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het zou voor elke Belg niet goed zijn als er maar 1 Nederlander in de finale zit omdat het aantal potentile stemmers van NL hoger ligt, 17½ miljoen Nederlanders en ong 6½ miljoen Vlamingen.
Die zijn van NL ook hoger.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:29 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dit heeft ze al 300 maal Bevestigd.
[..]
Er is een verdeelsleutel die gebruikt wordt bij de stemmen.
En je kan beter naar de kijkcijfers kijken dan naar het inwoneraantal.
Het is nog maar de vraag of de Nederlandse kijkers chauvinistisch stemmen. Velen zijn op de hand van de Belgen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij gaat er van uit dat hij dan alle stemmen gaat krijgen uit Nederland.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:33 schreef mario390 het volgende:
michel is nederlandse en will
de nederlandsen weghebben?
maar nur de 2 domen venten
Michel wint toch de finale niet als hij zover komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:33 schreef mario390 het volgende:
michel is nederlandse en will
de nederlandsen weghebben?
maar nur de 2 domen venten
Klopt ook.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of de Nederlandse kijkers chauvinistisch stemmen. Velen zijn op de hand van de Belgen.
ja en de helft is echt boven intelligent!quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nog de zwijgen over diene Tekkel. ... Die heeft ook meer kwaad dan goed gedaan !quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:34 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het is nog maar de vraag of de Nederlandse kijkers chauvinistisch stemmen. Velen zijn op de hand van de Belgen.
die heeft geen invloed gehad op hoe t nu isquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:41 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Nog de zwijgen over diene Tekkel. ... Die heeft ook meer kwaad dan goed gedaan !
Dat laatste is natuurlijk een aanname en verder rest de vraag hoeveel van de incidentele kijkers ook effectief de moeite nemen om te stemmen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:37 schreef spapaars het volgende:
[..]
Klopt ook.
Maar in de finale schiet het aantal kijkers snel naar een miljoen (gezien het verleden), waarvan velen het nooit echt volgden, en dan komt het chauvinisme om de hoek kijken.
Die was ik gelukkig al vergeten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:41 schreef effebeffe. het volgende:
[..]
Nog de zwijgen over diene Tekkel. ... Die heeft ook meer kwaad dan goed gedaan !
Ja het zou eens in handen van Jill komen zeg, die vreet toch al ene boterham teveel..quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:41 schreef Harry het volgende:
Michel en Nick zijn er als de kippen bij voor het beheer over de geleverde boodschappen.
Met twee kratjes lopen ze van de Voorraadkamer naar de keuken.
Als er 1 een veelvraat daar is, is het Michel.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:51 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ja het zou eens in handen van Jill komen zeg, die vreet toch al ene boterham teveel..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Maar die snijdt tenminste nog fatsoenlijke boterhammen af... bij Jill zijn ze 3 cm dikquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als er 1 een veelvraat daar is, is het Michel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
Het is belachelijk dat ze daar op letten, dan bakt Michel er toch een brood bij??quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:53 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar die snijdt tenminste nog fatsoenlijke boterhammen af... bij Jill zijn ze 3 cm dik![]()
Ik zie jill gewoon in bedquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Als ik wakker word moet ik altijd poepen, als ik gepoept heb, ben ik altijd fokking vrolijk'
dat werd vandaag nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Als ik wakker word moet ik altijd poepen, als ik gepoept heb, ben ik altijd fokking vrolijk'
Als ze daar de benodigdheden voor hadden, hadden ze dat wel gedaan lijkt mijquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:59 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Het is belachelijk dat ze daar op letten, dan bakt Michel er toch een brood bij??
quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Wat is deze BB toch eigenlijk maar een zoetsappige bedoening, als je het vergelijkt met de Gouden Kooi.Opvallend is het gebrek aan humor (extreem kinderachtig) wat in bijna alle realiteiten het geval is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Denk dat het een voorwaarde is om alles voor heel serieus te nemen.
Jill is een flapuit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:08 schreef mario390 het volgende:
hier heeft zij gezegd "dat zij poepen was 8:50
de kotsgezicht van mike
[ afbeelding ]
zit jij op een laptop of een pc?quote:
achzo ja kloptquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:11 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iemand die van alles zegt zonder na te denken.
Meer als KNVB beker. Twee clubs die voor de winst strijden, terwijl je weet dat de winnaar in de volgende ronde er zeer waarschijnlijk toch uitvliegt. Maar... je weet nooit! Het is de beker, dus er is ltijd een kleine kans dat de winner uiteindelijk de beker wint en Europa in mag!quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
Deze nominatieronde voelt als een Sparta - PEC Zwolle die strijden om de 12de plek
Ik zou "Block Element" gekozen hebben!quote:
Ik ben 1 van de weinige Belgen, die Nick eruit wil.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:30 schreef RobjeGeus het volgende:
[..]
Dan ga je dus automatisch uit van Nederland VS Belgi.... ik ben een Nederlander maar mijn stem gaat in de finale naar Nick en niet naar Michel.
Zie het al stream hangt vastquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:08 schreef mario390 het volgende:
hier heeft zij gezegd "dat zij poepen was 8:50
de kotsgezicht van mike
[ afbeelding ]
Dat zou ik nog leuk vinden ook!quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:15 schreef D. het volgende:
Ik heb via via het script van de finale kunnen inzien
Mike en Naomi in de finale, Naomi wint
quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:15 schreef D. het volgende:
Ik heb via via het script van de finale kunnen inzien
Mike en Naomi in de finale, Naomi wint
Nee, er zitten maar 2 bewoners in de finalequote:Op donderdag 4 maart 2021 09:23 schreef mario390 het volgende:
[..]daar heb je somige bewohners vergeten
Dat zou dan voor de eerste keer zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:26 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, er zitten maar 2 bewoners in de finale
1 Nederlander, 1 Belgquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou dan voor de eerste keer zijn.
Bart vs. Ruudquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dat zou dan voor de eerste keer zijn.
Bart Spring in 't Veld 30 december winnaar fl 250.000quote:
Die is jerrel snel vergetenquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:47 schreef Benny het volgende:
Nick: "Ik vond iedereen tof. Alleen met Elske had ik geen klik"
Pffff die matt weet hij het nog niet....quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:50 schreef 5thencounter het volgende:
Logisch, met Mik weg kleeft Mak aan.. Wat ; ie ziet ik die plofkop jankmuil is me een raadsel
[ afbeelding ]
Mike en Nick waren de oud-bewoners aan het langslopen. Na deze zin werd er weggedraaid. Dat gebeurt telkens als het over (bepaalde) oud-bewoners gaat. Ik vermoed iets van beschermingquote:
Wie bespreken dat?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
Er worden al allemaal afspraken gemaakt voor na het huis. Ze willen elke woonplaats van de bewoners gaan bezoeken met z'n allen. Toekomstdromen.
de idioten willen alle nur ruziequote:Op donderdag 4 maart 2021 09:53 schreef Whuzz het volgende:
Twitter Exit Poll resultaten:
13 Polls
2470 stemmen in totaal (uiteraard met een flink aantal dezelfde mensen)
Mike bliijft: 71.4%
Matt blijft: 28.6%
Conclusie: Matt mag vanavond weer een schone onderbroek uit zijn eigen kast halen
Bronnen:
https://twitter.com/DrewinSC_/status/1367227269681451008
https://twitter.com/Geert48519643/status/1367250430678478853
https://twitter.com/Nora15257095/status/1367248165611606018
https://twitter.com/frannemelis/status/1367241051979808775
https://twitter.com/Brechje76278934/status/1367237238891950089
https://twitter.com/bigbro_upd/status/1367234528687910920
https://twitter.com/Niquitaofficial/status/1367232016203329538
https://twitter.com/lifewbeerendonk/status/1367231887358459906
https://twitter.com/SomSerieus/status/1367230076618743815
https://twitter.com/bigbrotherr___/status/1367230054330228740
https://twitter.com/diebosschenaer/status/1367229567216349187
https://twitter.com/mariannekosterr/status/1367229345270534144
https://twitter.com/cdpntfx/status/1367227437654937600
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
de idioten willen alle nur ruzie
zien,waarom zijn fokking nederlandse zo
debil??
Ja ... met Thomas was het allemaal te lief (echt gek op elkaar) ... als Mike mag blijven hoop ik dat die 2 even flink gaan rellen tegen de rest ...quote:
Of compleet naar Julie trekt en vanuit die kant Michel naar huis werktquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Mike blijft en dat Jill dan zo eenzaam wordt zonder haar pritstift en zich zo gaat ergeren aan Mike dat ze gillend naar Thomas rent
Daarna mag Mike naar huis
Jill blijft gewoon, in de DBK momenten zie je dat ook zij het spel speelt, iets t spontane naviteit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef Ireth het volgende:
Ik hoop dat Mike blijft en dat Jill dan zo eenzaam wordt zonder haar pritstift en zich zo gaat ergeren aan Mike dat ze gillend naar Thomas rent
Daarna mag Mike naar huis
De sterksten hoort hij zelf niet bij en Michel ook nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:18 schreef Benny het volgende:
Liese en Nick willen met Michel in de finale staan
Nick wil met de sterkste en waarmee hij het goed kan vinden.
Liese zou Matt ook prima vinden
HUP PECquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:14 schreef Benny het volgende:
Deze nominatieronde voelt als een Sparta - PEC Zwolle die strijden om de 12de plek
ja maar ze heeft wel een klik he met Liese en ja maar ze doet wel de was he en ja maar ze hoort bij K5 hequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat die Zoe daar nog doet is mij een raadsel
overal tussenuit knijpen
op dr nest liggen .zoveel mogelijk ofcam
beetje de was machine vullen ,wat poetsen
en hopla weer naks
sneak
Neequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Of compleet naar Julie trekt en vanuit die kant Michel naar huis werkt
i like your stylequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:17 schreef engine het volgende:
[..]
Of compleet naar Julie trekt en vanuit die kant Michel naar huis werkt
Liese zou dit toch moeten doorzien...quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:25 schreef spapaars het volgende:
[..]
Doet hij altijd, zo ook dat hij altijd zegt met iedereen goed te kunnen omgaan.
K5? ze heeft niet met K5 meegestemd, ze doet niet mee met groepsvormingen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar ze heeft wel een klik he met Liese en ja maar ze doet wel de was he en ja maar ze hoort bij K5 he
Vind Nick Niks aanquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Oranos het volgende:
Nick blijft toch wel leuk hoor, droge humor, tikkeltje arrogant, leuk accent, sluw
nee ze hoort er niet bij maar stiekem ook wel een beetje,, niemand die haar op dit moment nomineertquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
K5? ze heeft niet met K5 meegestemd, ze doet niet mee met groepsvormingen.
Je vraagt nu al voor de 3e x waarvan 1 x jezelf gequote waarom nederlanders zo debiel zijn. denk eerder dat jij debiel bent om dat 3 x aan ons te vragenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef mario390 het volgende:
debil??
ik vind hem eng, zelfs nog onbetrouwbaarder dan Mike. de manier ook waarop zijn vriendin reageerde: je zit er voor de knaken en je hebt gezegd dat je over lijken gaat.quote:
inderdaad zo veel bijzonders zit er nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:30 schreef Oranos het volgende:
[..]
Wel de leukste man in het huis, al zegt dat niet heel veel :p
Slimme meid.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ze hoort er niet bij maar stiekem ook wel een beetje,, niemand die haar op dit moment nomineert
ik snap werkelijk niet dat niemand ziet wat Nick doet, LIese zou hem absoluut moeten wantrouwen alleen al vanwege de eerste week..quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind hem eng, zelfs nog onbetrouwbaarder dan Mike. de manier ook waarop zijn vriendin reageerde: je zit er voor de knaken en je hebt gezegd dat je over lijken gaat.
Het zalvende stemmetje en zijn manier van overal onderuit te komen, hele dagen op zijn rug te liggen onder het mom van : ik kook, dus ik hoef verder niets te doen.
en vooral zijn uitgelubberde lijf, zo volkomen zonder discipline maar de boel laten verzakken, boobs te krijgen enz. en er helemaal niets aan te doen met sporten of wat dan ook
kortom, niet mijn gedoodverfde winnaar
Die nick lult echt mee met de persoon waar hij mee praatquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef Benny het volgende:
Liese peilt Nick's voorkeur wie terug moet komen:
51-49 voor Mike. Daar heeft hij de meeste klik mee, qua humor. Dat vind hij belangrijk. Maar hij zou beide prima vinden.
Liese: "Ik ook maar, maar hij heeft mij persoonlijk gekwetst he"
Nick: "Ja, mij ook he"
Enorm gehaaid die Nickquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die nick lult echt mee met de persoon waar hij mee praat
Het maakt hem wel een van de betere BB bewoners, jaquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Oranos het volgende:
Nick blijft toch wel leuk hoor, droge humor, tikkeltje arrogant, leuk accent, sluw
ja blijkbaar wel anders zouden liese en julie ook wel naar zoey en jill en mike en matt gaan zodat ze dan tegen die andere kunnenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet dat niemand ziet wat Nick doet, LIese zou hem absoluut moeten wantrouwen alleen al vanwege de eerste week..
Hij wil overblijven met Michel en Naomi.. daar past Liese dus ook niet in het plaatje van Nick..
Dan ga je toch niet geduldig afwachten tot anderen zijn weggestemd..en jij de volgende bent
Waarom zou ze zich drukmaken, Liese kan meeliften tot bijna het einde en daarna gaat het er toch om wie het populairste is bij het publiek.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik snap werkelijk niet dat niemand ziet wat Nick doet, LIese zou hem absoluut moeten wantrouwen alleen al vanwege de eerste week..
Hij wil overblijven met Michel en Naomi.. daar past Liese dus ook niet in het plaatje van Nick..
Dan ga je toch niet geduldig afwachten tot anderen zijn weggestemd..en jij de volgende bent
nee julie willen datquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
Je vraagt nu al voor de 3e x waarvan 1 x jezelf gequote waarom nederlanders zo debiel zijn. denk eerder dat jij debiel bent om dat 3 x aan ons te vragen
Ze gaan er allemaal een beetje vanuit dat zij wel in de finale komen.. tot ze door Michel Julie Nick en Naomi worden genomineerd...quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja blijkbaar wel anders zouden liese en julie ook wel naar zoey en jill en mike en matt gaan zodat ze dan tegen die andere kunnen
Ja want die zijn wel te vertrouwen? Die gaan vast ook niet Liese en Julie eruit stemmen zodra de mannen weg zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:37 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja blijkbaar wel anders zouden liese en julie ook wel naar zoey en jill en mike en matt gaan zodat ze dan tegen die andere kunnen
denk dat hij geen boobs gekregen heb maar gewoon altijd last heeft gehad van Mannelijke tietenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind hem eng, zelfs nog onbetrouwbaarder dan Mike. de manier ook waarop zijn vriendin reageerde: je zit er voor de knaken en je hebt gezegd dat je over lijken gaat.
Het zalvende stemmetje en zijn manier van overal onderuit te komen, hele dagen op zijn rug te liggen onder het mom van : ik kook, dus ik hoef verder niets te doen.
en vooral zijn uitgelubberde lijf, zo volkomen zonder discipline maar de boel laten verzakken, boobs te krijgen enz. en er helemaal niets aan te doen met sporten of wat dan ook
jij kijkt dus liever naar kumbaya streams waarbij iederren lekker in het zonnetje ligt en gezellig kletst??quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee julie willen dat
het in huis anstandig knallt
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee julie willen dat
het in huis anstandig knallt
Mike is soms echt grappig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
debil??
ja nou met ze 2en gaat niets lukkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:39 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ja want die zijn wel te vertrouwen? Die gaan vast ook niet Liese en Julie eruit stemmen zodra de mannen weg zijn
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kijkt dus liever naar kumbaya streams waarbij iederren lekker in het zonnetje ligt en gezellig kletst??
Vandaag nietquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Het brood is dus toch niet verpest door Jill?
halve cos over het kinderachtige gedrag van Jill die dus niks heeft gedaanquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:43 schreef Tourniquet het volgende:
Het brood is dus toch niet verpest door Jill?
Komt goed, er komt nog wel een aanvaring tussen Nick/Naomi met Michel/Julie.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja nou met ze 2en gaat niets lukken
nee echt niet.. een van beide teampjes stemt elkaar er heel geniepig uitquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef Oranos het volgende:
[..]
Komt goed, er komt nog wel een aanvaring tussen Nick/Naomi met Michel/Julie.
Liese en Jill profiteren en komen in de finale
ze wilde ook alleen de uitstel tijd veranderen dat hij dus later klaar zou zijn maar het programma kon niet gestopt wordenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
halve cos over het kinderachtige gedrag van Jill die dus niks heeft gedaan
Zoey wordt gekookt.....quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
Die hottub staat ook te stomen in de achtergrond.. iemand die alweer opgestookt=
lkkr voor dr maagquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:45 schreef Joyce-43 het volgende:
zoveel boter ?? voor een eitje te bakken
nee dat die ongeveer ligt nick ik snap je niet ahahaquote:
Die staat standaard op een bepaalde temperatuur (30 graden dacht ik), bij koud weer zie je 'm sneller stomen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:46 schreef greysbones het volgende:
Die hottub staat ook te stomen in de achtergrond.. iemand die alweer opgestookt=
luie mensen daar.. en dan hebben ze soms nog moeite om hem op een bepaalde temperatuur te krijgenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die staat standaard op een bepaalde temperatuur (30 graden dacht ik), bij koud weer zie je 'm sneller stomen.
Verder opstoken gaat met hout.
Tijd voor een compilatie van alle lig en hang filmpjes van Nickquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:49 schreef Jockari het volgende:
Nu ligt al mijne zijn kop op tafel te slapen. En maar commentaar op anderen die op bed liggen.
[ afbeelding ]
Misschien is dat minder makkelijk dan je denkt en is het dus geen luiheid.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
luie mensen daar.. en dan hebben ze soms nog moeite om hem op een bepaalde temperatuur te krijgen
Als ze eens gaan beginnen om de deksel erop te doen. Zou een hoop stoken schelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
luie mensen daar.. en dan hebben ze soms nog moeite om hem op een bepaalde temperatuur te krijgen
Die zit of zontquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Liese zie je zelden als een zoutzak hangen..
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet waar Liese op lijkt. Ze deed mij altijd aan iemand denken. Conan de barbarien. Arnold Schwarzenegger.
Goed gezegdquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:14 schreef Harry het volgende:
Nick is voor een eerlijke strijd.
O.k. Volgende keer Nick - Michel.
Struis en Uto op de bankquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie dochen
Mies nog steeds badkamer ..
. Matt en Mike bij Febo
.
Mich niet in zijn blote wasbordje ,,, jammerquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie douchen
Mies nog steeds badkamer ..
. Matt en Mike bij Febo
.
Als het goed is zijn die tenen schoon. Niks aan de hand dus.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
Julie droogt haar tenen en vervolgens haar haar
hoezo niet?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo moet Michel zo'n dure fhn hebben voor dat kapsel
ja johquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:55 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Als het goed is zijn die tenen schoon. Niks aan de hand dus.
Wees blij dat het niet Zoey was. Die had met een wattschijfje haar kont afgeveegd en daarmee vervolgens haar make-up gedaan...quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
Zo'n groot ego doet het niet voor met "standaard" dingen natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:56 schreef Joyce-43 het volgende:
hoezo moet Michel zo'n dure fhn hebben voor dat kapsel
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:51 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet waar Liese op lijkt. Ze deed mij altijd aan iemand denken. Conan de barbarien. Arnold Schwarzenegger.
Oh. Ja. Dat is dus brood voor Michel en niks voor de restquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:59 schreef Joyce-43 het volgende:
nee raar he 9 man 1 heel brood wat denken jullie nou
ja mike en matt zijn er niet en michel en nick helaas welquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ach .. wederom het zonnetje in huis
[ afbeelding ]
Een langspeelplaatislang.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet Zoey was. Die had met een wattschijfje haar kont afgeveegd en daarmee vervolgens haar make-up gedaan...
Kan het meisje ook niet veel aan doen, als ze niet lacht heeft ze echt meteen zo'n resting bitch facequote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is denk ik haar normale gezicht, denk niet dat ze bewust zuur zit te kijken of zo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wees blij dat het niet Zoey was. Die had met een wattschijfje haar kont afgeveegd en daarmee vervolgens haar make-up gedaan...
Wat een onzin!quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit is hoe ik lachquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
niet te vergeten die onsmakelijke kop van hemquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Mag niet staat in het contract staat den boete op als je dat doetquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:53 schreef Joyce-43 het volgende:
even een mariootje haha
thomas was gisteren in Amsterdam met jerrel, ze waren ook nog langs het huis gereden, had wel even kunnen stoppen en schreeuwen naar jill eigenlijk hahaha
Zeg het eens Her Sprudelwasser?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:13 schreef mario390 het volgende:
debil??
Wies er dood??quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
En een leugenbeestquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:26 schreef Oranos het volgende:
dat bedoel ik dus eigenlijk ja hahaquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Zo'n groot ego doet het niet voor met "standaard" dingen natuurlijk
is in zijn geval patsen met wat die heeftquote:
Die zit totaal niet lekker in haar vel, dat zie je aan alles.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:00 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Dit is denk ik haar normale gezicht, denk niet dat ze bewust zuur zit te kijken of zo.
Ik heb het met haar te doenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
Oef, daar is de samensteller dan weken mee bezig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tijd voor een compilatie van alle lig en hang filmpjes van Nick
Lekker naar huis gaan jill je weet wat daar op je wacht dat is meer waard van de irritaties en misschien 100.000 euroquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill zit te denken ..dr irritatie's onder controle houden
Zoe i know
nom nom nom
lkkr heur maagpijn is over
brood met boter en ei
oops sorry, dan komt mario er goed vanaf steeds hahaquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:01 schreef Toweler het volgende:
[..]
Mag niet staat in het contract staat den boete op als je dat doet
ik snap niet dat er in begin broden binnen kwamen en nu niet meer dan bestellen ze ze niet ofzo dus jahquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:02 schreef Benny het volgende:
Iedere dag weer gedoe om het brood. Dat zijn toch van die typische Big Brother-dingen
ik zou michel ook heel slecht trekkenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat Jill en Zoey zich mateloos storen aan het gedrag van Michel.
ja die van mike en matt waren ook zo ongeveer idd ze kunnen gewoon niet snijdenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze allemaal zulke plakken nemen komt dat brood wel op
[ afbeelding ]
Vesr brood snijden is ook niet heel simpel.. Dat wil zelfs niet met een brood machinequote:Op donderdag 4 maart 2021 11:11 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die van mike en matt waren ook zo ongeveer idd ze kunnen gewoon niet snijden
Je moet niet te veel met Jill optrekken.. da's link....quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Mensen die Jill heeft zien vertrekken (Dikgedrukt de namen waar Jill toentertijd mee op trok) :
Theo - Rene - Els - Nathalie - Jowi - Danielle - Patrick - Jerrel - Thomas - Matt/Mike
Ik zie een trend
Wie niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet haast wel zeker dat Jill en Zoey zich mateloos storen aan het gedrag van Michel.
De zwarte weduwe.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Mensen die Jill heeft zien vertrekken (Dikgedrukt de namen waar Jill toentertijd mee op trok) :
Theo - Rene - Els - Nathalie - Jowi - Danielle - Patrick - Jerrel - Thomas - Matt/Mike
Ik zie een trend
En na Matt en Mike zal het Zoey zijn helaas.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:10 schreef Benny het volgende:
Ik zie een trend
Ik denk dat wij nog niet eens de helft zien, wat de bewoners zien en meemaken met een bepaald persoon. Michel heeft alle kenmerken van een narcist in zich.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou michel ook heel slecht trekken
wederom ben ik het met je eens.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik denk dat wij nog niet eens de helft zien, wat de bewoners zien en meemaken met een bepaald persoon. Michel heeft alle kenmerken van een narcist in zich.
D hele dag door. Zet die een week op rantsoen en hij taait af.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Nu je er op let is Michel echt bijna altijd aan het eten...
Andere hand proberen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou michel ook heel slecht trekken
Als Jerrel nog een weekje door mocht gaan, was Michel al rennend die poort over gesprongen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom ben ik het met je eens.
Had reljerrel toch wel een klein beetje gelijk...
hij had het anders aan moeten pakken.. maar aj
Jerrel bracht leven in de brouwerij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
wederom ben ik het met je eens.
Had reljerrel toch wel een klein beetje gelijk...
hij had het anders aan moeten pakken.. maar aj
Het enige wat ik kan bedenken is de belasting van het stroomnet. Maar zoveel meer zal dat niet zijn, toch?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar hoezo mogen ze van BB maar 1 brood per dag bakken? Het is zo'n raar iets om ineens streng op te zijn ... pakken vol yoghurt. Maar !!!! maar 1 brood.
Nee dan is het vergeefs hopen dat de Vlaamse dames (excl. Zoey) zelf eens iets bedenken om hun kansen te vergroten. Maar die lopen braaf mee met de heren. Fluitend naar de finl.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En na Matt en Mike zal het Zoey zijn helaas.
Het Michel-groepje blijft over, niets spannends of leuks aan.
Jerrel is een gevalletje, moet weg van de productie geweest.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:15 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Jerrel bracht leven in de brouwerij.
Stond hij niet samen met Michel voor de nominatie? Jammer dat Michel niet weg moest.
Wat is er spannend of leuk aan Matt en Zoey?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:12 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
En na Matt en Mike zal het Zoey zijn helaas.
Het Michel-groepje blijft over, niets spannends of leuks aan.
Ik vind Michel niet eens heel stoer. Als ik eerlijk ben vind ik sommige trekjes wel een beetje gayquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:16 schreef Lillfex het volgende:
Ik moet Michel en Nick allebei niet. Veel te dominant en ik kan daar beslist niet tegen
Nick is door de mand gevallen met zijn verhaaltje eerlijkheid. Hij is zelf een slang gebleken, maar wel een slang die het spel perfect speelt.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:16 schreef Lillfex het volgende:
Ik moet Michel en Nick allebei niet. Veel te dominant en ik kan daar beslist niet tegen
Liese beseft niet dat zij dan een van de eerste zal zijn.. Nick heeft Naomi en Michel Julie .. dan valt ze er dus buitenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nee dan is het vergeefs hopen dat de Vlaamse dames (excl. Zoey) zelf eens iets bedenken om hun kansen te vergroten. Maar die lopen braaf mee met de heren. Fluitend naar de finl.
Als ze zo n voor n weggaan dan blijft Jill over.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:16 schreef Yolk het volgende:
[..]
Nee dan is het vergeefs hopen dat de Vlaamse dames (excl. Zoey) zelf eens iets bedenken om hun kansen te vergroten. Maar die lopen braaf mee met de heren. Fluitend naar de finl.
Houd maar rekening met dat scenario.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Als ze zo n voor n weggaan dan blijft Jill over.
Ik hoop dat ze elke week tegen iemand van het Michelgroepje staat en dat ze elke week wint
denk dat Jill dat zonder steun niet volhoudtquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:19 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Als ze zo n voor n weggaan dan blijft Jill over.
Ik hoop dat ze elke week tegen iemand van het Michelgroepje staat en dat ze elke week wint
Het gaat niet om Matt of Zoey, het gaat erom dat de dingen nu voorspelbaar zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:17 schreef Juan_Roman het volgende:
[..]
Wat is er spannend of leuk aan Matt en Zoey?
Mike zorgt voor animo en twists, maar de twee anderen voegen ook maar weinig toe.
Michel is voor velen een stoorzender.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
Heel eerlijk... Ik ben heel benieuwd hoe het huis zal zijn zonder Michel
Ik denk 'oprecht' dat de sfeer dan wel een beetje gemoedelijker zal zijn, met minder splitsing
Na dat Theo weg ging was het al voorspelbaar.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:20 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Het gaat niet om Matt of Zoey, het gaat erom dat de dingen nu voorspelbaar zijn.
De is spannender als er ook nog mensen in het huis zitten die niet bij dat groepje horen.
hoeveel keus heeft ze dan??quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Die Jill vertrouw ik ook niet meer nadat ik gisterenavond de uitzending zag waarbij ze toch Mike niet voor de bus gooide en een laf argument gaf waarom ze dat niet deed. Wat een tokkie.
Daarom. De verhoudingen zullen dan anders zijnquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel is voor velen een stoorzender.
Jill is dan de gemeenschappelijke delerquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:21 schreef Benny het volgende:
Julie - Jill - Zoey bij elkaar op de kamer
Wat een vreemde combinatie.
Ik zie dat toch echt anders gaan, maar we zullen het zienquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese beseft niet dat zij dan een van de eerste zal zijn.. Nick heeft Naomi en Michel Julie .. dan valt ze er dus buiten
Krijg je drama van Julie en Naomi die echt niet op haar willen stemmen, maar echt niet anders kunnen
Absoluutquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarom. De verhoudingen zullen dan anders zijn
Hoe zie jij het dan?quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:22 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders gaan, maar we zullen het zien
Onderschat haar niet, erg geslepen. Zoey is de volgende stap al aan het voorbereiden.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:21 schreef Benny het volgende:
Julie - Jill - Zoey bij elkaar op de kamer
Wat een vreemde combinatie.
BB is aan zet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:22 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik zie dat toch echt anders gaan, maar we zullen het zien
Zoey is veel slimmer dan ze hier in de cos wordt neergezet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:23 schreef Jockari het volgende:
[..]
Onderschat haar niet, erg geslepen. Zoey is de volgende stap al aan het voorbereiden.
Terwijl de anderen niet verder dan vanavond denken, is zij al een week verder..
jeetje, je kunt je ook over van alles druk maken. Haar tenen zijn toch gewoon schoon?quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:54 schreef greysbones het volgende:
Die kindjes zijn haar allang vergeten ..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh soms slechte mama gevoel
Jill ; dat ben je niet
.zucht
Ik zie Naomi, Nick en Liese wel samen op Michel gaan tegen die tijd.quote:
Ik vond haar argument juist eerlijk. Ze heeft recht in het gezicht van Mike gezegd hoe ze over hem dacht en dat ze hem niet meer vertrouwde. En ze weet ook wel dat niet alleen Mike ervoor gezorgd had dat zij en Thomas samen op de bank kwamen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:20 schreef freaky40 het volgende:
Die Jill vertrouw ik ook niet meer nadat ik gisterenavond de uitzending zag waarbij ze toch Mike niet voor de bus gooide en een laf argument gaf waarom ze dat niet deed. Wat een tokkie.
Jill en Julie kunnen zonder Michel echt leuk met elkaar.. Liese heeft dat niet met Jill.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:26 schreef Benny het volgende:
Ik heb wekenlang geroepen dat Julie weg mag. Maar door de nominaties vorige week, dat ze naar Jill is getrokken. Heb ik een andere kant van haar gezien die ik veel leuker aan haar vind.
Met Michel trek ik Julie niet. In combinatie met een Jill zijn zowel Jill, als Julie veel leuker
(*Julie is in een grote mate in deze ook te vervangen door Liese)
Ik zie dat ook wel gebeuren. Nick steekt net zo gemakkelijk een mes in de rug van Michel. Graag zelfs.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:28 schreef Oranos het volgende:
[..]
Ik zie Naomi, Nick en Liese wel samen op Michel gaan tegen die tijd.
Naomi heeft een betere band met Liese dan met Michel of Julie en Nick gaat daar wel in mee, en anders Jill wel
Dubai is naam, verder geen flikker aan in die woestijn. Neem vooral een dikke knip mee.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef Jockari het volgende:
Zoey-Jill-Julie spreken nu al af om samen naar Dubai te gaan.
Hah! Je begint het licht te zien!quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill en Julie kunnen zonder Michel echt leuk met elkaar.. Liese heeft dat niet met Jill.
Vind Julie zonder Michel wel ok..
Het is dan meer de vraag waar Liese zich bij aansluit, want zie Michel dat net zo goed doen..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie dat ook wel gebeuren. Nick steekt net zo gemakkelijk een mes in de rug van Michel. Graag zelfs.
Ik vind dat ze best wel eens een briefje van haar kindjes mag krijgen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:26 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh soms slechte mama gevoel
Jill ; dat ben je niet
.zucht
Ze zal zelf moeten gaan maar de kijkers blijven voor haar kiezenquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat Jill dat zonder steun niet volhoudt
Liese vaart mee, maar die flikkert er ook nog wel vanaf.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het is dan meer de vraag waar Liese zich bij aansluit, want zie Michel dat net zo goed doen..
Die speelt net zo sneaky het spel
niet te hard juichen he whuzzquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hah! Je begint het licht te zien!
Moet je eens kijken als ze haar brilletje opzet![]()
Ik las kip.quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dubai is naam, verder geen flikker aan in die woestijn. Neem vooral een dikke knip mee.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best wel eens een briefje van haar kindjes mag krijgen.
Dat ze schrijven over een nieuwe tante die af en toe blijft logeren.
quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vind dat ze best wel eens een briefje van haar kindjes mag krijgen.
Dat ze schrijven over een nieuwe tante die af en toe blijft logeren.
Dat denk ik ook..quote:Op donderdag 4 maart 2021 11:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Liese vaart mee, maar die flikkert er ook nog wel vanaf.
Dan kan het spel weer open maken en nog een hele andere wending nemen maar Nick moet er dan ook uitquote:Op donderdag 4 maart 2021 11:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Daarom. De verhoudingen zullen dan anders zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |