Deze 4 hokken samen om de rest er uit te werken.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zijn al 4 leden die mike en matt nomineren
nick, michel, naomi en julie
pissen ze in een flesquote:Op maandag 1 maart 2021 09:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kunnen niet te lang die voorraadkamer afsluiten.
Moeten naar het toilet kunnen.
Deze snap ik niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Jullie kunnen kopen voor de mannen. Slimme tactiek.
Altijd duimen omhoog voor de zorgmedewerkers. Zet hem op.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:35 schreef suzi1 het volgende:
geef mij maar een sl van 3 uur
moet weer aan het werk omdat die kutzorg code rood heeft
Jill komt dan wel heel raar over.....dat ze Mike die fucking lul niet nomineert. Liese zie ik het ook niet doen. Zoey gaat gewoon weer op Nick en Michel.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze 4 hokken samen om de rest er uit te werken.
Met name Lies, Jill en Zoe moeten dat gaan zien anders is het over en uit.
ben je ongesteld?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:35 schreef suzi1 het volgende:
geef mij maar een sl van 3 uur
moet weer aan het werk omdat die kutzorg code rood heeft
Jullie maken zelfs geen gebruik van de privileges die jullie kunnen kopen voor de mannen. Slimme tactiek.quote:
Ja maar dat ging om een wandeling, mee ontbijten, dat soort dingen. uurtje wandelen in de tuin voor 3=200 of zo.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Uit de COS begreep ik dat de vrouwen dingen kunnen kopen voor de mannen, met geld uit de pot
Als ze dat niet doet dan zijn die krokodillentranen van haar met het "ik stem alleen nog op gevoel en niet meer tactisch" ook niks waardquote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill komt dan wel heel raar over.....dat ze Mike die fucking lul niet nomineert. Liese zie ik het ook niet doen. Zoey gaat gewoon weer op Nick en Michel.
Verwacht het niet ... want de gameroom moet donderdag weer leeg zijn voor de exit.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Blijft jammer dat er geen mogelijkheid tot een wissel van gedeelte is geweest. Verwacht iemand dat dat nog komt?
ik ben mantelzorger. geen instantie die t over kan nemen. nog even en ik heb zelf zorg nodig als t zo doorgaatquote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Altijd duimen omhoog voor de zorgmedewerkers. Zet hem op.
I hear you.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben mantelzorger. geen instantie die t over kan nemen. nog even en ik heb zelf zorg nodig als t zo doorgaat
Jawel maar hoe is dat een goede tactiek?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Uit de COS begreep ik dat de vrouwen dingen kunnen kopen voor de mannen, met geld uit de pot
Aha nu snap ik het.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jullie maken zelfs geen gebruik van de privileges die jullie kunnen kopen voor de mannen. Slimme tactiek.
ik zou niet weggaan hoor dat zou erg jammer wezen, en je filmpjes worden zeker op prijs gesteld zeker als mensen even niet in staat zijn om live de streams te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2021 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, filmpjes worden nauwelijks nog bekeken, het is over en uit vrees ik, welterusten ...
Nou nee, het brood en crackers is op. Vleeswaren hebben ze nog.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Nick met zijn gezeur dat ze geen eten hebben. Ik denk dat hij bedoelt dat ze geen grote hoeveelheden vlees hebben.
💐🍀quote:Op maandag 1 maart 2021 09:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben mantelzorger. geen instantie die t over kan nemen. nog even en ik heb zelf zorg nodig als t zo doorgaat
Ik zap al standaard over naar de mannen als ik de vrouwen zie...quote:Op maandag 1 maart 2021 09:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nog iets interessants bij de vrouwen.
Volg meer de mannen.
Dat doet hij nu niet. Hij eet alleen later dan de rest.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:45 schreef Whuzz het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor iemand commentaar op het sporten en eten van Michel gaat hebben.
Zoets als; we hebben al weinig eten, dus stop eens met dat sporten, ga je allemaal meer ven eten!
De mannen zeuren of scheppen op. Alleen als Naomi of Zoe praat zapp ik ff naar de mannen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zap al standaard over naar de mannen als ik de vrouwen zie...
Helemaal wrang als ze horen dat het niet om eten gaat. Behalve mee ontbijten met de dames. Voor 1 persoon.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:47 schreef zodeju het volgende:
Michel is de enige die zegt geef ze gelijk. De rest gaat een beetje twijfelen over het bedrag dat ze eventueel uit de pot kunnen halen voor eten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de bedragen die er bij stonden waren belachelijk.. dus dat wil je niet uit de pot hebbenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jawel maar hoe is dat een goede tactiek?
Misschien doet hij dat zodat ze niet kunnen zien hoeveel hij eet.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat doet hij nu niet. Hij eet alleen later dan de rest.
Daarom, de dames kunnen nu beter die lijst doorgeven aan de deur. (maar ze mogen dat niet) BB laat de mannen in het ongewisse.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:48 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Helemaal wrang als ze horen dat het niet om eten gaat. Behalve mee ontbijten met de dames. Voor 1 persoon.
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat doet hij nu niet. Hij eet alleen later dan de rest.
Snap niet dat de luxe dames, al hun wasgoed niet uitbesteden buiten de deur , dat is toch luxe?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:33 schreef 5thencounter het volgende:
De mannen moeten weg uit de voorraadkamer, misschien moeten de vrouwen de wasmachien gebruiken
Heeft dat nodig om zijn lichaam te onderhouden maar daar schiet de rest niks mee op.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Misschien doet hij dat zodat ze niet kunnen zien hoeveel hij eet.
Ik denk dat Michel zijn metabolisme heel. Zou ik ook hoog is. Zou ik ook wel willen.
vind de mannen niks aan..quote:Op maandag 1 maart 2021 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zap al standaard over naar de mannen als ik de vrouwen zie...
Ze gunnen het Mike niet. Dat is het punt. Het twijfelen is omdat ze zichzelf gemeen vinden als ze hem buitensluiten.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom, de dames kunnen nu beter die lijst doorgeven aan de deur. (maar ze mogen dat niet) BB laat de mannen in het ongewisse.
hebben toch zelf twee handenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Snap niet dat de luxe dames, al hun wasgoed niet uitbesteden buiten de deur , dat is toch luxe?
Dan wordt het tijd dat de liggende mannen is wat minder eten en niet eten uit verveling.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:51 schreef engine het volgende:
[..]
Heeft dat nodig om zijn lichaam te onderhouden maar daar schiet de rest niks mee op.
Mooi dat alles op is.
We kijken allemaal graag naar Julie!quote:
Het is BB die gemeen is. Die stelt dat er 3 mogen ontbijten.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze gunnen het Mike niet. Dat is het punt. Het twijfelen is omdat ze zichzelf gemeen vinden als ze hem buitensluiten.
Ja ook die eten meer dan nodig. Er is totaal geen rantsoen gehouden.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat de liggende mannen is wat minder eten en niet eten uit verveling.
Er is 1 keuze voor alle 4. Mee eten, dat kost 1000 euro.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Het is BB die gemeen is. Die stelt dat er 3 mogen ontbijten.
Ze moeten gebruik kunnen maken van het toilet en eten.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:52 schreef Fasil het volgende:
Waarom hebben ze niet direct hun matrassen en dekens naar de gameroom gesleurd?
Hun ruimte gaat beperkt worden. Deur naar voorraadkamer “eventjes”
Ze zitten niet in DGK maar BB en hun "Luxe" is gewoon wat ze al hadden, de mannen hebben alleen minderquote:Op maandag 1 maart 2021 09:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Snap niet dat de luxe dames, al hun wasgoed niet uitbesteden buiten de deur , dat is toch luxe?
Ik zou beide groepen apart laten spelen, en dan alles wat er verdiend is aan de Rijke kant geven.quote:
Nou, ze hebben n u luxer eten en wijn vollop.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zitten niet in DGK maar BB en hun "Luxe" is gewoon wat ze al hadden, de mannen hebben alleen minder
Die doen ze nooit natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Er is 1 keuze voor alle 4. Mee eten, dat kost 1000 euro.
Nee dat is dineetje.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die doen ze nooit natuurlijk.
Maar dat ontbijt was toch voor 3?
Hij zal er vanuit gaan dat BB, in tegenstelling tot de mariniers, hem niet zal laten verhongeren?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:56 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Michel bij de mariniers niet geleerd dat als je in een situatie zit met een onbekende eindtijd, maar een eindige voorraad proviand het slim is om vanaf het begin al te gaan rantsoeneren?
Moeten heeft ze een hekel aan.....quote:Op maandag 1 maart 2021 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe zou zich nooit haasten he. Die wordt juist slomer als er haast wordt verwacht.
Oh ja. Dat was het het.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:56 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Alleen de hottub was voor 3.
De rest per 2 of pp.
Bij de marniniers leerde hij hoe je overleeft op hagedissen, slakken, boomschors, en kamelenpoep.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:56 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Michel bij de mariniers niet geleerd dat als je in een situatie zit met een onbekende eindtijd, maar een eindige voorraad proviand het slim is om vanaf het begin al te gaan rantsoeneren?
Deur naar slaapkamer kan toch gesloten zijnquote:Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze moeten gebruik kunnen maken van het toilet en eten.
Kan nooit te lang duren.
10 minuten? Liese zit nog in haar slaapjurk te make-uppen???quote:Op maandag 1 maart 2021 09:54 schreef MissyZ het volgende:
Mannen, vrouwen maak jullie klaar voor de weekopdracht, jullie hebben 10 minuten.
die kunnen ook geen kant op nu hequote:Op maandag 1 maart 2021 09:57 schreef MissyZ het volgende:
Vrouwen panieken make up, kleding, etc.
Mannen toepen gewoon door.
Zou je wel zeggenquote:Op maandag 1 maart 2021 09:56 schreef Tourniquet het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou beide groepen apart laten spelen, en dan alles wat er verdiend is aan de Rijke kant geven.
BB: "Heren van ARM. Bedankt voor jullie inzet. Kamp RIJK zal hier flink van genieten"
je vergeet, zelf je wonden hechten, bevalling leiden, in kruipruimtes een levende rat opeten, ze leren daar Superman te zijn.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bij de marniniers leerde hij hoe je overleeft op hagedissen, slakken, boomschors, en kamelenpoep.
Het bereiden van een plasmascherm, spotlight of medebewoner zat niet in de opleiding
Nee!!!!quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zou beide groepen apart laten spelen, en dan alles wat er verdiend is aan de Rijke kant geven.
BB: "Heren van ARM. Bedankt voor jullie inzet. Kamp RIJK zal hier flink van genieten"
BB heeft niet gezegd dat ze hun spullen moesten meenemen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:58 schreef Fasil het volgende:
[..]
Deur naar slaapkamer kan toch gesloten zijn
En denk je dat die andere twee daar zich aan houden. Twijfel zelfs nog over Nick.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:56 schreef Tourniquet het volgende:
Heeft Michel bij de mariniers niet geleerd dat als je in een situatie zit met een onbekende eindtijd, maar met een eindige voorraad proviand het slim is om vanaf het begin al te gaan rantsoeneren?
Bij de mariniers zal hij ook geleerd hebben om een bepaalde voorraad te rantsoeneren, als je niet van te voren weet hoe lang je er mee moet doen. Dat hebben ze niet gedaan, ze hebben min of meer in luxe geleefd van de voorraad die er was. Eieren niet alleen, maar gelijk met spek enz.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Bij de marniniers leerde hij hoe je overleeft op hagedissen, slakken, boomschors, en kamelenpoep.
Het bereiden van een plasmascherm, spotlight of medebewoner zat niet in de opleiding
Verkeerde aanname dan misschien.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zal er vanuit gaan dat BB, in tegenstelling tot de mariniers, hem niet zal laten verhongeren?
Misschien met 2 in 1 bed slapen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:52 schreef Fasil het volgende:
Waarom hebben ze niet direct hun matrassen en dekens naar de gameroom gesleurd?
Hun ruimte gaat beperkt worden. Deur naar voorraadkamer “eventjes”
Deur naar slaapkamer kan gesloten zijn
Nou dat is toch een prima ontbijt? Of zit er niks op brood?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:34 schreef MissyZ het volgende:
Heren, jullie hebben het snel gezellig gemaakt. De deur vd voorraadkamer is nu dicht. Geniet van jullie ontbijt.
Michel; ja we zullen genieten van die 3 sneetjes brood
Ik zag ze crackers met ham en kaas eten. Aanstellers zijn het.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:02 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nou dat is toch een prima ontbijt? Of zit er niks op brood?
3 sneetjes voor 4 personen. Niet per persoonquote:Op maandag 1 maart 2021 10:02 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Nou dat is toch een prima ontbijt? Of zit er niks op brood?
Nou kom op die minuten zijn al lang voorbij.....quote:Op maandag 1 maart 2021 10:00 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Allemaal ongewassen in de make up en kleding.
Ow hahahaquote:Op maandag 1 maart 2021 10:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
3 sneetjes voor 4 personen. Niet per persoon
Zoiets verwacht ik ook.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
Misschien een quiz.
Hoeveel weten jullie van je medebewoners.
Levenslijn van gisteren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Wel raar. Want BB noemde het toch het boodschappenspel?quote:Op maandag 1 maart 2021 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Weekopdracht al op maandag trouwens ... is normaal op woensdag
Laatste 2 keer was het op dinsdag, voordat er werd genomineerd.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Weekopdracht al op maandag trouwens ... is normaal op woensdag
Normaal is er ook een huismeester, dus alles is misschien omgegooid? Misschien kunnen ze om meel en gist spelen?quote:Op maandag 1 maart 2021 10:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wel raar. Want BB noemde het toch het boodschappenspel?
quote:Op maandag 1 maart 2021 10:11 schreef Ireth het volgende:
Daar had ik een idee over gemaild, maar dan een iets pittigere variant
TOP idee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat zou echt vet zijn... constant voorzichtig moeten zijn, irritaties als iemand iets om stoot...
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ze zijn sinds vrijdag al opgesplitst, of bedoel je iets anders?quote:Op maandag 1 maart 2021 10:16 schreef Rockiejj het volgende:
Wanneer gaan we splitten? Is daar al iets van bekend?
Idd, herinner ik me ook nog vaag.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:20 schreef Lpracing het volgende:
Nick meteen de opmerking gemaakt dat de vloer bij hun niet gelijk is.
Domino doen was ooit ook een opdracht bij BB België. Denk in de eerste of 2e editie als ik het goed heb. Kregen ze de hele week voor en dacht dat het toen ook een wereldrecordpoging was.
Natuurlijk is een effen vloer wel cruciaal in het blijven staan van de dominosteentjes.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:20 schreef Fasil het volgende:
Nick vindt al direct een uitvlucht voor moest het bij hen niet lukken;
De vloer is oneffen
Ah ja, bewegingsvrijheid beperkt door de dominosteentjesquote:Op maandag 1 maart 2021 09:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
BB heeft niet gezegd dat ze hun spullen moesten meenemen.
Zal voor het spel zijn.
Voor de mannen is dit wel een klote-opdracht met die beperking in ruimte.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:23 schreef 5thencounter het volgende:
100m gaat niet passen, ze moeten scherpere bochten maken, da's geen goeie zaak
Dan kan je niet meer naar de toiletquote:Op maandag 1 maart 2021 10:26 schreef Mickytjuh het volgende:
Taktiek bedenken kunnen ze ineens niet meer. Waarom leggen dee vrouwen hem niet recht door de gang trouwens... Moet het in de huiskamer??
Ook nog geen steentje gelegd.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:27 schreef Jockari het volgende:
Michel lijkt wel een ontstekingslont aan leggen te zijn.
Nee ik denk dat ik dat bedoel, rijk en arm, de laatste keer dat ik heb gekeken was de liveshow donderdagquote:Op maandag 1 maart 2021 10:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn sinds vrijdag al opgesplitst, of bedoel je iets anders?
BB is nog nooit streng geweeest.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
touw moet wel strak liggen anders wordt t te kort de baan
Over een uur en een half ongeveerquote:Op maandag 1 maart 2021 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoe lang tot Nick weer overnieuw moet beginnen omdat z'n rij omgaat?
Nope...quote:Op maandag 1 maart 2021 10:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
duidelijke zaak .. meiden gaan dit niet redden
quote:
Sinds vrijdagochtend zijn de mannen en vrouwen opgesplitst in "basic" en "luxe". De mannen zitten in het "basic" gedeelte en hebben alleen de gameroom, de voorraadkamer en 1 slaapkamer ter beschikking. De vrouwen de rest van het huis en de tuin (het "luxe" deel). Om te bepalen wie in welk gedeelte zit hebben ze een spel moeten spelen in de tuin (wat precies weten we niet, er was een streamlock).quote:Op maandag 1 maart 2021 10:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee ik denk dat ik dat bedoel, rijk en arm, de laatste keer dat ik heb gekeken was de liveshow donderdag
Poldermodelquote:Op maandag 1 maart 2021 10:30 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
meiden zijn nog in discussie
beter.. lkkr bakkie pleur dr bijquote:Op maandag 1 maart 2021 10:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Meiden kunnen beter gewoon lekker weer in de tuin gaan zitten.... lijkt vrij hopeloos.
En de bochten zijn zo ook lastig met omvallen straks.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:28 schreef IkFok het volgende:
[ afbeelding ]
die rijen gaan veel te dicht op elkaar staan. Je kunt er nu toch niet tussen kruipen om ze te leggen
Da's er weer één voor in het topicquote:
Bochtjes moet je dan wellicht 2 rijen breed maken ... maar het blijft lastig ... en er gaat altijd voortijdig iets om .. ze gaan nog heel erg balen straks.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En de bochten zijn zo ook lastig met omvallen straks.
@Dutchgirl23 kom er maar in!quote:Op maandag 1 maart 2021 10:35 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb net op facebook iema d verteld dat ik van mening ben dat ik een mening mag hebben over de hoeveelheid voedsel die Michel naar binnen duwt, aangezien ik daar immers 5 euro per maand voor betaal.
Die vrouwen die geilen op die gast zijn echt net de moedermaffia
Ach, na de kapotsaaie streams van het weekend ben ik hier al erg gelukkig meequote:Op maandag 1 maart 2021 10:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat ook dit weer half werk is van BB. Dit had nou een perfecte opdracht geweest voor een hele dag, of zelfs meerdere dagen. Maar nee hoor, 2 uurtjes.
Zijn net FOK-mannen! Voor elke 30cm een opening!quote:Op maandag 1 maart 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Inderdaad Zoey elke 30 centimeter een opening .. je kunt ook overdrijven.
ah ze doet het wel maar als ze het nou ook even zegt tegen de andere hahaaquote:Op maandag 1 maart 2021 10:36 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
zoey te vaak een opening wordt wat als bijna af is
Ahh oke, spannend! Thanks!quote:Op maandag 1 maart 2021 10:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Sinds vrijdagochtend zijn de mannen en vrouwen opgesplitst in "basic" en "luxe". De mannen zitten in het "basic" gedeelte en hebben alleen de gameroom, de voorraadkamer en 1 slaapkamer ter beschikking. De vrouwen de rest van het huis en de tuin (het "luxe" deel). Om te bepalen wie in welk gedeelte zit hebben ze een spel moeten spelen in de tuin (wat precies weten we niet, er was een streamlock).
omdat die geconcentreerd bezig is . hoor er 1 bij de mannen steeds praten en klagenquote:Op maandag 1 maart 2021 10:42 schreef Windhapper het volgende:
Nick gaat als een speer, de rest niet zo.
Da's goed te doen, maar "zonder fouten" is hier de sleutelquote:Op maandag 1 maart 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
Als iedereen zonder fouten werkt, moeten ze gemiddeld 20 centimeter per minuut per persoon plaatsen.
2uur: tijdsbestek dat ze volgens mij niet halen. Moet BB weer toegeven, en er enkele uurtjes bij doen.quote:Op maandag 1 maart 2021 10:36 schreef WAvanBuren het volgende:
Jammer dat ook dit weer half werk is van BB. Dit had nou een perfecte opdracht geweest voor een hele dag, of zelfs meerdere dagen. Maar nee hoor, 2 uurtjes.
Ja en dat is echt wel veel..quote:Op maandag 1 maart 2021 10:42 schreef Tourniquet het volgende:
Als iedereen zonder fouten werkt, moeten ze gemiddeld 20 centimeter per minuut per persoon plaatsen.
quote:Op maandag 1 maart 2021 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Matt gooit al voor de 3e keer zijn minuscule rijtje om.
De zwaartekracht is overal hetzelfde in het huis... Ik denk dat je iets anders bedoeltquote:Op maandag 1 maart 2021 10:43 schreef spapaars het volgende:
Die van de vrouwen staan te dicht op elkaar, gaat problemen geven met voldoende zwaartekracht om de stenen te doen omvallen.
Nick had al een kussen onder zijn knieenquote:Op maandag 1 maart 2021 10:46 schreef Whuzz het volgende:
Dit zal voor de knieën van Nick (en michel?) niet makkelijk zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |