Man met visie.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:19 schreef Slobeend het volgende:
Ongezond hoeveel hekel Johan heeft aan links.
Daarmee is het gelijk van die post bevestigd. Al die groene woke ongein van links, ik word er helemaal gek van.quote:
Gaap.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daarmee is het gelijk van die post bevestigd. Al die groene woke ongein van links, ik word er helemaal gek van.
Het is me nog onduidelijk wat ik leuker vind: dat het zo vaak slaagt of dat je niet meer instaat bent te onderscheiden wat echt en wat nep is. De waas is real.quote:
Links is groene woke ongein, dat is zo'n doodgeslagen saaie mening. Eigenlijk al jouw meningen trouwens.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is me nog onduidelijk wat ik leuker vind: dat het zo vaak slaagt of dat je niet meer instaat bent te onderscheiden wat echt en wat nep is. De waas is real.
Dat vind jij niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Links is groene woke ongein, dat is zo'n doodgeslagen saaie mening. Eigenlijk al jouw meningen trouwens.
Zelfde sponsor als Emmen ?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:29 schreef Gehrman het volgende:
Logo van het WK is een easytoy zo te zien.
Is wel lastig ja, ik merkte dat ik GGMM regelmatig in de weg liep achterin omdat het zo vol wasquote:
Wow.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil jij niet meer op de link klikken volgende keer?
quote:Op maandag 1 maart 2021 21:32 schreef Coco het volgende:
[..]
Wil jij niet meer op de link klikken volgende keer?
Sêky uit De Bus.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:02 schreef maxi-mus het volgende:
Dat is Servisch voor Johan neuk je moeder
Jij zou overslaan.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd om Feyenoord uit te lachen, eindelijk.
Heb je geen andere hobby's?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is verder ook geen reet op teevee.
Lukt nooit, mag ook niet. Staat in het contract van de chauvinistische analist.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:34 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd om Feyenoord uit te lachen, eindelijk.
Ik ben blij dat je er bentquote:Op maandag 1 maart 2021 21:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee ik heb verder een vrij leeg leven.
Ben jij een boomer?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is verder ook geen reet op teevee.
pillenquote:Op maandag 1 maart 2021 21:40 schreef Zorro het volgende:
Die Gijp begint ook steeds volledig uit het niks ergens anders over he
Heerlijk. Ex-topclub.quote:
Vorig jaar al.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:42 schreef GGMM het volgende:
Eén of andere rare speler speelt 2 leuke wedstrijden bij Groningen en Feyenoord heeft interesse.
Feyenoord
Dit gaat mis.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[youtube]https://www.youtube.com/results?search_query=leuke+rubriek[/youtube]
Kunnen ze vast toch niet betalen.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:42 schreef GGMM het volgende:
Eén of andere rare speler speelt 2 leuke wedstrijden bij Groningen en Feyenoord heeft interesse.
Feyenoord
Hier gaat iets misquote:Op maandag 1 maart 2021 21:45 schreef maxi-mus het volgende:
[youtube]https://www.youtube.com/results?search_query=leuke+rubriek[/youtube]
radioquote:Op maandag 1 maart 2021 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Wat ziet Wilfred er moe uit. Valt me de laatste tijd echt op.
Voor de zekerheid maar een testje? @Elanquote:Op maandag 1 maart 2021 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
Corredquote:Op maandag 1 maart 2021 21:58 schreef Lavenderr het volgende:
En Ihattaren presteert hetzelfde.quote:
Niet met Rikkert hé, niet met Rikkert.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:20 schreef TornadoDK het volgende:
Wie is die sneue PSV watcher wat een clown
Zal vast populair zijn in Brabant maar nodig die kneus nooit meer uit aubquote:Op maandag 1 maart 2021 22:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Niet met Rikkert hé, niet met Rikkert.
Rik mag altijd komen. Helpt ook wel mee als hij even uit mag praten, Johan zijn mening kennen we inmiddels wel.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Zal vast populair zijn in Brabant maar nodig die kneus nooit meer uit aub
Ik vind het een verschrikkelijk vermoeiende kerel eigenlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rik mag altijd komen. Helpt ook wel mee als hij even uit mag praten, Johan zijn mening kennen we inmiddels wel.
Niet geschikt voor tv, best een aardige clubwatcher verder maar moet het gewoon bij z'n dagblad houdenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk vermoeiende kerel eigenlijk.
Ja, inderdaad. Inhoudelijk zal het vast prima zijn hoor, maar zijn manier van praten kan ik maar niet aan wennen.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Niet geschikt voor tv, best een aardige clubwatcher verder maar moet het gewoon bij z'n dagblad houden
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pi-air is snel woedend.
[ afbeelding ]
maar geen vrouwenmepper waarschijnlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pi-air is snel woedend.
[ afbeelding ]
Zit geen verschil tussen, iemand die Turk noemen in deze context is ook geen racisme of discriminatie.quote:Op maandag 1 maart 2021 22:57 schreef Zipportal het volgende:
[ twitter ]
Expert @:GGMM kan dit vast toelichten?
Dat kan nooit kwaad makker.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Voor de zekerheid maar een testje? @:elan
46 Je bent nu wel officieel viral gegaan.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
42 likes al voor mijn tweet. Pi-air is niet echt populair.
Nice. Ik weet niet meer wat mijn record was, maar dit komt er aardig in de buurt denk ik!quote:Op dinsdag 2 maart 2021 15:39 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
46 Je bent nu wel officieel viral gegaan.
Met Kluivert gespeeld nadat die iemand had doodgereden bedoel je?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:27 schreef De_Kraam het volgende:
Alsof Pi-air zelf zo'n lieverdje is. Die heeft echt wel wat meer gedaan dan alleen maar petjes doorknippen.
Nou niet alleen dat hij zat ook met Rob Jansen bij Feyenoord te onderhandelen toen ze het zo moeilijk hadden en stelde zulke salaris eisen dat zelfs Rob Jansenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 17:41 schreef 3rr0r het volgende:
Met Kluivert gespeeld nadat die iemand had doodgereden bedoel je?
volgens mij was in het laatste boek van Gijp dit ook allemaal ontkracht door de ex van Gijp. En dat ze er ook spijt van had dit boek. Alle boeken waren ook uit de winkel gehaald door de uitgeverij op haar verzoek. Was ook wel na de tijd de zoon van Gijp kanker had gehad. Toen heeft Gijp ook echt klaar gestaan van hem en haar.quote:
Stukje kostschool voor lastige puber.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:24 schreef Nober het volgende:
Lekker bij de rugbyers. Niets mis mee.
[ twitter ]
Wat had jij gestuurd?quote:Op dinsdag 2 maart 2021 10:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Pi-air is snel woedend.
[ afbeelding ]
En daarna Rutte wat veren in zijn reet steekt.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hopen datWopke nog even tot zijn enkels afbrand
Issie dood?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:34 schreef Zorro het volgende:
EN DAN NOG GEEN GOLDEN EARRING NUMMER DOEN NA HET NIEUWS VAN SJORS!
Belacheloos
Misschien sparen ze het daarvoor?quote:
Dogecoinquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:35 schreef ikweethetookniet het volgende:
Bitcoin weer lager![]()
Chris durft niet meer
Ik zat al op jou te wachten.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:40 schreef Lavenderr het volgende:
Hoi lieverds. Altijd zo'n goed begin van het weekend samen met jullie
simpquote:Op vrijdag 5 maart 2021 20:41 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik zat al op jou te wachten.
Goed dat je er bent.
Ah daar is tie weerquote:Op dinsdag 2 maart 2021 18:00 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nou niet alleen dat hij zat ook met Rob Jansen bij Feyenoord te onderhandelen toen ze het zo moeilijk hadden en stelde zulke salaris eisen dat zelfs Rob Jansen![]()
er zo bij zat
Nee lekker ventje hoor
Gek hé met Pratto, Bozenik en Jorgensenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:05 schreef Zorro het volgende:
Bosman wil iemand van ajax?
Die is ECHT wanhopig.
Waarom typ ik eigenlijk Bosman? Raar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:06 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gek hé met Pratto, Bozenik en Jorgensen
Steven Bergmansquote:
Het hele voetbal.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die heeft het Nederlandse voetbal naar de tyfus geholpen
Ik ben tegen racisme.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:12 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het hele voetbal.
Samen met dat "vrij verkeer van werknemers" waardoor je niet meer kan zeggen "maximaal 3 buitenlanders" zoals vroeger.
Wat raar, ik ben voor racisme.quote:
naakt met alleen badjas?quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:19 schreef ikweethetookniet het volgende:
Nu Fresia nog in haar badjas op tv
frikandelletje doenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Deed me denken aan
[ afbeelding ]
dit was ooit een begrip: een Grandelletje doen
Ik heb bij haar altijd het idee dat ze een flink besnorde kano heeft.quote:
streepje denk ikquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb bij haar altijd het idee dat ze een flink besnorde kano heeft.
guesshermuffquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En hele kleine erwtenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
Ik heb thuis niet eens een frituur of airfryerquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:29 schreef Coco het volgende:
[..]
Airfryertje op vrijdagavond, niks mis mee.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb thuis niet eens een frituur of airfryer
Ik kook lieverquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ook niet.
En ook niet onder mijn huis @:onlogisch
Gezonder dan de snackbar.quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb thuis niet eens een frituur of airfryer
quote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
@Bluedisplay kom nou maar gewoonquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:43 schreef Coco het volgende:
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
https://www.haxball.com/play?c=kQaNV9qMM_I
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
HAXBALL IN DE RECLAME!!!
Mensen zeggen in de emotie wel eens vreemde dingenquote:Op vrijdag 5 maart 2021 21:45 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die zich niet aan hun woord houden
Gewoon blind Bitcoins kopen, hij gaat ze wel weer omhoog lullen iov John de Molquote:
Ik heb (helaas) al zo'n 10 jaar geen uitzending gekeken maar dit klinkt niet anders dan het ooit is geweest.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 02:26 schreef freaky40 het volgende:
Chris Woerts weer doorspoelen dus met zijn nieuwtjes die de redactie van VI zelf ook wel bij elkaar kan sprokkelen. Luie redactie!
Het begint weer een programma te worden waar het belangrijker is om over bij zaken te hebben dan over het voetbal. Het begon het er in de afgelopen weken steeds weer een beetje op te lijken dat de focus op voetbal weer helemaal terug was, maar zo langzamerhand gaat het vooral over bijzaken om dat veel te lange tijdslot te vullen....
Fixedquote:Op zondag 7 maart 2021 00:34 schreef Wereldgozer het volgende:
neemt die zijn kinderstoel mee om in beeld te komen aan tafel ?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vreselijk.quote:
Jij bent Chris Woertsquote:Op zondag 7 maart 2021 12:41 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik verklap alvast 1 nieuwtje: er gaat weer discussie zijn met ESPN over de uitzendingen van de 4e periode in de KKD. Ze willen niet uitzenden zonder geld
Inkomens boven de 150K hebben niet echt crisisquote:Op zondag 7 maart 2021 16:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ter ondersteuning van de TT
NWS / CDA-leider Hoekstra wil inkomens boven de 1,5 ton 55% belasten
In crisistijd de belastingen verhogen
Nee, ik schat Chris een beetje in. Hij zal ook wel een nieuwtje hebben over de sponsor van Emmen.quote:
Vanavond Carlo, niemand die het door hebt. Lekker man. Wat maakt 't uit. Lagaan joh.quote:
Labieloquote:Op maandag 8 maart 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze tweet is straks weer weg. @:maxi-mus
vanaf 5 uur zit ze vast weer aan de wijn.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:13 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Deze tweet is straks weer weg. @:maxi-mus
Snel verkopen voordat de bubbel barst.quote:Op maandag 8 maart 2021 20:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
Iemand die de Bitcoin koers in de gaten houdt
Buiten een opwarming doen voor een potje haxball.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |