Je zou toch verwachten dat iemand hem wel adviseert zoiets noooooooit te zeggen in dit soort tijdenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:07 schreef zoost het volgende:
[..]
Zoals Minister Hugo zei: "Ik had het voor geen goud willen missen"
Dat is toch hetzelfde als een brandweerman die bij een grote brand komt? Je gunt die mensen geen brand, maar dat je een keer los mag vind je geweldig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:07 schreef zoost het volgende:
[..]
Zoals Minister Hugo zei: "Ik had het voor geen goud willen missen"
En dat die brandweerman dat gaat zitten verkondigen richting de nabestaanden van de brand?quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als een brandweerman die bij een grote brand komt? Je gunt die mensen geen brand, maar dat je een keer los mag vind je geweldig.
Ik kan daar niet zo mee zitten.
Tienduizenden doden "Ik zou het voor geen goud willen missen".quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:12 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is toch hetzelfde als een brandweerman die bij een grote brand komt? Je gunt die mensen geen brand, maar dat je een keer los mag vind je geweldig.
Ik kan daar niet zo mee zitten.
Redelijk absurd inderdaad. Net zoals de avondklok. Die er als eerste af zou gaan.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:56 schreef maan_man het volgende:
Los van de adviezen van het OMT, ben ik nog meer verbaast over iets dat Jaap afgelopen week zei tussen neus en lippen door toen werd gevraagd naar de heropening van kappers en andere contactberoepen.
Het antwoord van Jaap was dat hij dat geen probleem vond en dat het OMT nooit positief had geadviseerd over de sluiting. Dat betekent dat een paar leden van het kabinet, met net zoveel virologische kennis als ons, naar eigen goeddunken hebben besloten dat het wel een goed idee was om die sector 3 maanden aan de ketting te leggen met alle financiële gevolgen van dien.
Je zou toch verwachten dat kamerleden en journalisten veel harder op zoek gaan naar antwoord op de waarom vraag hiervan.
Zeker is dat er nog!quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:22 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zat me trouwens te bedenken is er eigenlijk nog gewoon schooltv zoals vroegah?
Vond dat altijd leuk als ik ziek wasdat ik dan tv kon/mocht kijken en dat waren best leuke programma's die je anders nooit te zien kreeg omdat je op school zat.
Zal wel niet van deze tijd zijn kinderen van die leeftijd kennen lineaire tv niet meer gok ik.
Je vraagt je met dat soort uitspraken bijna af hoe hij ooit zo ver heeft kunnen komen in de politiek.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:14 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Tienduizenden doden "Ik zou het voor geen goud willen missen".
Straks gewoon 2,5 maand avondklok gehad al, ook lekker met de zomertijd. Genieten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Redelijk absurd inderdaad. Net zoals de avondklok. Die er als eerste af zou gaan.
Net of dat mensen als Rutte en de Jonge van te voren ook nog niet wisten dat de avondklok tot in den treure verlengd zou worden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Redelijk absurd inderdaad. Net zoals de avondklok. Die er als eerste af zou gaan.
Ik hoop het ook, maar ik heb er een hard hoofd in. Zeker nu de rubberentegelmaatschappij erg populair is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:20 schreef Tijn het volgende:
Toch ga ik er nog steeds vanuit dat het vanaf de verkiezingen voorbij is met die avondklok.
Zal ook wel moeten anders moeten ze de kieswet aanpassenquote:Op woensdag 3 maart 2021 10:20 schreef Tijn het volgende:
Toch ga ik er nog steeds vanuit dat het vanaf de verkiezingen voorbij is met die avondklok.
Ik mag het toch hopen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:20 schreef Tijn het volgende:
Hij stond volgens mij niet op de lijst. Als je niet verkozen hoeft te worden scheelt behoorlijk (hij was wethouder ergens, maar gemeenteraad is niet zo spannend om in te kunnen komen.)quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:16 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je vraagt je met dat soort uitspraken bijna af hoe hij ooit zo ver heeft kunnen komen in de politiek.
Alle psychologen, gedragwetenschappers en mensenkenners in het OMT zullen uiteraard gewoon voor de avondklok gaan zo lang nog niet iedereen gevaccineerd is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:20 schreef Tijn het volgende:
Of niet snappen, maar wel tijdelijk accepteren. Waarbij tijdelijk dan niet per se 2 weken is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt mij dat niemand fan is van een avondklok.
Hoogstens mensen die het accepteren en snappen
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Alle psychologen, gedragwetenschappers en mensenkenners in het OMT zullen uiteraard gewoon voor de avondklok gaan zo lang nog niet iedereen gevaccineerd is.
Ik ken een paar van die zuursloten die het nu een fijn idee vinden dat niemand nu 's avonds iets kan doen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:30 schreef Cue_ het volgende:
Lijkt mij dat niemand fan is van een avondklok.
Hoogstens mensen die het accepteren en snappen
Als je ziet hoe snel het uitdooft in het VK nu is het onomkeerbaar. We gaan terug naar normaal.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Net zoals dat er straks dingen wel mogen voor gevaccineerden, maar niet voor mensen zonder vaccin.
Je merkt aan alles tussen de regels door dat het die kant op gaat en dat is nogal een hellend vlak imo.
Ik moet het nog zien.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:33 schreef Confetti het volgende:
[..]
Als je ziet hoe snel het uitdooft in het VK nu is het onomkeerbaar. We gaan terug naar normaal.
Ik ben bang dat ze het nog tot ver in de zomer vast willen houden gewoon om het zeker te weten. Stel je eens voor dat er weer een mutatie is.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:32 schreef vosss het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor.
Net zoals dat er straks dingen wel mogen voor gevaccineerden, maar niet voor mensen zonder vaccin.
Je merkt aan alles tussen de regels door dat het die kant op gaat en dat is nogal een hellend vlak imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |