Ik zit weer op de verkeerde stream natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef Benny het volgende:
De stem bevestigdtdt... vrouwtjes kunnen niet genomineerd worden
Geen verkleinwoordjes gebruiken anders krijg je de vrouwen tegen, heb ik paar dagen geleden ondervondenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef Benny het volgende:
Wat een discriminatiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef Benny het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn stream loopt weer ziek voor op de COS
En jij denkt serieus dat Michel het aflegt tegen Matt of Mike?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:50 schreef juul. het volgende:
Dit is de kans voor Nick om Michel er uit te wippen, kijken of hij nog zo graag met Michel in de finale wil komen, wat hij altijd beweerd
Was een spel deze morgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
Dus de dames hebben gewonnen met een spel. En hebben luxe en nu mogen ze niet worden genomineerd?
Michel wint wel van Mike (of Matt), dus mochten ze hem voor de bus willen gooien, dan is dit denk ik niet de week.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:50 schreef juul. het volgende:
Dit is de kans voor Nick om Michel er uit te wippen, kijken of hij nog zo graag met Michel in de finale wil komen, wat hij altijd beweerd
wat voor "pillen "" heb je in gedachte?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef aswesleep het volgende:
Heb wel het idee dat Zoey en Julie gigantische hoeveelheden pillen slikken tijdens hun verblijf daar. Hoop dat het maar tijdelijk is.
Wat lul jij nou weerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef aswesleep het volgende:
Heb wel het idee dat Zoey en Julie gigantische hoeveelheden pillen slikken tijdens hun verblijf daar. Hoop dat het maar tijdelijk is.
Ze hebben toch nu wel lol met elkaar,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
julie vroeg geloof aan jill of ze fanta wilde maar ze kreeg amper een woord eruit volgens mijn
ik vond Jill echt leuk maar snap nu werkelijk niet waar ze mee bezig is, weer met die mike en matt omgaan![]()
en de meiden die der zo hebben opgevangen en Julie ook veel met der optrok die laat ze zo weer links leggen allemaal ik baal daar echt van
Oh nou ja dan nog.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was een spel deze morgen.
De heren hebben al 2 keer achter elkaar verloren van de dames
Alles kan hèquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat Michel het aflegt tegen Matt of Mike?
Volgens mij valt dat wel mee. Zag haar vanmiddag Julie nog knuffelen in de keuken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
julie vroeg geloof aan jill of ze fanta wilde maar ze kreeg amper een woord eruit volgens mijn
ik vond Jill echt leuk maar snap nu werkelijk niet waar ze mee bezig is, weer met die mike en matt omgaan en de meiden die der zo hebben opgevangen en Julie ook veel met der optrok die laat ze zo weer links leggen allemaal ik baal daar echt van
sowieso liep Julie vanmorgen een maagpil uit te delen aan zoey, omdat die misselijk was geweest en had moeten spugen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat voor "pillen "" heb je in gedachte?
Ik weet dat julie maagbeschermers en vitamine preparaten heeft ivm gastric bypass. Ze heeft zoey er vanmorgen ook een van gegeven.quote:
Ok helder thxquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jill is thinking, whatever mike, talk to the hand
Tegen buikpijn, hoofdpijn en niet kunnen slapen. Heb het idee dat ze elke dag wel iets innemen. Viel me gewoon even op hoe snel ze naar medicijnen grijpen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat voor "pillen "" heb je in gedachte?
Ik zie ze ook regelmatig samen praten. Maar zoey is gisteravond wel over julie begonnen te stoken bij Jill dat ze vond dat julie ineens zo naar Jill toetrok en dat ze het vreemd vond.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Zag haar vanmiddag Julie nog knuffelen in de keuken.
Ga toch weg met je gezeik.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso liep Julie vanmorgen een maagpil uit te delen aan zoey, omdat die misselijk was geweest en had moeten spugen.
En ik geloof ook dat zoey iets heeft gekregen om te slapen, maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij doet ze dit omdat de mannen (Nick en Michel) terug zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vond Jill echt leuk maar snap nu werkelijk niet waar ze mee bezig is, weer met die mike en matt omgaan![]()
en de meiden die der zo hebben opgevangen en Julie ook veel met der optrok die laat ze zo weer links leggen allemaal ik baal daar echt van
Dat zijn alleen de "Karen's"... niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen verkleinwoordjes gebruiken anders krijg je de vrouwen tegen, heb ik paar dagen geleden ondervonden
Dit en zou pure drama zijn en leuke TV opleveren. maar het ging dit keer om een spel....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef BB-King het volgende:
Big Brother is waardeloos bezig met al die immuniteit uitdelen.
Vrouwen zijn in de meerderheid dus waarom nu weer gaan matsen?
Was juist interessanter geweest om de mannen immuun te maken dit keer.
Is de mannen hun eigen schuld want volgend michel heeft hij express verloren om de vrouwen te beschermen dat die niet op de bank konden komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef BB-King het volgende:
Ja alsnog Big Brother hun schuld door aan te geven dat ze immuniteit konden winnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is de mannen hun eigen schuld want volgend michel heeft hij express verloren om de vrouwen te beschermen dat die niet op de bank konden komen.
Volgens mij bedoelt hij mij? Of ik heb het misquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de "Karen's"... niets van aantrekken
Robin weer zwanger?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:00 schreef Yolk het volgende:
Huub wil op vakantie maar z'n auto is te klein
Ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij mij? Of ik heb het mis
Dat is makkelijker voor de wattenschijfanalysequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
ja zoey eet jij even ketchup manis bij maagpijn
Neem een renniequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:59 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wrom . ik vraag het toch
lief zijn kutmuis!!
ja als je het nodig heb dan heb je het nodigquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:56 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Tegen buikpijn, hoofdpijn en niet kunnen slapen. Heb het idee dat ze elke dag wel iets innemen. Viel me gewoon even op hoe snel ze naar medicijnen grijpen.
nope..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik was er niet bij.
Vraag jij wel eens naar de manager?
Ik ken wel ketjap manis , lekkerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:01 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is makkelijker voor de wattenschijfanalyse
Het K5 bondje had vroeger in het spel doorbroken moeten worden, maar het is wel duidelijk dat de regie dat niet wil... helaas, alles is zo voorspelbaar ..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:00 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja alsnog Big Brother hun schuld door aan te geven dat ze immuniteit konden winnen.
Ze zitten heel het concept te verneuken met die domme regels van ze.
Vind het juist wel leuk dat er nu andere spelelementen inzitten icm de nominaties. Vind het alleen wel jammer dat het vrouwen vs mannen moest zijn. Random teams had mij leuker geleken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef BB-King het volgende:
Ja helaas.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:02 schreef bb-fan-1999 het volgende:
[..]
Het K5 bondje had vroeger in het spel doorbroken moeten worden, maar het is wel duidelijk dat de regie dat niet wil... helaas, alles is zo voorspelbaar ..
Das niet het juiste merkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Neem een rennie [ link | afbeelding ] Vogel
Vertel, er is toch niks verder op streams. Ik wil alle details wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maag en darmpijn, ik weet er alles van.
ja dat heb ik gezien maar buiiten die knuffel dan is er weinig gewisseld tussen die 2 zelfs nu en ze zitten naast elkaar. dat komt toch hoofdzakelijk door mike en mattquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik zie ze ook regelmatig samen praten. Maar zoey is gisteravond wel over julie begonnen te stoken bij Jill dat ze vond dat julie ineens zo naar Jill toetrok en dat ze het vreemd vond.
Dus jij kijkt liever naar een saaie Matt dan een etterbak als Mike.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja helaas.
Deze ronde had er gewoon een Belgische dame uit moeten gaan.
Echt een gemiste kans.
Dan hoop ik maar dat Mike en Matt genomineerd worden en Mike wint.
ja maar dat ging al aardig goed weer door de meiden ookquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:57 schreef Fasil het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze dit omdat de mannen (Nick en Michel) terug zijn.
En omdat ze zich constant sterk moet houden; ze mist enorm Thomas.
Ditquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Vind het juist wel leuk dat er nu andere spelelementen inzitten icm de nominaties. Vind het alleen wel jammer dat het vrouwen vs mannen moest zijn. Random teams had mij leuker geleken.
Er is maar 1 ding waarin ik echt een draak ben.. kom niet aan mijn kinderen want dan ben je de sjaak..quote:
Ik zeg toch dat Mike moet winnen?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dus jij kijkt liever naar een saaie Matt dan een etterbak als Mike.
Kut kinderen heb jequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding waarin ik echt een draak ben.. kom niet aan mijn kinderen want dan ben je de sjaak..
En dan bedoel ik niet als mijn kids ruzie hebben
Mike tegen Michel zou ook leuk zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Mike moet winnen?
Matt mag zo snel mogelijk ophoepelen.
Owquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:05 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Mike moet winnen?
Matt mag zo snel mogelijk ophoepelen.
Ja .. jij weerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:06 schreef Jockari het volgende:
Ik ben aan het eten, en wie begint er weer over kotsen ???
Of omdat Julie weer naar haar broer toetrekt En jill niets van michel moet wetenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat heb ik gezien maar buiiten die knuffel dan is er weinig gewisseld tussen die 2 zelfs nu en ze zitten naast elkaar. dat komt toch hoofdzakelijk door mike en matt
Eten en cossen, daar kan ik wat misselijk van wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:06 schreef Jockari het volgende:
Nee want dat wint Michel met 2 vingers in zijn neus.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike tegen Michel zou ook leuk zijn
Onsteking gehad op het uiteinde van mijn dunne darm = week ziekenhuis inquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Vertel, er is toch niks verder op streams. Ik wil alle details weten
Ik zou Michel wegstemmenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:07 schreef BB-King het volgende:
[..]
Nee want dat wint Michel met 2 vingers in zijn neus.
Liese vertelde net over haar verstopping, kon twee weken niet naar de wc en moest toen met spoed naar het ziekenhuis, dat is vast minder erg dan kots verhalenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:06 schreef Jockari het volgende:
1 Keizer kind en 1 kut kind .. goed verdeeld dusquote:
Het was een figuurlijke vraagquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Onsteking gehad op het uiteinde van mijn dunne darm = week ziekenhuis in
Bacterie in mijn maag gehad = week ziekenhuis in
Last van spastische darm
Het boeit me echt niet, sorry al had je er 30quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 Keizer kind en 1 kut kind .. goed verdeeld dus
Gelukkig net gemist dan. Maar moet van haar ook kotsen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Liese vertelde net over haar verstopping, kon twee weken niet naar de wc en moest toen met spoed naar het ziekenhuis, dat is vast minder erg dan kots verhalen![]()
Dat zou een verloren stem zijn.quote:
Ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik met de "voorspelbare uitslag" mee stem.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:09 schreef BB-King het volgende:
[..]
Dat zou een verloren stem zijn.![]()
Ik heb tot nu toe alle vetrekken goed voorspeld.
Reageer dan niet..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Het boeit me echt niet, sorry al had je er 30
Ja Belgisch, nest= bedquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
uit voor voor nest komt Zoe
dr zit ook nergens een klein stukje beschaving of manieren in die meid
of is dat Belgisch?
De groepsdynamiek is sowieso veranderd en dat is ook logisch. Zie je ook aan de andere meiden. Maar ik geef toe dat M&M niet het leukste in Jill naar boven halen. Ze praat makkelijker met die twee helaas. Vind haar met de meiden ook leuker.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
ja dat heb ik gezien maar buiiten die knuffel dan is er weinig gewisseld tussen die 2 zelfs nu en ze zitten naast elkaar. dat komt toch hoofdzakelijk door mike en matt
Ja... maar ja, het is Nick die het zegt..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
He liese zou toch niet op Jill stemmen deze keer.
Meiden zijn vrij van stemmen..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
He liese zou toch niet op Jill stemmen deze keer.
Wollah?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Nick, ge zeit n eerlijk mens ne . Whala
Als je trollen voert moet je ook niet klagen wanneer ze achter je aan blijven lopen...quote:
Nick is de winnaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja Nick, ge zeit n eerlijk mens ne . Whala
Hij dacht Liese ook onder zijn hoede te kunnen houden, maar die trekt haar plan wel.quote:
Wat is deze? Jij weet, broer, jij weeeeet!quote:
Ze heeft het zelfs tegen Michel zelf gezegd volgens mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
dan heeft liese gelogen tegen Nick volgens mijn want liese zou niet op Jill gaan had ze gezegd dan verzwijgt ze der stem voor michel
Soury is geen troll. Daar komen anderen voor in aanmerking.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je trollen voert moet je ook niet klagen wanneer ze achter je aan blijven lopen...
Jij begint over je kids. Doeiquote:
Of nick zit gewoon weer te kletsen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
dan heeft liese gelogen tegen Nick volgens mijn want liese zou niet op Jill gaan had ze gezegd dan verzwijgt ze der stem voor michel
Ik las hier dat ze het al aan Michell gezegd heeft en dat hij zei als dat je tactiek is dan moet je het doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:11 schreef Joyce-43 het volgende:
Nick is een droogkloot. Geef hem het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Nick is de winnaar [ link | afbeelding ]
nee dat ging ze niet doen ze had het over Julie die had ik al opgeschreven voor der en michel twijfelde ze overquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
He liese zou toch niet op Jill stemmen deze keer. Nick zegt van wel.
Blijf eens van die slechte wiet af.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat is deze? Jij weet, broer, jij weeeeet!
Ja heerlijk, de slimste daarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Nick is een droogkloot. Geef hem het voordeel van de twijfel.
Of nu ontdekt wat een zeiker hij eigenlijk wel is.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
denk dat Niek zn vriendin
thuis .voor de streams
zich kapot zit te lachen hoe meneer alles in de zeik zet
Ik heb ook Thomas gestemd omdat ik het hem meer gunde.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook. Maar dat wil niet zeggen dat ik met de "voorspelbare uitslag" mee stem.
Ik heb ook vóór Thomas gestemd, ook al voorspelde ik dat Jill zou blijven.
Hmm. Ik heb er even mijn "Troll identificatie handleiding" op nageslagen. Is toch echt een troll hoor!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Soury is geen troll. Daar komen anderen voor in aanmerking.
Kan, maar vlak die Michel ook niet uit en Zoeyquote:
Geen idee.....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi is benieuwd wat het publiek gaat kiezen. een voorsmaakje:
[poll=1866]
Hij heeft met Mike een deal en daar wil hij wel vanaf is mijn indrukquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb er even mijn "Troll identificatie handleiding" op nageslagen. Is toch echt een troll hoor!
Anywaaaaaay.
Nick vreest dat Mike er gewoon uit gaat.
Hoe bedoel je vrezen? Daar hoop je gewoon op, wees eerlijk
Kom naar de dagboekkamerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hmm. Ik heb er even mijn "Troll identificatie handleiding" op nageslagen. Is toch echt een troll hoor!
Anywaaaaaay.
Nick vreest dat Mike er gewoon uit gaat.
Hoe bedoel je vrezen? Daar hoop je gewoon op, wees eerlijk
Flikker eens op met die polls. 1 per dag is genoegquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1866]
18 stemmen en 9-9 hoe spannendquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1866]
Watsekebeurt met het bontje van Nick met Mike.. Nick zou niet op Mike stemmen..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:14 schreef Koos1958 het volgende:
Alleen al om nick zwakker te maken hoop ik dat matt er in blijft. Die nick heeft veel te veel afspraken met iedereen.
In deze BB kunde ieder uur een poll houden. Draaien allemaal continu met de wind.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker eens op met die polls. 1 per dag is genoeg
ja maar ze had michel zelfs in der hoofdquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze heeft het zelfs tegen Michel zelf gezegd volgens mij.
Haar voor ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt niest
Zoey : Zijn niezen zijn zo nat....
Ik ga er straks er eentje meer droppen. door je forumpost.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hahahahaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ga er straks er eentje meer droppen. door je forumpost.
Heeft hij al tegen mike gezegd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Watsekebeurt met het bontje van Nick met Mike.. Nick zou niet op Mike stemmen..
dus hoe moet hij dit nu weer recht lullen
Okay okay okayquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:17 schreef Whuzz het volgende:
Matt: Mijn schuld, dat zeg ik alvast.
Matt is nu al bij vóórbaat zijn excuses aan het aanbieden
Nick waait met alle winden mee. En ook niemand die daar wat van zegtquote:
Ja, maar dat was expres. Voor de groep. Voor de zwakken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:19 schreef greysbones het volgende:
Ze hadden degene die het het slechts deden in het spel moeten nomineren.. dan waren dit nu Michel en Nick geweest waarschijnlijk
Is ook weer zoquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
In deze BB kunde ieder uur een poll houden. Draaien allemaal continu met de wind.
Er staat niet voor niets de optie om polls te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gezouten boterquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Cake met gezoute boter dus ... en daarna nog een partij suiker erin gegooid.
Matt : 'Niet naar Jill kijken, mijn fout'
Julie : 'Ca va, ca va'
Nick is een kneusquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick waait met alle winden mee. En ook niemand die daar wat van zegt
POLLquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als je daar een stijve van krijgt, moet je het vooral niet laten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik heb mike gestemd Matt de stalker wegquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1866]
stoerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een kunstquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Er staat niet voor niets de optie om polls te maken.
Jep helemaal mee eens..quote:
quote:
Haha, ofwel; we willen graag meer polls, alleen niet van Capuchonjongenquote:
Het was maar mijn 2e pollquote:
Dat dus.. kijk nog liever een week tegen dat hoofd van Mike aan als dat eindeloze gestalk van Mattquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:20 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ik heb mike gestemd Matt de stalker weg
Kan nog wel een weekje uithouden met mike
doe die polls maar in spoiler , ik vind ze wel leuk, en dan kunnen de mensen die het niet leuk vinden door scrollenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
18 stemmen en 9-9 hoe spannend
Ik hoop dan nog steeds mike weg alleen al om nick zwakker te maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat dus.. kijk nog liever een week tegen dat hoofd van Mike aan als dat eindeloze gestalk van Matt
Daar heeft hij veel woorden voor nodig. Je kunt gewoon, net als Matt, sorry zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
Nick praat zich altijd schoon voor alles wat hij ooit gedaan of gezegd heeft.
lkkr dingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:21 schreef Ebinas het volgende:
Jill veegt de tafel schoon met haar handen.
Ziet dat haar handen vuil zijn, denkt 2 sec.
en komt op het idee ze vervolgens aan de bank schoon te vegen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met Theo meegaan in zijn planquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
Die mogen ze zeker een keer goed op zijn nummer zetten met zijn hypocriete praatjes.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep helemaal mee eens..
Maar die kneus mogen ze ook wel eens aanpakken.. die behaalt fluitend de finale zo
Ik las zwanger. Zou ook mooi zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop dan nog steeds mike weg alleen al om nick zwakker te maken.
Komt over als de 20ste. Maar flikker die dingen er maar in. De meerderheid stoort zich er niet aan.quote:
Als je in elk gesprek blijft zeggen dat je altijd goudeerlijk bent dan gaat iedereen er uiteindelijk in geloven.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:22 schreef Koos1958 het volgende:
Goeiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
doe die polls maar in spoiler , ik vind ze wel leuk, en dan kunnen de mensen die het niet leuk vinden door scrollen
Ze mogen nie liegen hè in zijn gezicht..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die mogen ze zeker een keer goed op zijn nummer zetten met zijn hypocriete praatjes.
Ik hoop het zelfs, zou een wending kunnen betekenen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:23 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Liese op Michel heeft gestemd..dan zou het nog wel eens een rare wending kunnen krijgen
Julie maakt haar af als ze daar achter komtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het zelfs, zou een wending kunnen betekenen.
Zoals Theo mooi zei:"Nick zit al zoooo diep in mijn reet".quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met Theo meegaan in zijn plan
Vervolgens met de dames
Michel erbij betrekken
Met Mike afspreken
Mike dumpen
we zien het goedquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Met Theo meegaan in zijn plan
Vervolgens met de dames
Michel erbij betrekken
Met Mike afspreken
Mike dumpen
Dat is juist het mooie, dan komt het spel eindelijk op de wagen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie maakt haar af als ze daar achter komt
Yup. Polls gewoon in spoilers. Zet de titel er boven, dan weten mensen dat het een poll is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Of net niet meer, als je op details gaat letten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:24 schreef cheanny het volgende:
[..]
Als je in elk gesprek blijft zeggen dat je altijd goudeerlijk bent dan gaat iedereen er uiteindelijk in geloven.
Denk dat Theo zich toch wel degelijk vergiste.. Nick is heel sneaky ervoor aan het zorgen dat hij ongezien in de finale komtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoals Theo mooi zei:"Nick zit al zoooo diep in mijn reet".
haha heeft ie dat gezegd?! jammer dat die weg is, had nog leuk geweest met hem erinquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zoals Theo mooi zei:"Nick zit al zoooo diep in mijn reet".
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Polls gewoon in spoilers. Zet de titel er boven, dan weten mensen dat het een poll is.
Poll: Moeten polls in een spoilertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:25 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Polls gewoon in spoilers. Zet de titel er boven, dan weten mensen dat het een poll is.
Poll: Moeten polls in een spoilertag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hij ging met Naomi en Mike naar de finale zei hij 2 weken geleden. is intussen verandert in Naomi en die limburgse.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen nie liegen hè in zijn gezicht..
Da mag alleen nicksken
Voor Michel was de halve finale al goed.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
we zien het goed
de hemsters daar zien het niet
zelf Mies is te druk met vanalles behalve nadenken
Maar dan zou Mike ook op Michel gestemd moeten hebben..en volgens mij heeft hij tegen Nick gezegd dat niet te gaan doen..zou gemiste kans zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik hoop het zelfs, zou een wending kunnen betekenen.
Nick is BAASquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep helemaal mee eens..
Maar die kneus mogen ze ook wel eens aanpakken.. die behaalt fluitend de finale zo
ik deel je meningquote:
Met Mike weet je het nooitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar dan zou Mike ook op Michel gestemd moeten hebben..en volgens mij heeft hij tegen Nick gezegd dat niet te gaan doen..zou gemiste kans zijn
Da's die gast die 's nachts de bewaking doet van het BB-huis. Zij zakt met iedere opmerking meer en meer in mijn waardering. Wist daarstraks ook niks van dieren als Naomi er over bezig was. Was eigenlijk al een nul, maar soit.quote:
De mannen kunnen maar uit 3 kiezen hè ..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:27 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Maar dan zou Mike ook op Michel gestemd moeten hebben..en volgens mij heeft hij tegen Nick gezegd dat niet te gaan doen..zou gemiste kans zijn
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen nie liegen hè in zijn gezicht..
Da mag alleen nicksken
Ik niet. Diploma bij een wastonnetje gekregen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:25 schreef utopia2.0 het volgende:
Liese kent de nachtwacht niet. Vind dat vreemd
Start een poll. Is nick een baas of nick is een loserquote:
Jij kan er niet aan tippen, sorryquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:28 schreef Whuzz het volgende:
Matt gaat uitleggen hoe hij met één vinger vrouwen laat komen
Ik die van mij bij een pakje Bleu-bandquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik niet. Diploma bij een wastonnetje gekregen.
Ken je nagaan hoe goed hij is!quote:
Ohh ja, jij bent wakker! Maar dan kan hij Nick doen natuurlijk..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mannen kunnen maar uit 3 kiezen hè ..
En neem toch aan dat Mike niet zichzelf nomineert
uit de ceclitebak zouden ze hier zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik niet. Diploma bij een wastonnetje gekregen.
Dat was al lang duidelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik die van mij bij een pakje Bleu-band
Yup. Je snapt wat hij bedoeld en wat hij probeerd over te brengen. Maar de manier waarop laat ook gewoon géén ruimte om hem niet te dissenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt wat een verhaal weer, totaal onhandig gebracht
Ik neukte al toen ik 15 was. Dus zo raar is die stelling nietquote:
Echt hequote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Je snapt wat hij bedoeld en wat hij probeerd over te brengen. Maar de manier waarop laat ook gewoon géén ruimte om hem niet te dissen
Leg dat eens uit?quote:
Nope heb een jongere man en die bevalt primaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ken je nagaan hoe goed hij is!
Je moet alles een keer geprobeerd hebben Greys. Geef hem een kans
Chiclette-bak ;-)quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
uit de ceclitebak zouden ze hier zeggen
Met je rechterhand noemen ze niet neuken, maar heet masturberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik neukte al toen ik 15 was. Dus zo raar is die stelling niet
Dacht laat ik het even duidelijk maken voor iedereen. Jou intelligentie niveau ligt natuurlijk ook wat hoger dan de rest hier.quote:
Ga je nu je eigen ellende hier zetten?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem probeert met 100 euro p week te eten
Ik zou Soury wel eens willen neuken hoor.quote:
Shit je was er idd bij, even vergeten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:33 schreef Jockari het volgende:
[..]
Met je rechterhand noemen ze niet neuken, maar heet masturberen.
Dat dacht ik al, grote smoel maar niks zeggenquote:
Misschien is ze daarna dan wat beter te pruimenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zou Soury wel eens willen neuken hoor.
De graskant naast de weg is gratis hè.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem probeert met 100 euro p week te eten
Daaaaaar mooooeeeet eeeeeen ... Jill maakt het liedje af.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Misschien is ze daarna dan wat beter te pruimen
die kan niet meer lopen daarnaquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hele grote smoel, en voldoende te zeggen..maar sommigen zijn de moeite niet waardquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, grote smoel maar niks zeggen
Ja ja ja ja ja.....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Moa, denk dat die twee momenteel ongeveer even goed spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
En Matt denkt nog altijd dat hij gitaar kan spelen zoals Jimi Hendrix.
Skeetje tochquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:36 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hele grote smoel, en voldoende te zeggen..maar sommigen zijn de moeite niet waard
Matt en Jimmy Hendriks in één zin noemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
En Matt denkt nog altijd dat hij gitaar kan spelen zoals Jimi Hendrix.
Morgenavond pas hè...wachten tot de uitzending online komt..duurt nog evenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Maar goed, flikker die nominaties er maar in, dan kan het nog gezellig worden in die keet daar.
Zegt plofkopquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Jill heeft Michel genomineerd want haar reden voor nominatie is, verteld ze net, omdat hij veel eet.
Weet ik, maar misschien een keer andere streams wanneer ze weten wie genomineerd zijn. Als Michel genomineerd zou zijn, misschien dat Juli dan losgaat op Liese. Zeg maar wat.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:38 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Morgenavond pas hè...wachten tot de uitzending online komt..duurt nog even
Je verwacht het nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:39 schreef Rhosyn het volgende:
Jill heeft Michel genomineerd want haar reden voor nominatie is, verteld ze net, omdat hij veel eet.
Het kinderspeelkwartier is weer begonnenquote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:39 schreef Hznootje het volgende:
Mike heeft op Michel gestemd..nu hopen op Liese Klassebak...
Ze heult nu met de vijand toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:40 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja Jill krijgt door dat mensen niet eerlijk zijn bij de reden, omdat ze weten dat de nominaties gelezen worden. Dan is dit wel een hilarische opmerking toch
Jill is weer eens naief, ze had beter aan Julie kunnen blijven plakken! Al zou Julie altijd Michel de finale instemmen en niet Jill natuurlijk.quote:
de meeste jongens van die leeftijd weten echt niet wat zde waar moeten vinden.. laat staan met 1 vinger..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik neukte al toen ik 15 was. Dus zo raar is die stelling niet
er mag volgens mij niet op de dames gestemd wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:41 schreef Whuzz het volgende:
Als Matt, Mike, Jill, Michel en Julie slim zijn, dan stemmen ze op Liese.
Gaat niet gebeurenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:41 schreef Whuzz het volgende:
Als Matt, Mike, Jill, Michel en Julie slim zijn, dan stemmen ze op Liese.
Onzinquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meeste jongens van die leeftijd weten echt niet wat zde waar moeten vinden.. laat staan met 1 vinger..
jij was vast uitzonderlijk
Daarom zeg ik toch ook? Op Liese.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:42 schreef Verida het volgende:
[..]
er mag volgens mij niet op de dames gestemd worden
Ze zegt ook nu weer dat hij een twee kans verdiend. En ze trapt gewoon in Mike zijn gladde praatjes. En ze zegt ook al die anderen hebben ook op mij en thomas gestemd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jill gaat met mike om alsof er niets is gebeurd
Ik begreep dat dat ook aan Mike is gevraagd?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fijne sugestieve vragen van Febo aan Jill
over ,,hoezo denk je dat asl Mies dr uit gaat
de sfeer gaat veranderen
Jill zou het fij vinden als er eens een keer geen vriend van haar dr uit gaaat
Ik beroep mij verder op mijn zwijgrechtquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
de meeste jongens van die leeftijd weten echt niet wat zde waar moeten vinden.. laat staan met 1 vinger..
jij was vast uitzonderlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |