In 1939 heeft Nederland aan Duitsland gemeld dat Limburg nu bij hen hoort. De rest is geschiedenis. Ze waren er niet zo blij mee zegmaarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:13 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Limburg aan de belgen geschonken ;-)
ze heb het niet eens gehad dat is nog ergerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 21:51 schreef engine het volgende:
[..]
Beetje flauw om te gaan zeuren over die ene keer dat ze net dat ene product eet dat niet vegan is
Triest dat je zijn topic kaaptquote:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Zoey op de nominatielijst komt maak ik 20 accounts aan om op die andere te stemmen.
ook al is het Mike
Ow, kut is dat hè? Die dagdroom-nachtmerriesquote:
hij was 2 minuten over tijd vriend (denk ook niet dat hij het in de gaten had)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Triest dat je zijn topic kaapt
Eens.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Triest dat je zijn topic kaapt
Zwanger van een nieuw topic?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
hij was 2 minuten over tijd vriend (denk ook niet dat hij het in de gaten had)
Maar bleek Julie te zijn?quote:
en jij mag als nog een tt verzinnen als je een betere hebtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:19 schreef mario390 het volgende:
nee ik had te laat door dat ik lapo heb
Ik denk idd dat hij het niet door hadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dan is het goedquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:18 schreef waxmask het volgende:
[..]
Jij staat wel helemaal achter deze splitsing hèquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:20 schreef Whuzz het volgende:
@:BB: Meer drank. Streams nog steeds kudt.
Ik vermoed dat hij daar behoorlijk gelijk in heeft.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Als de dames hier hadden gezeten, die hadden zich een partij kut gevoeld'
Zowi zeiken, Jill janken, Julie zeveren, Liese sippen...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Als de dames hier hadden gezeten, die hadden zich een partij kut gevoeld'
The good old camping gevoelquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moeten de mannetjes hun tanden poetsen waar ze ook de groentjes wassen![]()
Laat ik het zo zeggen: Als het productieteam onderdeel van mijn staf was, dan had HR het even heel druk gehad...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:21 schreef Benny het volgende:
[..]
Jij staat wel helemaal achter deze splitsing hè?
En vanmiddag, en gistermiddag ... maar ook vooral dat ze het zelf niet precies weet..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Toweler het volgende:
Dus jill heeft vanavond bevestigt te kijken wat het is tussen haar en Thomas?
Wat dat betreft hebben ze het wel mooi verdeeld jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 22:22 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Zowi zeiken, Jill janken, Julie zeveren, Liese sippen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |