Wat een engnekquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef ChocoFan het volgende:
Gaat ie weer, ik wilde niet dat jullie zouden verliezen
Beiden Nederlanders. Jill is te sterk voor deze gast.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef Jockari het volgende:
Diegenen waar Mies op wil stemmen zitten in zijn team. Da's wel erg duidelijk: Matt en Mike
Ja, hij heeft een vrijwel zekere nominatie gewonnen. Doordat Michel en Nick er enigszins voor hebben gezorgd dat hun team heeft verlopen. En dat gaat tegen de natuur in van Michel.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef Whuzz het volgende:
Mike heeft iets gewonnen denk ik? Immuniteit? Toch weer HM?
Zijn ware aard heeft hij volgens mij nog niet laten zien. Beetje voor beetje brokkelt zijn te aardig doen af.quote:
Julie geneen meerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef Windhapper het volgende:
Matt heeft nu nog maar 1 trui om aan te trekken.
nee mike wilde die al niet meerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:32 schreef Jockari het volgende:
Diegenen waar Mies op wil stemmen zitten in zijn team. Da's wel erg duidelijk: Matt en Mike
Ik denk dat de kerels onder elkaar moeten gaan nomineren. Dus alle vier op de bank. Zeg maar wat.quote:
Zo jammer dat Jerrel eruit is, die had zijn ware aard sneller tevoorschijn laten komen. Nu moeten we het met iedere dag een stukkie doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zijn ware aard heeft hij volgens mij nog niet laten zien. Beetje voor beetje brokkelt zijn te aardig doen af.
Dan had Michel niet met zo'n bakkus rondgelopen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Mike in de DBK. Ik denk dat die heeft gewonnen. Michel zei eerder "dit is voor Mike ook het beste".
Of zou dat betekenen dat Mike door het spel is genomineerd? En dus niet door bewoners weggestemd hoeft te worden?
ja geloof dat mike er niet uitgstemt kan wordenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Mike in de DBK. Ik denk dat die heeft gewonnen. Michel zei eerder "dit is voor Mike ook het beste".
Of zou dat betekenen dat Mike door het spel is genomineerd? En dus niet door bewoners weggestemd hoeft te worden?
Hij was in ieder geval snel op te fokken.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zo jammer dat Jerrel eruit is, die had zijn ware aard sneller tevoorschijn laten komen. Nu moeten we het met iedere dag een stukkie doen.
Mssn op hun kloten gehad wegens sluikreclame oid.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
Waarom zouden ze nu opeens kleding gaan weigeren
Op zich ergens wel verklaarbaar waarom ze kleding hebben gekregen van BB aan het begin... Maar het moment is wel redelijk vreemd
Wat heb ik vanochtend nu tegen je gezegd. Ik trek je de veren nog uit je reet als je zo door blijft gaanquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies voelt de negatieve vibe uit de cos conjo's
lief van Mies .. anderen te laten winnen
ToPeRrrrrrrrrrrrt
ghu ghu ghu
waaromquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:37 schreef Whuzz het volgende:
Ik hoop dat Mike nog heeft geroepen tegen Michel: "Je bent verneeeeeeeeeeeeeeeeeeeederd!"
Febo wrd overspoeld met aanvragen van zuks kledingquote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:36 schreef Benny het volgende:
Waarom zouden ze nu opeens kleding gaan weigeren
Op zich ergens wel verklaarbaar waarom ze kleding hebben gekregen van BB aan het begin... Maar het moment is wel redelijk vreemd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |