abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198263284
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoezo is alle plezier verboden door de overheid?
Ok, alle zaken die ik graag doe in mijn vrije tijd zijn verboden.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 08:51:25 #152
5428 crew  miss_sly
pi_198263292
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:50 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Ok, alle zaken die ik graag doe in mijn vrije tijd zijn verboden.
Dat zou kunnen.
Er is niets dat je graag doet dat wel kan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 1 maart 2021 @ 08:51:41 #153
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_198263297
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Hoezo is alle plezier verboden door de overheid?
De dingen die mij normaliter plezier geven, zoals sporten met mijn bootcampklasje, samenkomen met vrienden, eten in een restaurant, reizen, hardloopwedstrijden, een avondje ongedwongen kroeg, werken op kantoor met mijn collega's, zijn op dit moment al maanden verboden.

En het plezier van binnen Netflix kijken heb ik niet meer.
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
  maandag 1 maart 2021 @ 08:52:38 #154
3778 popje
pi_198263310
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.
Dat heb ik al tot in den treure gedaan. Nu wil ik weer graag in de tuin gaan werken, maar het tuincentrum bij mij in de buurt gaat niet open vanwege de belachelijke 2 personen per verdieping regel. Dus daar heb ik ook niks aan.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 08:54:13 #155
5428 crew  miss_sly
pi_198263329
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:51 schreef popje het volgende:

[..]

De dingen die mij normaliter plezier geven, zoals sporten met mijn bootcampklasje, samenkomen met vrienden, eten in een restaurant, reizen, hardloopwedstrijden, een avondje ongedwongen kroeg, werken op kantoor met mijn collega's, zijn op dit moment al maanden verboden.

En het plezier van binnen Netflix kijken heb ik niet meer.
Veel bootcamptrainingen gaan, zij het ietwat gewijzigd, wel door. Samenkomen met vrienden kan in beperkte vorm. Op kantoor werken met collega’s is niet verboden.

Een aantal dingen kan inderdaad niet, en dat is kut.
pi_198263347
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198263355
Netflix inderdaad ook wel klaar mee. Staan goede series op, maar ik heb een kantoorbaan, kijk de hele dag al naar een scherm. In de winter is het dan nog wel chill in de avond dat Netflix, maar hoe langer het straks licht is en we beter weer hebben des te meer wil ik naar buiten. Zoals Popje bijvoorbeeld al noemt, lekker aan de tuin. Maar inderdaad heb ik dan een open tuincentrum nodig.
pi_198263360
Nou, ook maar een afspraak bij het tuincentrum gemaakt, al mijn balkonplanten zijn kapotgevroren. Ben benieuwd, in tien minuten tijd, krijg er zo'n "je mag 1 minuut gratis winkelen"-gevoel bij.
We have relearned one lesson we should have never forgotten: that only by rewarding personal initiative and insisting government live within its means can we save the spirit of enterprise and risk-taking so essential to economic progress, human fulfillment, and the preservation of freedom itself.
pi_198263361
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat zou kunnen.
Inmiddels ben ik wel klaar met weer de ps4/netflix.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:00:08 #160
236264 crew  capricia
pi_198263405
Ik zit hier met gezin in een Landal huisje. Sauna en jacuzzi erbij. Moet zeggen dat ik me wel vermaak.
Van het weekend al een bootje gehuurd en de meren op geweest.
Er wordt nog genoeg vermaak georganiseerd voor de kinderen op het park.
Dit hou ik nog wel even vol. :D
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 1 maart 2021 @ 09:00:12 #161
3778 popje
pi_198263407
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Veel bootcamptrainingen gaan, zij het ietwat gewijzigd, wel door. Samenkomen met vrienden kan in beperkte vorm. Op kantoor werken met collega’s is niet verboden.

Een aantal dingen kan inderdaad niet, en dat is kut.
Helaas gaan mijn bootcamptrainingen niet door. Ik kom een op een met vrienden samen of wandel samen maar als iemand wat verder weg woont, is samen eten niet haalbaar, ik heb namelijk geen auto en het OV en de avondklok maken samen eten dan scheer onmogelijk en je gaat niet twee uur treinen in het weekend om een uurtje samen te wandelen.

Ik heb heel lang (en nog steeds) geprobeerd om alles maar van de positieve kant te bekijken, maar ik merk dat ik nu echt klaar ben, zeker nu het mooi weer wordt en in Amsterdam (waar ik woon), er nu BOA's in elk park staan. Nu het Vondelpark elke dag dicht gaat (en er zijn genoeg andere parken in de stad), merk je dat er een repressiever beleid komt. Er vliegt elke dag een helikopter boven de stad, staan de hele tijd ME-bussen klaar, ik ben klaar met die paniekzaaierij.

In een dorp merk je vast minder van de controle en avondklok, maar het feit dat ik in de stad woon die al maanden niet meer de stad is waar ik ben komen wonen, stemt me ook verdrietig.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:02:43 #162
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198263426
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:35 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd zie ik dat er (iig de aankomende tijd )niet meer van komen. Met een roep om versoepelingen en steeds minder naleving lijkt de houdbaarheid van de lockdown wel aan zijn einde.

Enige verschil die het nog kan maken is als we straks weer tussen de 10 en 15k besmettingen zouden zitten.
Die avondklok kwam er toch ook? Er zijn zoveel ondenkbare keuzes gemaakt tijdens deze pandemie dat we nergens meer van staan te kijken. Daarnaast zijn deze regels in grote Europese landen al werkelijkheid.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:03:38 #163
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198263439
Lekker in een een tijdsvak je booschappen bij de Action doen...de treurnis :')
  maandag 1 maart 2021 @ 09:04:44 #165
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198263443
quote:
Gewoon de hele bak met eiersnijders meenemen, kost toch geen drol.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:07:56 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198263478
Langer dan tien minuten in een Action wil je uberhaupt niet zijn.

Al hoewel.. als er verder niemand is..Maar neh :X
pi_198263520
quote:
2s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:07 schreef Cue_ het volgende:

Ik ben in mijn hele leven nog nooit langer dan 10 minuten in een Action geweest :@
pi_198263522
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:02 schreef leolinedance het volgende:
ch ook? Er zijn zoveel ondenkbare keuzes gemaakt tijdens deze pandemie dat we nergens meer van staan te kijken. Daarnaast zijn deze regels in grote Europese landen al werkel
Gevoelsmatig is er wel een kentering richting versoepelingen momenteel.
En zolang we onder de 10k besmettingen blijven zie ik dat ook niet veranderen.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:13:50 #169
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_198263540
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef alpeko het volgende:
Ik ben in mijn hele leven nog nooit langer dan 10 minuten in een Action geweest :@
Dat ik wel, met iemand mee die de hele cction leeg kocht vooraf de Zwarte Cross.
Dan bekijk je de Action toch ineens anders :+

Maar ik snap dat het niet ideaal is en genoeg haken en ogen ook weer aan dit concept zitten, maar mensen vroegen om weer open te gaan (evt met bepaalde regels) en dat is gebeurd.
Nu maar hopen dat er snel nog een slag versoepelingen komt.
  maandag 1 maart 2021 @ 09:15:42 #170
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198263569
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef Kickinalfa het volgende:

[..]

Gevoelsmatig is er wel een kentering richting versoepelingen momenteel.
En zolang we onder de 10k besmettingen blijven zie ik dat ook niet veranderen.
Wacht maar tot de Finse variant hier opduikt.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:28:22 #171
5428 crew  miss_sly
pi_198263739
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:52 schreef popje het volgende:

[..]

Dat heb ik al tot in den treure gedaan. Nu wil ik weer graag in de tuin gaan werken, maar het tuincentrum bij mij in de buurt gaat niet open vanwege de belachelijke 2 personen per verdieping regel. Dus daar heb ik ook niks aan.
Ik werk veel in de tuin. Ik bestel de dingen die ik nodig heb, en laat ze thuisbezorgen. Heel handig :)

Heeft het tuincentrum geen click & collect of een webshop?
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:33:37 #172
5428 crew  miss_sly
pi_198263819
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:00 schreef popje het volgende:

[..]

Helaas gaan mijn bootcamptrainingen niet door. Ik kom een op een met vrienden samen of wandel samen maar als iemand wat verder weg woont, is samen eten niet haalbaar, ik heb namelijk geen auto en het OV en de avondklok maken samen eten dan scheer onmogelijk en je gaat niet twee uur treinen in het weekend om een uurtje samen te wandelen.

Ik heb heel lang (en nog steeds) geprobeerd om alles maar van de positieve kant te bekijken, maar ik merk dat ik nu echt klaar ben, zeker nu het mooi weer wordt en in Amsterdam (waar ik woon), er nu BOA's in elk park staan. Nu het Vondelpark elke dag dicht gaat (en er zijn genoeg andere parken in de stad), merk je dat er een repressiever beleid komt. Er vliegt elke dag een helikopter boven de stad, staan de hele tijd ME-bussen klaar, ik ben klaar met die paniekzaaierij.

In een dorp merk je vast minder van de controle en avondklok, maar het feit dat ik in de stad woon die al maanden niet meer de stad is waar ik ben komen wonen, stemt me ook verdrietig.
Het is zeker lastiger, dat ben ik met je eens. Maar wat beterft dat contact met vrienden en eten: je zou ook kunnen lunchen. Wij hadden zowel vrijdag als gisteren een vriend op de lunch. Hartstikke gezellig geweest, beide keren weer keurig op tijd thuis om geen probleem te hebben met de avondklok.

Ik ben twee jaar geleden uit Amsterdam vertrokken, dus ik weet wel wat je bedoelt. Lijkt me een vreemde, niet al te prettige gewaarwording. Overigens staat de ME er in principe niet vanwege de maatregelen, maar vanwege de demonstraties die steevast uit de hand lopen.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:34:16 #173
5428 crew  miss_sly
pi_198263828
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:00 schreef capricia het volgende:
Ik zit hier met gezin in een Landal huisje. Sauna en jacuzzi erbij. Moet zeggen dat ik me wel vermaak.
Van het weekend al een bootje gehuurd en de meren op geweest.
Er wordt nog genoeg vermaak georganiseerd voor de kinderen op het park.
Dit hou ik nog wel even vol. :D
Wij vertrekken vanmiddag! Ik heb er wel heel veel zin in om even ergens anders te zijn dan thuis.
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:36:21 #174
236264 crew  capricia
pi_198263855
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wij vertrekken vanmiddag! Ik heb er wel heel veel zin in om even ergens anders te zijn dan thuis.
Jij gaat richting de bossen hč? Prachtig. Het wordt goed wandelweer.
En marshmallows roosteren en popcorn bakken doen ze buiten op een open vuur met de kinderen.
Je gaat een heerlijke week tegemoet. *;
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198263877
Weet iemand of er regionale cijfers zijn over vaccinaties per leeftijdscategorie?
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:39:34 #176
5428 crew  miss_sly
pi_198263899
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:36 schreef capricia het volgende:

[..]

Jij gaat richting de bossen hč? Prachtig. Het wordt goed wandelweer.
En marshmallows roosteren en popcorn bakken doen ze buiten op een open vuur met de kinderen.
Je gaat een heerlijke week tegemoet. *;
Richting bossen inderdaad! Wandelen in een andere omgeving, ook al is onze eigen omgeving ook prachtig, is ook wel weer eens een keer leuk!

Marshmallows roosteren en popcorn bakken zal kind wel leuk vinden.

Ik heb er zin in!
pi_198264043
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Richting bossen inderdaad! Wandelen in een andere omgeving, ook al is onze eigen omgeving ook prachtig, is ook wel weer eens een keer leuk!

Ik heb er zin in!
Geniet er van!
  Moderator maandag 1 maart 2021 @ 09:51:41 #178
5428 crew  miss_sly
pi_198264067
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:50 schreef alpeko het volgende:

[..]

Geniet er van!
Dank je! O+
pi_198264092
quote:
2s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:07 schreef Cue_ het volgende:

Mij lukte dat nooit vanwege de km aan wachrij bij de enige kassa.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 1 maart 2021 @ 10:02:02 #180
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_198264257
Ondertussen zoekt men in het VK 2,5 week(!) :X :s) na de positieve test naar iemand die besmet is geweest met de Braziliaanse variant.

quote:
Zoektocht naar onbekende Brit met Braziliaanse variant

In het Verenigd Koninkrijk is een zoektocht aan de gang naar iemand die besmet blijkt met een van de Braziliaanse varianten van het coronavirus. Diegene testte op 12 of 13 februari positief op de P.1-variant van het virus, maar gaf zijn of haar gegevens niet op.

De P.1-variant is mogelijk besmettelijker en werkt minder goed tegen bestaande vaccins. De Britse minister van Vaccinaties zegt dat de gezondheidsdienst hard op zoek is naar de onbekende persoon. "We moeten diegene zo snel als mogelijk vinden", zei hij bij de BBC.

De overheid vraagt iedereen die op 12 of 13 februari is getest en nog geen testresultaat heeft gehad, of het formulier niet goed heeft ingevuld, zich zo snel mogelijk te melden.

Ook vijf andere Britten blijken besmet met de P.1-variant. In drie gevallen gaat het om Schotten die vanuit Brazilië, via Parijs en Londen, naar Aberdeen zijn gevlogen. De andere twee mensen keerden begin vorige maand terug vanuit Brazilië naar Engeland.
Het schijnt dat je van deze variant spontaan de lambada gaat dansen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  maandag 1 maart 2021 @ 10:02:18 #181
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_198264260
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik heb er zin in!
Klinkt leuk. Veel plezier gewenst!
  maandag 1 maart 2021 @ 10:09:39 #182
268495 Oliver23
Ninja Mime!
pi_198264359
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 02:13 schreef Za het volgende:
Vraagje, vrijdag hadden we 5.113 besmettingen zie ook:
[..]

Volgens het corona dashboard echter waren dat er vele malen minder: 4020

[ afbeelding ]

Iemand een idee vanwaar dit verschil?
Apart inderdaad. Misschien achterstanden verwerkt of zo?? Lopen de andere dagen wel synchroom??
pi_198264592
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2021 21:35 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Wat mij zo zwartgallig maakt is dat we de laatste weken gezien hebben dat het ultieme middel, de lockdown mét avondklok, gewoon bot is geworden. Zelfs met die lockdown lopen de cijfers op. Dat betekent dat je eigenlijk gewoon machteloos bent geworden. Je kunt gokken als je weet dat je een noodrem hebt, maar die hebben we opgebruikt zo lijkt het.
Denk dat je je daarin vergist, een van de OMT adviezen was volgens Rutte naast de avondklok volledig huisarrest. Dus alleen met een bewijsje de straat op. Dat hebben ze naast zich neergelegd maar indien code zwart echt weer zou naderen kan daar altijd nog een beroep op worden gedaan. Week 10 schijnt tijdens de griep een befaamd omslagpunt te zijn, dan dienen de pollen zich ook weer volop aan. We weten wat dat betreft nog zoveel niet van de seizoensinvloeden.
blablablabla
  maandag 1 maart 2021 @ 10:29:03 #184
3542 Gia
User under construction
pi_198264618
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 08:55 schreef xFriendx het volgende:
Zoals Popje bijvoorbeeld al noemt, lekker aan de tuin. Maar inderdaad heb ik dan een open tuincentrum nodig.
Is inderdaad jammer.
Hier worden, als het goed is, woensdag voor 300 euro aan planten bezorgd. En dat is dan een eerste bestelling. Heb er nog veel meer nodig en wil niet wachten tot de tuincentra open gaan.

Dus, ben benieuwd naar de plantjes.
  maandag 1 maart 2021 @ 10:29:58 #185
3778 popje
pi_198264638
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Denk dat je je daarin vergist, een van de OMT adviezen was volgens Rutte naast de avondklok volledig huisarrest. Dus alleen met een bewijsje de straat op. Dat hebben ze naast zich neergelegd maar indien code zwart echt weer zou naderen kan daar altijd nog een beroep op worden gedaan. Week 10 schijnt tijdens de griep een befaamd omslagpunt te zijn, dan dienen de pollen zich ook weer volop aan. We weten wat dat betreft nog zoveel niet van de seizoensinvloeden.
Lees dit artikel over seizoensinvloeden:

Pollen explains seasonality of flu-like illnesses including COVID-19

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2020.06.05.20123133v5
pi_198264643
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Weet iemand of er regionale cijfers zijn over vaccinaties per leeftijdscategorie?
Geen regionale cijfers, maar dit is het meeste wat ik kon vinden qua data: https://www.rivm.nl/sites(...)rland_2021_02_23.pdf
  maandag 1 maart 2021 @ 10:38:33 #187
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_198264794
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 09:00 schreef popje het volgende:

[..]

Ik ben dit weekend in Amsterdam geweest en vond het eigenlijk heerlijk. De Albert Cuyp was als vanouds en verder nergens echt die negatieve sfeer gevoeld. Ook niet in de metro/tram.
pi_198264795
Dat gaat nog wel weer komische taferelen opleveren als de Action open gaat op afspraak. Allemaal volk tussen de dranghekken met uitgeprinte A4-tjes met hun afspraak tijd er op. Een paar Action medewerkers met hesjes er bij waar je mag inchecken 10 minuten voor de tijd.
٩๏̯͡๏)۶
  maandag 1 maart 2021 @ 10:44:14 #189
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_198264909
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:38 schreef Ronald het volgende:
Dat gaat nog wel weer komische taferelen opleveren als de Action open gaat op afspraak. Allemaal volk tussen de dranghekken met uitgeprinte A4-tjes met hun afspraak tijd er op. Een paar Action medewerkers met hesjes er bij waar je mag inchecken 10 minuten voor de tijd.
Je zou toch hopen dat het gebruik van dranghekken al voldoende aangeeft dat het eigenlijk niet kan.
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_198264933
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:44 schreef zalkc het volgende:

[..]

Je zou toch hopen dat het gebruik van dranghekken al voldoende aangeeft dat het eigenlijk niet kan.
Of gewoon weer enigszins normaal openen zoals tot begin december, dat ging ook prima, dus met een beperkt aantal klanten.
٩๏̯͡๏)۶
pi_198264942
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:30 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Geen regionale cijfers, maar dit is het meeste wat ik kon vinden qua data: https://www.rivm.nl/sites(...)rland_2021_02_23.pdf
Dank voor het meezoeken. Helaas niet wat ik zocht. Wel interessant is figuur 7 daar. Alleen wil ik die dan ook regionaal.

CBS rapporteert alleen maar landelijk blijkbaar. Heel irritant. Ik weet niet eens hoeveel mensen er per leeftijdscategorie hier in de verpleeghuizen liggen. :(

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-03-2021 10:46:25 ]
  maandag 1 maart 2021 @ 10:47:57 #192
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198264976
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Dank voor het meezoeken. Helaas niet wat ik zocht. Wel interessant is figuur 7 daar. Alleen wil ik die dan ook regionaal.

CBS rapporteert alleen maar landelijk blijkbaar. Heel irritant. Ik weet niet eens hoeveel mensen er per leeftijdscategorie hier in de verpleeghuizen liggen. :(
Als ik dit bericht uit de Gelderlander moet geloven dan moeten er nogal wat regionale verschillen zijn omdat ze van zuid naar noord werken. Maar cijfers heb ik ook niet voor je.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_198264985
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

We hebben nog een lange weg te gaan qua openbaarheid van data dus.
pi_198264988
quote:
14s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:02 schreef MichaelScott het volgende:
Ondertussen zoekt men in het VK 2,5 week(!) :X :s) na de positieve test naar iemand die besmet is geweest met de Braziliaanse variant.
[..]

Het schijnt dat je van deze variant spontaan de lambada gaat dansen.
Vrij ernstige variant tho. Als die hier komt hebben we groot probleem. Gaat door alle antibodies heen en zorgt voor veel herbesmettingen.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_198265059
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:47 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Als ik dit bericht uit de Gelderlander moet geloven dan moeten er nogal wat regionale verschillen zijn omdat ze van zuid naar noord werken. Maar cijfers heb ik ook niet voor je.
Ja, dat is ook wat ik heb vernomen. Ik wil graag het aantal gevaccineerden per leeftijdscategorie meenemen in het crisisoverleg. En dan voornamelijk in relatie tot wat we kunnen verwachten aan ziekenhuisopnames. En dan dus hopelijk iets krapper in de buffer gaan zitten ten gunste van reguliere zorg.

Maargoed, ik krijg de cijfers niet boven tafel. :(
  maandag 1 maart 2021 @ 10:52:24 #196
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198265074
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wat ik heb vernomen. Ik wil graag het aantal gevaccineerden per leeftijdscategorie meenemen in het crisisoverleg. En dan voornamelijk in relatie tot wat we kunnen verwachten aan ziekenhuisopnames. En dan dus hopelijk iets krapper in de buffer gaan zitten ten gunste van reguliere zorg.

Maargoed, ik krijg de cijfers niet boven tafel. :(
Die zijn er ook niet centraal :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198265099
Heb de afgelopen week echt extreme last van hooikoorts (in februari!), in jaren niet zo erg geweest eigenlijk. Vraag mij af of dit het gevolg is van extreem hygiënisch leven het afgelopen jaar.

Overigens hoop ik dat dit wel een positief effect heeft op het aantal besmettingen komende tijd. Mochten de pollen COVID gaan verdrijven komende maanden dan neem ik de hooikoorts met liefde toe.
pi_198265117
https://www.facebook.com/(...)8186383006/?sfnsn=mo

Verstoppertje spelen tijdens de avondklok...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_198265126
quote:
1s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:52 schreef Molo het volgende:

[..]

Die zijn er ook niet centraal :+
Jawel. Zie coronabeeld.nl

Daar staan ze per leeftijdscategorie thuiswonend en aantal in instelling <80.

Als ik dat al regionaal heb irt aantal bewoners in verpleeghuizen dan heb ik iig al iets.

Thuiswonend 80+ heb ik de gevaccineerde aantallen regionaal al wel. Ik weet alleen niet hoeveel er thuis wonen van die groep. :')
  maandag 1 maart 2021 @ 11:00:40 #200
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198265191
quote:
0s.gif Op maandag 1 maart 2021 10:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jawel. Zie coronabeeld.nl

Daar staan ze per leeftijdscategorie thuiswonend en aantal in instelling <80.

Als ik dat al regionaal heb irt aantal bewoners in verpleeghuizen dan heb ik iig al iets.

Thuiswonend 80+ heb ik de gevaccineerde aantallen regionaal al wel. Ik weet alleen niet hoeveel er thuis wonen van die groep. :')
Een aantal groepen uitvoerders geeft de informatie niet door op persoonsniveau naar het RIVM.
En een aantal mensen wat geen toestemming geeft om de informatie naar het RIVM door te geven ook niet.
Daarom is niet overal de leeftijdsgroep te achterhalen

Je laatste alinea snap ik trouwens niet :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')