SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eerstvolgende grote release
Lijst met User Id-sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Ja, leuke puzzel game, best wel simpel maar zoals al gepost is wordt het relatief eentonig dus niet rushen.quote:
Ja, ik voel mij ook wel echt een debielquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:21 schreef Aurelius het volgende:
Vroegtijdige dementie is een vreselijk iets...
Sterkte ermee...
Er is ook een extra DLC met extra kevels.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:20 schreef Vlaggenroof het volgende:
Verdomme![]()
Had ik gister middels de kortingscode via amazon Captain toad besteld, gezien je die middels een update met zijn tweeën kan spelen, en mijn vriendin die levels leuk vond in 3D world...
Start ik hem net op, blijkt dat ik al een oude save had, en daardoor vrijwel alle levels al 100 procent compleet had, en daarnaast 20 uur erin had zittenheb ik hem dus blijkbaar 2 jaar geleden dus al gekocht, en daarna verkocht te hebben...
Ja, die gaan we wel aanschaffen als we het beu zijn. Heb de oude save verwijderd, lekker opnieuw beginnenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 19:49 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is ook een extra DLC met extra kevels.
Ze lagen al snel in de uitverkoop voor ¤20. Had er één gekocht en jaren overgedaan om de ander (alleen cartridge) in behoorlijke staat te vinden.quote:
Aan Seasons ben ik nooit toegekomen. Overwogen om hem op de 3DS te kopen, maar met Zelda's jubileum dit jaar wacht ik nog even.quote:Op zondag 28 februari 2021 07:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ze beiden nooit uitgespeeld. In die tijd speelde ik vooral Championship Manager op pc en later dat jaar kwam de GBA.
Waarom zou je 2x dezelfde game kopen? Of bedoelde je Wii U?quote:Op zondag 28 februari 2021 16:03 schreef Vlaggenroof het volgende:
38 euro voor Tropical freeze terwijl ik hem ook op de switch heb..
Doen of niet?
Zit er ook aan te denken misschien de wii U te verkopen. Heb nog 4 spellen ervoor nu
WiiU inderdaad. Ik heb nu alleen nintendo land, tropical freeze, TP en WW nog.. terwijl ik eerst ook nog mario bros had, 3D world..quote:Op zondag 28 februari 2021 17:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waarom zou je 2x dezelfde game kopen? Of bedoelde je Wii U?
Bijna alle games op de Wii U zijn gelukkig al geport, ik vind dat ding zo vreselijk.
Ik zou het persoonlijk niet doen tenzij je het een geweldige game vind.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:35 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
WiiU inderdaad. Ik heb nu alleen nintendo land, tropical freeze, TP en WW nog.. terwijl ik eerst ook nog mario bros had, 3D world..
Hij staat puur stof te happen, maar hij fungeert ook als eventuele wii, inclusief digitale aankopen. Dus misschien maar niet verkopen
Tis meer dat het handiger is om met twee te spelen op de switch, gezien deze ook in de woonkamer staat. De wiiu is wat logger, minder mooi kwa graphics. Ik heb volgens mij ook die versie tot de derde wereld gespeeld dacht ik te herinneren..quote:Op zondag 28 februari 2021 17:38 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Ik zou het persoonlijk niet doen tenzij je het een geweldige game vind.
WiiU is top 3 Nintendo consoles, Switch misschien top 5.quote:Op zondag 28 februari 2021 17:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
[..]
Waarom zou je 2x dezelfde game kopen? Of bedoelde je Wii U?
Bijna alle games op de Wii U zijn gelukkig al geport, ik vind dat ding zo vreselijk.
Op zijn minst heeft het virtual consolequote:Op zondag 28 februari 2021 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
WiiU is top 3 Nintendo consoles, Switch misschien top 5.
Hahaha leuk he ! Ik speel nu wel eens stiekem een dagje (of soms eennpaar dagen) niet. Maar ben er zeker 3 maanden aan verslaafd geweest. En ik had maar 1 spelquote:Op zondag 28 februari 2021 18:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Niemand heeft me verteld hoe vertelt verslavend leuk de switch lite is.... ;');)
Oh dat is heiligschennisquote:Op zondag 28 februari 2021 19:02 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Hahaha leuk he ! Ik speel nu wel eens stiekem een dagje (of soms eennpaar dagen) niet. Maar ben er zeker 3 maanden aan verslaafd geweest. En ik had maar 1 spelMaar het begint weer op te komen mijn verslaving haha. Pak hem al paar weken weer elke dag even.
Leuk dat je het ook zo leuk vind. Welke kleur heb je?
Ja he, ik weet het haha.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oh dat is heiligschennis! Je hoort elke dag te spelen
De blauwe
quote:Op zondag 28 februari 2021 19:24 schreef ConqueringChaos het volgende:
[..]
Ja he, ik weet het haha.
Ik heb ook turqoise en thumbgrips bij bol gekocht met de blaadjes van Animal Crossing haha
Ik kies normaal alles zwart/grijs. Maar een collega had ook turqoise. En dje vond ik toch ook wel gaaf. Ik twijfelde dus tussen grijs en dan een hoesje en helemaak met stickers pimpen. Maar ik dacht ik doe es anders.quote:Op zondag 28 februari 2021 19:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]ik ben een na-aper bij deze
Ja. En tieten.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. En tieten.
Dat vind ik wel een beetje chanant soms. Hoe oud is Ryza ook? 15 ofzo?En dat Lila nog rechtop kan lopen is ook een godswonder.
Is dit een officieus vervolg op Knights of Xentar?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. En tieten.
Dat vind ik wel een beetje chanant soms. Hoe oud is Ryza ook? 15 ofzo?En dat Lila nog rechtop kan lopen is ook een godswonder.
welkom in de wondere wereld van japan i guess?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. En tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Perrin het volgende:
Ze zit wel heel dicht tegen NSFW aan.je moet ook niet gamen tijdens je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Perrin het volgende:
Ze zit wel heel dicht tegen NSFW aan.Wat een rare spelletjes speelt RoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrouw zou me ook wat raar aankijken als ik dat speelquote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ben altijd wel een beetje allergisch voor zulke designs. Gaat wat te ver.
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ben altijd wel een beetje allergisch voor zulke designs. Gaat wat te ver.
Het is een beetje uit m'n comfort zone ja. Maar het is wel leuk om items te craften en de combat is wel tof. Je krijgt soms opdrachten, en als je die dan uitvoert krijg je bonus attacks van je team. Zo kun je lekker dikke combinaties maken.quote:
Ori is prachtig. Graphics. Soundtrack. Gameplay. Allesquote:Op maandag 1 maart 2021 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een spel gekregen van een vriendin. Ori and the blind forest. Echt een prachtspel
ja! Nou eerst de huidige spellen spelenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ori is prachtig. Graphics. Soundtrack. Gameplay. Alles![]()
En het grijpt je bovendien emotioneel wel aan.
Er is ook een vervolg: Ori and the Will of the Wisps. Die is mogelijk nog beter. Maar dat komt later wel.
Oh die heb ik allebei nog liggen plus een boekje met de walkthrough van allebei.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze lagen al snel in de uitverkoop voor ¤20. Had er één gekocht en jaren overgedaan om de ander (alleen cartridge) in behoorlijke staat te vinden.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:28 schreef Bananenpap het volgende:
Oracle of Ages en Seasons waren samen met Pokémon toch echt wel de beste games voor de Game Boy.
Die van mij is het al jaren gewendquote:Op maandag 1 maart 2021 18:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou me ook wat raar aankijken als ik dat speel
Al gedaan, #1 op lijst. Gewonnen van scalpers. Alweerquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks even GameMania bellen voor een preorder.
Meteen met de Zelda 35th Anniversary Collection die alleen op de New Switch komtquote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Straks even GameMania bellen voor een preorder.
De 4K zal met dedicated Tensor cores via DLSS opgeschaald worden, dat kost niet echt resources. (Behalve dan het plaatsen van de cores op de chip, maar dat is bij nieuwe Nvidia chips standaard).quote:Op donderdag 4 maart 2021 07:47 schreef Aether het volgende:
4K
De huidige Switch haalt vaak geen 1080p.
Heb liever dat ze die resources in games stoppen ipv het kunnen spelen van een pixel indie in 4K.
4K output is niet hetzelfde als 4K renderen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:07 schreef speknek het volgende:
[..]
De 4K zal met dedicated Tensor cores via DLSS opgeschaald worden, dat kost niet echt resources. (Behalve dan het plaatsen van de cores op de chip, maar dat is bij nieuwe Nvidia chips standaard).
Naja, ze gaan geen Switch games porten.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:13 schreef Aether het volgende:
[..]
4K output is niet hetzelfde als 4K renderen.
Bij de Switch koos Nintendo ook voor een oudere GPU terwijl velen overtuigd waren dat dat niet het geval zou zijn.
Ik denk zelf dat ik niet direct een nieuwe Switch zal kopen met de ervaring van de laatste 4 jaar.
BotW? Nu met Lorule expansion?quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Naja, ze gaan geen Switch games porten.
Toch?
Beetje pedant sorry, maar DLSS is eerder renderen dan output, en de Tegra X1 was wel redelijk de best mobiele GPU die je op dat moment kon krijgen, hij was gewoon zwaar underclocked.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:13 schreef Aether het volgende:
Bij de Switch koos Nintendo ook voor een oudere GPU terwijl velen overtuigd waren dat dat niet het geval zou zijn.
Hier heb je natuurlijk volkomen 'gelijk' in, alhoewel het eerste jaar van de Switch nog steeds ongeveer het beste jaar van een console ooit was.quote:Ik denk zelf dat ik niet direct een nieuwe Switch zal kopen met de ervaring van de laatste 4 jaar.
Echt onbegrijpelijk dat zoiets zich jaren voortsleept. Zoiets doet echt afbreuk aan het imago van Nintendo.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:58 schreef Pheno het volgende:
Eerst maar zien of ze die drift hebben opgelost. De PostNL weet elk half jaar weer wat er in mijn pakketje zit...
Day one voor mij.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:13 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat ik niet direct een nieuwe Switch zal kopen met de ervaring van de laatste 4 jaar.
Gezien de PS5 er ook last van heeft zal het wel geen simpel iets zijn.quote:Op donderdag 4 maart 2021 10:30 schreef Perrin het volgende:
[..]
Echt onbegrijpelijk dat zoiets zich jaren voortsleept. Zoiets doet echt afbreuk aan het imago van Nintendo.
Het is vrij simpel, ze gebruiken een cheap ass hardware-onderdeel om kosten te besparen. Net zoals de controller van de PS5 blijkbaar, die exact dezelfde gebruikt. Maar daar heb ik dan (nog) geen last van. Die heb ik dan ook nog geen half jaar, dus Intertoys ziet me wel over een maand of twee. Als ze open mogenquote:Op donderdag 4 maart 2021 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Gezien de PS5 er ook last van heeft zal het wel geen simpel iets zijn.
Maar erkenning van Nintendo zou iig op z'n plaats zijn.
(Hoewel ik er nog steeds geen last van heb.)
Ik stan Xenoblade 2, maar Smash Bros is echt te oud nu.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:31 schreef GGMM het volgende:
[ twitter ]
(Volgens mij boeit dit echt niemand iets)
Ik durf zelfs te stellen dat Smash nooit leuk is geweest. Zelfs niet toen ik op het GameCube launch event een preview kon spelen.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik stan Xenoblade 2, maar Smash Bros is echt te oud nu.
Dat neem je terugquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat Smash nooit leuk is geweest. Zelfs niet toen ik op het GameCube launch event een preview kon spelen.
Te oud?quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:41 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik stan Xenoblade 2, maar Smash Bros is echt te oud nu.
Wel waar, die honderden uren geen seconde van genotenquote:Op donderdag 4 maart 2021 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik durf zelfs te stellen dat Smash nooit leuk is geweest. Zelfs niet toen ik op het GameCube launch event een preview kon spelen.
Ik snap je Roy, altijd verliezen is dan ook niet leuk voor je. Terug naar op Goomba's stampen voor jou. Pas op de spikey ones.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Eens. Net als de Tales of... games.quote:Op donderdag 4 maart 2021 16:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als BotW de enige game is die je leuk vind op de Switch heb je de verkeerde console gekocht.quote:Op donderdag 4 maart 2021 14:21 schreef Drankster het volgende:
Kunnen we die na 1 playtrough van BotW2 ook in de kast leggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je wordt nog eens verstandig. Het zijn gewoon vrolijke games, geen dikke ramp of apocalypse. Een recht toe, recht aan JRPG.quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ryza 2 ook maar besteld. Dan heb ik haar maar vast voor de backlog.
Is er nog plek voor in de backlog?quote:Op donderdag 4 maart 2021 21:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ryza 2 ook maar besteld. Dan heb ik haar maar vast voor de backlog.
Ongelooflijk hoeveel tijd er in een game gaat zitten ivm 20/30 jaar geleden. Geen wonder dat het tegenwoordig haast onmogelijk is om een game bugvrij uit te brengen.quote:
Dit is pas de derde keer, maar dat mag.quote:
Fuck ja! Zie t nu ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit is pas de derde keer, maar dat mag.
Tetris 99 FOR LIFE
Ik heb m'n theme weer binnen. Moest de eerste twee potjes even wennen aan de lay-out aangezien ik recent redelijk wat Tetris Effect hebben gespeeld. Daar is het speelveld wat verder weg.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 10:56 schreef CoExist het volgende:
[..]
Fuck ja! Zie t nu ook.
Ik heb stiekem een addblocker aan staan dus ik zie al die Twitter posts dan niet.
En indd! Tetris fo’ life yo!
Duurt een dagje of misschien twee langer. Dus zaterdag ipv vrijdag.quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand ervaring bij amazon releases op day onr binnen krijgen?
Pokrmon snap staat op 30 april, maar komt naar verwachting 3-4 mei thuis.. nog niks besteld, maar icm dat amazon 10je toch redelijk goedkoop
Irritant wel, want als het tegenvalt is de post er zaterdag laat, en anders op zijn vroegst dinsdag..quote:Op zaterdag 6 maart 2021 18:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Duurt een dagje of misschien twee langer. Dus zaterdag ipv vrijdag.
Hij is 60 euro op amazon?quote:Op zaterdag 6 maart 2021 17:59 schreef Vlaggenroof het volgende:
Iemand ervaring bij amazon releases op day onr binnen krijgen?
Pokrmon snap staat op 30 april, maar komt naar verwachting 3-4 mei thuis.. nog niks besteld, maar icm dat amazon 10je toch redelijk goedkoop
Dat is digitaal en met kortingscode van amazon is die 49, dan heb ik hem fysiek.quote:Op zondag 7 maart 2021 12:18 schreef speknek het volgende:
[..]
Hij is 60 euro op amazon?
Waarom niet met voucher kopen?
Ook wel goede ervaringen met AllYourGames en YGZ.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:14 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat is digitaal en met kortingscode van amazon is die 49, dan heb ik hem fysiek.
Jawel toch? Het was volgens mij een gelijktijdige release op de Wii U en de Switch destijds.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Breath of the wild hoort daar niet tussen.
Het was een releasegame, maar uiteindelijk een gelijktijdige Wii U port.quote:Op zondag 7 maart 2021 11:45 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Breath of the wild hoort daar niet tussen.
Ja maar het is niet dat je hem op de WiiU hebt gespeeld en dan in eens uitkwam op de switch. Zoals de rest van de games in die lijst.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:37 schreef Aether het volgende:
[..]
Het was een releasegame, maar uiteindelijk een gelijktijdige Wii U port.
Oorspronkelijk was het de bedoeling dat BotW in 2015 voor de Wii U zou uitkomen. Na twee keer uitgesteld te zijn, het uitkomen van de Switch en waarschijnlijk de slechte verkopen van de Wii U werd bekend dat BotW ook op de Switch zou worden uitgebracht.
Dit werd pas twee maanden voor het uitkomen van de Switch aangekondigd.
Klopt, ik heb beide versies, maar dat was een keus.quote:Op zondag 7 maart 2021 13:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ja maar het is niet dat je hem op de WiiU hebt gespeeld en dan in eens uitkwam op de switch. Zoals de rest van de games in die lijst.
Als je hem dan zelf op de WiiU hebt gekocht en vervolgens verontwaardigd bent dat ie ook op de Switch komt is dat je eigen probleem.
Preorders kun je cancelen of omzetten. Het is niet dat ze onrecht is aangedaan.quote:Op zondag 7 maart 2021 14:03 schreef Aether het volgende:
[..]
Klopt, ik heb beide versies, maar dat was een keus.
Ik kan me wel herinneren dat sommige gamers BotW hadden preordered voor de Wii U en minder enthousiast waren met het aankondigen van de Switch versie.
Het voelde wel als een Twilight Princess stunt (Gamecube/Wii).quote:Op zondag 7 maart 2021 14:20 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Preorders kun je cancelen of omzetten. Het is niet dat ze onrecht is aangedaan.Er is alleen een identieke versie op de Switch er bij gekomen.
Ik heb ook beide versies trwouens.![]()
Ik zie het probleem alleen niet dat hij voor 2 consoles tegelijkertijd word uitgebracht?quote:Op zondag 7 maart 2021 14:24 schreef Aether het volgende:
[..]
Het voelde wel als een Twilight Princess stunt (Gamecube/Wii).
Ik vermoed dat ze zoiets ook met een volgende Switch gaan uithalen.
Speel eens Ring Fit uit!quote:Op zondag 7 maart 2021 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Atelier Ryza uitgespeeld. Leuke afwisseling op de standaard rpg's met grote focus op craften/alchemy. Aan het einde waren battles wel een beetje een sleur, dus op easy gezet om de vaart erin te houden. 7/10
Jammer dat ik het spel nooit een serieuze kans zal geven door de art directionquote:Op zondag 7 maart 2021 21:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
Atelier Ryza uitgespeeld. Leuke afwisseling op de standaard rpg's met grote focus op craften/alchemy. Aan het einde waren battles wel een beetje een sleur, dus op easy gezet om de vaart erin te houden. 7/10
Onbekend.quote:Op woensdag 10 maart 2021 19:12 schreef SarCastro het volgende:
[..]
Dit ziet er vet uit.
Wanneer komt deze uit?
Jeetje.quote:
Is maar twee voor 99.quote:Op donderdag 11 maart 2021 18:55 schreef Medusa666 het volgende:
En die voucher van 3 games van 99 euro. Kun je die bij de nintendo e-shop ook halen en ermee betalen met zo’n nintendo cadeaukaart?
O? Een vriend van mij zei drie.quote:Op donderdag 11 maart 2021 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Is maar twee voor 99.
En ja, Nintendo tegoed is precies dat, tegoed. Daar kun je alles mee afrekenen in de eShop.
quote:Op woensdag 17 maart 2021 22:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kwam er maar een nieuwe game van deze knakker. Zijn Last Story was echt The Last Story
Is ook gewoon een toffe game.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 08:54 schreef borisz het volgende:
Ben vooral (weer) verslaafd aan Skyrim afgelopen tijd
Oblivion vond ik leuker dan skyrimquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 15:53 schreef Aether het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.bitmapbooks.c(...)e-role-playing-games
quote:Temporary shipping suspension to European countries
Prachtige discussies op sommige fora. Vooral de prijs en het ontbreken van PS5 support moeten het ontgelden.quote:
Tja, zeuren doet men altijd. PS5 support is wel een beetje suf. De game is speelbaar neem ik aan. Wat wil je dan nog meer? 120 FPS? Wat een kul.quote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Prachtige discussies op sommige fora. Vooral de prijs en het ontbreken van PS5 support moeten het ontgelden.
Ik lees nu het bericht op Eurogamer, en het lijkt erop dat de digitale versie meer heeft dan de fysieke?quote:Op zondag 21 maart 2021 09:46 schreef Aether het volgende:
[..]
Prachtige discussies op sommige fora. Vooral de prijs en het ontbreken van PS5 support moeten het ontgelden.
Dan overweeg ik pas een aanschaf als de digitale editie minimaal gehalveerd is in prijs.quote:Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster launches on 25th May, Atlus has announced.
That's for PlayStation 4, Nintendo Switch and Steam priced £44.99. If you pre-order the £54.99 Digital Deluxe Edition you get access to the game four days early on 21st May, Atlus said.
poster
Watch on YouTube
Shin Megami Tensei 3 Nocturne HD Remaster spruces up the original 2003 PlayStation 2 RPG - aka Shin Megami Tensei: Lucifer's Call in Europe - with new models and backgrounds. It also has the new "merciful" difficulty setting, which makes the game easier. There's suspend save, which lets you save your progress whenever you need, voiced audio that lets you choose between Japanese and English VO, and an alternate branch featuring Raidou Kuzunoha. Also expect fixes and patches implemented since the Japan release.
Of note: the Chronicle Pack, which adds Raidou from the Devil Summoner Series, is available in the base game for the PS4 and Nintendo Switch versions, but it's a separate free DLC for the Steam version.
According to Atlus' note to press, the Maniax Pack, which adds Dante from the Devil May Cry series, is locked behind the Digital Deluxe Edition.
Dante's inclusion in the original PS2 RPG spawned a meme after European publisher Ghostlight slapped a big old "featuring Dante from the Devil May Cry series" sticker on the box - despite the gun-toting demon-hunter playing a minimal role in the story. The idea, clearly, was to make the niche Shin Megami Tensei RPG more appealing to western PS2 owners who likely knew who Dante was.
Also included in the Digital Deluxe Edition is the Mercy and Expectation map pack, which adds Little Master's Mercy and Master's Expectation.
Hoe bepaal je het verschil?quote:Op maandag 22 maart 2021 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel een upgrade doe ik het niet voor. Ik wil een volwaardige opvolger.
Dat is een Switch 2, niet de Switch Pro.quote:Op maandag 22 maart 2021 19:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Enkel een upgrade doe ik het niet voor. Ik wil een volwaardige opvolger.
Exclusieve games.quote:
Day Light Saving Settings?quote:Op maandag 22 maart 2021 20:32 schreef speknek het volgende:
Performance vergelijkbaar met PS4Pro en XOneX haha echt niet. Misschien dat ze bedoelen dat je met DLSS ook in de buurt van 4K komt net als PS4P en X1X.
quote:
quote:Deep learning super sampling is an image upscaling technology developed by Nvidia and exclusive to Nvidia graphics cards for real-time use in select video games, using deep learning to upscale lower-resolution images to a higher-resolution for display on higher-resolution computer monitors.
quote:The new Switch iteration will support Nvidia’s Deep Learning Super Sampling, or DLSS, a novel rendering technology that uses artificial intelligence to deliver higher-fidelity graphics more efficiently. That will allow the console, which is also set for an OLED display upgrade, to reproduce game visuals at 4K quality when plugged into a TV, said the people, who asked not to be identified because the plan is not public.
The U.S. company’s new chipset will also bring a better CPU and increased memory. DLSS support will require new code to be added to games, so it’ll primarily be used to improve graphics on upcoming titles, said the people, including multiple game developers. Bloomberg News previously reported that the new Switch is likely to include a 7-inch OLED screen from Samsung Display Co. and couple the console’s release with a bounty of new games.
https://www.bloomberg.com(...)-2021-switch-upgrade
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ding gaat minimaal 399 kosten.
[ afbeelding ]
day one.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat ding gaat minimaal 399 kosten.
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 11:29 schreef speknek het volgende:
[..]
Switch Pro moet PS4 games op ongeveer 480p kunnen draaien in handheld, dus dan zit je met DLSS op een beetje een blurry 1440p (maar het scherm zal maar tot 720p gaan dus dan heb je het behoorlijk gesupersampled of meer framerates).
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:02 schreef Aurelius het volgende:
Japanse Nintendo reclames zijn zo rustgevend.
Doen. De extra story is best tof.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:08 schreef Verbruikersnaam het volgende:
Ik heb nu bijna geen Switch backlog meer en ik ben denk ik de enige zonder de Zelda BotW xpack pass... Zou ik die meenemen of zeg je nee?
Ik vond het het al waard om op de map te kunnen zien waar je overal geweest ben. Toch een boel nieuwe plekjes ontdekt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doen. De extra story is best tof.
Begint ietwat pittig / frustrerend maar daarna gewoon mooi met de oude champions
Ik klik en wil een afspraak maken, maar geeft aan dat ie niet op voorraad is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 07:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
@:pheno
Mocht je tijd hebben, kun je deze dan ophalen voor mij?
https://www.intertoys.nl/(...)e-sessions-fe-encore
Wijchen heeft m op voorraadmag daarna op de post en die postzegel betaal ik ook uiteraard.
Toch bedankt voor het proberen dudequote:Op donderdag 25 maart 2021 08:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik klik en wil een afspraak maken, maar geeft aan dat ie niet op voorraad is.
Ik vond World niet leuk. Dus geen idee of ik Rise wel leuk zou vindenquote:Op donderdag 25 maart 2021 08:35 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Toch bedankt voor het proberen dude
In other news voor de Monster Hunter twijfelaars:
https://www.amazon.nl/dp/B08KX4TNFX
De collector's edition met Amiibo voor de prijs van de gewone.
Jeetje is deze functie nu ook al stuk op FOK! (ik zie geen tweet)quote:
Ah, ligt dus niet aan mijquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:57 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Jeetje is deze functie nu ook al stuk op FOK! (ik zie geen tweet)
inb4 zet je adblocker uit
https://www.videogameschr(...)returns-to-my-roots/quote:"The Last Story on the Wii has something of a cult following. Once both parts of Fantasian have been released, do you have any interest whatsoever in remastering or remaking it, or even other Mistwalker games like Blue Dragon or Lost Odyssey?
To be perfectly honest, there aren’t any plans for any remakes at the moment. Although they’re called remakes, the amount of effort and resources it would command means the difference is basically nil between [developing] a remake versus a completely new game, and I would personally find myself more attracted to the idea of coming up with another original story or world, or building something new."
The Gooch weet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef Aether het volgende:
[..]
https://www.videogameschr(...)returns-to-my-roots/
Maar, heb je ook al games uitgespeeld?quote:Op zondag 28 maart 2021 23:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Oh jeej... Spyro en My Brother Rabbit gekocht... Woops
Ssssssst...quote:Op zondag 28 maart 2021 23:51 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar, heb je ook al games uitgespeeld?
Oh ja, nog maar twee dagen voor die timed eShop gamesquote:Op maandag 29 maart 2021 17:04 schreef Mr.Noodle het volgende:
Every Mario game available on Nintendo Switch, ranked
Beetje subjectieve lijst en niet alles Switch Exclusive, maar op zich wel leuk om lezen.
Heb afgelopen week de joysticks van mijn joycons vervangen omdat de rechtse joystick niet meer kon klikkenquote:
ohnoanyway.jpegquote:Op donderdag 1 april 2021 08:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
3D AllStars is echt weg uit de eShop. Het was geen slechte 1 april grap
https://www.nintendo.nl/G(...)l-Stars-1832369.html
Ziet er wel vet uit! Hoe lang is het spel ongeveer? Hoeveel uur speelplezier?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro in de eShop.
Koop en speel dit.
https://howlongtobeat.com/game?id=5248quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:13 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Ziet er wel vet uit! Hoe lang is het spel ongeveer? Hoeveel uur speelplezier?
Nice...18 uur is prima te doen...euro per uur haha.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
https://howlongtobeat.com/game?id=5248
Ikzelf zat op 18 uur, en ik doe niets met collectibles.
Ga ervoor.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:24 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nice...18 uur is prima te doen...euro per uur haha.
Ik heb geen idee of ik collectibles zou doen.
Ligt beetje aan mijn dag. Soms is heerlijk rond rennen zonder echt doel leuk...
Ik vond het niet leuk na een paar levels. De honden zijn wel cute, maar verder is het traag.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:22 schreef Aurelius het volgende:
Wargroove in de aanbieding voor ¤ 10,19.
Aanrader?
Holy shit, het wordt ook steeds gekkerquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef Aether het volgende:
Mama mia!
Sealed Super Mario Bros. shatters record with $660,000 auction sale
https://arstechnica.com/g(...)660000-auction-sale/
Dat was mijn idee.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Holy shit, het wordt ook steeds gekker
Over 35 jaar verkoop ik mijn gesealde game & watch 35th ook voor een half miljoen.
Ik had nog nooit van dit spel gehoord maar ben nu bezig om het te downloaden, wat ziet dat er vet uit. Heel erg hyped om hiermee te kunnen beginnen straks! Thanks voor de tip.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
15 euro in de eShop.
Koop en speel dit.
Is al een oudje uit 2013 voor de Wii U destijds.quote:Op zondag 4 april 2021 19:48 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Ik had nog nooit van dit spel gehoord maar ben nu bezig om het te downloaden, wat ziet dat er vet uit. Heel erg hyped om hiermee te kunnen beginnen straks! Thanks voor de tip.
Ik vond het eigenlijk een leuke game, it scratch een beetje de Advance Wars itch. Ik heb een tijdje geleden de CE opgepakt voor 22 euro ongeveer. Het is wel veel langzamer als AW tho.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:22 schreef Aurelius het volgende:
Wargroove in de aanbieding voor ¤ 10,19.
Aanrader?
Ah ja, dat is die Donkey Kong kloon. Wel interesse in, maar dertig ekte vind ik wat overdreven.quote:Op maandag 5 april 2021 18:38 schreef GGMM het volgende:
Jullie moeten Kaze and the Wild Masks spelen.
Andere Donkey Kong kloon in de aanbieding voor 19,50 bij Amazon:quote:Op maandag 5 april 2021 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja, dat is die Donkey Kong kloon. Wel interesse in, maar dertig ekte vind ik wat overdreven.
Gespeeld op GamePass en ik vond het helemaal niets. Gameplay voelde goedkoop aan en helemaal niet zo soepel als Tropical Freeze bijvoorbeeld. Heb dat heel vaak bij platformgames. Het is mijn favoriete genre, maar eigenlijk speel ik alleen Mario en Donkey Kong. De rest voelt niet goed.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Andere Donkey Kong kloon in de aanbieding voor 19,50 bij Amazon:
https://www.amazon.nl/Yoo(...)8MYTGK885FN3TYGRXTB2
Gewoon doen, je krijgt er geen spijt van!quote:Op maandag 5 april 2021 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ah ja, dat is die Donkey Kong kloon. Wel interesse in, maar dertig ekte vind ik wat overdreven.
De artstyle ziet er imo uit als een flashgame.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doen, je krijgt er geen spijt van!
Ben benieuwd, heb hem besteld, over het algemeen zijn de reviews positief.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gespeeld op GamePass en ik vond het helemaal niets. Gameplay voelde goedkoop aan en helemaal niet zo soepel als Tropical Freeze bijvoorbeeld. Heb dat heel vaak bij platformgames. Het is mijn favoriete genre, maar eigenlijk speel ik alleen Mario en Donkey Kong. De rest voelt niet goed.
Games als Ratchet en Astrobot zijn dan een verademing, maar Yooka absoluut niet.
Er is onderhoud op de eShop servers. NO SALE dus.quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gewoon doen, je krijgt er geen spijt van!
Thanksquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goedkope eShop-kaarten: https://nl.pepper.com/aan(...)2157-at-eneba-187331
Ik ben niet verantwoordelijk voor niet geleverde kaarten.
Vrijwel unaniem verkozen tot beste Mario game ooit maar mevrouw vindt het nietsquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb Super Mario 3D All-Stars aangeschaft en ging als eerste Super Mario Galaxy spelen (had ik nog nooit gedaan). Wat een kutspel is dat danVind het helemaal niks dat op zijn kop lopen etc.
lol serieusquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrijwel unaniem verkozen tot beste Mario game ooit maar mevrouw vindt het niets
Er zijn ook Time Trials en No Damage challengesquote:Op dinsdag 6 april 2021 18:28 schreef GGMM het volgende:
Kaze and the Wild Masks uitgespeeld
8/10
Wel erg kortbinnen 3 dagen uitgespeeld.
Ik moet zeggen dat het op de Wii beter speelt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Vrijwel unaniem verkozen tot beste Mario game ooit maar mevrouw vindt het niets
Time Trial vind ik eigenlijk nooit iets aan.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:31 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er zijn ook Time Trials en No Damage challenges
Wel aangeschaft, maar nooit gespeeldquote:Op dinsdag 6 april 2021 16:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb Super Mario 3D All-Stars aangeschaft en ging als eerste Super Mario Galaxy spelen (had ik nog nooit gedaan). Wat een kutspel is dat danVind het helemaal niks dat op zijn kop lopen etc.
Niet eens de GX? Pauper.quote:Op donderdag 8 april 2021 09:30 schreef speknek het volgende:
Net een LG CX gekocht dus kom maar door.
Komt dichtbij dit.quote:
Geloof er niets van.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
https://www.express.co.uk(...)i-games-April-rumour
@StateOfMind heb jij deze ook?quote:Op donderdag 8 april 2021 09:30 schreef speknek het volgende:
Net een LG CX gekocht dus kom maar door.
Zou wel lachen zijn als ze Mario 3D Allstars discontinueren en dan meteen gratis aanbieden.quote:
Ik zou meer hyped zijn voor GBA en DS games.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:09 schreef Verbruikersnaam het volgende:
https://www.express.co.uk(...)i-games-April-rumour
Nee. Ik wil nog steeds Eternal Darkness en Paper Mario TTYD. Aangezien een component kabel voor GameCube zeldzamer is dan Corona vaccin bijwerkingen zou een NSO Release wel fijn zijn.quote:Op donderdag 8 april 2021 12:22 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik zou meer hyped zijn voor GBA en DS games.
Die N64/GC/Wii games zijn toch al allemaal geremastered en geremaked?
Boeiender dan elke Kojima game ooit.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2021 12:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Boeiender dan elke Kojima game ooit.
Switch Pro = Portable Series Squote:
Ik denk eerder Gamepass op Switch, en Microsoft helpt Nintendo eindelijk eens een fatsoenlijke online omgeving op te zetten.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Switch Pro = Portable Series S
CONFIRMED
Nah, hooguit Master Chief in Smashquote:Op zaterdag 10 april 2021 09:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik denk eerder Gamepass op Switch, en Microsoft helpt Nintendo eindelijk eens een fatsoenlijke online omgeving op te zetten.
Gaat nooit gebeuren.quote:Op zaterdag 10 april 2021 09:33 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Ik denk eerder Gamepass op Switch, en Microsoft helpt Nintendo eindelijk eens een fatsoenlijke online omgeving op te zetten.
Klinkt spannender dan het is. Zijn gewoon bugs in mijn ogen. Niet een hele Dungeon die verstopt is ofzoquote:
Waarsme Switch Pro?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |