Ja. En tieten.quote:
quote:Op maandag 1 maart 2021 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. En tieten.
Dat vind ik wel een beetje chanant soms. Hoe oud is Ryza ook? 15 ofzo?En dat Lila nog rechtop kan lopen is ook een godswonder.
Is dit een officieus vervolg op Knights of Xentar?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. En tieten.
Dat vind ik wel een beetje chanant soms. Hoe oud is Ryza ook? 15 ofzo?En dat Lila nog rechtop kan lopen is ook een godswonder.
welkom in de wondere wereld van japan i guess?quote:Op maandag 1 maart 2021 08:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja. En tieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Perrin het volgende:
Ze zit wel heel dicht tegen NSFW aan.je moet ook niet gamen tijdens je werkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 1 maart 2021 09:49 schreef Perrin het volgende:
Ze zit wel heel dicht tegen NSFW aan.Wat een rare spelletjes speelt RoySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vrouw zou me ook wat raar aankijken als ik dat speelquote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ben altijd wel een beetje allergisch voor zulke designs. Gaat wat te ver.
quote:Op maandag 1 maart 2021 16:58 schreef Kerftminister het volgende:
Ben altijd wel een beetje allergisch voor zulke designs. Gaat wat te ver.
Het is een beetje uit m'n comfort zone ja. Maar het is wel leuk om items te craften en de combat is wel tof. Je krijgt soms opdrachten, en als je die dan uitvoert krijg je bonus attacks van je team. Zo kun je lekker dikke combinaties maken.quote:
Ori is prachtig. Graphics. Soundtrack. Gameplay. Allesquote:Op maandag 1 maart 2021 18:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik heb een spel gekregen van een vriendin. Ori and the blind forest. Echt een prachtspel
ja! Nou eerst de huidige spellen spelenquote:Op maandag 1 maart 2021 19:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ori is prachtig. Graphics. Soundtrack. Gameplay. Alles![]()
En het grijpt je bovendien emotioneel wel aan.
Er is ook een vervolg: Ori and the Will of the Wisps. Die is mogelijk nog beter. Maar dat komt later wel.
Oh die heb ik allebei nog liggen plus een boekje met de walkthrough van allebei.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 23:15 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze lagen al snel in de uitverkoop voor ¤20. Had er één gekocht en jaren overgedaan om de ander (alleen cartridge) in behoorlijke staat te vinden.
quote:Op dinsdag 2 maart 2021 08:28 schreef Bananenpap het volgende:
Oracle of Ages en Seasons waren samen met Pokémon toch echt wel de beste games voor de Game Boy.
Die van mij is het al jaren gewendquote:Op maandag 1 maart 2021 18:54 schreef Perrin het volgende:
[..]
Mijn vrouw zou me ook wat raar aankijken als ik dat speel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |