Meer luisteraars, meer inkomsten ?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:52 schreef DJ11 het volgende:
Maan & De Jeugd van Tegenwoordig zijn Topsong....
Waarom houden ze dat soort meuk niet op 3FM?
En dan is het nummer ook al echt een tijd uitquote:Op zaterdag 17 september 2022 14:59 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 wil even meeliften op het Goldband-succes?
Opeens is Noodgeval nu Topsong
3FM: We zijn vernieuwd, we varen weer een oude bekende koersquote:Op zaterdag 17 september 2022 14:59 schreef Pino112 het volgende:
sowieso,quote:Op zondag 1 januari 2023 11:53 schreef Strani het volgende:
@:nizno ik zie dat we dit topic dan wel even een beetje af moeten stoffen.
En kijk wat er van gekomen is…quote:Op zaterdag 17 september 2022 14:59 schreef Pino112 het volgende:
Sorry man, ik ga weer gewoon egoïstisch mijn eigen plaatjes draaien.quote:Op zondag 1 januari 2023 11:53 schreef Strani het volgende:
@:nizno ik zie dat we dit topic dan wel even een beetje af moeten stoffen.
Ja verdorie al die dekselse nieuwerwetse geluiden, daar zijn wij niet van gediendquote:Op vrijdag 15 juli 2022 10:52 schreef DJ11 het volgende:
Maan & De Jeugd van Tegenwoordig zijn Topsong....
Waarom houden ze dat soort meuk niet op 3FM?
quote:Op zondag 1 januari 2023 12:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja verdorie al die dekselse nieuwerwetse geluiden, daar zijn wij niet van gediend
En het is nog dikke bullshit ook, je reactie. Ik ben continu met 'nieuwerwetse' geluiden bezig, in de zin van nieuwe muziek. Ik draai zo'n beetje wekelijks op Radio 49, met ruime aandacht voor nieuwe muziek. Ik heb net m'n jaarlijst met m'n 100 favoriete nummers van 2022 gepubliceerd en as we speak zit ik te luisteren naar de nieuwe muziek van dit weekend.quote:
In dat geval pleit ik voor quality controlquote:Op zondag 1 januari 2023 15:40 schreef Eightyone het volgende:
Suzan & Freek hebben volgens mij meer aanhang onder vroegoude twintigers/dertigers dan onder pubers.
De ontzuiling is al geweest hè.quote:Op zondag 1 januari 2023 15:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
En het is nog dikke bullshit ook, je reactie. Ik ben continu met 'nieuwerwetse' geluiden bezig, in de zin van nieuwe muziek. Ik draai zo'n beetje wekelijks op Radio 49, met ruime aandacht voor nieuwe muziek. Ik heb net m'n jaarlijst met m'n 100 favoriete nummers van 2022 gepubliceerd en as we speak zit ik te luisteren naar de nieuwe muziek van dit weekend.
Mijn punt was dat pubermuziek op een puber-radiozender thuishoort. Laat Maan, De Jeugd van Tegenwoordig, Snelle, Flemming, Suzan & Freek en dergelijke lekker bij 3FM. Laat Radio 2 zich richten op de 35-plus-doelgroep.
Ik heb de huidige aanpak niet bedacht hoor. 3FM is een jongerenzender, Radio 2 is globaal voor de doelgroep 35-55, Radio 5 is voor de oudere luisteraars. Je kunt ook op basis van muziekgenres werken of een echte muziekzender toevoegen zoals BBC Radio 6 Music.quote:
mandquote:Op zondag 1 januari 2023 15:38 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
En het is nog dikke bullshit ook, je reactie. Ik ben continu met 'nieuwerwetse' geluiden bezig, in de zin van nieuwe muziek. Ik draai zo'n beetje wekelijks op Radio 49, met ruime aandacht voor nieuwe muziek. Ik heb net m'n jaarlijst met m'n 100 favoriete nummers van 2022 gepubliceerd en as we speak zit ik te luisteren naar de nieuwe muziek van dit weekend.
Mijn punt was dat pubermuziek op een puber-radiozender thuishoort. Laat Maan, De Jeugd van Tegenwoordig, Snelle, Flemming, Suzan & Freek en dergelijke lekker bij 3FM. Laat Radio 2 zich richten op de 35-plus-doelgroep.
Nou, het is ze alsnog gelukt hoor... Davina Michelle is alsnog Topsongquote:Op vrijdag 6 januari 2023 10:33 schreef DJ11 het volgende:
Nu het fijne nieuwe nummer van Anouk en Emma Heesters al is gedraaid: wat zal de nieuwe Topsong worden? Er is generieke nieuwe bagger-muziek uit van Davina Michelle en Suzan & Freek.
Ik vrees het laatste.
All my Days: https://www.nporadio2.nl/gedraaid?time=13_14quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:14 schreef maily het volgende:
Hoi, vanmiddag draaide Annemiek een engelstalig nummer van Lucky Fonz III ....
Ik kan het niet terugvinden.
Wie van jullie weet wat het was?
Dank je wel!!quote:Op vrijdag 27 januari 2023 17:24 schreef Piles het volgende:
[..]
All my Days: https://www.nporadio2.nl/gedraaid?time=13_14
Echt verschrikkelijk. De hele dag door komt dit soort pubermuziek voorbij. Suzan & Freek, Flemming, Claude, Snelle...quote:Op maandag 20 februari 2023 09:27 schreef pipster het volgende:
Metejoor & Hannah Mae lekker radio2, is Susan en Freek al niet genoeg....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |