We zullen het gaan zien over 2 wekenquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer je je in een topic als dit begeeft op Fok je ook schromelijk onderschat hoe breed de steun voor de restrictieve maatregelen nog is.
Wellicht is de corona crises een reden voor incels om vrouwen niet meer overal de schuld van te geven. Toch een goed iets.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:41 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zijn geen notulen van voor zover ik weet
Je hoort er gewoon niemand meer over
We weten hoe traag uitwerking van ideeën tot daadwerkelijke uitvoer op operationeel niveau is maar dit is niet eens in gang gezet tot daadwerkelijke uitvoer.
Ik denk dat jij met jouw bezigheden in je jeugd best een groep vertegenwoordigd, al zul je wel je vrienden ontmoet hebben gok ik.
Er zijn echter hele groepen (wellicht niet de meest in het oog springende hier want geen typische fokkers) die het juist van de minder individuele en intellectuele bezigheden moeten hebben in hun ontwikkeling. Begeleiding, samenzijn, sporten, bier drinken, rondneuken en alles wat je kunt doen als je jong bent
Typische fokvrouw hier ook maar dat ik was ook zeker geen doorsnede jongere
Ze hebben gisteren weer een troef gebruiktquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien over 2 weken
De introductie van het R getal van de Zuid-Afrikaanse variant.quote:Voor het eerst is het gelukt het reproductiegetal R van de Zuid-Afrikaanse variant te benoemen: tussen de 1,12 en de 1,61, met als beste schatting 1,37.
Nee, niet meer. Alles loslaten is dan ook het andere uiterste hè? Wat basismaatregelrn prima, maar alles vasthouden zoals nu is, is buitenproportioneel.quote:Op woensdag 3 maart 2021 08:25 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Kan je je er niet een beetje in vinden dan? De daling qua besmettingen is een soort van gestagneerd, idem voor de daling in de ziekenhuizen. Daarbij zitten we op een behoorlijk hoog niveau qua besmettingen en ziekenhuisopnames. Nu alles loslaten gaat echt behoorlijke problemen opleveren lijkt me.
Is dit de nieuwe Out-of-Jail-card voor de overheid om maar maatregelen te blijven verlengen?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren weer een troef gebruikt![]()
https://www.volkskrant.nl(...)kt-snel-op~bb31975d/
[..]
De introductie van het R getal van de Zuid-Afrikaanse variant.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:46 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Wellicht is de corona crises een reden voor incels om vrouwen niet meer overal de schuld van te geven. Toch een goed iets.
Jij denkt dat ze hier plezier in hebben?quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is dit de nieuwe Out-of-Jail-card voor de overheid om maar maatregelen te blijven verlengen?
Het is net een copypaste artikel van een maand of twee geleden waarbij het woord "Britse" is vervangen door "Zuid-Afrikaanse".quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:48 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ze hebben gisteren weer een troef gebruikt![]()
https://www.volkskrant.nl(...)kt-snel-op~bb31975d/
[..]
De introductie van het R getal van de Zuid-Afrikaanse variant.
Vooralsnog zijn de peilingen redelijk eensgezind en al lange tijd consistent. Zou me verbazen als de uitslag daar heel significant vanaf wijkt. Dat doet ie in Nederland sowieso vrij weinig.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
We zullen het gaan zien over 2 weken
Het is gewoon paniekvoetbal. Bang voor het effect zoals bij de eerste golf, toen 'we' gewoon verrast waren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is net een copypaste artikel van een maand of twee geleden waarbij het woord "Britse" is vervangen door "Zuid-Afrikaanse".![]()
Inclusief de alarmerende bewoordingen. Ongrijpbaar, rukt snel op, besmettelijker. Sluit me alsjeblieft onmiddelijk op!
Geen idee, maar ik hoop van niet.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hier plezier in hebben?
We gaan de jongeren helpen door ze een online cursus brooddeeg maken aan te bieden.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
Jongeren mogen vrijwel niets, geen hobby's bij elkaar, geen sport, geen fysiek onderwijs, geen bijbanen.
"We gaan de jeugd vragen wat ze nodig hebben en dit omzetten in acties en hulp"
Uitkomst: nooit meer wat over gehoord
We zijn een jaar verder
Het lijkt mij niet, maar inderdaad hoop ik dat ook, ja.quote:Op woensdag 3 maart 2021 09:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik hoop van niet.
Geen plezier, maar ze voelen zich wel heel machtig en belangrijk. Ook een lekker gevoel. Ze zijn de redders van het vaderlandquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hier plezier in hebben?
Zolang Kuipers zich maar niet dagelijks gaat uitlaten over de Zuid-Afrikaanse variantquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Het is net een copypaste artikel van een maand of twee geleden waarbij het woord "Britse" is vervangen door "Zuid-Afrikaanse".![]()
Inclusief de alarmerende bewoordingen. Ongrijpbaar, rukt snel op, besmettelijker. Sluit me alsjeblieft onmiddelijk op!
Dat sowiesoquote:Op woensdag 3 maart 2021 08:17 schreef popje het volgende:
[..]
Het zou 2 weken duren... alleen om de Britse variant en code zwart te voorkomen. Het ziet er allang niet meer uit dat dat gaat gebeuren. En uiteindelijk zitten we er dan 2,5 maand mee. Dat is 5x!! zo lang. De avondklok is een maatregel die nu totaal buiten proportie staat buiten wat hij doet.
Dat is bij lange na niet de negatiefste van het stel hoorquote:Op woensdag 3 maart 2021 09:51 schreef Gunner het volgende:
[ twitter ]
Nou als zelfs Koopmans positief wordt.....
Niets. Het VO is minimaal geopend, dus de jongeren moeten niet zeuren.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nu het over jongeren gaat: was er niet een tijdje geleden bericht vanuit het kabinet dat men veilige mogelijkheden voor de jeugd wilde aanbieden? https://nos.nl/artikel/23(...)al-of-buurthuis.html
Wat is daarmee gebeurd?
Zoals gezegt, 4 bureau's hebben voor 4 miljoen euro een online cursus broodbakken gemaakt die nu nog wordt gereviewed. Later dit jaar wordt deze online gezet. Er wordt veel van verwacht.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:02 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Nu het over jongeren gaat: was er niet een tijdje geleden bericht vanuit het kabinet dat men veilige mogelijkheden voor de jeugd wilde aanbieden? https://nos.nl/artikel/23(...)al-of-buurthuis.html
Wat is daarmee gebeurd?
Tsja, er zijn een hoop mediageile figuren daarbij.quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:01 schreef zoost het volgende:
[..]
Geen plezier, maar ze voelen zich wel heel machtig en belangrijk. Ook een lekker gevoel. Ze zijn de redders van het vaderland
Zoals Minister Hugo zei: "Ik had het voor geen goud willen missen"quote:Op woensdag 3 maart 2021 10:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja, er zijn een hoop mediageile figuren daarbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |