Ok, alle zaken die ik graag doe in mijn vrije tijd zijn verboden.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo is alle plezier verboden door de overheid?
Dat zou kunnen.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:50 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ok, alle zaken die ik graag doe in mijn vrije tijd zijn verboden.
De dingen die mij normaliter plezier geven, zoals sporten met mijn bootcampklasje, samenkomen met vrienden, eten in een restaurant, reizen, hardloopwedstrijden, een avondje ongedwongen kroeg, werken op kantoor met mijn collega's, zijn op dit moment al maanden verboden.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:49 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Hoezo is alle plezier verboden door de overheid?
Dat heb ik al tot in den treure gedaan. Nu wil ik weer graag in de tuin gaan werken, maar het tuincentrum bij mij in de buurt gaat niet open vanwege de belachelijke 2 personen per verdieping regel. Dus daar heb ik ook niks aan.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Er is niets dat je graag doet dat wel kan?
Veel bootcamptrainingen gaan, zij het ietwat gewijzigd, wel door. Samenkomen met vrienden kan in beperkte vorm. Op kantoor werken met collega’s is niet verboden.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:51 schreef popje het volgende:
[..]
De dingen die mij normaliter plezier geven, zoals sporten met mijn bootcampklasje, samenkomen met vrienden, eten in een restaurant, reizen, hardloopwedstrijden, een avondje ongedwongen kroeg, werken op kantoor met mijn collega's, zijn op dit moment al maanden verboden.
En het plezier van binnen Netflix kijken heb ik niet meer.
Inmiddels ben ik wel klaar met weer de ps4/netflix.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zou kunnen.
Er is niets dat je graag doet dat wel kan?
Helaas gaan mijn bootcamptrainingen niet door. Ik kom een op een met vrienden samen of wandel samen maar als iemand wat verder weg woont, is samen eten niet haalbaar, ik heb namelijk geen auto en het OV en de avondklok maken samen eten dan scheer onmogelijk en je gaat niet twee uur treinen in het weekend om een uurtje samen te wandelen.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Veel bootcamptrainingen gaan, zij het ietwat gewijzigd, wel door. Samenkomen met vrienden kan in beperkte vorm. Op kantoor werken met collega’s is niet verboden.
Een aantal dingen kan inderdaad niet, en dat is kut.
Die avondklok kwam er toch ook? Er zijn zoveel ondenkbare keuzes gemaakt tijdens deze pandemie dat we nergens meer van staan te kijken. Daarnaast zijn deze regels in grote Europese landen al werkelijkheid.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zie ik dat er (iig de aankomende tijd )niet meer van komen. Met een roep om versoepelingen en steeds minder naleving lijkt de houdbaarheid van de lockdown wel aan zijn einde.
Enige verschil die het nog kan maken is als we straks weer tussen de 10 en 15k besmettingen zouden zitten.
quote:Op maandag 1 maart 2021 08:55 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)inuten-weer-weg-zijn
Wat een kolder
Gewoon de hele bak met eiersnijders meenemen, kost toch geen drol.quote:Op maandag 1 maart 2021 08:55 schreef RipCity het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)inuten-weer-weg-zijn
Wat een kolder
Ik ben in mijn hele leven nog nooit langer dan 10 minuten in een Action geweestquote:Op maandag 1 maart 2021 09:07 schreef Cue_ het volgende:
Langer dan tien minuten in een Action wil je uberhaupt niet zijn.
Al hoewel.. als er verder niemand is..Maar neh
Gevoelsmatig is er wel een kentering richting versoepelingen momenteel.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:02 schreef leolinedance het volgende:
ch ook? Er zijn zoveel ondenkbare keuzes gemaakt tijdens deze pandemie dat we nergens meer van staan te kijken. Daarnaast zijn deze regels in grote Europese landen al werkel
Dat ik wel, met iemand mee die de hele cction leeg kocht vooraf de Zwarte Cross.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef alpeko het volgende:
Ik ben in mijn hele leven nog nooit langer dan 10 minuten in een Action geweest
Wacht maar tot de Finse variant hier opduikt.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:11 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Gevoelsmatig is er wel een kentering richting versoepelingen momenteel.
En zolang we onder de 10k besmettingen blijven zie ik dat ook niet veranderen.
Ik werk veel in de tuin. Ik bestel de dingen die ik nodig heb, en laat ze thuisbezorgen. Heel handigquote:Op maandag 1 maart 2021 08:52 schreef popje het volgende:
[..]
Dat heb ik al tot in den treure gedaan. Nu wil ik weer graag in de tuin gaan werken, maar het tuincentrum bij mij in de buurt gaat niet open vanwege de belachelijke 2 personen per verdieping regel. Dus daar heb ik ook niks aan.
Het is zeker lastiger, dat ben ik met je eens. Maar wat beterft dat contact met vrienden en eten: je zou ook kunnen lunchen. Wij hadden zowel vrijdag als gisteren een vriend op de lunch. Hartstikke gezellig geweest, beide keren weer keurig op tijd thuis om geen probleem te hebben met de avondklok.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:00 schreef popje het volgende:
[..]
Helaas gaan mijn bootcamptrainingen niet door. Ik kom een op een met vrienden samen of wandel samen maar als iemand wat verder weg woont, is samen eten niet haalbaar, ik heb namelijk geen auto en het OV en de avondklok maken samen eten dan scheer onmogelijk en je gaat niet twee uur treinen in het weekend om een uurtje samen te wandelen.
Ik heb heel lang (en nog steeds) geprobeerd om alles maar van de positieve kant te bekijken, maar ik merk dat ik nu echt klaar ben, zeker nu het mooi weer wordt en in Amsterdam (waar ik woon), er nu BOA's in elk park staan. Nu het Vondelpark elke dag dicht gaat (en er zijn genoeg andere parken in de stad), merk je dat er een repressiever beleid komt. Er vliegt elke dag een helikopter boven de stad, staan de hele tijd ME-bussen klaar, ik ben klaar met die paniekzaaierij.
In een dorp merk je vast minder van de controle en avondklok, maar het feit dat ik in de stad woon die al maanden niet meer de stad is waar ik ben komen wonen, stemt me ook verdrietig.
Wij vertrekken vanmiddag! Ik heb er wel heel veel zin in om even ergens anders te zijn dan thuis.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:00 schreef capricia het volgende:
Ik zit hier met gezin in een Landal huisje. Sauna en jacuzzi erbij. Moet zeggen dat ik me wel vermaak.
Van het weekend al een bootje gehuurd en de meren op geweest.
Er wordt nog genoeg vermaak georganiseerd voor de kinderen op het park.
Dit hou ik nog wel even vol.
Jij gaat richting de bossen hè? Prachtig. Het wordt goed wandelweer.quote:Op maandag 1 maart 2021 09:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Wij vertrekken vanmiddag! Ik heb er wel heel veel zin in om even ergens anders te zijn dan thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |