Wat een engnekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat ie weer, ik wilde niet dat jullie zouden verliezen
Beiden Nederlanders. Jill is te sterk voor deze gast.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef Jockari het volgende:
Diegenen waar Mies op wil stemmen zitten in zijn team. Da's wel erg duidelijk: Matt en Mike
Ja, hij heeft een vrijwel zekere nominatie gewonnen. Doordat Michel en Nick er enigszins voor hebben gezorgd dat hun team heeft verlopen. En dat gaat tegen de natuur in van Michel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef Whuzz het volgende:
Mike heeft iets gewonnen denk ik? Immuniteit? Toch weer HM?
Zijn ware aard heeft hij volgens mij nog niet laten zien. Beetje voor beetje brokkelt zijn te aardig doen af.quote:
Julie geneen meerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft nu nog maar 1 trui om aan te trekken.
nee mike wilde die al niet meerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef Jockari het volgende:
Diegenen waar Mies op wil stemmen zitten in zijn team. Da's wel erg duidelijk: Matt en Mike
Ik denk dat de kerels onder elkaar moeten gaan nomineren. Dus alle vier op de bank. Zeg maar wat.quote:
Zo jammer dat Jerrel eruit is, die had zijn ware aard sneller tevoorschijn laten komen. Nu moeten we het met iedere dag een stukkie doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn ware aard heeft hij volgens mij nog niet laten zien. Beetje voor beetje brokkelt zijn te aardig doen af.
Dan had Michel niet met zo'n bakkus rondgelopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Mike in de DBK. Ik denk dat die heeft gewonnen. Michel zei eerder "dit is voor Mike ook het beste".
Of zou dat betekenen dat Mike door het spel is genomineerd? En dus niet door bewoners weggestemd hoeft te worden?
ja geloof dat mike er niet uitgstemt kan wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Mike in de DBK. Ik denk dat die heeft gewonnen. Michel zei eerder "dit is voor Mike ook het beste".
Of zou dat betekenen dat Mike door het spel is genomineerd? En dus niet door bewoners weggestemd hoeft te worden?
Hij was in ieder geval snel op te fokken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo jammer dat Jerrel eruit is, die had zijn ware aard sneller tevoorschijn laten komen. Nu moeten we het met iedere dag een stukkie doen.
Mssn op hun kloten gehad wegens sluikreclame oid.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
Waarom zouden ze nu opeens kleding gaan weigeren
Op zich ergens wel verklaarbaar waarom ze kleding hebben gekregen van BB aan het begin... Maar het moment is wel redelijk vreemd
Wat heb ik vanochtend nu tegen je gezegd. Ik trek je de veren nog uit je reet als je zo door blijft gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies voelt de negatieve vibe uit de cos conjo's
lief van Mies .. anderen te laten winnen
ToPeRrrrrrrrrrrrt
ghu ghu ghu
waaromquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Mike nog heeft geroepen tegen Michel: "Je bent verneeeeeeeeeeeeeeeeeeeederd!"
Febo wrd overspoeld met aanvragen van zuks kledingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
Waarom zouden ze nu opeens kleding gaan weigeren
Op zich ergens wel verklaarbaar waarom ze kleding hebben gekregen van BB aan het begin... Maar het moment is wel redelijk vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat ik dat grappig zou vindenquote:
Die heeft wel een goed vibe, Michel niet, dat zegt genoeg lijkt me.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Misschien wel België Nederland. Moet er op een Belg gestemd worden.
dit dus.. ze zijn moe en hebben honger.. en nu maar gissenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:39 schreef aswesleep het volgende:
Dit beeld is trouwens niet heel veel interessanter dan een SL.
Heb je al in die spiegel gekeken, dan zie je hoe een idioot eruit ziet. Next.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:40 schreef Whuzz het volgende:
Zo, Michel pakt nog maar eens een complete snijplank vol eten. Je moet toch wat.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat heb ik vanochtend nu tegen je gezegd. Ik trek je de veren nog uit je reet als je zo door blijft gaan
Die slaapt niet die houd der oren goed openquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:39 schreef Cargamelk het volgende:
En Zoey slaapt rustig verder ... wat een bikkeltje
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
opgeschoren![]()
lkkr alles fris int zonnetje wapper
Voor mij wel maar ben onze Mies al weken zat, Liese vind ik leuk en chill. Hoe ze ook keek toen ie dat kleedje opzij wierp net.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft wel een goed vibe, Michel niet, dat zegt genoeg lijkt me.
Was een leuk moment idd.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:41 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Voor mij wel maar ben onze Mies al weken zat, Liese vind ik leuk en chill. Hoe ze ook keek toen ie dat kleedje opzij wierp net.
Flikker nu eens op te zeiken man. jankwijfquote:
Nee.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Flikker nu eens op te zeiken man. jankwijf
Geweldig ditquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:43 schreef Whuzz het volgende:
Was kennelijk weer mannen vs vrouwen. Mies is zich al aan het indekken voor zijn verlies; heb gewoon mijn best niet gedaan.
Ging wel over geld... iemand kon nog 250 pakken.
HIJ DEED GEWOON NIET ZIJN BEST JA!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:43 schreef Angel79 het volgende:
Och het is weer eens niet eerlijk gegaan volgens nick en mies.Als die niet kunnen winnen jonguhjonguh
Daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:43 schreef Whuzz het volgende:
Was kennelijk weer mannen vs vrouwen. Mies is zich al aan het indekken voor zijn verlies; heb gewoon mijn best niet gedaan.
Ging wel over geld... iemand kon nog 250 pakken.
Zo is dat, je moet het anders benaderen, en dat doet Michel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:45 schreef Windhapper het volgende:
Michel kan niet verliezen. Soms wint hij niet maar dan heeft hij de ander laten winnen, soms was het zijn mindset, als dat het allemaal niet was was het z'n knie. Maar verliezen doet hij niet.
Verliezen doet hij niet. Proestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:45 schreef Windhapper het volgende:
Michel kan niet verliezen. Soms wint hij niet maar dan heeft hij de ander laten winnen, soms was het zijn mindset, als dat het allemaal niet was was het z'n knie. Maar verliezen doet hij niet.
Van mij mag ze.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:46 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
Liese gaat zo nog eens BB winnen.
Om Matt er in te houden of hem juist naar huis te zwaaien?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:46 schreef ChocoFan het volgende:
Julie hoopt dat als het publiek het gezien heeft ze allemaal op Matt gaan.
Nog te vroeg. Eerst de passanten.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:48 schreef aswesleep het volgende:
Dit is wel de kans voor de vrouwen om er Nick of Michel uit te gooien.
Om naar huis te gaan volgens mij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Om Matt er in te houden of hem juist naar huis te zwaaien?
(val net in , moet nog teruglezen)
Julie kon er op dat moment niks van zeggen want die zegt dat soort dingen alleen achter de rug om.quote:
Yep, dat denk ik nu ook. Vrouwen immuun.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Blijkbaar moet er nog genomineerd worden, en mag er alleen uit de mannen gekozen worden. Michel zegt dat in theorie nog steeds Nick en hijzelf erop kunnen staan.
Super dank je, ga ik vanaf nu aanhakenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Om naar huis te gaan volgens mij.
Het is nog erg verwarrend er is een hele lange sl geweest en nu proberen we met de dingen die we horen er achter te komen wat er allemaal is gebeurd.
Volgens mij hoef je ook niet ver terug te lezen.
Hoop het dat er een sanctie op komt met hun geklaag.Per direct op de bank met je gezeikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:47 schreef Mjelleke het volgende:
Er zijn er 2 die continu commentaar hebben na de spellen. En dat zijn Nick en Michel. Denk dat BB dat onderhand ook kotsbeu is
En terecht.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel kerel, je bent weer helemaal geweldig.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:49 schreef Ebinas het volgende:
SU
[..]
Super dank je, ga ik vanaf nu aanhaken
Michel wil zich voor die gelegenheid wel als vrouw verkleden hoor. Zo is hij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:50 schreef aswesleep het volgende:
Binnenkort alleen nog vrouwen in het huis als het aan BB ligt.
Is dus jill weer aan het stalkenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Julie kon er op dat moment niks van zeggen want die zegt dat soort dingen alleen achter de rug om.
Da's de ingesteldheid van een BB-deelnemer van de editie 2021.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:50 schreef Flory het volgende:
Michel kon niet voor de volle 100% gaan omdat hij bang was dat anders bijv. Julie en Liese tegenover elkaar kwamen.
Kom je daar nu pas achter. Meneer komt over als Paus Johannes, maar het is gewoon een wolf in schaapskleren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
Ging bij de dames staan terwijl ze dingen konden afkijken bij elkaar ofzo.quote:
Nee... ze zeggen steeds dat ze hun best hebben gedaan ... ze zeggen niet dat ze het expres verknald hebben.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:51 schreef Windhapper het volgende:
Dus je hebt 2 mensen die toegeven opdrachten te saboteren om zo niet mensen uit hun groepje op het bankje te krijgen. BB lekker optreden nu en ze samen op het bankje zetten.
Andersom dus. Heeft niet z'n best gedaan en (volgens hem) tactisch gewonnen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft z'n best gedaan ... maar hij heeft wel tactisch verloren....
Het ligt aan alles behalve aan hem.quote:
Die hoopten natuurlijk dat de mannen hadden gewonnen en dan drama...quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:52 schreef TheRacingElf het volgende:
Maar Michel heeft toch gewoon gelijk, het lijkt wel alsof de productie het zelf gewoon niet eens begrijpt.
Maar hij zegt wel bewust te hebben gekozen om anderen de sparen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... ze zeggen steeds dat ze hun best hebben gedaan ... ze zeggen niet dat ze het expres verknald hebben.
Omdat Liese erbij zit en dat niet tof zou vinden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee... ze zeggen steeds dat ze hun best hebben gedaan ... ze zeggen niet dat ze het expres verknald hebben.
Maak je om Jill niet druk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:54 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zal jill leuk weer iemand waar ze beter mee om kan gaab
Michel zegt nogal tegenstrijdige dingen ,quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:52 schreef aswesleep het volgende:
[..]
Andersom dus. Heeft niet z'n best gedaan en (volgens hem) tactisch gewonnen.
Zou helemaal goed zijn als Mike en Matt allebij gaan mochten we moeten stemmen mag Mike van me blijven is jill van stalker Matt afquote:
Het is een spel. Verlies de realiteit nietquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:58 schreef Windhapper het volgende:
Ik ga het niet over m'n hart verkrijgen om Matt eruit te stemmen, ondanks dat het voor het streamvermaak misschien beter is. Gun die jongen wel een klein overwinninkje. Mike erin blijven ten koste van hem gaat hem kapot maken.
Heel groot plaatje met tekst over BB team en social media:quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:57 schreef Jockari het volgende:
Zou BB deze COS lezen ? Ik heb deze voormiddag nog gepost dat BB misschien "op voorhand" moet zeggen wat de consequentie gaat zijn van het spel (nominatie of immuniteit).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Matt en Mike moeten gewoon weg. Wie eerst maakt mij echt geen donder uitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:58 schreef Windhapper het volgende:
Ik ga het niet over m'n hart verkrijgen om Matt eruit te stemmen, ondanks dat het voor het streamvermaak misschien beter is. Gun die jongen wel een klein overwinninkje. Mike erin blijven ten koste van hem gaat hem kapot maken.
Ik zie liever anderen vertrekken. Dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Matt en Mike moeten gewoon weg. Wie eerst maakt mij echt geen donder uit
Nee. Ze wisten op voorhand wat er te winnen was en stemden hun spel daar op af.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Het had eerlijk geweest als ze van te voren geweten hadden wat de inzet was.
Dan hadden Nick en Michel er wel voor gegaan begrijp ik
Galg?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom hangt ZOe daar
wrom hang Mies ernaast
Zij zijn niet akkoord met het spel, en voor hun hoeft dit leven niet meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wrom hangt ZOe daar
wrom hang Mies ernaast
Oh ja. Zoey mogen ze direct meenemen. Kan er mooi tussen lopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie liever anderen vertrekken. Dat moge duidelijk zijn.
Nah, van mij mag K5 wel weer opgeschud worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Matt en Mike moeten gewoon weg. Wie eerst maakt mij echt geen donder uit
quote:
zou wereld nieuws zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:01 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zij zijn niet akkoord met het spel, en voor hun hoeft dit leven niet meer.
Wolkje en kikkerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:04 schreef Benny het volgende:
Rietje, balletje opzuigen en overbrengen naar een ander punt. Duidelijk
Nick mag ook wieberen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh ja. Zoey mogen ze direct meenemen. Kan er mooi tussen lopen.
Michel kan ik inmiddels ook wel missen. En vooruit die mag Julie ook meenemen.
Nou, houden we Jill, Naomi, Liese en Nick over. Mooie finale.
Daar ga ik in mee.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Oh ja. Zoey mogen ze direct meenemen. Kan er mooi tussen lopen.
Michel kan ik inmiddels ook wel missen. En vooruit die mag Julie ook meenemen.
Nou, houden we Jill, Naomi, Liese en Nick over. Mooie finale.
Coolquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:03 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
zou wereld nieuws zijn
Heng em dr an
bullshitquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:50 schreef Flory het volgende:
Michel kon niet voor de volle 100% gaan omdat hij bang was dat anders bijv. Julie en Liese tegenover elkaar kwamen.
zo dan dat was het record denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef aswesleep het volgende:
3 uur SL en na een uurtje weten we toch weer hoe alles in elkaar zat.
Doen we Mikequote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Er moet een mannetje tussen zitten. Nick vind ik daarin (veruit) het meest interessant
Zelf vind ik het goed dat BB hen op voorhand verwittigde. Maar ik zou er geen 2 aparte kampen van gemaakt hebben. Gewoon ieder voor zichzelf.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:07 schreef Hznootje het volgende:
Volgens mij is het zo gegaan: Mannen tegen de vrouwen, en vantevoren hebben ze te horen gekregen dat de groep die wint immuniteit heeft. Dat wetende heeft Michel (naar eigen zeggen) niet zijn best gedaan, want hij wil de meisjes niet op de bank hebben![]()
Dus enige conclusie die ik hieruit kan maken is dat Matt en Mike genomineerd worden.
Een heel verassende twist NOT. BB had van tevoren niet moeten vertellen wat er gewonnen zou kunnen worden
Uit praktische overwegingen* zou ik het waarderen om Mike zo snel mogelijk weg te werken.quote:
En daarom doet ze me nog steeds wel aan Britt Dekker denken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef Benny het volgende:
Jill: "Wat ik niet snap. Je zegt dat je tactisch speelt, maar houd de sterkste erin"
Jill is niet dom.
Dus denk dat Michel dus Mike erop gezet heeft ipv Nick.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef Ebinas het volgende:
Jill: waar ik niet tegen kan.."we spelen tactisch....maar je laat de sterkste er in"
Ervoor zat ze te stemmen te tellen om Matt te sparen.
Jill, Zoey? Mik?
Dat zal ze vorige week op haar nominatiekaarten hebben gelezen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:10 schreef Windhapper het volgende:
Jill loopt sarcastisch te doen over dat ze niks bijdraagt en op haar kamer ligt. Is er een confrontatie geweest vandaag of heeft Mike vannacht in bed liggen ouwehoeren?
Sorry maar alles is beter dan Nick met ik ben altijd eerlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Uit praktische overwegingen* zou ik het waarderen om Mike zo snel mogelijk weg te werken.
* Ik heb geen plek meer voor nog een keuken
Wat ik zo tussendoor heb begrepen is dat ze geconfronteerd zijn met uitspraken door anderen over zichzelfquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:10 schreef Windhapper het volgende:
Jill loopt sarcastisch te doen over dat ze niks bijdraagt en op haar kamer ligt. Is er een confrontatie geweest vandaag of heeft Mike vannacht in bed liggen ouwehoeren?
ik dacht juist dat ze het verkeerd zei sterkste eruit spelenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:09 schreef Benny het volgende:
Jill: "Wat ik niet snap. Je zegt dat je tactisch speelt, maar houd de sterkste erin"
Jill is niet dom.
Oja kan ook nogquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zal ze vorige week op haar nominatiekaarten hebben gelezen.
Dat zou wel verklaren waarom ze in het weekend en stuk meer samen deed met de vrouwen, ook schoonmaken en opruimen. Misschien een beetje geschrokken van het commentaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat zal ze vorige week op haar nominatiekaarten hebben gelezen.
Nee, maar alleen de mannen kunnen genomineerd worden, dus het zal geen verrassing worden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:14 schreef Angelique61 het volgende:
Zijn er nu al mensen genomineerd, snap er geen zak van?
Ik kan je wel even kort vertellen wat er de afgelopen 3 uur gebeurde.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is teveel
het was 3 ur streamlock
lefferd heeft dr geen ballen voorquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:16 schreef Inca het volgende:
Dat zouden echt topstreams zijn die koppen van de anderen dan![]()
Pot leeg
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
lefferd heeft dr geen ballen voor
sowieso gekrompen crotum
Dan ook niet vragenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is teveel
het was 3 ur streamlock
Is dat al zeker?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:18 schreef Benny het volgende:
[..]
De vrouwtjes kunnen niet genomineerd worden. Mannetjes wel
Yup. Daar baal ik ook een beetje van. Weer een week viezigheidquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:19 schreef Juan_Roman het volgende:
Jammer dat de vrouwen immuun zijn. Dit was de kans geweest om Zoey te lozen.
wel vreemd want ze vond het afgelopen week erg gezelligquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill was er voor 100% van overtuigd dat ze er op zou staan...
Jill : 'Ik moet het nog even volhouden, maar ik ben mezelf aan het opvreten hier'
Zo begin ik me ook te voelen bij het kijken, het sleept zich naar het einde.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill was er voor 100% van overtuigd dat ze er op zou staan...
Jill : 'Ik moet het nog even volhouden, maar ik ben mezelf aan het opvreten hier'
Ja, vind ik ook .. ze zei gister tegen Matt en Nick dat ze voelt alsof ze niet alles kan zeggen bij de dames. Dat ze zich in moeten houden. Dat ze alleen bij hun twee zichzelf kan zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wel vreemd want ze vond het afgelopen week erg gezellig
erg raar ik heb ook helemaal geen favoriet meerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, vind ik ook .. ze zei gister tegen Matt en Nick dat ze voelt alsof ze niet alles kan zeggen bij de dames. Dat ze zich in moeten houden. Dat ze alleen bij hun twee zichzelf kan zijn.
Hij heeft wederom express verloren om de vrouwen te beschermen zegt hij.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:21 schreef Cargamelk het volgende:
Wrom is mooiboy dan sjaggo? ze wilden toch Mike en Matt op de bank?
Die wou het spel winnen maar dat kon niet want was tactisch niet slim. Dus heeft hij niet gewonnen maar ook de anderen niet laten winnen want wel zijn best gedaan. Maar hij heeft ook niet verloren want Michel verliest niet van meisjes als hij zijn best doet.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:21 schreef Cargamelk het volgende:
Wrom is mooiboy dan sjaggo? ze wilden toch Mike en Matt op de bank?
Ik ook niet. Alleen een.. uh... anti-favoriet. Verder boeit het me niet zoveel wie er wint.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:25 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
erg raar ik heb ook helemaal geen favoriet meer
Waarom zouden Julie en Liese erop komen.. wat is daarin zijn logica..quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij heeft wederom express verloren om de vrouwen te beschermen zegt hij.
ik was eerst voor Jill toen even voor michel toen eventjes weer jill en ben nu klaarquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Alleen een.. uh... anti-favoriet. Verder boeit het me niet zoveel wie er wint.
Vorige week zei die nog dat hij niet op Jill ging stemmen. De wereld is veranderlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi zou niet op jill stemmen nick wel zegt die net
Waar heeft ze dat gelezen???quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jill heeft dus gelezen dat michel haar erg irritant vind en zich heel erg aan haar ergert.
Waar leest ze dat dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:28 schreef Koos1958 het volgende:
Oh Jill heeft dus gelezen dat michel haar erg irritant vind en zich heel erg aan haar ergert.
Aan dit tempo is het morgen weer een groepsgesprek over de uitspraken van Mike. De week herhaalt zich. Michel zal die dan weer leiden waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:28 schreef Whuzz het volgende:
Ja joh Mike, praat Jill nog even wat onzin in d'r hoofd.
Dat zal in de nominatie-gameroom geweest zijn. "Kamer van de waarheid"quote:
zaten met alleen mannenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Oh mike dit slaat nergens op, denk dat vrouwen niet graag jouw lichaam ziet zonder shirt en dat michel heel graag willen zien.
Nope, Mike en Matt zijn het geworden.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 16:31 schreef Benny het volgende:
Michel vs. Mike zou ik oprecht prachtig vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |