Ik zit weer op de verkeerde stream natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef Benny het volgende:
De stem bevestigdtdt... vrouwtjes kunnen niet genomineerd worden
Geen verkleinwoordjes gebruiken anders krijg je de vrouwen tegen, heb ik paar dagen geleden ondervondenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef Benny het volgende:
Wat een discriminatiequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef Benny het volgende:
Leukquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn stream loopt weer ziek voor op de COS
En jij denkt serieus dat Michel het aflegt tegen Matt of Mike?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:50 schreef juul. het volgende:
Dit is de kans voor Nick om Michel er uit te wippen, kijken of hij nog zo graag met Michel in de finale wil komen, wat hij altijd beweerd
Was een spel deze morgen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Soury het volgende:
Dus de dames hebben gewonnen met een spel. En hebben luxe en nu mogen ze niet worden genomineerd?
Michel wint wel van Mike (of Matt), dus mochten ze hem voor de bus willen gooien, dan is dit denk ik niet de week.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:50 schreef juul. het volgende:
Dit is de kans voor Nick om Michel er uit te wippen, kijken of hij nog zo graag met Michel in de finale wil komen, wat hij altijd beweerd
wat voor "pillen "" heb je in gedachte?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef aswesleep het volgende:
Heb wel het idee dat Zoey en Julie gigantische hoeveelheden pillen slikken tijdens hun verblijf daar. Hoop dat het maar tijdelijk is.
Wat lul jij nou weerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef aswesleep het volgende:
Heb wel het idee dat Zoey en Julie gigantische hoeveelheden pillen slikken tijdens hun verblijf daar. Hoop dat het maar tijdelijk is.
Ze hebben toch nu wel lol met elkaar,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
julie vroeg geloof aan jill of ze fanta wilde maar ze kreeg amper een woord eruit volgens mijn
ik vond Jill echt leuk maar snap nu werkelijk niet waar ze mee bezig is, weer met die mike en matt omgaan![]()
en de meiden die der zo hebben opgevangen en Julie ook veel met der optrok die laat ze zo weer links leggen allemaal ik baal daar echt van
Oh nou ja dan nog.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Was een spel deze morgen.
De heren hebben al 2 keer achter elkaar verloren van de dames
Alles kan hèquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En jij denkt serieus dat Michel het aflegt tegen Matt of Mike?
Volgens mij valt dat wel mee. Zag haar vanmiddag Julie nog knuffelen in de keuken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
julie vroeg geloof aan jill of ze fanta wilde maar ze kreeg amper een woord eruit volgens mijn
ik vond Jill echt leuk maar snap nu werkelijk niet waar ze mee bezig is, weer met die mike en matt omgaan en de meiden die der zo hebben opgevangen en Julie ook veel met der optrok die laat ze zo weer links leggen allemaal ik baal daar echt van
sowieso liep Julie vanmorgen een maagpil uit te delen aan zoey, omdat die misselijk was geweest en had moeten spugen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat voor "pillen "" heb je in gedachte?
Ik weet dat julie maagbeschermers en vitamine preparaten heeft ivm gastric bypass. Ze heeft zoey er vanmorgen ook een van gegeven.quote:
Ok helder thxquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Jill is thinking, whatever mike, talk to the hand
Tegen buikpijn, hoofdpijn en niet kunnen slapen. Heb het idee dat ze elke dag wel iets innemen. Viel me gewoon even op hoe snel ze naar medicijnen grijpen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
wat voor "pillen "" heb je in gedachte?
Ik zie ze ook regelmatig samen praten. Maar zoey is gisteravond wel over julie begonnen te stoken bij Jill dat ze vond dat julie ineens zo naar Jill toetrok en dat ze het vreemd vond.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Zag haar vanmiddag Julie nog knuffelen in de keuken.
Ga toch weg met je gezeik.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:55 schreef Verida het volgende:
[..]
sowieso liep Julie vanmorgen een maagpil uit te delen aan zoey, omdat die misselijk was geweest en had moeten spugen.
En ik geloof ook dat zoey iets heeft gekregen om te slapen, maar dat weet ik niet zeker.
Volgens mij doet ze dit omdat de mannen (Nick en Michel) terug zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:53 schreef Joyce-43 het volgende:
ik vond Jill echt leuk maar snap nu werkelijk niet waar ze mee bezig is, weer met die mike en matt omgaan![]()
en de meiden die der zo hebben opgevangen en Julie ook veel met der optrok die laat ze zo weer links leggen allemaal ik baal daar echt van
Dat zijn alleen de "Karen's"... niets van aantrekkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen verkleinwoordjes gebruiken anders krijg je de vrouwen tegen, heb ik paar dagen geleden ondervonden
Dit en zou pure drama zijn en leuke TV opleveren. maar het ging dit keer om een spel....quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef BB-King het volgende:
Big Brother is waardeloos bezig met al die immuniteit uitdelen.
Vrouwen zijn in de meerderheid dus waarom nu weer gaan matsen?
Was juist interessanter geweest om de mannen immuun te maken dit keer.
Is de mannen hun eigen schuld want volgend michel heeft hij express verloren om de vrouwen te beschermen dat die niet op de bank konden komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef BB-King het volgende:
Big Brother is waardeloos bezig met al die immuniteit uitdelen.
Vrouwen zijn in de meerderheid dus waarom nu weer gaan matsen?
Was juist interessanter geweest om de mannen immuun te maken dit keer.
Ja alsnog Big Brother hun schuld door aan te geven dat ze immuniteit konden winnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:59 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is de mannen hun eigen schuld want volgend michel heeft hij express verloren om de vrouwen te beschermen dat die niet op de bank konden komen.
Volgens mij bedoelt hij mij? Of ik heb het misquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zijn alleen de "Karen's"... niets van aantrekken
Robin weer zwanger?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:00 schreef Yolk het volgende:
Huub wil op vakantie maar z'n auto is te klein
Ik was er niet bij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij bedoelt hij mij? Of ik heb het mis
Dat is makkelijker voor de wattenschijfanalysequote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:58 schreef Joyce-43 het volgende:
ja zoey eet jij even ketchup manis bij maagpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |