SPOILER: lokroepquoteOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]Dat was een uitstekende redding jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Al was er totaal geen reden om omhoog te lopen waar jij al stond, dus hij brengt hier alleen zichzelf in de problemen)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=QaQsa0nGoZ8quote:
Zeg dat, maat. Zeg dat.quote:Op maandag 1 maart 2021 23:23 schreef Oriente het volgende:
@:MC-Morgan is nu helemaal door het dolle heen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V![]()
quote:Op maandag 1 maart 2021 23:28 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v
We wachten nog steeds met smart op Healing Drea4.quote:
Ik heb dan een race op Monzaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Coco @Dj_Day-V@Oriente
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93@Oriente
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van voor de goal aanspeelbaar te zijn voor de goal kiest @FireFox1 ervoor om .. iets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet je dan breed gaan lopen @Dj_Day-V Je komt nu dichter bij mij en dan kan ik de bal niet meer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was niet zo nodig![]()
@Dj_Day-V Hier kan je beter doorlopen naar rechts totdat er ruimte ontstaat of totdat je evt een voorzet kan geven(dit doe je best vaak, dus hierbij een handige tip)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je gewoon een minuut eerder beginnen met inlopen. Zolang je de weg naar coco blokt kan er niks gebeuren. (ik zei dit gisteren tegen je, maar toen leek je het niet te begrijpen)![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
@:scrummieKan me het niet meer herinneren maar als ik dit zo zie heb je gelijk ja. Eens dus!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je gewoon een minuut eerder beginnen met inlopen. Zolang je de weg naar coco blokt kan er niks gebeuren. (ik zei dit gisteren tegen je, maar toen leek je het niet te begrijpen)
Is ook wel lastig, vaak beleef ik spelsituaties net wat anders in-game dan wanneer je het op een gifje terugziet.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 02-03-2021 20:24:28 ]![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 19:45 schreef GGMM het volgende:
Mooie redding @:chevycaprice:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In plaats van voor de goal aanspeelbaar te zijn voor de goal kiest @:firefox1 ervoor om .. iets te doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier moet je dan breed gaan lopen @:dj_day-v Je komt nu dichter bij mij en dan kan ik de bal niet meer kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Dat was niet zo nodig![]()
@:dj_day-v Hier kan je beter doorlopen naar rechts totdat er ruimte ontstaat of totdat je evt een voorzet kan geven(dit doe je best vaak, dus hierbij een handige tip)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummieAls Davy mij niet duwt dan had ik 99% zeker jou verhinderd verder nog iets te ondernemen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kan je gewoon een minuut eerder beginnen met inlopen. Zolang je de weg naar coco blokt kan er niks gebeuren. (ik zei dit gisteren tegen je, maar toen leek je het niet te begrijpen)![]()
Dat deed je nu alsnogquote:Op dinsdag 2 maart 2021 20:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als Davy mij niet duwt dan had ik 99% zeker jou verhinderd verder nog iets te ondernemen.
Toen je eenmaal langs hem ging kon hij je niet meer inhalen, maar toch loopt hij achter je aan, op dat moment had hij breed moeten lopen
Hier dus![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente@ChevyCaprice weer lekker nuttig in de aanval!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie verdeelt het veld altijd in 4 vlakken
Om dan dit soort dingen te doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice @Dj_Day-V Goeie genade zeg
Dat was het.![]()
quote:Op maandag 1 maart 2021 23:23 schreef MC-Morgan het volgende:
Waarom heeft een FA buiten FOK! ook zoveel macht.
Ik ben ziedend!
What can change the nature of a man?![]()
Eens. Die bal had JR gewoon in kunnen schieten dus logischerwijs was ik niet bedacht op die bal terug.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
@Oriente @ChevyCaprice weer lekker nuttig in de aanval!Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Eens, maar dan nog, je weet dat het JR is dus je moet eigenlijk nergens verbaasd over zijn.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens. Die bal had JR gewoon in kunnen schieten dus logischerwijs was ik niet bedacht op die bal terug.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
Briljant afgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:jr-style-93Oh.![]()
Ik miste hem net helaas. Was wel een vette goal geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar dan nog, je weet dat het JR is dus je moet eigenlijk nergens verbaasd over zijn.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 21:59 schreef GGMM het volgende:
@Oriente zijn schuld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nooit naast mij proberen te keepen op die manier.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik verbaas mezelf ook vaak genoeg!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eens, maar dan nog, je weet dat het JR is dus je moet eigenlijk nergens verbaasd over zijn.Oh.![]()
SPOILER: @GGMM levert hem inOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Dit was om een statement te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Die mention werkt niet
Dan maar zo @:GGMM
Ik zie het al, er moest een spatie tussen de : en de @:. Dit even ter info.
Jij liep te diep waardoor je niet aanspeelbaar bent. Als je ietsjes inhoudt ben je dat wel, maar blijkbaar had je dat niet door.
Blij dat je dit moment nog even aanhaalt![]()
![]()
quote:Ik loop wel vaker diep, maar hier had je mij gewoon aan kunnen spelen. En anders had je hem gewoon naar MC kunnen schieten.quote:Jij liep te diep waardoor je niet aanspeelbaar bent. Als je ietsjes inhoudt ben je dat wel, maar blijkbaar had je dat niet door.quote:Blij dat je dit moment nog even aanhaalt
Moderator DIG
*te diepquote:Op dinsdag 2 maart 2021 22:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik loop wel vaker diep, maar hier had je mij gewoon aan kunnen spelen. En anders had je hem gewoon naar MC kunnen schieten.
Klopt
Naar MC schieten kon niet.![]()
SPOILER: Winnende goal van die laatste pot :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
@Scrummie waarom sta je daar?SPOILER: Winnende goal van die laatste pot :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jammer dat het stuk ervoor er niet op staat, omdat het echt een teamgoal wasSPOILER: Winnende goal van die laatste pot :)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh en mijn puntjes van kritiek op @OrienteIk zal ze even toelichten want je leek het tijdens de wedstrijd niet helemaal te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bal kan in één keer of naar mij (boven me) of op Scrummie, waarom de drukte opzoeken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan op JR, maar als je op mij speelt doe het dan boven me.
Wat je nu doet dat snap ik niet helemaal!![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:16 schreef GGMM het volgende:
Oh en mijn puntjes van kritiek op @:orienteIk zal ze even toelichten want je leek het tijdens de wedstrijd niet helemaal te begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bal kan in één keer of naar mij (boven me) of op Scrummie, waarom de drukte opzoeken?
Nou vooruitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze kan op JR, maar als je op mij speelt doe het dan boven me.
Wat je nu doet dat snap ik niet helemaal!![]()
Teamquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:13 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jammer dat het stuk ervoor er niet op staat, omdat het echt een teamgoal wasWat is dat
Moderator DIG
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:13 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jammer dat het stuk ervoor er niet op staat, omdat het echt een teamgoal was
Volgens mij omdat er een aanval was, en ik dacht de mogelijke afvallende bal te kunnen pakken, maar na overname rood had ik wat centraler moeten gaan staan. Nam daar ook wat meer risico omdat het al zo lang 0-0 stond.quote:![]()
Jezus wat was dat toch een teringlekkere goal.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mwoah. Gewoon slecht gekeept.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat was dat toch een teringlekkere goal.![]()
Bedankt maatquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, erg goed aangenomen en lekker ingeschoten.
Moderator DIG
Maar goed.
Vanavond is het weer HAXBALL TIJD (wat mij betreft)!
SCHEMA
20:30 voorbeschouwing in het VI topic
21:17 aanvang eerste helft
21:27 nabespreking eerste helft in dit topic
21:47 aanvang tweede helft + verlenging
00:30 lachen om hoogtepunten, huilen om dieptepunten, nabespreking tactische blunders van Chevy wederom IN DIT TOPIC
BE THERE! OR BE SQUARE! Ik reken op host @Coco en de aanwezigheid van mijn grootste vrienden (Chevy en Messi kunnen dus thuisblijven, maar dat is geen verplichting).
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2021 15:21:28 ]![]()
Gewoon normaal doen voortaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij omdat er een aanval was, en ik dacht de mogelijke afvallende bal te kunnen pakken, maar na overname rood had ik wat centraler moeten gaan staan. Nam daar ook wat meer risico omdat het al zo lang 0-0 stond.![]()
Woestquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed.
BE THERE! OR BE SQUARE! Ik reken op host @:Coco en de aanwezigheid van mijn grootste vrienden (Chevy en Messi kunnen dus thuisblijven, maar dat is geen verplichting).What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
23:30 moet 00:30 zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed.
Vanavond is het weer HAXBALL TIJD (wat mij betreft)!
SCHEMA
20:30 voorbeschouwing in het VI topic
21:17 aanvang eerste helft
21:27 nabespreking eerste helft in dit topic
21:47 aanvang tweede helft + verlenging
23:30 lachen om hoogtepunten, huilen om dieptepunten, nabespreking tactische blunders van Chevy wederom IN DIT TOPIC
BE THERE! OR BE SQUARE! Ik reken op host @:Coco en de aanwezigheid van mijn grootste vrienden (Chevy en Messi kunnen dus thuisblijven, maar dat is geen verplichting).
(Hier gaan we)![]()
gelukkig was dit slechts een warming-up maat, over een kwartier gaan we echt los!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Potje 1 verloren door Messi.
Potje 2 verloren door Paxcon.
@Dj_Day-V Kom je ook straks?
@T3hTommay
@MC-Morgan
komt allen!![]()
Laat je niet wegjagen ouwe reus, ik vind het altijd erg leuk als je er bij bentquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit was de laatste keer dat ik meespeelde met een potje Haxball![]()
Potje 1quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Potje 2 verloren door Paxcon.
Potje 2![]()
![]()
mimimimiquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit was de laatste keer dat ik meespeelde met een potje Haxball![]()
Op een gegeven moment moet je eerlijk zijn en de conclusie trekken dat je er niet zoveel van kanquote:
En daar de gevolgen aan verbinden
(zouden meer mensen moeten doen @RamboDirk)![]()
Het verlies van een team kan je nooit afschuiven op één speler. Het is namelijk een teamsport. (zolang je niet 1v1 of rambo speelt)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Potje 2 verloren door Paxcon.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Ik haat jou.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verlies van een team kan je nooit afschuiven op één speler. Het is namelijk een teamsport. (zolang je niet 1v1 of rambo speelt)![]()
Oh als je plezier hebt gewoon spelen jatogquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je eerlijk zijn en de conclusie trekken dat je er niet zoveel van kan
En daar de gevolgen aan verbinden
(zouden meer mensen moeten doen @:RamboDirk)
Wel eens dat je er niks van kan overigens![]()
Vanwaar deze zeer opmerkelijke uitingquote:
Moderator DIG
Kut @Bluedisplayquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:39 schreef Mortaxx het volgende:
Ik hoorde dat er een plekje vrij is. Tot zo!![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
gelukkig was dit slechts een warming-up maat, over een kwartier gaan we echt los!
@:DJ_Day-V Kom je ook straks?
@:T3hTommay
@:MC-Morgan
komt allen!![]()
![]()
Waarom noem je mij als laatste?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
gelukkig was dit slechts een warming-up maat, over een kwartier gaan we echt los!
@:DJ_Day-V Kom je ook straks?
@:T3hTommay
@:MC-Morgan
komt allen!![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=kQaNV9qMM_Iquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
You have been kicked from this room by the host [reason: -]
Uh oké?![]()
![]()
Je bent nu weer welkomquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:49 schreef Mortaxx het volgende:
You have been kicked from this room by the host [reason: -]
Uh oké?![]()
SPOILER: Mooiste van de avond ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ja coco liep hier gvd opeens achteruit om "davy te dekken"SPOILER: Mooiste van de avond ;)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had verwacht dat hij zou inlopen.
Ik ben woedend.![]()
Eens, je stond compleet verkeerdquote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja coco liep hier gvd opeens achteruit om "davy te dekken"
Ik ben woedend.
Moderator DIG
Ja, eens. Dat maakte me een beetje onzeker!quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eens, je stond compleet verkeerd![]()
Betrek Coco niet bij deze grove fout.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 23:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja coco liep hier gvd opeens achteruit om "davy te dekken"
Ik ben woedend.![]()
Gewoon mokerdom, waarom davy "dekken" die was totaal niet relevant, dele was dan nog een betere optiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:12 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Betrek Coco niet bij deze grove fout.![]()
Ik helaas nietquote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:13 schreef MC-Morgan het volgende:
Heeft iemand de 'speeld' van user GGMM er nog op staan?
Ik vond dit maar een grimmig avondje![]()
Ik heb toch regelmatig tranen gelachen.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik helaas niet
![]()
@JR-Style-93 ik vond ons een goed duo vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(deze raakte je dan net niet, maar laat ik er tussen staan omdat ik zo prima schoot)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat jij je altijd voor het goal weet te positioneren![]()
![]()
We hebben wel eens erger meegemaakt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik helaas niet
Ik vond dit maar een grimmig avondjeOh.![]()
En ten slotte het licht uit gedaan?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:20 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Ik heb toch regelmatig tranen gelachen.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:20 schreef GGMM het volgende:
@:jr-style-93 ik vond ons een goed duo vandaag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(deze raakte je dan net niet, maar laat ik er tussen staan omdat ik zo prima schoot)Lekkere voorzetjes ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijn dat jij je altijd voor het goal weet te positionerenOh.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice @OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCaprice verpest de boel weer voor zijn team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog één@JR-Style-93
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog ééntje dan!@JR-Style-93
![]()
Die zoeken wel meer.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:28 schreef Oriente het volgende:
[..]
Hoorde dat Feyenoord nog een spits zoektOh.![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:28 schreef GGMM het volgende:
Scrummie zal je bedoelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:chevycaprice verpest de boel weer voor zijn team.
Moderator DIG
Ik vond het ook een waardeloze avond. Ik twijfel over mijn deelname aan een volgende sessie.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 00:19 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik helaas niet
Ik snap je punt. Hoop dat je erbij bent maar het sloeg gisteravond inderdaad een beetje doorquote:Op zaterdag 6 maart 2021 09:47 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vond het ook een waardeloze avond. Ik twijfel over mijn deelname aan een volgende sessie.![]()
Eens. Sommigen gaan veel te ver in die chat. Echt achterlijk.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik snap je punt. Hoop dat je erbij bent maar het sloeg gisteravond inderdaad een beetje doorGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Volgens mij heb ik hem een paar dagen geleden nog een compliment voor zijn spel gegevenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:03 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zeer bijzonder dat Messi hem zo'n waardeloze speler vindt![]()
Die van jouw trek ik overigens in, want je speelt weer matig de laatste tijd.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Neem allen toch gewoon een voorbeeld aan Paxcon en mij. Wij zijn de rust zelve en zorgen zelden voor problemen.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Nou, daar gaat mijn goede weekendquote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem een paar dagen geleden nog een compliment voor zijn spel gegeven![]()
Die van jouw trek ik overigens in, want je speelt weer matig de laatste tijd.![]()
![]()
Hoe gaan we dit omdraaien maat?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 12:58 schreef GGMM het volgende:
Beledig ik een keer niemand stopt iedereen ermee wtf![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier zoek ik duidelijk de vrije man, maar @ChevyCaprice verstopt zich achter 3rr0r?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r @Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@OrienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had je zelf in kunnen (moeten) schietenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:25 schreef GGMM het volgende:
Hier zoek ik duidelijk de vrije man, maar @ChevyCaprice verstopt zich achter 3rr0r?
Moderator DIG
Kans op een goal is groter met een 2v1 situatiequote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Had je zelf in kunnen (moeten) schieten![]()
Je had die bal voor je "voeten" moeten laten rollen en dan meteen schieten.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kans op een goal is groter met een 2v1 situatie
Volgende keer beter
Moderator DIG
Ja, je zei net ook al dat ik had moeten schietenquote:Op zaterdag 6 maart 2021 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had die bal voor je "voeten" moeten laten rollen en dan meteen schieten.
Volgende keer beter
Maar de kans is groter met een 2v1 situatie.![]()
Als je een beetje kan mikken is dan een 100% goalquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, je zei net ook al dat ik had moeten schieten
Maar de kans is groter met een 2v1 situatie.
Moderator DIG
Als jij goed loopt ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als je een beetje kan mikken is dan een 100% goal![]()
Bij deze wereldpass klaagde je dat ik hem achter je schoot omdat je die kans verprutsteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij deze wereldpass klaagde je dat ik hem achter je schoot omdat je die kans verprutsteDat doe je toch ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Als je naar achteren moet lopen en dan schiet is alle snelheid uit een bal, dus die had in één keer nooit het goal bereikt.![]()
Ja, omdat het niet anders konquote:
Moderator DIG
quote:SPOILER: DOL en afgemaakt door @MC-MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Weer ik en @MC-MorganSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILER: Geen idee wat ik hier deed maar dit is een wereldtreffer van DeleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILER: Heerlijk gezien door @MC-MorganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]Ja dat was zo de bedoeling.SPOILER: DOL en afgemaakt door @:MC-morganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
SPOILER: Geen idee wat ik hier deed maar dit is een wereldtreffer van DeleOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
@Coco doe je bestSPOILER: Heerlijk gezien door @:mc-morganOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een dol is een dol.quote:
Net als op dit gifjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Een dol is een dol.
Net als op dit gifjelol, dat grijp je ook aan serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Prima chevy![]()
Raar dat je niks zegt over die bal van @Scrummie naar MCquote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat was zo de bedoeling.
[..]
[..]
@:coco doe je best
Moderator DIG
Hoezo? Gewoon een beetje ouwehoeren de dag erna. Is gewoon lachen.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hij had onvoldoende tijd om te draaien omdat dele inliep.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Raar dat je niks zegt over die bal van @:scrummie naar MC
Erg ongelukkig, maar ik snap dat hij deze keuze maakte![]()
![]()
Ja, die zien we nooit meer terug.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:bluedisplay was duidelijk de lijm die ons bij elkaar hield.![]()
![]()
Zoals een groot artiest ooit zei: "All things must pass".quote:
Maak je niet te druk
Moderator DIG
Ik wil niet Braddie2.0 zijn die na een afscheid weer terugkeertquote:Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente en ik zouden het erg leuk vinden als je toch deze avond een paar potjes langskomt
Veel plezier vanavond vrienden![]()
Waarom noem je mij niet?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente en ik zouden het erg leuk vinden als je toch deze avond een paar potjes langskomt![]()
![]()
Jeetje zeg, maar waarom stop je eigenlijk?quote:Op maandag 8 maart 2021 17:49 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik wil niet Braddie2.0 zijn die na een afscheid weer terugkeert
Veel plezier vanavond vrienden
'Niet goed genoeg" is geen reden.What can change the nature of a man?![]()
Dat bepaal jij nietquote:Op maandag 8 maart 2021 17:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Jeetje zeg, maar waarom stop je eigenlijk?
'Niet goed genoeg" is geen reden.![]()
Ga dan ook niet keeper staan als je er niks van kan. Als aanvaller hoef je alleen maar goed te lopen en op het juiste moment op x te drukken, als dat kan kan je altijd nog gaan verdedigen.quote:![]()
Ik was er na de laatste keer, waarbij ik een foutje maakte en we de wedstrijd verloren, gewoon even HE-LE-MAAL klaar mee, oké?!
Misschien doe ik ooit nog een keer een potje mee als deze heftige gevoelens van zelfhaat weer wat zijn gezakt
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2021 18:21:42 ]![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 18:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Ik was er na de laatste keer, waarbij ik een foutje maakte en we de wedstrijd verloren, gewoon even HE-LE-MAAL klaar mee, oké?!
Misschien doe ik ooit nog een keer een potje mee als deze heftige gevoelens van zelfhaat weer wat zijn gezakt
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja, bij jou ontbreekt ieder zelfreflecterend vermogen dus ik had niet anders verwachtquote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2021 18:23:20 ]![]()
Ga janken knurft.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:23 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ja, bij jou ontbreekt ieder zelfreflecterend vermogen dus ik had niet anders verwacht
Zonder foutjes vallen er nooit doelpunten.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Misschien doe ik ooit nog een keer een potje mee als deze heftige gevoelens van zelfhaat weer wat zijn gezakt![]()
![]()
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.quote:Op maandag 8 maart 2021 17:48 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Oriente en ik zouden het erg leuk vinden als je toch deze avond een paar potjes langskomt![]()
Jammer, maar neem je tijd.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.What can change the nature of a man?![]()
Ik zou adviseren eens niet keeper te gaan. Daar sta je onder grote mentale druk.quote:Op maandag 8 maart 2021 18:21 schreef Bluedisplay het volgende:
Makkelijk om de schuld te geven aan de keeper.
Zie Chevy.What can change the nature of a man?![]()
Sterkte Totoquote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.
quote:Op maandag 8 maart 2021 19:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zou adviseren eens niet keeper te gaan.![]()
![]()
Behalve GGMM.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen toch wel eens.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Ja, ik denk dat hij even niet zo lekker in zijn vel zit.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit heeft iedereen toch wel eens.
Dus geef hem de ruimte.What can change the nature of a man?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 21:35 schreef GGMM het volgende:
Als je dat geen mooie assist vind ben je een mokerhoer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
@onlogischquote:Op maandag 8 maart 2021 21:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als je dat geen mooie assist vind ben je een mokerhoer.![]()
Sterkte maat. Ik ga je missen (oprecht).quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.![]()
We hebben jou ook gemist, speel je straks mee?quote:Op maandag 8 maart 2021 21:55 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Sterkte maat. Ik ga je missen (oprecht).What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Zeker.quote:Op maandag 8 maart 2021 21:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
We hebben jou ook gemist, speel je straks mee?![]()
Oh ik lees dit nu pasquote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.
Sterkte maat![]()
Graag gedaan.quote:Op maandag 8 maart 2021 19:36 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik speel niet meer mee wegens privé omstandigheden. Ook niet over een week helaas. Bedankt jongens voor alle genottelijke potten en gezelligheid.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=5zGTn_9L_fgquote:What can change the nature of a man?![]()
Dat was zeer gezellig.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Hier een objectieve samenvatting van de rambofinale!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 23:39 schreef GGMM het volgende:
Hier een objectieve samenvatting van de rambofinale!MCM 3-1 gewonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom haat hij mij?![]()
![]()
quote:Op maandag 8 maart 2021 23:39 schreef GGMM het volgende:
Hier een objectieve samenvatting van de rambofinale!Gefeliciteerd maat. Overall gezien was je gewoon de verdiende winnaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat is een gebbetje. Ik vind jou een hele aardige dame.quote:Op maandag 8 maart 2021 23:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
MCM 3-1 gewonnen
Waarom haat hij mij?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ChevyCapriceLekker bezig hoor maat
@FireFox1 gaat het een beetje?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@MC-Morgan @FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 deze bal raakte je verkeerd!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Scrummie @Dj_Day-V
POLL![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 00:14 schreef GGMM het volgende:
Hoe is het precies dom van mij dat Scrummie krom schiet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie @:dj_day-v
[poll=1934]
Coco, Dele en ik snappen hier niks van.![]()
Waarom loop je daar in HEMELSNAAM richting mij? Daar snap ik dus echt helemaal niets van.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 06:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is het precies dom van mij dat Scrummie krom schiet?
Coco, Dele en ik snappen hier niks van.![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 00:14 schreef GGMM het volgende:
Is dit de tactiek om het veld op te delen in vlakken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:scrummie @:dj_day-v
[poll=1934]![]()
*zonesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Is dit de tactiek om het veld op te delen in vlakken?![]()
Helaas was die zelfs te dom om @3rr0r te blokken zodat jij hem alsnog kon inschietenquote:Op dinsdag 9 maart 2021 06:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hoe is het precies dom van mij dat Scrummie krom schiet?
Coco, Dele en ik snappen hier niks van.
Moderator DIG
Kan jij je vingers niet breken ofzo?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:11 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Helaas was die zelfs te dom om @:3rr0r te blokken zodat jij hem alsnog kon inschieten![]()
Dat was echt megadomquote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Kan jij je vingers niet breken ofzo?
Moderator DIG
Nee, het was een matige pass maar als die gast niet op mij af komt lopen is er niets aan de hand.quote:![]()
Dat had geen moer verschil gemaakt want jij speelt die bal op een dusdanige manier dat hij er geen moker mee kan, ongeacht hoe hij liep. (Best knap nog eigenlijk (lol))quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, het was een matige pass maar als die gast niet op mij af komt lopen is er niets aan de hand.
Voor open doel de bal gaan lopen passen is puur onnodig risico nemen
Moderator DIG
Davy had die bal gewoon gehad als hij door was gelopen. Zelfs nu had hij hem nog in moeten schieten maar hij neemt teveel tijd waardoor error kan onderscheppen.
Dat gezegd hebbende, die "pass" was mokerdom.
En daarom heb ik op 'Zowel Davy als Scrummie' gestemd!![]()
![]()
Nee kan niet. Schande!quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Goed verhaal.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 09:25 schreef GGMM het volgende:
Davy had die bal gewoon gehad als hij door was gelopen. Zelfs nu had hij hem nog in moeten schieten maar hij neemt teveel tijd waardoor error kan onderscheppen.
Dat gezegd hebbende, die "pass" was mokerdom.
En daarom heb ik op 'Zowel Davy als Scrummie' gestemd!
Echter moeten we ook kijken naar de bron van dit voorval.
Na aandachtig de situatie bestudeerd te hebben, kan ik alleen maar tot de conclusie komen dat dit schuld is van Chevy.What can change the nature of a man?![]()
Ik ben nog steeds benieuwd waarom Davy daar op mij af komt rennen. Alsof ie de bal wil afpakken ofzo. SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!![]()
Intussen heb je 50% van de stemmen te pakken in die poll, dus ik zou maar gewoon het boetekleed aantrekken en excuses maken voor deze erg domme foutquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:28 schreef Scrummie het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd waarom Davy daar op mij af komt rennen. Alsof ie de bal wil afpakken ofzo. SLAAT HELEMAAL NERGENS OP!
Moderator DIG
Wanneer ben jij mod af? Dan kan ik je blokkeren. Zou erg fijn zijn.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Intussen heb je 50% van de stemmen te pakken in die poll, dus ik zou maar gewoon het boetekleed aantrekken en excuses maken voor deze erg domme fout![]()
Zodra ik FA wordquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wanneer ben jij mod af? Dan kan ik je blokkeren. Zou erg fijn zijn.
Moderator DIG
Chevy for FAquote:Op dinsdag 9 maart 2021 10:37 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mag ook, dan stop ik voor altijd met FOK!
Ook al loop ik terug naar onze eigen doelquote:Op dinsdag 9 maart 2021 08:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom loop je daar in HEMELSNAAM richting mij? Daar snap ik dus echt helemaal niets van.Zoiets schiet je gewoon in een lege doel.
![]()
quote:Op dinsdag 9 maart 2021 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ook al loop ik terug naar onze eigen doelZoiets schiet je gewoon in een lege doel.
Man man man.![]()
quote:Dit is dom van...
Scrummie 53.8% (7)Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Laten we het gezellig houden. Dit soort berichten is niet goed voor de sfeerquote:
Moderator DIG
Er is maar 1 ding niet goed voor de sfeer en dat is je aanwezigheid.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Laten we het gezellig houden. Dit soort berichten is niet goed voor de sfeer![]()
Als jij er niet tegen kan dat ik aanwezig ben kan je beter zelf weggaan want ik loop niet constant te scheldenquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding niet goed voor de sfeer en dat is je aanwezigheid.
Moderator DIG
Ja, dat zei je vrijdag ook. Om 3 seconden erna als eerst te lopen schelden.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij er niet tegen kan dat ik aanwezig ben kan je beter zelf weggaan want ik loop niet constant te schelden
Je bent een verschrikkelijk mens Chevy. Ik haat je oprecht.![]()
Blijf dan wegquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:27 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat zei je vrijdag ook. Om 3 seconden erna als eerst te lopen schelden.
Je bent een verschrikkelijk mens Chevy. Ik haat je oprecht.
Moderator DIG
Ja, dat was ik van plan. Alleen overwon de zin in haxball afgelopen maandag het van mijn aversie richting jou. Wie weet hoe het vrijdag loopt!quote:![]()
![]()
Mocht je toch aanwezig zijn, hoop ik dat je haat jegens mij niet groter is dan het willen behouden van een goede sfeer in de sessiequote:Op woensdag 10 maart 2021 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja, dat was ik van plan. Alleen overwon de zin in haxball afgelopen maandag het van mijn aversie richting jou. Wie weet hoe het vrijdag loopt!
Moderator DIG
Het feit dat het áltijd gezelliger is zodra jij weer een RQ doet zegt genoeg ouwe reus.quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Mocht je toch aanwezig zijn, hoop ik dat je haat jegens mij niet groter is dan het willen behouden van een goede sfeer in de sessie![]()
Dat ligt waarschijnlijk aan je ziekelijke haatgedrag inderdaad, dat er niet meer is zodra ik weg benquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het feit dat het áltijd gezelliger is zodra jij weer een RQ doet zegt genoeg ouwe reus.
Moderator DIG
Klopt, en het gaat voorin ook altijd beter als jij weer als een dwaas naar voren rentquote:Op woensdag 10 maart 2021 11:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat ligt waarschijnlijk aan je ziekelijke haatgedrag inderdaad, dat er niet meer is zodra ik weg ben.
![]()
Nee, slechte pass.quote:
Maar ik weet nu nog steeds waarom je besloot op mij af te rennen ipv diep te gaan.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@RamboDirk![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 21:30 schreef GGMM het volgende:
Ard van PeppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=h1hnGvqvO0kquote:What can change the nature of a man?![]()
Persoonlijk vond ik dit dé goal van de avond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alhoewel deze er ook mag zijn. @FireFox1 @-jos-![]()
quote:Op vrijdag 12 maart 2021 23:48 schreef GGMM het volgende:
Persoonlijk vond ik dit dé goal van de avond.Ik hoopte al op deze. Prima goal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was netjes @ChevyCapriceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit was netjes @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Dj_Day-V @ChevyCaprice @ScrummieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2021 00:10 schreef GGMM het volgende:
Dat ging nog bijna 2 keer fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:dj_day-v @:chevycaprice @:scrummie![]()
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=1S07YqVMbOIquote:What can change the nature of a man?![]()
Messi niet echt tochquote:Op maandag 15 maart 2021 23:43 schreef Scrummie het volgende:
#bedanktvoorhethostenCoco
Jammer dat chevy en Messi weer de sfeer aan het verpesten waren.![]()
![]()
Dit mag wmb gewoon banbaar worden hoor.
Zeker als het 3 keer gebeurt.
Iedereen typt wel eens ongelukkig, maar dit is gewoon wel echt treurig![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mijn mooiste goal van de dag![]()
![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 23:44 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Niet zo erg als chevy. Maar toch.
Wel gelachen.
Kijk jongens, wat @GGMM deed met de beste pass van de avond
En dan anderen zwakzinnig noemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
POLL![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 23:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk jongens, wat @:GGMM deed met de beste pass van de avond
En dan anderen zwakzinnig noemenWaar is die vent mee bezig hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En dan anderen zwakzinnig noemenAnderen is meervoudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noemde enkel Gert zwakzinnig![]()
(dit was wel mokerdom van mij ja)
![]()
En dan anderen zwakzinnig noemenGewoon een goeie reddingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tijd om hier een groot drama van te maken en theatraal afscheid te nemen van het haxballquote:
Oh nee, ik ben hetero![]()
Met ontzettend slecht spelen.quote:
Ach kan gebeuren
Alleen jammer dat het dus tijdens de beste pass van de avond (en misschien wel week/maand) wasGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Mijn excuses maatquote:Op maandag 15 maart 2021 23:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met ontzettend slecht spelen.
Ach kan gebeuren
Alleen jammer dat het dus tijdens de beste pass van de avond (en misschien wel week/maand) was![]()
quote:Op maandag 15 maart 2021 23:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd om hier een groot drama van te maken en theatraal afscheid te nemen van het haxball
Oh nee, ik ben hetero![]()
![]()
Goed dat je je fout toegeeftquote:Op maandag 15 maart 2021 23:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anderen is meervoud
Ik noemde enkel Gert zwakzinnig![]()
(dit was wel mokerdom van mij ja)
Ik vergeef het je.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima afgerond @Dj_Day-VSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prima afgerond @-jos-![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat had die gast in hemelsnaam opGerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere goal @Scrummie![]()
![]()
Ik wil nog even kwijt dat ik het hier mee eens ben. Wat ik gister al zei; dit is gewoon bewust spelbederf en mag tegen opgetreden worden.quote:Op maandag 15 maart 2021 23:45 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Dit mag wmb gewoon banbaar worden hoor.
Zeker als het 3 keer gebeurt.
Iedereen typt wel eens ongelukkig, maar dit is gewoon wel echt treurig
@Gert/tommy/hoeheetdiegast waarom doe je dit?![]()
Ach die jongen is hier voor de gezelligheid
Maar als je typt, doe het dan zo:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op dinsdag 16 maart 2021 00:29 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk was dit de goal van @FireFox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekkere goal @:scrummie
Moderator DIG
Gewoon perfect aangenomen en ingeschoten, onhoudbaar.quote:Op dinsdag 16 maart 2021 13:12 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Eigenlijk was dit de goal van @:firefox1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Doe niet zo verslaafd.quote:Op woensdag 17 maart 2021 11:53 schreef Scrummie het volgende:
Is er vanavond nog een verkiezingen potje?![]()
Haxball in de rust? @CocoWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos- @Oriente![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:27 schreef GGMM het volgende:
Ik was bang dat ik die nog zou missen ook, gek hoe je zo snel uit een ritme kunt raken (SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- @:oriente)
![]()
Dit was alleen maar te danken aan een kutbug die ik heb in ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- @:orienteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit was alleen maar te danken aan een kutbug die ik heb in ChromeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik stapte ook lekker mokerdom inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos- @:oriente
quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:quote:https://www.haxball.com/play?c=VhmQ6Ud6DYcquote:What can change the nature of a man?![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dit was alleen maar te danken aan een kutbug die ik heb in ChromeUnplug je controller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:31 schreef GGMM het volgende:
Wederom gelachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
quote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ afbeelding ]Walgelijk gedrag van jullie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een slechte kwaliteit tekst trouwens.![]()
Ik neem op in 1080p terwijl mijn schermresolutie 1440p isquote:Op vrijdag 19 maart 2021 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Walgelijk gedrag van jullie!
Wat een slechte kwaliteit tekst trouwens.
Dit boeit niemand.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Blijft apart hoe scrummie loopt, als hij bij chevy gaat staan hoef ik geen keuze te maken.
Dus niet mijn schuld![]()
![]()
Bedankt voor het hosten God.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Laat maar. Kuthost.quote:Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@3rr0r![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 23:50 schreef GGMM het volgende:
Oei, deze is wel erg hard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:3rr0r![]()
quote:Op maandag 22 maart 2021 23:57 schreef GGMM het volgende:
@CocoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:-jos-
Moderator DIG
slipte van toets, je ziet ook dat kans op de pass naar dele al weg was dus geen logica om daar in te stappenquote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:02 schreef GGMM het volgende:
Echt een heerlijke teamgoal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 00:02 schreef GGMM het volgende:
Ja goed gepositioneerd van zowel jou als JRSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze goal vond ik persoonlijk wel mooi
Forum Opties Forumhop: Hop naar: