In 1939 heeft Nederland aan Duitsland gemeld dat Limburg nu bij hen hoort. De rest is geschiedenis. Ze waren er niet zo blij mee zegmaarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Limburg aan de belgen geschonken ;-)
ze heb het niet eens gehad dat is nog ergerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje flauw om te gaan zeuren over die ene keer dat ze net dat ene product eet dat niet vegan is
Triest dat je zijn topic kaaptquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zoey op de nominatielijst komt maak ik 20 accounts aan om op die andere te stemmen.
ook al is het Mike
Ow, kut is dat hè? Die dagdroom-nachtmerriesquote:
hij was 2 minuten over tijd vriend (denk ook niet dat hij het in de gaten had)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Triest dat je zijn topic kaapt
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Triest dat je zijn topic kaapt
Zwanger van een nieuw topic?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
hij was 2 minuten over tijd vriend (denk ook niet dat hij het in de gaten had)
Maar bleek Julie te zijn?quote:
en jij mag als nog een tt verzinnen als je een betere hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef mario390 het volgende:
nee ik had te laat door dat ik lapo heb
Ik denk idd dat hij het niet door hadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij staat wel helemaal achter deze splitsing hèquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef Whuzz het volgende:
@:BB: Meer drank. Streams nog steeds kudt.
Ik vermoed dat hij daar behoorlijk gelijk in heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Als de dames hier hadden gezeten, die hadden zich een partij kut gevoeld'
Zowi zeiken, Jill janken, Julie zeveren, Liese sippen...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Als de dames hier hadden gezeten, die hadden zich een partij kut gevoeld'
The good old camping gevoelquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten de mannetjes hun tanden poetsen waar ze ook de groentjes wassen![]()
Laat ik het zo zeggen: Als het productieteam onderdeel van mijn staf was, dan had HR het even heel druk gehad...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Jij staat wel helemaal achter deze splitsing hè?
En vanmiddag, en gistermiddag ... maar ook vooral dat ze het zelf niet precies weet..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Toweler het volgende:
Dus jill heeft vanavond bevestigt te kijken wat het is tussen haar en Thomas?
Wat dat betreft hebben ze het wel mooi verdeeld jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Zowi zeiken, Jill janken, Julie zeveren, Liese sippen...
Daar hebben vouwen nooit last van. Lekker de dansvloer voor jezelfquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Nick : 'Ik ben blij dat wij dit niet hebben zeg, ik ga niet staan dansen met 4 gasten'
Ach hij en nick zeiden ook dat ze geen brood konden maken en de hottub niet konden verschonen. Wie weet had het meegevallenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik struikel niet over 'vrouwtjes'quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe hypocriet hier zeg![]()
Zeg ik mannetjes geen hond die er naar kraait
Maar zeg ik vrouwtjes wordt ik hier gelijk afgemaakt
allemaal valse wijven hierquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe hypocriet hier zeg![]()
Zeg ik mannetjes geen hond die er naar kraait
Maar zeg ik vrouwtjes wordt ik hier gelijk afgemaakt
Neemt hij zomaar in de mond.. Ik vond het een warme kerel, maar hij draait naar de arrogante richting (persoonlijk gezien), echt jammerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
hij voelt zichzelf zo maar durft dat niet te zeggenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:26 schreef lyo het volgende:
[..]
Neemt hij zomaar in de mond.. Ik vond het een warme kerel, maar hij draait naar de arrogante richting (persoonlijk gezien), echt jammer
Dat blijven ze ook maar doen iddquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:25 schreef Whuzz het volgende:
Kap eens met dat kinderachtig gedoe bij de deur naar "arm". Zou willen dat BB daar harde straffen op zet.
"Bewoners van RIJK.... jullie hebben duidelijk veel interesse in BASIS.... Ik ben de moeilijkste niet. Bij deze wisselen we van afdeling"
Dus jij denkt dat deze dames het prima in "arm" zouden doen? Heb je de streams vandaag gezien, vóór er drank in werd gegoten? Ze verveelden zich kapot...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:26 schreef lyo het volgende:
[..]
Neemt hij zomaar in de mond.. Ik vond het een warme kerel, maar hij draait naar de arrogante richting (persoonlijk gezien), echt jammer
Julie is zo verkeerd nog nietquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
Ik vind het wel leuk dat Jill en Julie elkaar steeds meer vinden
De mannen hebben veel geslapen en verder zitten kaarten. denk dat die meiden dat ook prima kunnen hoor veel slapen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat deze dames het prima in "arm" zouden doen? Heb je de streams vandaag gezien, vóór er drank in werd gegoten? Ze verveelden zich kapot...
Dan zal ze ook Michel er moeten bijnemen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
partnerruil met thomasquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan zal ze ook Michel er moeten bijnemen.
Ik wacht alsmaar op het moment dat de dames zich aan elkaar gaan vergrijpen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Jij staat wel helemaal achter deze splitsing hè?
Als ik vandaag keek was ze steeds moeilijk aan het kijken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:29 schreef Sunflower01 het volgende:
Waar heeft Zoey last van? Die zat heel moeilijk te kijken op de bank.
Ik zie Michel en Thomas nog niet samen sexytime doen eerlijk gezegd....quote:
Goeie. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Ze heeft namelijk ook wel een beetje iets tegen Michel, maar zo ernstig als anderen volgens mij niet. Zoey laat ze al meer links liggen zonder Thomasquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan zal ze ook Michel er moeten bijnemen.
Alleen vandaag?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als ik vandaag keek was ze steeds moeilijk aan het kijken.
8 maanden op een boot, dan vervagen grenzen...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:31 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik zie Michel en Thomas nog niet samen sexytime doen eerlijk gezegd....
Had het niet verwacht Thomas had wel gezegd Julie ga je het ook goed mee vindenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:31 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je moet eens beseffen de enige kans op sex is tussen Naomi en Jill. zo kapotsaai is het nu
Ah, ok. Wist niet dat we een ervaringsdeskundige haddenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
8 maanden op een boot, dan vervagen grenzen...
De dynamiek is weer compleet anders , nu zie je weer hele andere connecties tussen de mensen. Ik vind dit leuk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:28 schreef Benny het volgende:
Dat is haar aangepraat door Zoey. Daarvoor had ze geen probleem met hem.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Goeie. Ben benieuwd hoe dat gaat zijn. Ze heeft namelijk ook wel een beetje iets tegen Michel, maar zo ernstig als anderen volgens mij niet. Zoey laat ze al meer links liggen zonder Thomas
Ik heb me ook een beetje vergist in Juliequote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef Toweler het volgende:
[..]
Had het niet verwacht Thomas had wel gezegd Julie ga je het ook goed mee vinden
Owww SNAP. HEY! Big Brother! JOEHOE!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De dynamiek is weer compleet anders , nu zie je weer hele andere connecties tussen de mensen. Ik vind dit leuk.
was een zandhaas, daar jeukt het ook soms, maar da's van de rooie mierenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ah, ok. Wist niet dat we een ervaringsdeskundige hadden
Ik neem het graag van je aan.
Yuuupquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De dynamiek is weer compleet anders , nu zie je weer hele andere connecties tussen de mensen. Ik vind dit leuk.
Ik vind de veranderende dynamiek in zo'n groep heel erg leuk iddquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Owww SNAP. HEY! Big Brother! JOEHOE!
We hebben er één! Hallo! deze vind het LEUK! Serieus!
Nah. Is niet de leeftijd. Zoon van 17 liep net binnen.quote:
Zoey? Ze wil toch van de dominante Michel en Nick af. Ze heeft K3 voor haar alleen. Ik zou toch eerder Jill nemen om eerlijk te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Yuuup
Ik denk dat Zoey en Matt de grootste verliezers zijn in deze splitsing
Zoey is heel anders nuquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:34 schreef Benny het volgende:
[..]
Yuuup
Ik denk dat Zoey en Matt de grootste verliezers zijn in deze splitsing
Sinds hun middag in de gameroom afgelopen donderdag (en volgens mij specifiek tijdens de balansproef die ze moesten doen) twijfelt ze eraan of ze misschien toch meer voelt dan alleen vriendschap. Maar verliefdheid is het ook niet echt denk ze. Ze is er aardig van in de war iig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Toweler het volgende:
Dus jill heeft vanavond bevestigt te kijken wat het is tussen haar en Thomas?
Ik ben 29 en vind dit ook kut hoorquote:
veranderend als in... van een semi-actieve groep met wat lollige interacties naar 99% kapotsaaie streams tot iemand er een spelletje of drank in gooit?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind de veranderende dynamiek in zo'n groep heel erg leuk idd
We zullen het niet te weten komen hé wat de ladies zouden gedaan hebben in het 'arme' gedeelte. Verveling net zoals de mannen of niet.. Michel heeft hen maar laten winnen. Macho to the sillyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
De mannen hebben veel geslapen en verder zitten kaarten. denk dat die meiden dat ook prima kunnen hoor veel slapen.
Het begon al veel eerder. Al onder invloed van de teringtubbies.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat is haar aangepraat door Zoey. Daarvoor had ze geen probleem met hem.
Jill heeft niks te verliezen. Die wordt nu juist omarmd, ondanks dat de klik er niet helemaal is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Zoey? Ze wil toch van de dominante Michel en Nick af. Ze heeft K3 voor haar alleen. Ik zou toch eerder Jill nemen om eerlijk te zijn
Dat was een grapje van Michel schijnt...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:37 schreef lyo het volgende:
[..]
We zullen het niet te weten komen hé wat de ladies zouden gedaan hebben in de 'arme' gedeelte. Verveling net zoals de mannen of niet.. Michel heeft hen maar laten winnen. Macho to the silly
Nee .quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:36 schreef Whuzz het volgende:
[..]
veranderend als in... van een semi-actieve groep met wat lollige interacties naar 99% kapotsaaie streams tot iemand er een spelletje of drank in gooit?
uhuquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:39 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Dat was een grapje van Michel schijnt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas kijkt ook streamsOeh die song de vertaling eens opzoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar leg uit dan? Ik kijk voornamelijk voor de hele groepsdynamiek / psychologie etc...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee .
maar ik kijk blijkbaar anders dan jij
Nee die witte dingenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:29 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dat is een thermometer in de vorm van een badeend.
nou dat jurkje blijkt een bodystocking te wezen en ik vermoed dat die te klein is dus dat trekt dan aardig daar beneden en zit voor geen meter vandaar dat ze hem steeds goed zit te doenquote:
Dat kon ik niet verstaan, maar Jill vroeg hoe het ging en toen zei ze dat ze geïrriteerd was.quote:
Ja, ik denk nog eerder Zoey en Juliequote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:44 schreef puzziepie het volgende:
Ik zie het nog wel mis gaan tussen de dames , Vooral Zoey en Liese
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |