Teamquote:Op woensdag 3 maart 2021 22:13 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jammer dat het stuk ervoor er niet op staat, omdat het echt een teamgoal was
quote:Op woensdag 3 maart 2021 22:13 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Jammer dat het stuk ervoor er niet op staat, omdat het echt een teamgoal was
Volgens mij omdat er een aanval was, en ik dacht de mogelijke afvallende bal te kunnen pakken, maar na overname rood had ik wat centraler moeten gaan staan. Nam daar ook wat meer risico omdat het al zo lang 0-0 stond.quote:
Mwoah. Gewoon slecht gekeept.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:56 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jezus wat was dat toch een teringlekkere goal.
Bedankt maatquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:57 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Klopt, erg goed aangenomen en lekker ingeschoten.
Gewoon normaal doen voortaanquote:Op vrijdag 5 maart 2021 14:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Volgens mij omdat er een aanval was, en ik dacht de mogelijke afvallende bal te kunnen pakken, maar na overname rood had ik wat centraler moeten gaan staan. Nam daar ook wat meer risico omdat het al zo lang 0-0 stond.
Woestquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed.
BE THERE! OR BE SQUARE! Ik reken op host @:Coco en de aanwezigheid van mijn grootste vrienden (Chevy en Messi kunnen dus thuisblijven, maar dat is geen verplichting).
23:30 moet 00:30 zijnquote:Op vrijdag 5 maart 2021 15:01 schreef Scrummie het volgende:
Maar goed.
Vanavond is het weer HAXBALL TIJD (wat mij betreft)!
SCHEMA
20:30 voorbeschouwing in het VI topic
21:17 aanvang eerste helft
21:27 nabespreking eerste helft in dit topic
21:47 aanvang tweede helft + verlenging
23:30 lachen om hoogtepunten, huilen om dieptepunten, nabespreking tactische blunders van Chevy wederom IN DIT TOPIC
BE THERE! OR BE SQUARE! Ik reken op host @:Coco en de aanwezigheid van mijn grootste vrienden (Chevy en Messi kunnen dus thuisblijven, maar dat is geen verplichting).
gelukkig was dit slechts een warming-up maat, over een kwartier gaan we echt los!quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Potje 1 verloren door Messi.
Potje 2 verloren door Paxcon.
Laat je niet wegjagen ouwe reus, ik vind het altijd erg leuk als je er bij bentquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit was de laatste keer dat ik meespeelde met een potje Haxball
Potje 1quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Scrummie het volgende:
mimimimiquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef Bluedisplay het volgende:
Dit was de laatste keer dat ik meespeelde met een potje Haxball
Op een gegeven moment moet je eerlijk zijn en de conclusie trekken dat je er niet zoveel van kanquote:
Het verlies van een team kan je nooit afschuiven op één speler. Het is namelijk een teamsport. (zolang je niet 1v1 of rambo speelt)quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:26 schreef Scrummie het volgende:
Ik haat jou.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Het verlies van een team kan je nooit afschuiven op één speler. Het is namelijk een teamsport. (zolang je niet 1v1 of rambo speelt)
Oh als je plezier hebt gewoon spelen jatogquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:30 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je eerlijk zijn en de conclusie trekken dat je er niet zoveel van kan
En daar de gevolgen aan verbinden
(zouden meer mensen moeten doen @:RamboDirk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |