Ja, ze zijn sinds begin deze maand overgestapt naar een nieuw systeem voor alle lineaire metadata (dus wat er wordt gedraaid, welke uitzendingen er zijn, of een uitzending terugluisterbaar is, enz.)... en dat heeft nog wat kinderziektes.quote:
Gekdom is al tien jaar flauw.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:58 schreef Nielojram75 het volgende:
Mourad gaat de ochtendshow vervangen als de heren op vakantie zijn.
De horror.. Mourad met zijn toonloze stem...
Joe een optie dan?
Gerard E vind ik zo flauw geworden op r10...
Ik wil hem best een kans geven. Hij klinkt een beetje als Tom Mulder uit de jaren '80 vind ik maar geef hem maar een kans.quote:Op vrijdag 12 april 2024 18:58 schreef Nielojram75 het volgende:
Mourad gaat de ochtendshow vervangen als de heren op vakantie zijn.
De horror.. Mourad met zijn toonloze stem...
Joe een optie dan?
Gerard E vind ik zo flauw geworden op r10...
Bij R10 weet ik het niet. Maar hij was voor mij wel het omslagpunt om van R3 over te stappen naar R2quote:
Mwa..Eddy Keur klinkt als Tom Mulder in de jaren '80. Mourad klinkt als Wim van Putten.quote:Op vrijdag 12 april 2024 20:35 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik wil hem best een kans geven. Hij klinkt een beetje als Tom Mulder uit de jaren '80 vind ik maar geef hem maar een kans.
Eddy Keur is een keer per week.quote:Op vrijdag 12 april 2024 21:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa..Eddy Keur klinkt als Tom Mulder in de jaren '80. Mourad klinkt als Wim van Putten.
quote:Dj Gijs Staverman (58) stopt per 1 juni met zijn middagshow bij NPO Radio 2. Hij was op die zender tien jaar te horen. Staverman verlaat ook omroep KRO-NCRV, die zijn vertrek betreurt.
Omroep KRO-NCRV bevestigt het nieuws dat Gijs Staverman stopt op Radio 2 en noemt dat ‘enorm jammer’ ,,Gijs heeft bij ons vele uren mooie en aansprekende radio gemaakt, vol liefde voor de muziek. Daar zijn we hem heel dankbaar voor en we wensen Gijs een mooie toekomst buiten KRO-NCRV.”
Wie zijn middagprogramma - dat Gijs 2.4 heet - van maandag tot donderdag gaat invullen is nog onbekend. De omroep is nog bezig met die invulling. Tot januari heeft de KRO-NCRV dat tijdslot in elk geval. Staverman is tot zijn vertrek tussen 14.00 en 16.00 uur nog te horen. Wat Staverman gaat doen in de toekomst is nog onbekend.
Eindelijk. Ik vind dat altijd zo'n kwal. Draait alleen maar recent uitgebrachte muziekquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:28 schreef Nizno het volgende:
Gijs Staverman stopt met middagshow op Radio 2
[..]
Laat tong80 eens aan het roer. Of anders Tong. Herman of Herm.quote:Op dinsdag 16 april 2024 13:58 schreef Bargehassus het volgende:
Eerst maar eens afwachten wie er voor terugkomt voordat ik ga juichen...
Erger kan nietquote:Op dinsdag 16 april 2024 13:58 schreef Bargehassus het volgende:
Eerst maar eens afwachten wie er voor terugkomt voordat ik ga juichen...
Dat zou ik toch echt niet willen zeggen. Neem een Eddy Keur.....quote:
Gijs kan niet zoveel, dat maakt het wat storend. Er zijn echter ook allerlei radiotypes die gewoon ronduit vervelend zijn. De kans dat het erger wordt is dus best wel aanwezig.quote:
Desiree is Powned toch? het zal ongetwijfeld Evert Druipkraan worden. Die duikt toch al overal op als een soort Frank 2.0.quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik zet trouwens in op desiree vd heijden op t tijdslot van gijs en marisa heutink op de uren van desiree
Veel te onbekend voor zo'n tijdslot imo. Kan er niet wat met omroepen gewisseld worden?quote:Op dinsdag 16 april 2024 14:38 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Desiree is Powned toch? het zal ongetwijfeld Evert Druipkraan worden. Die duikt toch al overal op als een soort Frank 2.0.
Mouradquote:Op dinsdag 16 april 2024 14:26 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Dat zou ik toch echt niet willen zeggen. Neem een Eddy Keur.....
Eens, hoor!quote:Op zondag 28 april 2024 19:23 schreef DJ11 het volgende:
Ik zal wel een heel rare radioluisteraar zijn, maar ik stoor me over het algemeen meer aan muziekkeuze dan aan DJ's. Soms gaat dat gelijk op, zoals bij de pubershow van Ruud de Wild, maar meestal stoor ik me aan de bagger die ze draaien.
Het valt inderdaad niet mee.quote:Op zondag 28 april 2024 19:17 schreef Nielojram75 het volgende:
Vanaf morgenochtend twee weken horror vwb de ochtendshow..
Joe, veronica of radio 10...
Waarom hebben Frank&Wouter geen ochtendshow..
Radio 1 man en voormalig Slimste mensquote:Op dinsdag 30 april 2024 06:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het valt inderdaad niet mee.
Wat een verschrikkelijke stemmen om mee wakker te worden…
[ afbeelding ]
Mourad kende ik al van zijn saaie aandeel in de T2000, maar wie/wat is Roelof de Vries?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |