Ja en daar zou ik trouwens echt pissed off van zijn geworden als mij datgeflikt werd door meneer ex marinierquote:Op zondag 28 februari 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
En Naomi mocht op dat moment niet verder praten van Michel.. moest eerst rustig worden.. heeft dus haar frustratie niet kwijt gekund
Ik had me ook niet zo weg laten zetten, denk ik, hoop ik.. ik had dan mijn zegje wel gedaan.. boos of niet boosquote:Op zondag 28 februari 2021 10:59 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja en daar zou ik trouwens echt pissed off van zijn geworden als mij datgeflikt werd door meneer ex marinier
Lekker samen alles analyserenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hier ze je het verschil tussen de mannen en vrouwen.
Mannen praten het conflict uit, zand erover, doorgaan.
De vrouwen blijven er in hangen.
ik zou zeggen, en nou hou jij even je mond (of ander woord ervoor). want wie heeft jou woordvoerder gemaaktquote:Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik had me ook niet zo weg laten zetten, denk ik, hoop ik.. ik had dan mijn zegje wel gedaan.. boos of niet boos
Mannen praten erover.. komen niet tot hun eigen gevoel en doen vervolgens of er niks aan de hand is ..quote:Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mannen blijven er ook in hangen maar uiten dat niet.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Preciesquote:Op zondag 28 februari 2021 11:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik zou zeggen, en nou hou jij even je mond (of ander woord ervoor). want wie heeft jou woordvoerder gemaakt
Als die pot blijft staan na de wissel... Zou het een goed idee zijnquote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef Ireth het volgende:
Ik denk dat ik ze een koffieapparaat zou gunnen.
We denken aan jullie, alsjeblieft, we denken ook aan de pot, prijs is laag.
"Ow? Niemand drinkt koffie? He das nou jammer, niet aan gedacht..."
wel een luxe. maar ik snap niet zo goed wat er fijn aan is om zo'n breed beeld te hebben van fok. ik schuif het sws smaller, ook al heb ik er niks naast draaien.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef Mickytjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Ik twijfel om toch maar iets anders te gaan kijken..
Anders moet ik mijn bril op. Als ik mijn bril op heb dan staat het fokscherm onder de linkse stream als ik het op 1 scherm heb, maar het meest Fok ik op mijn mobiel.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:05 schreef suzi1 het volgende:
[..]
wel een luxe. maar ik snap niet zo goed wat er fijn aan is om zo'n breed beeld te hebben van fok. ik schuif het sws smaller, ook al heb ik er niks naast draaien.
of is dat gewoon gewoonte?
skeet... bespaar jezelf de moeite en de ergernisquote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb via hier gevraagd waarom zoveel SL en ook verteld dat ik betaal voor 2 streams
https://www.rtlxl.nl/help
als we dat allemaal nou even doen lezen ze het in ieder geval
Ik stond in de keuken en kon niet snel genoeg volume omlaag gooien...quote:Op zondag 28 februari 2021 11:06 schreef 5thencounter het volgende:
Noomi in een giebelstuip.. volume laag houden
heb ik gemist. hoe zit dat, gekregen van bb ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:10 schreef 5thencounter het volgende:
Die peperdure Luxe-Verkoop kaart is gewoon van tafel, grappig dat ze niet door hebben dat ze dat spel ook mee moeten spelen
Ik ook wel. Vooral die boosheid naar hem toe terwijl ze er alles aan deden om hem in hun kamp te krijgen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef zodeju het volgende:
Ik moet Mike totaal niet, kan er niet eens sympathie voor op brengen.
Maar zie toch duidelijk dat niemand daar eens in de spiegel kijkt.
Hoe ze hem nodig hadden voor die extra stem.....
Ik heb daar moeite mee.
De vrouwen hebben een menukaart gekregen en mogen voor veel geld uit de pot Luxe aan de mannen bieden .. komt nix van terecht nogquote:Op zondag 28 februari 2021 11:12 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb ik gemist. hoe zit dat, gekregen van bb ofzo?
Hij lulde nogal smerig achter mensen hun rug om he, daar gaat het de mensen over.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ook wel. Vooral die boosheid naar hem toe terwijl ze er alles aan deden om hem in hun kamp te krijgen.
Dan kan je achteraf wel zeggen dat hij een leugenaar is, wat waarschijnlijk waar is maar wat zegt dat over jou.
Ik denk dat dat zegt dat je alles doet om te winnen. Maar Mike mag dat dan ook.
zij is op zeker niet erger.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:15 schreef Clasientje het volgende:
Die Zoey wat een gemeen secreet, ze wilt Mike als enigste niks geven ook heeft hij fouten gemaakt maar toch, geef hem ook gewoon iets van het Luxe dat is wel zo even eerlijk en bovendien zij is net zo vals als Mike misschien wel erger.
Doet Nick ook. En Zoe.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij lulde nogal smerig achter mensen hun rug om he, daar gaat het de mensen over.
Ja inderdaad. Ik moet wel lachen om Nick maar het is wel slap. En Mike moet sowieso zijn klep houden.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:19 schreef suzi1 het volgende:
[..]
lekker makkelijk project
afleiding van mike afhalen etc
gister ook al met dat love gedoe
"Mike is raar, we gebruiken hem voor zijn stem deze week en gooien hem daarna onder de bus"quote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef zodeju het volgende:
Ik moet Mike totaal niet, kan er niet eens sympathie voor op brengen.
Maar zie toch duidelijk dat niemand daar eens in de spiegel kijkt.
Hoe ze hem nodig hadden voor die extra stem.....
Ik heb daar moeite mee.
Treiteren is een groot woord. Plagen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Begrijp ook niet dat bloementje onder de deur schuiven....quote:Op zondag 28 februari 2021 11:15 schreef Toweler het volgende:
Gelukkig jill gaat nog eens Matt aanspreken
Plagen kan ook. Ik vind het een beetje naar worden omdat het allemaal wel erg op Matt gericht is.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Treiteren is een groot woord. Plagen.
Hij vraagt er ook een beetje om.
De hele dag mee willen praten met stoere, langdradige verhalen.
Je ziet de irritatie groeien bij de anderen.
En Zoey die het stil hield totdat de tijd rijp was??quote:Op zondag 28 februari 2021 11:14 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Hij lulde nogal smerig achter mensen hun rug om he, daar gaat het de mensen over.
dat bloemetje lag toch compleet uit elkaarquote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef zodeju het volgende:
[..]
Begrijp ook niet dat bloementje onder de deur schuiven....
Dat jong krijgt steeds verschillende signalen .(snap dat het groter in zijn hoofd wordt dan het is maar toch)
Ook al was er niks meer van over, het idee daar gaat het om. Vooral in Matt zijn hoofd.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat bloemetje lag toch compleet uit elkaar
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, ik weet niet of hier behoefte aan is, het luxe diner van gisteravond .....
Het gesprek van Julie en jill 21:55 heb je die ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zijn hoofd ja. laat het jouw hoofd niet leidenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ook al was er niks meer van over, het idee daar gaat het om. Vooral in Matt zijn hoofd.
Jawel, staat genoteerd.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:30 schreef Toweler het volgende:
Het gesprek van Julie en jill 21:55 heb je die ook
nou ja toch even proberen het is toch een drama nu weerquote:Op zondag 28 februari 2021 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
skeet... bespaar jezelf de moeite en de ergernis
Dat maakt het nog pijnlijker.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat bloemetje lag toch compleet uit elkaar
nooitquote:Op zondag 28 februari 2021 11:33 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb me zitten bedenken, hoe lang gaat het duren, voordat Jill de nationaal bekende DJ-Matt Ardeo adoreerd?
Inderdaad. De grootste valse stookster.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Zoey die het stil hield totdat de tijd rijp was??
Ik vind hem vreselijk arrogant als hij met Michel samen is. Apart kan ik ze nog wel pruimenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan er niks aan doen maar ik blijf lachen om die Nick.
En het mooie is dat hij tussen die gein door even zijn nominatie dropt in de hoop andere mee te krijgen.
oh wat gaat ze zeggen rot op haha en door de deur ?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:15 schreef Toweler het volgende:
Gelukkig jill gaat nog eens Matt aanspreken
Mike zit er toch wel op.quote:
saune <> tube <> bedquote:Op zondag 28 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Als Nick ooit weer begint van dat iemand veel in bed ligt maakt hij zich echt belachelijk
Voorheen lag hij niet op bed, maar steeds op de bank.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
Als Nick ooit weer begint van dat iemand veel in bed ligt maakt hij zich echt belachelijk
heeft BB dat hun laten weten nee toch op de kaart staat dat ze niets mogen wetenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:19 schreef Rhosyn het volgende:
Mannen weten iets over dat maar 3 mannen iets mogen?
Oh het gaat over 4 gesprekken mochten ze met DBK en Matt heeft er 2 gebruikt.
Weet niet of die nog in het washok staat bij de mannen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze geen rubber trekkers in de douche staan om die vloer te dweilen. Dit is toch geen doen om die ruimte op je knieeen te dweilen.
Nee staat allemaal in de vooraadkamerquote:Op zondag 28 februari 2021 11:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben ze geen rubber trekkers in de douche staan om die vloer te dweilen. Dit is toch geen doen om die ruimte op je knieeen te dweilen.
Wat moet je anders doen in dat hokquote:Op zondag 28 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
De mannen doen achter elkaar de was. Weet niet of ze ook de vrouwen was moeten doen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:41 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom zitten ze op hun knieeen de grond te doen, staan die stokken bij de mannen ook ofzo? en hebben de meiden nog niet hoeven wassen ook ?
Een geintje van Nick omdat hij als enige niet naar de DBK wordt geroepen.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft BB dat hun laten weten nee toch op de kaart staat dat ze niets mogen weten
Waaromquote:Op zondag 28 februari 2021 11:40 schreef Astro_boy het volgende:
nick in
de hoek van
de
bank met denkentj
gemütlich
zonder dequote:Op zondag 28 februari 2021 11:45 schreef Joyce-43 het volgende:
de meiden redden het wel prima zonder de mannen en de mannen maar denken dat ze het moeilijk hebben
heb nog geen vrouwen kleding gezien daarquote:Op zondag 28 februari 2021 11:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
De mannen doen achter elkaar de was. Weet niet of ze ook de vrouwen was moeten doen.
Wel ondergoed maar dat kan oud zijn.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb nog geen vrouwen kleding gezien daar
gister een onnebroek van 1 van de meiden. weet niet wie hem vast hadquote:Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heb nog geen vrouwen kleding gezien daar
het is luxequote:Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind dit geen arm en rijk overigings. Die kerels hebben alleen geen jacuzzi, hottub en een tuin.
Zijn ze wel echtquote:Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
mooie bos Tulpen op tafel, doen het goed daar
Nah das niet waar de andere meiden zijn binnen bezig geweest dweilen wc enzv Dus ..............quote:Op zondag 28 februari 2021 11:46 schreef Jockari het volgende:
En zoals steeds is er bij de vrouwen maar 1 die meestal in beweging is: Naomi. Nu houthakkend.
Matt is een waslap. Die mag er wel uit.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef suzi1 het volgende:
ik denk dat ik mike boven matt zou verkiezen in het huis te blijven
matt is saai enzo. en mike zou ik iedere dag gek maken
ik vrage mij af ofquote:Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet waarom er niemand die deksel op de hottub doet. Al die weken verbaas ik me daar al over
Gedaanquote:Op zondag 28 februari 2021 11:04 schreef Joyce-43 het volgende:
ik heb via hier gevraagd waarom zoveel SL en ook verteld dat ik betaal voor 2 streams
https://www.rtlxl.nl/help
als we dat allemaal nou even doen lezen ze het in ieder geval
In de hottub gaan zitten miepen over Vrintjess & Kintjess ?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef Jockari het volgende:
En julie weet weer niet wat er allemaal van taken moet gebeuren...
[ afbeelding ]
Hebben naomi en JIll gister samen schoongemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:50 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
ik vrage mij af of
iemand die hot tub
schoon maakt lijkt me
vies zo in dat water zitten dat nooit verschoond word
thuis verteltquote:Op zondag 28 februari 2021 11:49 schreef Jockari het volgende:
En julie weet weer niet wat er allemaal van taken moet gebeuren...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan gaat hij stinken.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:48 schreef Koos1958 het volgende:
Ik snap niet waarom er niemand die deksel op de hottub doet. Al die weken verbaas ik me daar al over
Hij wordt regelmatig schoon gemaakt. Nick heb ik het al wat keer zien doen en dus dit weekend is hij ook schoongemaakt.quote:
Gisteren nog gedaan door Jill en Naomi.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:50 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
ik vrage mij af of
iemand die hot tub
schoon maakt lijkt me
Kan me er wat bij voorstellen, warm water afsluiten. Weet niet of het zo is.quote:
Ligt eraan Wij hebben een jacuzzi en die is ook gewoon aan en afgesloten als die niet in gebruik is Je moet de juiste middelen hebben om het water in conditie te houdenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kan me er wat bij voorstellen, warm water afsluiten. Weet niet of het zo is.
Maar soep laat ik ook niet met gesloten deksel afkoelen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ligt eraan Wij hebben een jacuzzi en die is ook gewoon aan en afgesloten als die niet in gebruik is Je moet de juiste middelen hebben om het water in conditie te houden
Af en toe wordt Zoey er in gezet om het zuurtepeil wat op te krikken.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar zie ze nooit iets in het water doen.
misschen machenquote:Op zondag 28 februari 2021 11:56 schreef zodeju het volgende:
[..]Maar zie ze nooit iets in het water doen.
quote:Op zondag 28 februari 2021 11:57 schreef Jockari het volgende:
[..]
Af en toe wordt Zoey er in gezet om het zuurtepeil wat op te krikken.
Ze willen eerst zeker weten dat ze zelf kunnen kiezen wie.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:52 schreef Ireth het volgende:
Volgens mij gunnen ze 3 mannen de hottub? Hoor er net 1 (Naomi volgens mij) zeggen dat er dan maar 3 mogen en ze er 1 achter moeten laten..
dat ze het heel goed doetquote:Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef Toweler het volgende:
Benieuwd hoe jill terug komt van de psycholoog
Groetjes van Barbara en Opaquote:Op zondag 28 februari 2021 11:58 schreef Toweler het volgende:
Benieuwd hoe jill terug komt van de psycholoog
Hij probeert Struis en Mario te kopiëren. Net alsof je naar een foute B film aan het kijken bent.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben jij nu onder een andere naam of zit je onhandig voor je toetsenbord?
Zoiets zal het idd zijn. Of iets van Thomas. Volhouden enzoquote:
ach zo.quote:Op zondag 28 februari 2021 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij probeert Struis en Mario te kopiëren. Net alsof je naar een foute B film aan het kijken bent.
heb je gisteren gekeken ?quote:Op zondag 28 februari 2021 11:50 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
ik vrage mij af of
iemand die hot tub
schoon maakt lijkt me
probier jijquote:Op zondag 28 februari 2021 12:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hij probeert Struis en Mario te kopiëren. Net alsof je naar een foute B film aan het kijken bent.
quote:Op zondag 28 februari 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Geen contact met de buitenwereld....
Hebben ze ook. Nick gaat elke dag "stickeren". Chloor en iets voor het Ph gehalte hebben ze.quote:Op zondag 28 februari 2021 11:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ligt eraan Wij hebben een jacuzzi en die is ook gewoon aan en afgesloten als die niet in gebruik is Je moet de juiste middelen hebben om het water in conditie te houden
top! we maken ze gekquote:
Mijn hele huis hangt vol camera's. Lult die Matt nu😝quote:Op zondag 28 februari 2021 12:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt; dr zijn heel veel mensen die nu
net als ons in bed liggen
alleen wij hebben camera's
Mikk is benieuwd hoe groot de stem/BB is
. Mies is in de dagBoek volgens Niek
Gast doe normaal en gedraagt je niet als een kindquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |