VOlgens mij Jill Michel en Mattquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Dus.. Jill heeft op Matt en Mike gestemd?
Matt op Nick en Michel
Hoop dat Thomas het ziet, die heult echt met de vijand.....je kan iemand een tweede kans geven, dat zegt zegt ze netjes nadat ze hem voor lul had uitgemaakt maar dat hoeft niet te betekenen dat ze met hem op moet trekken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het kinderspeelkwartier is weer begonnen
En heel, heel, heel misschien Liese ook, dan zijn het er 5quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel heeft dus 4 stemmen. Jill, Mike, Matt en Zoey.
Dan zouden M&M&M genomineerd zijn...quote:
Jill heeft op Matt en Michel gestemd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:45 schreef Whuzz het volgende:
Als Jill op Matt en Mike heeft gestemd, dan is Liese's stem dus nutteloos geworden.
Nee Jill op michelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Matt op Nick en Michel
Nee man!! Hoe kom je daar nou bijquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop dat Thomas het ziet, die heult echt met de vijand.....je kan iemand een tweede kans geven, dat zegt zegt ze netjes nadat ze hem voor lul had uitgemaakt maar dat hoeft niet te betekenen dat ze met hem op moet trekken.
Vies Kind. Bah Zielig voor Thomas.
Zou een mooie wending wezen. Wil die kop vooral van Julie zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En heel, heel, heel misschien Liese ook, dan zijn het er 5
Maar dan nog weet ik niet hoe dat staat tov matt en mike
Ze zegt het nu, ze heeft hem genomineerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan zouden M&M&M genomineerd zijn...
Snel Michel wegstemmen om ze te trollen
quote:
quote:
Ik DENK... dat Jill op Matt en Michel heeft gestemd.quote:
Begrijpelijk jongen, begrijpelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kan het gesprek moeilijk volgen
Oh, vandaar dat hij tegen Mike zei ik zie je volgende week buiten wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee man!! Hoe kom je daar nou bijThomas wilde juist dat Jill met Matt en Mike om zou blijven gaan. Daar heeft hij het op de laatste dag nog met Jill over gehad.
mike en Michel tochquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:44 schreef Whuzz het volgende:
Matt op Nick en Michel
Michel voelt zich verheven boven Matt en Mike.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan zouden M&M&M genomineerd zijn...
Snel Michel wegstemmen om ze te trollen
Die pakt haar kofferquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou een mooie wending wezen. Wil die kop vooral van Julie zien.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Dikke zeug Djill die nogmaals verteld dat Miesjel teveel eet.
Doe s normaal..dikke zeug? Wat is de standaardmaat in jouw ogen 36?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Zeg FOK-dames, hou deens op met mij in verwarring te brengen! Wat is't nou? Michel en Matt? Michel en Mike? Mike en Michel? VVD? D66? DENK? Liese? Biden? Gitaar?quote:
Ze is niet dik, behalve haar smoelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef WAvanBuren het volgende:
Na 8 weken nog steeds moeite om ze te verstaan? Merendeel van de Nederlanders kunnen hier ondertussen vloeiend Vlaams.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
Gotver. Gaat de stream naar die onverstaanbare belgen.
Niks aan gelogenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:48 schreef Soury het volgende:
Michel is dominant en eet veel. Dat is Jill haar gedachte.
Ik versta ze steeds beter.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:48 schreef Rhosyn het volgende:
Gotver. Gaat de stream naar die onverstaanbare belgen.
Nee maar ze heeft toch een hekel aan Mike? Die haar liefde heeft weggestemd?quote:
Ze vindt hem een lul maar heeft geen hekel aan hem.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ze heeft toch een hekel aan Mike? Die haar liefde heeft weggestemd?
Bullshitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Na 8 weken nog steeds moeite om ze te verstaan? Merendeel van de Nederlanders kunnen hier ondertussen vloeiend Vlaams.
Hoelang tot het over de nominaties gaat?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:51 schreef Whuzz het volgende:
Hoe lang voor dit gesprek over Gates' chips, overheidsonderdrukking en reptillians gaat?
echt wel die kop ik wil die zienquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou een mooie wending wezen. Wil die kop vooral van Julie zien.
Mag nog wel wat slanker hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:49 schreef Hznootje het volgende:
[..]
[..]
Doe s normaal..dikke zeug? Wat is de standaardmaat in jouw ogen 36?
en ze heeft dat ook nog eens eerlijk gezegd tegen hemquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze vindt hem een lul maar heeft geen hekel aan hem.
Koekoekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ambetant! Ik wordt er mottig van!quote:
he naomi... ga even de plantjes water gevenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ambetant! Ik wordt er mottig van!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan de fragmenten van gisteren: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes.
Is nog geen volle maanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
he naomi... ga even de plantjes water geven
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De bewoners moeten nomineren.Top!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier staan de fragmenten van gisteren: BB / Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Nick gestemdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1866]
Het is zowaar razend spannend
Precies die foking lul....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee maar ze heeft toch een hekel aan Mike? Die haar liefde heeft weggestemd?
Jank er weer overquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Precies die foking lul....
En nu in de dagboekkamer zeggen ik wil niet dat er nog meer vrienden van mij weg gaan....wat een aanfluiting zeg... Mike weer helemaal gelukkig oh dus je ziet me als een vriend.....Thomas zal zich nog achter zijn oor krabben....
Ik heb wel eea opgezocht en ik hou der wel van, versta/snap het steeds beterquote:
Praten over coronaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
Als iedereen hier de belgen zo makkelijk verstaan waarom gaat het hier dan niet over wat die belgen nu in de slaapkamer bespreken?
Gaat over het killervirus, daar is iedereen wel klaar mee denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
Als iedereen hier de belgen zo makkelijk verstaan waarom gaat het hier dan niet over wat die belgen nu in de slaapkamer bespreken?
Lijn tussen avondklok en geen avondklok midden door een straat wegens proviciale verschillen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:53 schreef Rhosyn het volgende:
Kloptquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
en ze heeft dat ook nog eens eerlijk gezegd tegen hem
Ja, maar ze mocht Mike niet vertrouwen. Thomas had er schrik voor dat ze Mike weer zou gaan vertrouwen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee man!! Hoe kom je daar nou bijThomas wilde juist dat Jill met Matt en Mike om zou blijven gaan. Daar heeft hij het op de laatste dag nog met Jill over gehad.
Zie riep inderdaad ook bij de deur. Jij ben voor mij wacht maar lul.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat nobelquote:
Mannen en vrouwen gescheiden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft niemand hier gehoord of gezien waarom liese van kamer geswitched is???
Ik verwacht dat niet iedereen dat zal snappen , maar het is best logisch , het zijn twee verschillende dingen .quote:
Ze vertrouwd hem ook niet, maar blijft niet in boosheid hangen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:54 schreef Fasil het volgende:
[..]
Ja, maar ze mocht Mike niet vertrouwen. Thomas had er schrik voor dat ze Mike weer zou gaan vertrouwen.
Amaiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ambetant! Ik wordt er mottig van!
Ligt ze niet meer bij K5 dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Zou inderdaad veel beter zijn geweest.. dan had Michel nog verfloren , maar dan had hij niet kunnen zeggen ik heb verloren omdatquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waarom BB al van te voren vertelde dat de vrouwen immuun waren is me een raadsel, was beter geweest als dit pas in de dagboekkamer gezegd werd en dat er niet over gesproken mocht worden.
Ja. En liefst zo irritant mogelijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar waarom BB al van te voren vertelde dat de vrouwen immuun waren is me een raadsel, was beter geweest als dit pas in de dagboekkamer gezegd werd en dat er niet over gesproken mocht worden.
Nee, is dat zo? Samen met Zoey zeker.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Waarom Zou Nick niet een keer voor de bus mogen... die gluipt overal tussendoorquote:
Niet iedereen heeft dezelfde meningquote:
Is dat zo?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij heeft Zoey ook zwartgemaakt tegen Nickquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:57 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja bij Zowi wordt dat nogal lastig.
Verbeterd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom Zou Zoey niet een keer voor de bus mogen... die gluipt overal tussendoor
Dat was echt top geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En liefst zo irritant mogelijk.
Michel: Ik stem op Jill en * DAT KAN NIET*
Michel:
Michel: ok, uh... dan stem ik Zoey en * DAT KAN NIET!*
Michel:
RACIES!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij heeft Zoey ook zwartgemaakt tegen Nick
Nick heeft er al eens opgestaan? Zijn er maar twee die overal tussendoor glippen, Zjoelie en Zowi.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom Zou Nick niet een keer voor de bus mogen... die gluipt overal tussendoor
Ja hierdoor konden ze allemaal nog snel switchen van plan en overleggen, veel beter is in de dagboekkamer ineens de regels te veranderen, iedereen paniekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. En liefst zo irritant mogelijk.
Michel: Ik stem op Jill en * DAT KAN NIET*
Michel:
Michel: ok, uh... dan stem ik Zoey en * DAT KAN NIET!*
Michel:
Doe dat niet, zo irritantquote:
Daar of hier?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er gebeurd? Mensen zijn vandaag snel op de teentjes getrapt vandaag.
Ja grappig domme lulquote:
Jij snapt dat ik het niet snapjuh.quote:
hij blijft het spel spelen.. dat is zijn manier.. hij is behoorlijk onderuit gehaald, maar had net zo goed Zoey en Nick hierin mee kunnen trekken.. dat heeft hij niet gedaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:01 schreef Koos1958 het volgende:
Mike is echt een gladjakker met zijn praatjes he, die heeft absoluut geen moer geleerd van wat er gezegd is tegen hem vorige week. Hij blijft dingen verdraaien en liegen. Maarja de mensen geven hem ook de kans daarvoor door hem te geloven.
maak ff een lijstje dan.. dan weten we hetquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij snapt dat ik het niet snapjuh.
Oh. Mike heeft ook op Michel gestemd?
Michel vs Mike dan?
Speciaal voor jouquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:00 schreef WAvanBuren het volgende:
Wat is er gebeurd? Mensen zijn vandaag snel op de teentjes getrapt hier.
omdat Matt rete irritant is en zo heeft Mike er 1 minderquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:02 schreef Windhapper het volgende:
Waarom heeft Jill op Matt en niet op Mike gestemd?
Mike gaat het never nooit redden. Dat weet hij zelf ook wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij blijft het spel spelen.. dat is zijn manier.. hij is behoorlijk onderuit gehaald, maar had net zo goed Zoey en Nick hierin mee kunnen trekken.. dat heeft hij niet gedaan
Krijgen ze vandaag de uitslag van de nominatie te horen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:02 schreef Fikkert2 het volgende:
Nou dat was het weer met de pret voor vandaag?, alleen nog maar praten over stemmen de rest van de dag neem ik aan.
Ik heb dezelfde jas.quote:
Melk, boter, boontjes, varkenshaas, cola, cola light, bier, kattenvoerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
maak ff een lijstje dan.. dan weten we het
oehhh puzz. dat zou natuurlijk kunnen... ze moesten redelijk op tijd stemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Krijgen ze vandaag de uitslag van de nominatie te horen?
Nee morgen of donderdag pasquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Krijgen ze vandaag de uitslag van de nominatie te horen?
Matt: Michel & Nickquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij snapt dat ik het niet snapjuh.
Oh. Mike heeft ook op Michel gestemd?
Michel vs Mike dan?
wat maak je daarvan danquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Melk, boter, boontjes, varkenshaas, cola, cola light, bier, kattenvoer
Snappie?
Als Matt van Mike wint en Matt haar enige bron van aandacht is zijn ze volgende week onafscheidelijk. Ik vind het een naar meisje.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Matt rete irritant is en zo heeft Mike er 1 minder
Dat zou ze wel doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:05 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand wie Liese heeft genomineerd?
Heeft ze Matt gespaard?
Kattenvoer met melk (voedzaam ontbijt), boontjes in cola-saus, bierboter en varkenhaas voor de katten. Hoezo?quote:
ALs liese michel heeft gestemd jaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:06 schreef Fasil het volgende:
Het kan zijn dat enkel Michel en Matt op het bord staan.
Mat is exit die heeft niks in de melk te brokkelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:06 schreef Fasil het volgende:
Het kan zijn dat enkel Michel en Matt op het bord staan.
Ik vind dat ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:05 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Als Matt van Mike wint en Matt haar enige bron van aandacht is zijn ze volgende week onafscheidelijk. Ik vind het een naar meisje.
Zou wel achterlijk zijn.quote:
zoey michel en mikequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Matt: Michel & Nick
Mike: Michel & Matt
Jill: Michel & ...
Zoey: Michel & Nick
Julie: Mike & Matt
Naomi: Mike & Matt
Liese: Mike & ....
Michel: Mike & Matt
Nick: Mike & Matt
Als je de cola nu zou gebruiken voor je vlees zou het nog logisch zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:06 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kattenvoer met melk (voedzaam ontbijt), boontjes in cola-saus, bierboter en varkenhaas voor de katten. Hoezo?
Wie wel?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zou wel achterlijk zijn.
Ze heeft niks met die jongen.
Vlees etenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je de cola nu zou gebruiken voor je vlees zou het nog logisch zijn
Ik las in de vorige COS van wel , maar ik heb het zelf niet gezien. Weet niet of dat een grapje was oid.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:05 schreef BB-King het volgende:
Weet iemand wie Liese heeft genomineerd?
Heeft ze Matt gespaard?
ben bang dat iemand heel grappig is geweest.. als liese wel op Michel heeft gestemdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las in de vorige COS van wel , maar ik heb het zelf niet gezien. Weet niet of dat een grapje was oid.
Ahhh wat lastigquote:
Of gewoon even de rust opzoeken ipv dat stomme gelul van mike aan te horenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Jill zit haar zonden te overdenken denk ik zo
Dat zou ik ook wel tof vindenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang dat iemand heel grappig is geweest.. als liese wel op Michel heeft gestemd![]()
![]()
Nou, volgens mij kan ze haar zelf niet eens meer volgen......quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:09 schreef Mickytjuh het volgende:
Jill zit haar zonden te overdenken denk ik zo
Wat zei ze dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vraag me af of Julie Jill net zo leuk zou vinden als ze zou weten wat Jill vanmiddag zei over Michel.
Ben er nog steeds pislink om.
Dat doet ze vakerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Windhapper het volgende:
Jill zit in de tuin zielig te doen, mooi tv momentje. Ze spot de camera en moet haar glimlach onderdrukken.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vraag me af of Julie Jill net zo leuk zou vinden als ze zou weten wat Jill vanmiddag zei over Michel.
Dat staat toch helemaal los van Juliequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat hij te veel eet en te dominant is.
Ze is prima bezig om de "kijkers" met haar verdriet te laten stemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vraag het me af of Jill het nog 5 weken gaat trekken zonder echt maatje. Zoey redt het solo nog wel aardig mentaal, maar Jill...
Wat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Tourniquet het volgende:
Ik vraag het me af of Jill het nog 5 weken gaat trekken zonder echt maatje. Zoey redt het solo nog wel aardig mentaal, maar Jill...
Zo zou het wel kloppen....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar mensen denken dat julie dan boos op jill wordt he.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:13 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat staat toch helemaal los van Julie
Precies zoals het isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh god daar gaan we weerquote:
Is de waarheid tochquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat toen hij met zoey een wedstrijdje deed met hangen aan die staaf, dat michel zich kon ophangen aan die stang. Is maar net hoe je het wil begrijpen.quote:
Rare redeneringen soms idd .quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja maar mensen denken dat julie dan boos op jill wordt he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Verwarrend allemaal weerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat toen hij met zoey een wedstrijdje deed met hangen aan die staaf, dat michel zich kon ophangen aan die stang. Is maar net hoe je het wil begrijpen.
Is dat het?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze heeft gezegd dat toen hij met zoey een wedstrijdje deed met hangen aan die staaf, dat michel zich kon ophangen aan die stang. Is maar net hoe je het wil begrijpen.
Lijkt me een macabere grap van haar in de categorie laxeercupcakes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
nou kijk dat rechterbed maar bij jill der slaapkamer deken is rood en alle kaarten en een knuffel is er dus er is er 1 bij gekomen en zag dat liese der bed leeg was en geel kleedje hadquote:
Dames hebben luxe diner gehad toch? Ze gaan de streams niet nog saaier maken door die mensen een filmavond te geven toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Michel blijft hopen op de film.
"De film zal zo gaan beginnen" zegt hij.
Het maakt hem niet uit, als het maar Braveheart is.
Ze hebben nog niets gehad van die opdracht toch?
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:16 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Lijkt me een macabere grap van haar in de categorie laxeercupcakes.
Ja twitter en facebook gaan los blijkbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat het?OMG
![]()
Mensen interpreteren idd alles anders![]()
Jawel, het 5-sterrendiner was een wens van Naomiquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Jawel, het sterrendiner. Was de wens van Naomi.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:15 schreef Ebinas het volgende:
Nee want zelfs op het geluid van de film zitten rehten, waardoor we een instant streamlock zouden krijgenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:17 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dames hebben luxe diner gehad toch? Ze gaan de streams niet nog saaier maken door die mensen een filmavond te geven toch?
iemand op twitter had ervan gemaakrt dat Jill zou hebben gezegd dat hij zich maar aan de balk moest ophangen..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat het?OMG
![]()
indoordacht ..soort boozig .. niet zo van verhang jezelf tyfeslijertquote:
Inderdaad. De Michel-fangirls op Twitter proberen het in ieder geval flink op te kloppen. Jill wil Michel niet dood, mensen, echt niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel had elastieken aan die optrekstang buiten hangen.quote:
Je hangt niet op een stang......je hangt aan een stang.....dus dat ophangen kan maar op een manier begrepen worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat het?OMG
![]()
ja maar spoel net terug had hond gedaan en hoor der nu weer zeggen dat ze der kaartjes moet pakken dus snap er niets meer vanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Is dat zo?
Die is zich steeds meer aan het scheiden van Michel
Ik bedoel van die opdracht van die moodboards, daar zou er toch eentje van uitkomen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:17 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Dames hebben luxe diner gehad toch? Ze gaan de streams niet nog saaier maken door die mensen een filmavond te geven toch?
En dan nog beweren dat het anders gezien gehoord of gelezen moet worden....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel had elastieken aan die optrekstang buiten hangen.
Toen zei Jill, kan hij zich mooi aan ophangen. Staat een filmpje van op Twitter. Is hier eerder gepost.
Je kan ook overal wat achter zoekenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je hangt niet op een stang......je hangt aan een stang.....dus dat ophangen kan maar op een manier begrepen worden.
Ik vind het heel kwalijk en overweeg een klacht in te dienen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Inderdaad. De Michel-fangirls op Twitter proberen het in ieder geval flink op te kloppen. Jill wil Michel niet dood, mensen, echt niet.
Ik zie Liese gewoon in de kamer van K5 liggenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou kijk dat rechterbed maar bij jill der slaapkamer deken is rood en alle kaarten en een knuffel is er dus er is er 1 bij gekomen en zag dat liese der bed leeg was en geel kleedje had
Zou ik doen, en kijken hoe je dan wordt uitgelachen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind het heel kwalijk en overweeg een klacht in te dienen.
Ze zei het echt.
Die denk overal onderuit te kunnen......Ze was geen Nel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei het echt.
Er wordt nu overal een dingetje van gemaakt. Twitter ook los om die opmerking. Ze hadden het over dat Mies graag voor de camera mooiboy wil spelen met z'n gesport zonder shirt etc. En nu hangt ie aan die staaf weer stoer te doen. Zo interpreteerde ik het ieder geval.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:16 schreef Tourniquet het volgende:
Lijkt me een macabere grap van haar in de categorie laxeercupcakes.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei het echt.
Tering!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei het echt.
Ik denk dat het een grapje isquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!!![]()
![]()
![]()
Ook zo'n doorgedraaide fan die zo nodig moet zeiken en zich met dingen moet bemoeien
Mijn hemel wat sneu![]()
![]()
Maar waren verder allemaal onhaalbare dingen ook. Nick wilde voetbal maar dan zit je met rechten, Michel en Zoey film maar idem. Liese een huisdier maar dat is 99% zeker dat je Twitter over je heen krijgt en Julie een brief van haar kinderen maar dan moet je ze allemaal iets van thuis geven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik bedoel van die opdracht van die moodboards, daar zou er toch eentje van uitkomen?
Luxe diner was toch naar aanleiding van het spel wat hun van elkaar scheidde?
Ik lees het . was een wens van naomi
volkomen gemist
Jij moet als geen ander weten, helemaal hier op het forum, dat Jill elke dag wel 1 of 2 domme uitspraken doet. Ik weet zeker als wij nu aan Jill vragen wat bedoelde je met die uitspraak, dat ze zou zeggen ''nou gewoon dat ie daar aan hangen kan'' ze heeft ophangen gebruikt als een jas ophangen, maar nooit bedoeld dat hij zich moest ophangen!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
hou je ons op de hoogte mbt je klachtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei het echt.
Kom op Hoe ver ga je dan. Echt dan zit je wel heel diep in het spelquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei het echt.
Ik hoop het maar , anders ben je gewoon een sneu figuur.quote:
Jazeker.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:19 schreef Windhapper het volgende:
Weet Mattje al dat Jill op hem gestemd heeft?
Dat is ook zo.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:23 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Maar waren verder allemaal onhaalbare dingen ook. Nick wilde voetbal maar dan zit je met rechten, Michel en Zoey film maar idem. Liese een huisdier maar dat is 99% zeker dat je Twitter over je heen krijgt en Julie een brief van haar kinderen maar dan moet je ze allemaal iets van thuis geven.
Zo niet mag het figuur van fok af gedonderd worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop het maar , anders ben je gewoon een sneu figuur.
Hier wordt ik dus echt PISLINK van.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tering!!![]()
![]()
![]()
Ook zo'n doorgedraaide fan die zo nodig moet zeiken en zich met dingen moet bemoeien
Mijn hemel wat sneu![]()
![]()
Stel je niet zo aan zeg.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hier wordt ik dus echt PISLINK van.
Ik heb een heel dierbaar famielid verloren door zelfdoding.
Dit triggert dus mij mij alle alarmbellen.
Ik hoop dat jullie het nooit hoeven meemaken.
Ik heb het baksel op tafel zien komen (was het handenafveeg aan de bank moment) maar of het te nassen was, geen ideequote:
Je wilt de manager spreken?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei het echt.
Ik denk dat ik weet waarom die voor een trein is gesprongen, zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
FHquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:20 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zei het echt.
Sorry dat is inderdaad heel erg, heb zelf genoeg meegemaakt in mijn leven, maar jill bedoelde niet dat hij zich moet ophangen. Ik snap dat je michel fan bent maar in dit geval sla je door. Het is maar wat je wil horen. Probeer te relativeren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
jij denkt echt dat je de enige bent met een rugzak..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik vind dat ziek van zon persoon die zulke dingen de wereld in helptquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
heb het nu 10 keer geluisterd.. ze zitten te kijken en dan zegt jill oh kijk daar kan hij zich aan ophangen..
Dat iemand hiervan maakt dat Jill wil dat hij zich ophangt is misschien wel net zo ziek van deze persoon als dat hij/zij Jill vindt.
Je kunt niet de conclusie trekken dat ze dit bedoelt.
Dat soort 'fans' zijn dus werkelijk de doodsteek voor een programmaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
heb het nu 10 keer geluisterd.. ze zitten te kijken en dan zegt jill oh kijk daar kan hij zich aan ophangen..
Dat iemand hiervan maakt dat Jill wil dat hij zich ophangt is misschien wel net zo ziek van deze persoon als dat hij/zij Jill vindt.
hij loopt er ook alleen maar mee te irriteren en te spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Matt heeft commentaar op Flaske.
Weg stream
He dit is ook weer niet nodig om te schrijven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat ik weet waarom die voor een trein is gesprongen, zou ik ook doen.
ik vermoed michel en mikequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik las in de vorige COS van wel , maar ik heb het zelf niet gezien. Weet niet of dat een grapje was oid.
Ik moet lachenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach rot op met die onzin.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He dit is ook weer niet nodig om te schrijven.
neem ff afstandquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doet me terug denken aan de DGK tijd. hahaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort 'fans' zijn dus werkelijk de doodsteek voor een programma
10 minuutjes op twitter gelezen... wat zijn we hier dan mild!!!!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat soort 'fans' zijn dus werkelijk de doodsteek voor een programma
oordeel zelf maar, ik vind het ver gezocht, helemaal omdat we weten hoe dom Jill uitspraken kan doenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jij moet als geen ander weten, helemaal hier op het forum, dat Jill elke dag wel 1 of 2 domme uitspraken doet. Ik weet zeker als wij nu aan Jill vragen wat bedoelde je met die uitspraak, dat ze zou zeggen ''nou gewoon dat ie daar aan hangen kan'' ze heeft ophangen gebruikt als een jas ophangen, maar nooit bedoeld dat hij zich moest ophangen!!
Had ze nu maar gezegd: optrekken...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
Nick met zijn mooie praatjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:28 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nick hoeft BB niet te winnen, maar voor de groep, is het het beste dat Nick wint
Nick is heel glad in dit spel, net niet te vangenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef Fasil het volgende:
Nick: “Voor mij zijn er geen groepen...... . Als Thomas niet op mij gestemd had, dan was hij verleden week niet genomineerd geweest”
Er zijn dus geen groepen, maar hij bepaalt wel wat zijn groep stemt
Ook!! maar ik bedoel BB is niks vergeleken bij wat er in DGK gebeurdequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet me terug denken aan de DGK tijd. haha
Of aftrekken. Dat is ook redelijk "in context" bij Michelquote:
ook jij mag dat vinden, maar dat maakt het nog niet dat het ook echt zo is..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef Whuzz het volgende:
Ik heb het stukje ook een paar geluisterd en ik ben ook van mening dat Jill wel degelijk op "ophangen" (dus zelfdoding) doelde. Anders had ze wel "aan gaan hangen" gezegd.
Maar goed. Het is Jill. Die zegt wel vaker compleet achterlijke shit, dus laten we het wel "in karakter" beschouwen.
Dank je! Een schofterige opmerking inderdaad.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He dit is ook weer niet nodig om te schrijven.
Dat was voor mij de beste RLS. Zelfs in de nachten leuke streams. Ik zat maanden door ziekte thuis en niet kunnen slapen dus was heerlijke afleiding voor me.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook!! maar ik bedoel BB is niks vergeleken bij wat er in DGK gebeurde
had ze wel gezegdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben bang dat iemand heel grappig is geweest.. als liese wel op Michel heeft gestemd![]()
![]()
bijnaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Doet me terug denken aan de DGK tijd. haha
Precies wat iik bedoel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook jij mag dat vinden, maar dat maakt het nog niet dat het ook echt zo is..
en jij gooit dit ook niet zo de wereld in..
Zet haar uitspraak van vandaag even tussen dit rijtje, dan weet je dat ze gewoon dom is en dit anders heeft bedoeldquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik heb een heel dierbaar familie lid verloren door zelfdoding.
Jah !!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:33 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bijna
lamme janballen hier af en toe
zouden een 24/7 taak hebben met bellen ,mailen aangites en note's zetten
teeere zieltjes tegenwoordig
Ik zit nu ook maanden thuis door ziekte.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was voor mij de beste RLS. Zelfs in de nachten leuke streams. Ik zat maanden door ziekte thuis en niet kunnen slapen dus was heerlijke afleiding voor me.
Spijtig dat hij zo populair is, de mensen zien niet dat hij alles doet om te winnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nick is heel glad in dit spel, net niet te vangen
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat was voor mij de beste RLS. Zelfs in de nachten leuke streams. Ik zat maanden door ziekte thuis en niet kunnen slapen dus was heerlijke afleiding voor me.
hoezo is toch niet veel aan gelogen hij eet veel weet alles beter is dominant en haantje de voorstequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:33 schreef rinardo het volgende:
[..]
Zet haar uitspraak van vandaag even tussen dit rijtje, dan weet je dat ze gewoon dom is en dit anders heeft bedoeld
Jerrel zegt “Rutte 3 is gevallen” Jill: “van de trap ofzo?”..
Hoofdstad van België? Jill: Antwerpen
Thomas : Ik weet wie er volgende week in een sleutelpositie komt te staan .. Mikey Mike
Mike : Oh
Jill : Wat is sleutelpositie?
Thomas : Belangrijke positie
Jill : Waarom Mike dan?
Jill: "Ben je je op je verjaardag geboren?" vraagt ze aan thomas
Thomas vraagt aan Jill, hede gij nu nog tranen, Jill, ja ik weet het ook niet heb ook niet geplast vandaag.
Tijdens het voordragen van haar tijdlijn (fotocollage op een bord)
Jill:' Wij hadden het niet breed maar ook niet smal'
Thomas: Ik denk dat je moeder wel fier op je is.
Jill: Vier? Waarom niet vijf?
iemand: "Blabla de 12 provincies van Nederland"
Jill: Heeft Nederland maar 12 Provincies? Hoe weet je dat?
Nick heeft de demomodus van de piano aan gezet. Doet net alsof hij speelt.
Naomi danst erop. Vervolgens vraagt Nick of Naomi ook wil spelen
Hij staat op, handjes vrij van de piano
Jill: "Huh, hoe kan je zonder handen spelen?"
Ik lees al die shit niet, maar mensen die zich zo verliezen in een programma , dat vind ik engquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
10 minuutjes op twitter gelezen... wat zijn we hier dan mild!!!!
en menselijk
Die mag je even verklaren.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:31 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik denk dat het Zoey tegen Matt wordt
Dat jij dit zegtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees al die shit niet, maar mensen die zich zo verliezen in een programma , dat vind ik eng
haha herken het ben vanaf 12 maart al vanaf huis aan het werk. Gaat wennen en nog maar af en toe naar kantoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik zit nu ook maanden thuis door ziekte.
Ben zelf wel gezond.
ze heeft der spullen wel veranderdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:12 schreef puzziepie het volgende:
Volgens mij ligt Liese gewoon nog in het K5 hok.
Dat ging er behoorlijk heftig aan toequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik ook... leuk tijdverdrijf, maar thats it.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees al die shit niet, maar mensen die zich zo verliezen in een programma , dat vind ik eng
Ze spoort niet, nooit geleerd wat wel en wat niet ze moet zeggen....het is er allemaal vergeven.....of het is Nel geweest of ze kon er niks aan doen....Thomas had haar gelukkig nog beschermt met moet je niet doen....Net zoals ik wil laxeermiddel en dan in de cupcakes..... Ook deed Thomas een molen met zout en suiker maar Jill vond dat te weinig maar het was genoeg zo zei Thomas. Nu gaat ze helemaal los en er is niemand die haar stopt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:24 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jij moet als geen ander weten, helemaal hier op het forum, dat Jill elke dag wel 1 of 2 domme uitspraken doet. Ik weet zeker als wij nu aan Jill vragen wat bedoelde je met die uitspraak, dat ze zou zeggen ''nou gewoon dat ie daar aan hangen kan'' ze heeft ophangen gebruikt als een jas ophangen, maar nooit bedoeld dat hij zich moest ophangen!!
Ik zit hier omdat mensen uit andere huizen in een straal van 500 km rondom mij, geen mondmaskertje willen dragen en mekaar ganser dagen, weken, maanden, lopen te besmettenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
Ok iedereen nu iedereen zijn lichamelijke klachten hierWaarom zit je hier
Nu dit vind ik dus niet kunnen.....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik zit hier omdat mensen uit andere huizen in een straal van 500 km rondom mij, geen mondmaskertje willen dragen.
Ik zie het niet? Of bedoel je misschien qua kast ruimte in die hal?quote:
Ach. Ze bedoeld dat je niet zo moet klagen.quote:
Ik denk inderdaad ook wel dat er een concurrentie strijd gaande is tussen fanatieke Jill fans en fanatieke Michel fans.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dan hadden ze wel iets anders gevonden om Jill mee door het slijk te trekken.
Nee hoor ik ga vaak genoeg op vakantiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Slaat inderdaad nergens op, maar kennelijk mag Soury hier alles zeggen
Het is wat jammer dit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:39 schreef Harry het volgende:
BB zal wel balen!
Ervoor zorgen dat de mannen het eenvoudig van de vrouwen gaan winnen.
Dat Michel vervolgens voor hun de boel saboteert, daar is BB niet blij mee.
Dat gaat ergens een gevolg krijgen.
Zet een TR mutsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |