Ik had dit graag gezien met Patjequote:Op maandag 1 maart 2021 10:48 schreef Whuzz het volgende:
Thomas had dit goed gekunt gok ik. Tongetje uit zijn mond en gaan.
Die was na 15 minuten uitgeput van het op zijn knietjes zitten. En zodra het dichter bijeen komt heb je er niks meer aan met dat grote lompe lichaam van 'm.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:48 schreef Whuzz het volgende:
Thomas had dit goed gekunt gok ik. Tongetje uit zijn mond en gaan.
De neerwaartse val zal te kort zijn om genoeg kracht te hebben om de andere steen te laten omvallen.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De zwaartekracht is overal hetzelfde in het huis... Ik denk dat je iets anders bedoelt
ja maar hoe kan alles nou zowat vallen ze heeft openingenquote:
wat dan ze vallen tch welquote:Op maandag 1 maart 2021 10:51 schreef IkFok het volgende:
Alle vrouwen hebben de stenen veel te dicht op elkaar staan. Jammer voor alle moeite gaat niet werken zo
Wat dat betreft een prima setje.....met Matt.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
jil heeft er echt erg veel gelegd alzwakste schakel dus
Ja dat gaat echt problemen gevenquote:Op maandag 1 maart 2021 10:52 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
Wel heel veel zekerheden ingebouwd door zoey opkleine stukken
Das maar de vraag. Ze kunnen dan ook blijven hangen omdat ze te weinig snelheid en kracht hebben om de volgende om te duwenquote:
Nou, die gaat als een speer Liese maar super gevaarlijkquote:Op maandag 1 maart 2021 10:50 schreef Joyce-43 het volgende:
liese mag wel steentjes er tussen uit halen
zoey gaat wel lekker
Okè bedankt.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:53 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, ze kunnen ¤2000 winnen per groep.
ja en nu heeft ze een leggend blokje ertussen en verteld het de andere hahah die hadden allang zekerheidjes ingebouwd wel grappig hoe zij dan denk dat zij het bedacht heeftquote:Op maandag 1 maart 2021 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, die gaat als een speer Liese maar super gevaarlijk
Liese is zeker van zichzelf, dus neemt meer risico, zo lijkt het.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:55 schreef zodeju het volgende:
Liese schijnt toch met open stukje te werken.
ja net pas nadat er wat opgevallen wasquote:Op maandag 1 maart 2021 10:55 schreef zodeju het volgende:
Liese schijnt toch met open stukje te werken.
Michel neemt het voortouw. Die baalt dat Matt het zo bagger doet. Die vreet zich op van binnen. Geloof me.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies; we moeten echt heel rustig lopen
zou echt zonde zijn als op die manier
Blokje voor papa... blokje voor mama.... blokje voor jill.... hmmmm... jill. jill. jiljiljilllll owja, blokjes. Blokje voor Michel... blokje voor Nick....quote:Op maandag 1 maart 2021 10:57 schreef 5thencounter het volgende:
Rustig aan joh...tijd zat hé?
[ afbeelding ]
jill ging net bij de bank wel goed andersquote:Op maandag 1 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt een spannende strijd tussen Matt en Jill wie het minst lange stukje gaat bouwen.
Heb medelijden met die man, ik had die jongen ook al achter het behang geplakt.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel neemt het voortouw. Die baalt dat Matt het zo bagger doet. Die vreet zich op van binnen. Geloof me.
Michel is dan ook een topper natuurlijk. Die weet niet wat verliezen inhoud. Ow wacht, hij heeft nog geen beproeving gewonnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Heb medelijden met die man, ik had die jongen ook al achter het behang geplakt.
Vaste hand is erg belangrijk.....als je een beetje trillende handen hebt is het haast geen doen.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Liese is zeker van zichzelf, dus neemt meer risico, zo lijkt het.
Was waarschijnlijk bedoeld voor de vrouwen, totdat ze zagen dat de vloer van de mannen te donker is voor die andere kleur.quote:
Jill kijkt ook maar af en toe in het rond en denkt wat gaat de tijd langzaam.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Het wordt een spannende strijd tussen Matt en Jill wie het minst lange stukje gaat bouwen.
4.000.000.000 stenen plaatsen in 1 uurquote:
wat is de opdracht? #durftevragenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Noomi doet zoveel mogelijk steentjes per meter... heel goed, maar dat is de opdracht niet echt
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 1 maart 2021 11:03 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je eerst dat hele touw uit gaan leggen?? Ik zou beginnen met steentjes neerleggen en na een dik uur eens meten hoever je bent?Of denk ik nu te simpel?
die zet ze echt dicht op elkaar, raken elkaar bijna aanquote:Op maandag 1 maart 2021 11:02 schreef 5thencounter het volgende:
Noomi doet zoveel mogelijk steentjes per meter... heel goed, maar dat is de opdracht niet echt
[ afbeelding ]
Tijd zat, Nick.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:03 schreef Joke43 het volgende:
[ afbeelding ]Nick heeft tijd over. Hoopt op n bonus.
Het lastige is, dat dat touw dan al je steentjes gaan omgooien.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:03 schreef Ireth het volgende:
Waarom zou je eerst dat hele touw uit gaan leggen?? Ik zou beginnen met steentjes neerleggen en na een dik uur eens meten hoever je bent?Of denk ik nu te simpel?
Moest volgens mij. Dat touw is de lengte die moeten halen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:03 schreef Ireth het volgende:
Tsja, Raar meid, het leven is raar.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
onvoorstelbaar hoeveel er getypt kan worden over dominosteentjes zettende bewoners
COS die eindelijk weer iets te zien heeft is alsof koeien die na de winter weer de wei in mogenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
onvoorstelbaar hoeveel er getypt kan worden over dominosteentjes zettende bewoners
je mot wat met je tijdquote:Op maandag 1 maart 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
Druk aan het werk.. met oortjes in en Cos op de achtergrondquote:Op maandag 1 maart 2021 11:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je mot wat met je tijd
zon is er pas vanmidd
Gaat idd heel snelquote:Op maandag 1 maart 2021 11:04 schreef greysbones het volgende:
Nee hoor, snelle leerling.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:07 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat julie nou gewoon verder met zo dicht op elkaar
Vind Michel verder een kwal, maar vanaf vrijdag opgesloten zitten met Nick de zemelaar, Mike de leugenaar en Matt de slome zielepiet... Als ik in zijn plaats had gezeten was ik allang uit me panty geschoten.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Michel is dan ook een topper natuurlijk. Die weet niet wat verliezen inhoud. Ow wacht, hij heeft nog geen beproeving gewonnen.
Lolquote:Op maandag 1 maart 2021 11:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
rijtje plat van Mies
Ik dacht dat je een kerel wasquote:Op maandag 1 maart 2021 11:08 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Vind Michel verder een kwal, maar vanaf vrijdag opgesloten zitten met Nick de zemelaar, Mike de leugenaar en Matt de slome zielepiet... Als ik in zijn plaats had gezeten was ik allang uit me panty geschoten.
Domino steentjes neerzetten, 225 meter in totaal, 100 voor de mannen, 125 voor de vrouwen, 2 uurquote:
Spreekwoordelijke panty.quote:
100 (mannen) en 125 (vrouwen) meter dominosteentjes leggen.quote:
2 uur de tijd 100mete domino stenen leggenquote:
Ze had gelijk. Niet té veel spaties inbouwen, want die moet je dan op het einde allemaal nog neerzetten en geeft veel risico.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:10 schreef Joyce-43 het volgende:
gaat naomi nou werkelijk commentaar geven die van jou staan te dicht op elkaar doos
ja maar die van haar gaan misschien niet eens vallen die raken elkaar staand al bijnaquote:Op maandag 1 maart 2021 11:11 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze had gelijk. Niet té veel spaties inbouwen, want die moet je dan op het einde allemaal nog neerzetten en geeft veel risico.
Laat die Groningse ook maar even teruglezen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
2 uur de tijd 100mete domino stenen leggen
bedrag is voor de pot
dames moeten iets meer..zijn met meer
tijd loopt tot
rond half 1...
< korte versie
Bij de mannen kun je de naam al invullen. Vrouwen vind ik een lastigequote:Op maandag 1 maart 2021 11:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ik ben benieuwd wie in de groepen het eerst erachter komt dat ze uitzichtloos bezig zijn
Ik denk Noomiquote:Op maandag 1 maart 2021 11:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij de mannen kun je de naam al invullen. Vrouwen vind ik een lastige
zooooooooooooooo zeg had die geen openingen gaan wel heel ver hahaquote:Op maandag 1 maart 2021 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. Mike kan grotendeels opnieuw beginnen.
[ afbeelding ]
Weekopdracht: Domino!quote:
Ze stond net al met haar bakje in de hand te oreren over de gang van zaken..quote:Op maandag 1 maart 2021 11:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die is wel de snuggere van het stel
T'is wachten tot iemand struikelt over het touw en in één klap 50% van de steentjes onderuit roetst.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:16 schreef Joke43 het volgende:
Ik denk dat t touw nog een probleem gaat worden.
De Michel onder de vrouwen zeg maarquote:Op maandag 1 maart 2021 11:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze stond net al met haar bakje in de hand te oreren over de gang van zaken..
Ze focust anders prima op Matt en Mikequote:Op maandag 1 maart 2021 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jill kan niet focussen op iets wat ze stom vindt (ADHD)
Als je toch geen kans maakt op de pot...quote:Op maandag 1 maart 2021 11:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. Mike kan grotendeels opnieuw beginnen.
[ afbeelding ]
Als het iets met de nageltjes was geweest, had ze het leuker gevonden.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:17 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jill kan niet focussen op iets wat ze stom vindt (ADHD)
Moa... ik ben bang dat BB ook gewoon halve prijzen uitdeelt. Dat als ze op 80% geëindigd zijn, ze ook 80% van het geld krijgen... dus gewoon zo ver mogelijk bouwen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 1 uur, als ze even rondkijken weten ze dat ze gelijk nu kunnen stoppen
Inderdaad, en ze kijken ook niet even bij elkaar. Die vrouwen hebben een Michel nodig!quote:Op maandag 1 maart 2021 11:19 schreef Whuzz het volgende:
Julie zet die blokjes nog steeds te dicht op elkaar. Schiet niet op.
Liese "we hebben nog een uur dus we halen 't wel"quote:Op maandag 1 maart 2021 11:19 schreef 5thencounter het volgende:
Nog 1 uur, als ze even rondkijken weten ze dat ze gelijk nu kunnen stoppen
Als ze terwillen zijn, maar ¤4000 beloven op een onuitvoerbare klus zegt al genoegquote:Op maandag 1 maart 2021 11:20 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Moa... ik ben bang dat BB ook gewoon halve prijzen uitdeelt. Dat als ze op 80% geëindigd zijn, ze ook 80% van het geld krijgen... dus gewoon zo ver mogelijk bouwen.
Optimistisch blijvenquote:Op maandag 1 maart 2021 11:22 schreef Tourniquet het volgende:
Liese "we hebben nog een uur dus we halen 't wel"
Positief denken is het halve werk! (Die andere helft is overigens wel problematisch momenteel....)quote:Op maandag 1 maart 2021 11:22 schreef Tourniquet het volgende:
Liese "we hebben nog een uur dus we halen 't wel"
Jill eindigt straks met 10 meter aan staande steentjes, en 100 meter (ofwel, een kilometerquote:
Jill wordt ook marathonloopster. 42 meter hardlopen, hoe moeilijk kan het zijn?quote:
Vooral die stemmen van Naomi en Zoey missen er nietquote:Op maandag 1 maart 2021 11:24 schreef espri het volgende:
Heerlijke stress opdracht dit, ze zijn volgens mij nog nooit zo lang stil geweest.
Vlak Juli niet uit.. Allemaal van die snerpstemmen, als nagels over een schoolbord.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Vooral die stemmen van Naomi en Zoey missen er niet
Ik zie idd de moeilijkheid er niet van in.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill wordt ook marathonloopster. 42 meter hardlopen, hoe moeilijk kan het zijn?
Denk ook dat er veel gezichtsbedrog is door de camera'squote:Op maandag 1 maart 2021 11:29 schreef greysbones het volgende:
Die van Julie staan bijna tegen elkaar aan
Gewoon de BB stem is al genoeg. Daar schrikken vooral de dames al vrij vaak vanquote:
Neequote:Op maandag 1 maart 2021 11:30 schreef Windhapper het volgende:
Julie en Naomi laten nog geen halve centimeter tussen die steentjes. Zullen ze begrijpen wat de bedoeling is?
Thnx voor de heldere uitleg professor Whuzzquote:Op maandag 1 maart 2021 11:30 schreef Whuzz het volgende:
Nog steeds die steentjes zo krap op elkaar. Zolang een steentje zijn volgende steentje maar boven de helft van zijn hoogte raakt, zit je goed.
Oja! Hoop dat BB die integraal op de speakers zetquote:Op maandag 1 maart 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is de eerste maandag van de maand, over een half uurtje luchtalarm.
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het is de eerste maandag van de maand, over een half uurtje luchtalarm.
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Oja! Hoop dat BB die integraal op de speakers zet
Ja, omgooien vooral.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:31 schreef TheLuckyman het volgende:
Kijk elke keer tussen het werk door. Zie elke keer Matt maar een beetje erbij staan. Doet die wel wat?
Lengte van het touw.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:33 schreef Ireth het volgende:
Moet het trouwens exact 100/125 meter zijn of mág het meer zijn? Is daar iets over bekend?
Is niet gezegd. Maar ik ga er vanuit dat het "minimaal" is. Anders krijg je hele discussies over de meetmethode als dat op de cm nauwkeurig moet.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:33 schreef Ireth het volgende:
Moet het trouwens exact 100/125 meter zijn of mág het meer zijn? Is daar iets over bekend?
Ik denk als ze al die stenen rechtkrijgen BB hem goedrekent.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:33 schreef Ireth het volgende:
Met zijn 3-en tegelijk klinkt in dit geval meer als "3 keer zoveel risico"quote:Op maandag 1 maart 2021 11:33 schreef Ebinas het volgende:
De mannen gaan de veiligheidsblokjes samen zetten.
Een houdt links en rechts vast, de ander zet de liggende rechtop.
Gaat ook nog wel een dingetje worden
Met zijn 2-en tegelijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Met zijn 3-en tegelijk klinkt in dit geval meer als "3 keer zoveel risico"
Is toch niet gezegd dat ze dan ruilen? Dit is het boodschappenspel.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:35 schreef Clasientje het volgende:
Kom op mannen ik gun jullie ook het Luxe. Dames lekker naar het arme😋
Klopt, maar het is niet het boodschappenspel maar de weekopdracht. ¤2000 te verdienen voor de pot per team.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:36 schreef espri het volgende:
[..]
Is toch niet gezegd dat ze dan ruilen? Dit is het boodschappenspel.
2000 per team toch? 4k in totaal?quote:Op maandag 1 maart 2021 11:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet het boodschappenspel maar de weekopdracht. ¤2000 te verdienen voor de pot.
Ja hoor, voor 4K boodschappen.....quote:Op maandag 1 maart 2021 11:36 schreef espri het volgende:
[..]
Is toch niet gezegd dat ze dan ruilen? Dit is het boodschappenspel.
Ach ja zo.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:37 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, maar het is niet het boodschappenspel maar de weekopdracht. ¤2000 te verdienen voor de pot.
Da's idd een grappige.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:38 schreef Ireth het volgende:
Mike is soms wel grappig, die stelt voor om ff een testrondje te doen
Met dominostenen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:39 schreef mario390 het volgende:
hoe hebben de mannen dat
BIG BROTHER Henngekregt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, ik vind dat ook....jammer dat het meestal van die verhalen zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:38 schreef Ireth het volgende:
Mike is soms wel grappig, die stelt voor om ff een testrondje te doen
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:40 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dat kussen op dat touwtje.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:40 schreef Ebinas het volgende:
Hij moet ook niet dieper bukken met die touwtjes
[ afbeelding ]
En BB heeft ze nog wel tips gegeven.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:41 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben echt geen idee dat de blokjes te dicht op elkaar staan zeg!!!!
Dat gaat stokken, zit te weinig snelheid in als het te dicht op elkaar staat.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:41 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben echt geen idee dat de blokjes te dicht op elkaar staan zeg!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mus is doodquote:Op maandag 1 maart 2021 11:45 schreef mario390 het volgende:
dominoday uit leeuraden heb ik
somige keer gekijkt, hoezo is dat
niet meer?
Oordeel over mensen enzo. Stempeltje geven enzo. Afdeling psychiatrisch enzo. Iemand vergelijken met Jill enzo. Harry schaam je. Foeiquote:
Omdat alle blokjes nu bij de bewoners liggen.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:45 schreef mario390 het volgende:
niet meer?
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Oordeel over mensen enzo. Stempeltje geven enzo. Afdeling psychiatrisch enzo. Iemand vergelijken met Jill enzo. Harry schaam je. Foei
Zou in 2020 terugkomen maar ja Coronaquote:Op maandag 1 maart 2021 11:45 schreef mario390 het volgende:
niet meer?
quote:Op maandag 1 maart 2021 11:40 schreef Ireth het volgende:
Jill is ook retenpopulair daar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
om 12:00 is er al sirene. Ik stelde al voor om die inderdaad integraal op se speakers te gooien.quote:Op maandag 1 maart 2021 11:47 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze moeten opeens een sirene af laten gaan. Één minuut voor het einde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |