Deze 4 hokken samen om de rest er uit te werken.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:14 schreef suzi1 het volgende:
[..]
er zijn al 4 leden die mike en matt nomineren
nick, michel, naomi en julie
pissen ze in een flesquote:Op maandag 1 maart 2021 09:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kunnen niet te lang die voorraadkamer afsluiten.
Moeten naar het toilet kunnen.
Deze snap ik niet.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:33 schreef Benny het volgende:
Jullie kunnen kopen voor de mannen. Slimme tactiek.
Altijd duimen omhoog voor de zorgmedewerkers. Zet hem op.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:35 schreef suzi1 het volgende:
geef mij maar een sl van 3 uur
moet weer aan het werk omdat die kutzorg code rood heeft
Jill komt dan wel heel raar over.....dat ze Mike die fucking lul niet nomineert. Liese zie ik het ook niet doen. Zoey gaat gewoon weer op Nick en Michel.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:33 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Deze 4 hokken samen om de rest er uit te werken.
Met name Lies, Jill en Zoe moeten dat gaan zien anders is het over en uit.
ben je ongesteld?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:35 schreef suzi1 het volgende:
geef mij maar een sl van 3 uur
moet weer aan het werk omdat die kutzorg code rood heeft
Jullie maken zelfs geen gebruik van de privileges die jullie kunnen kopen voor de mannen. Slimme tactiek.quote:
Ja maar dat ging om een wandeling, mee ontbijten, dat soort dingen. uurtje wandelen in de tuin voor 3=200 of zo.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Uit de COS begreep ik dat de vrouwen dingen kunnen kopen voor de mannen, met geld uit de pot
Als ze dat niet doet dan zijn die krokodillentranen van haar met het "ik stem alleen nog op gevoel en niet meer tactisch" ook niks waardquote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill komt dan wel heel raar over.....dat ze Mike die fucking lul niet nomineert. Liese zie ik het ook niet doen. Zoey gaat gewoon weer op Nick en Michel.
Verwacht het niet ... want de gameroom moet donderdag weer leeg zijn voor de exit.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:37 schreef TheLuckyman het volgende:
Blijft jammer dat er geen mogelijkheid tot een wissel van gedeelte is geweest. Verwacht iemand dat dat nog komt?
ik ben mantelzorger. geen instantie die t over kan nemen. nog even en ik heb zelf zorg nodig als t zo doorgaatquote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Altijd duimen omhoog voor de zorgmedewerkers. Zet hem op.
I hear you.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben mantelzorger. geen instantie die t over kan nemen. nog even en ik heb zelf zorg nodig als t zo doorgaat
Jawel maar hoe is dat een goede tactiek?quote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef Benny het volgende:
[..]
Uit de COS begreep ik dat de vrouwen dingen kunnen kopen voor de mannen, met geld uit de pot
Aha nu snap ik het.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jullie maken zelfs geen gebruik van de privileges die jullie kunnen kopen voor de mannen. Slimme tactiek.
ik zou niet weggaan hoor dat zou erg jammer wezen, en je filmpjes worden zeker op prijs gesteld zeker als mensen even niet in staat zijn om live de streams te kijkenquote:Op zondag 28 februari 2021 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, filmpjes worden nauwelijks nog bekeken, het is over en uit vrees ik, welterusten ...
Nou nee, het brood en crackers is op. Vleeswaren hebben ze nog.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:43 schreef Rhosyn het volgende:
Nick met zijn gezeur dat ze geen eten hebben. Ik denk dat hij bedoelt dat ze geen grote hoeveelheden vlees hebben.
💐🍀quote:Op maandag 1 maart 2021 09:37 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik ben mantelzorger. geen instantie die t over kan nemen. nog even en ik heb zelf zorg nodig als t zo doorgaat
Ik zap al standaard over naar de mannen als ik de vrouwen zie...quote:Op maandag 1 maart 2021 09:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nog iets interessants bij de vrouwen.
Volg meer de mannen.
Dat doet hij nu niet. Hij eet alleen later dan de rest.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:45 schreef Whuzz het volgende:
Ben benieuwd hoe lang het duurt voor iemand commentaar op het sporten en eten van Michel gaat hebben.
Zoets als; we hebben al weinig eten, dus stop eens met dat sporten, ga je allemaal meer ven eten!
De mannen zeuren of scheppen op. Alleen als Naomi of Zoe praat zapp ik ff naar de mannen.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:46 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik zap al standaard over naar de mannen als ik de vrouwen zie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |