Daarmee is het gelijk van die post bevestigd. Al die groene woke ongein van links, ik word er helemaal gek van.quote:
Gaap.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Daarmee is het gelijk van die post bevestigd. Al die groene woke ongein van links, ik word er helemaal gek van.
Het is me nog onduidelijk wat ik leuker vind: dat het zo vaak slaagt of dat je niet meer instaat bent te onderscheiden wat echt en wat nep is. De waas is real.quote:
Links is groene woke ongein, dat is zo'n doodgeslagen saaie mening. Eigenlijk al jouw meningen trouwens.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het is me nog onduidelijk wat ik leuker vind: dat het zo vaak slaagt of dat je niet meer instaat bent te onderscheiden wat echt en wat nep is. De waas is real.
Dat vind jij niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 21:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Links is groene woke ongein, dat is zo'n doodgeslagen saaie mening. Eigenlijk al jouw meningen trouwens.
Zelfde sponsor als Emmen ?quote:Op maandag 1 maart 2021 21:29 schreef Gehrman het volgende:
Logo van het WK is een easytoy zo te zien.
Is wel lastig ja, ik merkte dat ik GGMM regelmatig in de weg liep achterin omdat het zo vol wasquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |