Omdat ze daarvoor betalen natuurlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:43 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom zoomed de camera zo in op de Magnum ijsjes?
En hoeveel betalen ze jou hiervoor?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb alvast een Magnum ijsje uit de diepvries gehaald.
Vooral de Magnum Double Salted Caramel Pint 440ml is een aanrader kan ik je vertellen.
Ideaal om te snacken bij een gezellig avondje film, gezellig met de hele familie![]()
![]()
![]()
Erg lekker, ga het morgen ook eens halenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:46 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb alvast een Magnum ijsje uit de diepvries gehaald.
Vooral de Magnum Double Salted Caramel Pint 440ml is een aanrader kan ik je vertellen.
Ideaal om te snacken bij een gezellig avondje film, gezellig met de hele familie
Mijn vermoeden is dat ze bij de laatste 8 echt los zullen gaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk laten ze lichten aan om de sfeer te verpesten... Eerlijk. Dit is een BB voor watjes.
NEE!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef BB-King het volgende:
Zal wel een Videoland film zijn.
Hebben die ook Braveheart?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:47 schreef Jockari het volgende:
Hopelijk laten ze lichten aan om de sfeer te verpesten.
Eerst zat ze lekker in een hoekje van de bank, nu zit ze gesandwiched tussen Matt en Mike.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is Matt weer ... stalkers will stalk
Slimquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:48 schreef Angel79 het volgende:
Michel heeftzijn ijs in de vriezer gezet ,hoezo ga jij niet eten zegt julie .Ik eet wel met jou mee zegt ie
Of gewoon live de COS stream.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:48 schreef Windhapper het volgende:
Beter krijgen ze een rits beelden uit het huis waar ze elkaar voor rotte vis uitmaken.
Thuisbezorgdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:49 schreef Sunflower01 het volgende:
Als ze het nu wat eerder hadden gedaan dan kon ik nog even voor de avondklok naar de winkel. Niet handig dit
Dát zou wel heel erg vermakelijk zijn!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:48 schreef Windhapper het volgende:
Beter krijgen ze een rits beelden uit het huis waar ze elkaar voor rotte vis uitmaken.
waarom valt niemand het op en zegt er wat vanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:37 schreef Windhapper het volgende:
Magnum sponsort , Zoey die met buikpijn op bed lag heeft ineens geen buikpijn meer.
Mega Mindy.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:50 schreef capuchon_jongen het volgende:
Aan de ene kant hoop ik een kinderfilm ofzo
Dat komt morgen pas als Zoey er zelf niet bij is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap het niet Jill zat in de hoek vond ze lekker en nu zit die lamzak er ook weer naast
[..]
waarom valt niemand het op en zegt er wat van
Ja hoor verschillendequote:
Op 2 (nog) nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:51 schreef Whuzz het volgende:
Awww, zelfs een soundlock. Te verwachten, maar wel jammer.
Jep, zelfs op geluid van films zitten de rechten zoals ik al eerder zeiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja hoor verschillende
We gaan streamen zonder geluid dus, zal wel met de TV rechten te maken hebben
Ja, echt wel een film die je 2x moet zienquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:54 schreef Keep_on_Track het volgende:
Arme Jill. dit wordt niks.
Voor de rest ook niet, continu uitleg nodig.
Op de 1 of andere manier vind ik Mike soms heel eng kijken. Krijg er soms ribbelingen van.quote:
Haha...idd...dit gaat niks worden zo....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
Ok. Heb hier Tenet, sunchroon met de stream
Jill zit veel om zich heen te kijken naar de rest.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:56 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ik zie niks maar weet nu al: dit gaat te snel voor onze Jill...
Yes, ik had een schema nodig om achteraf nog uit te vogelen waar ik nu eigenlijk naar had gekeken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Tenet ... dat is toch die film die je eigenlijk een paar keer moet zien voor je 'm snapt ... echt iets voor Jill wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geen film voor iemand daar als hun favoriete films Braveheart en Shrek zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Tenet ... dat is toch die film die je eigenlijk een paar keer moet zien voor je 'm snapt ... echt iets voor Jill wel
vind wel gezellie hahaquote:
hebben ze die, is wel vrij nieuw he gaat voor en achteruit hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:55 schreef Whuzz het volgende:
Ok. Heb hier Tenet, sunchroon met de stream
Ze zal niet de enige zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Voor hoeveel gaan we wedden als Jill straks zegt: Ik snapte die film niet.
Yup. Ik heb nu de film precies synchroon lopen met de streamquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hebben ze die, is wel vrij nieuw he gaat voor en achteruit he
lijkt me niets aan
nou mijn lijkt die ook niets puur omdat het echt een vage film isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
En dat ga ik ook lekker zo houden.quote:
De kans bestaat dat Michel zijn positieve feedback al heeft gemaild naar Christopher Nolan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:01 schreef Whuzz het volgende:
Is inderdaad niet de simpelste film om te volgen.
Zou Michel nog commentaar op de gevechten gaan geven?
Ah, Liese snapt er al geen fuck van
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Yes, ik had een schema nodig om achteraf nog uit te vogelen waar ik nu eigenlijk naar had gekeken.![]()
Verder wel tof hoor.![]()
Dit dus (let op, filmspoilers!):WTF!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb geeneens focus voor films , veel te ongeduldig voor . En ik word er onrustig van![]()
Dat schema geeft me al jeuk , en dit is van een film?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:
Met een aantal punten om te verbeterenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
De kans bestaat dat Michel zijn positieve feedback al heeft gemaild naar Christopher Nolan.
Vrijdag Michel winnaar, die had hem al bekeken en daarna de uitleg gegoogledquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:02 schreef Fikkert2 het volgende:
Stuk voor stuk naar DBK na de film, wie de film niet kan uitleggen zit donderdag op de bank
Ik hoor Liese ook al zeggen dat ze er niet veel van snapt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Echt?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:48 schreef Angel79 het volgende:
Michel heeftzijn ijs in de vriezer gezet ,hoezo ga jij niet eten zegt julie .Ik eet wel met jou mee zegt ie
ik heb voor boek lezen bril nodig, maar niet voor tv kijken, ver en dichtbij is verschillendquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:04 schreef Keep_on_Track het volgende:
Ze hebben al die brillen opeens niet meer nodig voor de ondertiteling...
Ik vond hem vet, maar moet bekennen dat ik ook een paar keer terug heb gespoeld om iets opnieuw te kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:05 schreef Rhosyn het volgende:
Tenet. SF film. Mijn favo soort film/serie. Maar ook. Een typische mannenfilm. Ik voorzie dat Julie, Jill en Naomi in slaap vallen.
ik ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nou 21:25 stop ik toch met livestreamen, dan zal ik naar de aflevering kijken
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of gewoon live de COS stream.
Streamception! Waar stream kijkers naar bewoners kijken die naar de stream van streamkijkers kijken.
Wow. Nu ben ik duizelig.
Of Braveheart. Over een man met een blauw gezicht.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Ik snap dat BB vanwege SJW motieven een zwarte held moest hebben in de film, want Zoey... maar doe dan gewoon Black Panther ofzo. Lekker simpel vermaak.
Of Blade. Kan er nog over de beet van Jill op Matt worden gesproken.
Oefenen voor hun eerste vluchtquote:
En daarom wil ik hem eruitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:46 schreef Li0nHeart het volgende:
En daar is Matt weer ... stalkers will stalk
X-menquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Of Braveheart. Over een man met een blauw gezicht.
Toffe vooruitziende Christopher Nolan link in deze post.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:49 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Of gewoon live de COS stream.
Streamception! Waar stream kijkers naar bewoners kijken die naar de stream van streamkijkers kijken.
Wow. Nu ben ik duizelig.
Schattigquote:
Hahaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Schattig![]()
Morgen ook een oefening voor een eerste vlucht![]()
![]()
Als het doorgaat
Ze had niet veel gegeten, ijscreme gaat gemakkelijker binnen. Hangt er vanaf welke buikpijn je hebtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap het niet Jill zat in de hoek vond ze lekker en nu zit die lamzak er ook weer naast
[..]
waarom valt niemand het op en zegt er wat van
Klopt. Bij nepbuikpijn past ijs nog prima.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:14 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ze had niet veel gegeten, ijscreme gaat gemakkelijker binnen. Hangt er vanaf welke buikpijn je hebt
Ze zijn zo actief vanavondquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
de wisselwacht is pas over 2 uur pfff
ga ik ook de vogeltjes kijken
#metooquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:13 schreef engine het volgende:
[..]
HahaMooie vergelijking.
Ja altijd afwachten maar hoe dan ook zin in
Stagair weet niet hoe de IR-cam aan moet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:16 schreef engine het volgende:
Op stream is inmiddels echt niks meer te zienzwart scherm genot
Dan zet hij maar een lamp aanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Stagair weet niet hoe de IR-cam aan moet.
Thomas is te druk met zijn insta-DM en tinder.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:18 schreef Toweler het volgende:
Jill net in bed
Mamma als je dit ziet ik hou van jou
Thomas als je dit ziet ik hou ook van jou
En daarna wie dit allemaal kijkt willen jullie Thomas een berichtje sturen namens mij
Eigenlijk is het de hele dag al SL day. Ben voetbal aan het kijkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef engine het volgende:
Is dit de nieuwste tactiek om mensen naar de tv uitzending te krijgen? Stream doodsaai maken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:16 schreef engine het volgende:
Op stream is inmiddels echt niks meer te zienzwart scherm genot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:22 schreef suzi1 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Mooi dat rozeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ah leuk!!Ze passen nog maar net hé
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nah, in het verleden zijn er wel vaker films getoond bij RLS en dan heb je dit altijd, copyrights enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:20 schreef engine het volgende:
Is dit de nieuwste tactiek om mensen naar de tv uitzending te krijgen? Stream doodsaai maken.
Welkom welkom, bij de drie biggetjeaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik had ze gepest en "K3 en de drie biggetjes" laten afspelen ofzo, Of pipi langkous ofzo
Gewoon puur om irritatie op te wekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |