Nee.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:11 schreef D. het volgende:
Iemand hier die ook zo'n stoomapparaat heeft?
Haha nu je het zegtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:09 schreef lonneberga het volgende:
Ik weet nu aan wie Matt mij doet denken,aan dat kutterige oudere broertje van Kevin uit Home alone
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
een garpjequote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:15 schreef Ireth het volgende:
Aaahhh!!! Ze hebben een kouwe douche en een donkere plee
Nee ... wel 3 keukens ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:11 schreef D. het volgende:
Iemand hier die ook zo'n stoomapparaat heeft?
Stelt niks voor, slap gedoe.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek trekt de koelkastt open
eten voldoende zo te zien
idioot om dit dan ..arm/Basic te noemen
Kun je nagaan, dat ze niets gewend zijn. Er zijn mensen die echt niets te vreten hebben, zelfs in Nederland.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
Net zeggen dat ze niets hebben te eten en nu zegt hij dat ze ei met kipfilet en brood hebben gehad. En melk en drinken. Moet wel lachen dat nick zo zielig praat.
Wat een vuile leugenaar die Nick, bah...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:18 schreef Koos1958 het volgende:
Haha ze hebben door dat ze aan het liegen zijn. Liese zegt niet op ons gemoed inpraten. En nick liegt dus ook en Liese zegt weer je liegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vrouwen lijken er wel in te trappen.![]()
Hebben ze afgesproken om dat de meiden wijs te maken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haha nick klagen wat ze hebben afgesproken dat er koud water is en geen goed eten. Nick zegt als dit 2 dagen duurt ben ik weg. Naomi zegt niet waar he. Nick zegt ik wil dit met de groep doen anders niet. Als het 2 dagen duurt is het gedaan. Nick denkt dinsdag ten vroegste. Julie zegt na de nominaties. Julie zegt is heel zwaar en ja zegt nick het is heel erg.
Jill: "oh ik ben wel heel blij dat wij dat niet hebben!" (dus dat ze niet daar zit)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef Rhosyn het volgende:
De vrouwen weten toch wel dat zij vroeg of laat daar ook naar toe moeten?
Nick en zijn manipulatie. Al lult hij nu expres maar wat. Het zou toch wat zijn als die vrouwen dat echt gaan doen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef Koos1958 het volgende:
Nick zegt als de film komt moeten jullie gewoon in je kamer gaan zitten he, dat is iets wat je met de groep moet doen he.
Ze kunnen nu ook de deur van de gameroom naar buiten openzetten voor frisse lucht.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi is er dus wel ingetrapt in het verhaaltje van nick van dat hij geen dekbed heeft en ze niet in de kamer zitten. Gisteravond heb ik ze toch de hele tijd daar zien zitten kaarten.
Koud water. (leugen)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben ze afgesproken om dat de meiden wijs te maken.
Koud water.
Geen licht op de wc.
Geen spiegels.
Alleen kip en toast en wortels.
Geen buitenlucht.
30 graden.
Geen dekens.
Ik moet ook naar de Appie, heb bekant niks meer in huis.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat ze niets gewend zijn. Er zijn mensen die echt niets te vreten hebben, zelfs in Nederland.
Naomi beschuldigt Mike van leugens etc ... maar loopt nog steeds als een hondje achter de grootste manipulator aan ... Nick ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:21 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi is er dus wel ingetrapt in het verhaaltje van nick van dat hij geen dekbed heeft en ze niet in de kamer zitten. Gisteravond heb ik ze toch de hele tijd daar zien zitten kaarten.
het meest bizarre vond ik dat Liese dat pak kaarten onder de deur door heeft geschoven, en dat daar geen sanctie op kwam te staan en dat de heren dat pak kaarten mochten houden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
met elkaar praten aan de deur gebeurd ook
. onzin deze BB move
Maar dan kunnen ze daar toch ook naar buiten kijken? En zouden ze dan ook weg kunnen lopen?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze kunnen nu ook de deur van de gameroom naar buiten openzetten voor frisse lucht.
bijna half miljoen nederlandse huishoudens leven in armoedequote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kun je nagaan, dat ze niets gewend zijn. Er zijn mensen die echt niets te vreten hebben, zelfs in Nederland.
En Mike heeft zich bij de mannen er gemakkelijk weer ingeluld.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
met elkaar praten aan de deur gebeurd ook
. onzin deze BB move
Hier achter de hometrainer ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:24 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze daar toch ook naar buiten kijken? En zouden ze dan ook weg kunnen lopen?![]()
Hoe moet ik me een deur openzetten voorstellen?
En 11% van de wereldbevolking. 783 miljoen mensen....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
bijna half miljoen nederlandse huishoudens leven in armoede
Het is inderdaad treurig, paar honderd meter bij mij vandaan is een Voedselbank geopend ....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Nog even en ze kunnen in Amsterdam het leven van een dakloze gaan nadoen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:22 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze kunnen nu ook de deur van de gameroom naar buiten openzetten voor frisse lucht.
is wel een nuance verschil in wat en hoe er gelogen/gemanipuleerd wordt, Mike is echt smerig geweestquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:23 schreef snetje het volgende:
[..]
Naomi beschuldigt Mike van leugens etc ... maar loopt nog steeds als een hondje achter de grootste manipulator aan ... Nick ...
En Zoey bij de vrouwen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En Mike heeft zich bij de mannen er gemakkelijk weer ingeluld.
En dan klagen daar. Schaamteloos. Verwende klootzakken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Als je zou kijken, zou je weten dat het allemaal gein is.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:27 schreef Lillfex het volgende:
Ik snap niet dat het 30 graden daar is dat je dan op de fiets zit met een trui
Nee, er is een houten schot omheen gezet, het is maar een heel klein luchtplaatsje. Nick kon gisteren nog net met zijn hoofd wat zonlicht opvangen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:24 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan kunnen ze daar toch ook naar buiten kijken? En zouden ze dan ook weg kunnen lopen?![]()
Hoe moet ik me een deur openzetten voorstellen?
Discipline heeft hij wel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Michel is in elk geval concequent met zijn training. Doet gewoon weer een sessie met de middelen die hij heeft.
Ook zonder vrouwtjes om te imponeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wow...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:16 schreef Koos1958 het volgende:
Haha nick klagen wat ze hebben afgesproken dat er koud water is en geen goed eten. Nick zegt als dit 2 dagen duurt ben ik weg. Naomi zegt niet waar he. Nick zegt ik wil dit met de groep doen anders niet. Als het 2 dagen duurt is het gedaan. Nick denkt dinsdag ten vroegste. Julie zegt na de nominaties. Julie zegt is heel zwaar en ja zegt nick het is heel erg.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Het is inderdaad treurig, paar honderd meter bij mij vandaan is een Voedselbank geopend ....
gisteren was die deur toch nog niet open? Toen klaagden ze ook over de warmte, maar bleven wel hun dikke trui aanhouden en gingen in bed liggen onder een dekbed (in de middag)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Als je zou kijken, zou je weten dat het allemaal gein is.
Het is geen 30 graden meer. BB heeft een buitendeur geopend.
Mwah ... Mike beloven dat ze nooit op hem gaat stemmen en dat ze met zijn 3en naar de finale gaan om hem zo over te halen om op Thomas en Jill te gaan stemmen ... 3 x raden wat ze maandag gaat doen het engeltje ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:27 schreef danilel het volgende:
[..]
is wel een nuance verschil in wat en hoe er gelogen/gemanipuleerd wordt, Mike is echt smerig geweest
hoe dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Diegenen die niet kijken en alleen cossen zijn hierbij exposed dus.
Wat ik eerder al aangaf.
Tribunaal? Doen we niet aan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe dan?
en moeten die nu allemaal voor het tribunaal komen?
Ik lees onder werktijd ook wel eens hier zonder stream te kijken. Mag dat niet dan?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat ik eerder al aangaf.
Of waterkanon doen het leuk zag ik laatstquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tribunaal? Doen we niet aan.
COS is judge, jury and executioner. Meteen vuurpeloton!
Ready! .... AIM.... FIRE!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees onder werktijd ook wel eens hier zonder stream te kijken. Mag dat niet dan?
Auquote:
Omdat mensen posts voor lief aannemen. Zoals DutchGirl23.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe dan?
en moeten die nu allemaal voor het tribunaal komen?
Michel pompt niet ! Die duwt de aarde omlaag !quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:29 schreef Whuzz het volgende:
Michel is in elk geval concequent met zijn training. Doet gewoon weer een sessie met de middelen die hij heeft.
Ook zonder vrouwtjes om te imponeren.
Ik ben er ook niet altijd, maar trek geen conclusies uit dingen die ik niet zelf zie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:34 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lees onder werktijd ook wel eens hier zonder stream te kijken. Mag dat niet dan?
Matt's Oprecht-O-Meter:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:40 schreef Sunflower01 het volgende:
Jee wat een ophef zeg. Het ging over een opmerking die ik had geplaatst en het klopt dat ik op dat moment niet de streams aan had. Dat wil niet zeggen dat ik alleen maar in de cos bewoners belachelijk zit te maken.
Bij deze mijn oprechte excuses aan Michel en z'n aanhang. Sorry dat ik de stream niet aan had en niet door had dat Michel een grapje maakte. Heb ik hem nog maar weinig op kunnen betrappen, maar het kan ook zijn dat ik zijn humor niet snap
Het was Nick!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:40 schreef Sunflower01 het volgende:
Jee wat een ophef zeg. Het ging over een opmerking die ik had geplaatst en het klopt dat ik op dat moment niet de streams aan had. Dat wil niet zeggen dat ik alleen maar in de cos bewoners belachelijk zit te maken.
Bij deze mijn oprechte excuses aan Michel en z'n aanhang. Sorry dat ik de stream niet aan had en niet door had dat Michel een grapje maakte. Heb ik hem nog maar weinig op kunnen betrappen, maar het kan ook zijn dat ik zijn humor niet snap
No worries. Nog een paar minuten en het is voorbij. Daarna kun je weer naar een Nick op bed, Michel op de bank, of kaartend groepje kijken!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:41 schreef M.Ritcher het volgende:
Ah. Weer verplicht naar een sportende Michel kijken.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie oude fragmenten wil terug zien, ik zal de meeste filmpjes weer van de private mode af gaan halen ...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie oude fragmenten wil terug zien, ik zal de meeste filmpjes weer van de private mode af gaan halen ...
Jij bent geen echt BB streamkijkerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:40 schreef Sunflower01 het volgende:
Word ik geroepenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:33 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tribunaal? Doen we niet aan.
COS is judge, jury and executioner. Meteen vuurpeloton!
Niets aan de hand. Gewoon even een meningsverschil geen paniek in de tent.quote:
Hij heeft het ook nodig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:48 schreef snetje het volgende:
Mike houdt het goed vol op de hometrainer... staat dat ding er niet voor niets ...
Volgens mij is de DK nu tijdelijk een voorraadkamer voor de dames ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zijn er na de scheiding gisteren nog dagboekkamer gesprekken geweest ?
Plus dat het basic heet en Luxe.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
COS staat voor commentaar op streams niet voor commentaar op commentaar.
Zonder te kijken interpreteer je dingen verkeerd.
Zoals die hele discussie hierboven over armoe, eten, voedselbank.
Als je had gekeken had je gezien dat het gein was en niet serieus.
Okay, niet meegekregen, dank je ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:49 schreef snetje het volgende:
Volgens mij is de DK nu tijdelijk een voorraadkamer voor de dames ...
Das duidelijk...maar het lijkt hier ook totaal niet meer om humor te gaan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:40 schreef Sunflower01 het volgende:
misschien mag je moderator worden?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet altijd, maar trek geen conclusies uit dingen die ik niet zelf zie.
Ieder heeft zijn mening, maar er wordt de laatste tijd veel express gereld.
Dees is goequote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:53 schreef snetje het volgende:
Nick gebruikt de kookplaat als spiegel om een puist uit te knijpen ... hij heeft hem ...
toch vreselijk dat maar 1 stream het doet, je zou toch denken lekker 2 streams kan je zelf wisselen wat je wilt kijkenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:41 schreef M.Ritcher het volgende:
Ah. Weer verplicht naar een sportende Michel kijken.
Heeft net wel een tijdje op beide beeld gegeven.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:55 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
toch vreselijk dat maar 1 stream het doet, je zou toch denken lekker 2 streams kan je zelf wisselen wat je wilt kijken
oh moeten ze alweer nomineren/
Nick en Mich balen dat ze de "regie" even niet meer in handen hebben ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:57 schreef Sunflower01 het volgende:
De mannen denken dat de dames eerst moeten nomineren en daarna mogen ze weer terug.
en dan mogen ze alleen de andere groepsleden nomineren? zou een stunt zijn..Maar de wens is de vader vd gedachtenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:57 schreef Sunflower01 het volgende:
De mannen denken dat de dames eerst moeten nomineren en daarna mogen ze weer terug.
Werdt uitvoerig besproken, maar meestal met de focus op de "stand van zaken" voor die week.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:58 schreef Ebinas het volgende:
Heeft k5 de strategie van wegstemmen besproken, of was het iedere keer een soort van ad hoc?
Bij dat laatste zou dat nu een probleem geven.
Gewoon niet nomineren nu en heel arm erop zetten deze week ...dikke paniek in de tent ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:58 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
en dan mogen ze alleen de andere groepsleden nomineren? zou een stunt zijn..Maar de wens is de vader vd gedachten
Nee, heel rijk! Die wanen zich nu in de hemel, zou een mooie shock zijn als het een soort "laatste avondmaal" blijkt te zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:00 schreef snetje het volgende:
[..]
Gewoon niet nomineren nu en heel arm erop zetten deze week ...dikke paniek in de tent ...
Dat zou deze week dan toch een verrassing kunnen geven.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:00 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Werdt uitvoerig besproken, maar meestal met de focus op de "stand van zaken" voor die week.
Er is geen lange termijn eliminatie-plan, afgezien van wellicht "Mike weg".
Tja, op dat tempo is het niet heel moeilijk...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:48 schreef snetje het volgende:
Mike houdt het goed vol op de hometrainer... staat dat ding er niet voor niets ...
Ik zou zeggen: alle mensen met de voornaam beginnend met een Mquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, heel rijk! Die wanen zich nu in de hemel, zou een mooie shock zijn als het een soort "laatste avondmaal" blijkt te zijn
Mag ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:01 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, heel rijk! Die wanen zich nu in de hemel, zou een mooie shock zijn als het een soort "laatste avondmaal" blijkt te zijn
Sommige dingen hoeven wat mij betreft niet gedeeld te wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:53 schreef snetje het volgende:
Nick gebruikt de kookplaat als spiegel om een puist uit te knijpen ... hij heeft hem ...
Liever alle voornamen met Z, en dat de kijker dan mag beslissen wie daarvan vertrekt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:02 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: alle mensen met de voornaam beginnend met een M
De momenten dat ie niet fietst gaat ie bergafwaartsquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:48 schreef snetje het volgende:
Ja maar .... ik kijk en COS daarover ... tis ook nooit goed he ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sommige dingen hoeven wat mij betreft niet gedeeld te worden
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar .... ik kijk en COS daarover ... tis ook nooit goed he ...![]()
Lastige keuzequote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Liever alle voornamen met Z, en dat de kijker dan mag beslissen wie daarvan vertrekt.
Louter omdat ze een gebrek aan media app hebben dan, want echt basic, vind ik niet..Het ligt totaal aan hun zelf, er zit geen pit in die gasten...Ik dacht gisteren dat ze hun basic voorraad eten al aan het opvreten waren, zo van foutje bedankt, maar niks hoor..ze hebben alles daar..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:03 schreef Ebinas het volgende:
Wordt al moedeloos van het kijken naar die mannen in die ruimte.
Laat staan als je er een week moet zitten.
Het is sowieso veranderd omdat er geen huismeester meer is, en dus niet meer iemand met immuniteit .quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:58 schreef Ebinas het volgende:
Heeft k5 de strategie van wegstemmen besproken, of was het iedere keer een soort van ad hoc?
Dan wordt het deze week dus Mike en Mattquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is sowieso veranderd omdat er geen huismeester meer is, en dus niet meer iemand met immuniteit .
Het wordt gewoon heel laf Mike & Matt ... of BB moet eens een keer gaan ingrijpen ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Het is sowieso veranderd omdat er geen huismeester meer is, en dus niet meer iemand met immuniteit .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
lijkt me niet, want om Mike weg te krijgen zou een sterkere speler er tegenover beter zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dan wordt het deze week dus Mike en Matt
Viel mij laatst ook op, had het niet verwacht. 'Never skip leg day' moet hij toch kennen..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
wat een dunne spillepootjes heeft Mies eigenlijk
Ik denk dat het muffe/bedompte en geen buitenzicht me zal nekken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:06 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Louter omdat ze een gebrek aan media app hebben dan, want echt basic, vind ik niet..Het ligt totaal aan hun zelf, er zit geen pit in die gasten...Ik dacht gisteren dat ze hun basic voorraad eten al aan het opvreten waren, zo van foutje bedankt, maar niks hoor..ze hebben alles daar..
Waarschijnlijk aan die grote muil met fabels.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Mikk kan 6 min aan een balk hangen
.
via zn enkels denk ik
of strak onder de kin ken ook
Dat verwacht ik ook, en Mike zal dat wel overleven .....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:07 schreef Hznootje het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:08 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!
Het moet gek lopen willen die niet genomineerd zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Goed bezig toppertje!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:04 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar .... ik kijk en COS daarover ... tis ook nooit goed he ...![]()
Dat is idd sws al een betere.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:06 schreef Verida het volgende:
[..]
Jill vs Mike. Dat zou de logische opvolging zijn van K5's plan.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:08 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
lijkt me niet, want om Mike weg te krijgen zou een sterkere speler er tegenover beter zijn
Ik stem sowieso om Mike erin te houden ... beetje reuring enzo ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat verwacht ik ook, en Mike zal dat wel overleven .....
Psssss BB we hebben een opdrachtquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
Mikk kan 6 min aan een balk hangen
.
via zn enkels denk ik
of strak onder de kin ken ook
Ik begrijp wat je bedoeld, maar ja ik ben al oud en wij hadden vroeger niet eens zo een goedgevulde koelkast, maar wel elkaar en dat was reuzegezellig.. We zijn nu wel erg verwend gewordenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik denk dat het muffe/bedompte en geen buitenzicht me zal nekken.
Al kan je de lucht maar zien als je op een bank zit ofzo.
Verder is het wel heel minimalistisch (op het eten na) qua afleiding.
Durven ze niet ... heb je alle fans van Jill tegen je ... ze weten dat ze heel popi is ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jill vs Mike. Dat zou de logische opvolging zijn van K5's plan.
Wat Mike ook nog zei over dat hij geen meisje wil, omdat ze dan een man zoals hij tegen kan komen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies zou wel 1 kid willen
als het hem gegevenis/gegund
Niek ; ook 1 kind
Mikk zou nooit een meske willen
Mies zou liever een meisje willen
Heren praat
"zie eerst maar es goed zaad te hebben conjo's
dan stemmen ze toch op Jill? Lijkt me logisch..dag Mikequote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:14 schreef snetje het volgende:
[..]
Durven ze niet ... heb je alle fans van Jill tegen je ... ze weten dat ze heel popi is ...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:08 schreef Ireth het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
misschien kunnen ze gaan bellen en mailen
Family : We may not have it all togheter, but together we have it all..
Geluk is tevreden zijn met jezelf. zonder goedkeuring van een ander
Exposed? Wie?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat ik eerder al aangaf.
Dat raakte me ook best welquote:
Banden lekquote:
Het is voor kinderen zo een hel, als ze gepest worden en voor de rest v/h leven kan het van invloed zijn..Mijn zoon is docent en let er heel erg op..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat raakte me ook best wel
Maar hij zegt het geaccepteerd te hebben nu (mijn woorden maar zoiets zij hij wel)
Mattquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:25 schreef Windhapper het volgende:
Wie vinden jullie het meest zielig?
de streamersquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:25 schreef Windhapper het volgende:
Wie vinden jullie het meest zielig?
ik ben ook gepestquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Matt wrd gepest..steeds lekke band van school gewisseld..
maar met 13,14 was ik dequote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:32 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
.aw Swansie
![]()
gewoon terug pesteh
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar met 13,14 was ik de
starkste in de klasse heb ik
somige jongs verhaut
Zonder vrouwen om zich heen? Ik dacht het al...hij moet bewonderd wordenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:34 schreef Windhapper het volgende:
Michel gaat dit niet een week volhouden.
Nee niet kunnen bespreken, moest wel lachen gister om liese van he gelukkig een tijdje geen nominatie overleg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:58 schreef Ebinas het volgende:
Second breakfastquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:35 schreef Ebinas het volgende:
Ontbijtje, tussendoortje of vroege lunch.
Michel gaat wat bakken
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar met 13,14 was ik de
starkste in de klasse heb ik
somige jongs verhaut
He wat lult die mike nu weer, van de week zei hij nog van dat hij pas 1x een relatie had gehadquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:11 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies zn ex had een gezin met 5 kids
Mikk zn ex.. bla bla iets ..dikke tieteh jonguhhh
kloptquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:38 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
He wat lult die mike nu weer, van de week zei hij nog van dat hij pas 1x een relatie had gehad
zn eerst eetsel van huete ..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:35 schreef Ebinas het volgende:
Ontbijtje, tussendoortje of vroege lunch.
Michel gaat wat bakken
misschien stond dat niet in haar boek??quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:40 schreef Ireth het volgende:
Jill moest landcodes, citycodes, airportcodes uit haar hoofd leren, bijna 3 maanden zwaar leren, ging haar baan niet door... Maar al die codes weet ze nog wel
Maar dat Nederland 12 provincies heeft
Zijn ook wel 3 moemakende types waarmee hij zit.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:35 schreef magnaal24 het volgende:
[..]
Zonder vrouwen om zich heen? Ik dacht het al...hij moet bewonderd worden
die zo zo geschikt zijn als verkeersleider in de Toren van schipphollquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:40 schreef Ireth het volgende:
Jill moest landcodes, citycodes, airportcodes uit haar hoofd leren, bijna 3 maanden zwaar leren, ging haar baan niet door... Maar al die codes weet ze nog wel
Word ook niet gevlogen op de 12 provinciesquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:40 schreef Ireth het volgende:
Daar gaan een aantal mensen niet blij mee zijn .....quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
die zo zo geschikt zijn als verkeersleider in de Toren van schippholl
Geen koffieapparaat vind ik ook belachelijk.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:51 schreef Ireth het volgende:
Zag ik nou trouwens goed dat "basis" géén koffieapparaat heeft??
Dat zou in mijn geval een reden zijn om de oorlog te ontketenen. Ik zonder koffie is niet slim!![]()
De dinosaurussen hadden geen koffie... En we weten hoe het daarmee geëindigd is
Klopt. Maar op de BB site kon je stemmen wat ze in arm als extratje zouden krijgen. Eén optie was koffie.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:51 schreef Ireth het volgende:
Dat zou in mijn geval een reden zijn om de oorlog te ontketenen. Ik zonder koffie is niet slim!![]()
Ugh. Als ik alleen oploskoffie krijg om wakker te worden, blijf ik wel gewoon liggenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Geen koffieapparaat vind ik ook belachelijk.Hoe moet je dan wakker worden. Doe dan oploskoffie.
3x raden wat ik gestemd hebquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar op de BB site kon je stemmen wat ze in arm als extratje zouden krijgen. Eén optie was koffie.
Ze drinken geen van 4 koffie!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:51 schreef Ireth het volgende:
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze drinken geen van 4 koffie!
quote:
Dodelijk saai. In het weekend gebeurt er sowieso al weinig daar, dus dat worden twee saaie dagen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:58 schreef spapaars het volgende:
Voor de streamkijker is arm en rijk geen vooruitgang, wat een sl ellende brengt het.
Denk het niet hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:55 schreef Whuzz het volgende:
De tuin ligt weer bezaaid met losse steentjes. Gaan de dames dat netjes maken? Of wachten ze tot Nick en Michel weer buiten mogen?
Maar geen stemoverleg de hele tijd, dat is dan wel weer positiequote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dodelijk saai. In het weekend gebeurt er sowieso al weinig daar, dus dat worden twee saaie dagen.
Aandacht van vrouwen is kennelijk niet zo leuk als (uitgelokte) aandacht van mannen voor Jillquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:00 schreef Flow3r het volgende:
Jill heeft het niet zo naar haar zin zonder die mannen
Maakt niet veel uit, alles wat ze buiten een beetje hangen om doen zit achter een sl.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dodelijk saai. In het weekend gebeurt er sowieso al weinig daar, dus dat worden twee saaie dagen.
Precies . Wij streamers zijn er erger aan toe dan de mannen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:58 schreef spapaars het volgende:
Voor de streamkijker is arm en rijk geen vooruitgang, wat een sl ellende brengt het.
Dit, echt potsierlijk deze vertoning. Bovendien missen we het mooiste uit dat arm concept in BB. Hoe de arme bewoners met een knorrige maag kunnen/moeten toekijken hoe ze zich in het rijke zitten vol te vreten aan super luxe maaltijdenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 11:58 schreef spapaars het volgende:
Waar zie je dat? Volgens mij vermaakt ze zich prima. Komt relaxed over.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:00 schreef Flow3r het volgende:
Jill heeft het niet zo naar haar zin zonder die mannen, ik zie geen gestoei, geen dolletjes, zoals ze zei dat ze altijd met vrienden deed
ze zat sip te kijken in die stoel en de 'echte' Jill houdt toch zo van uitdagen en gek doen ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:04 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Waar zie je dat? Volgens mij vermaakt ze zich prima. Komt relaxed over.
Misschien is ze nog wat verdrietig. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze zat sip te kijken in die stoel en de 'echte' Jill houdt toch zo van uitdagen en gek doen ?
Met de meiden is ze geen vrienden.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:00 schreef Flow3r het volgende:
Jill heeft het niet zo naar haar zin zonder die mannen, ik zie geen gestoei, geen dolletjes, zoals ze zei dat ze altijd met vrienden deed
nou idd @m,ritcher geef der even de tijd zeg, denk eens terug naar jullie liefde toentertijd dat uit ging of elkaar lang niet zo zien dan was ook niet in 1 dag klaar tochquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:06 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Misschien is ze nog wat verdrietig. Dat is wat anders.
Lijkt wel een niet vooraf geplande aanpassing te zijn.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:04 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dit, echt potsierlijk deze vertoning. Bovendien missen we het mooiste uit dat arm concept in BB. Hoe de arme bewoners met een knorrige maag kunnen/moeten toekijken hoe ze zich in het rijke zitten vol te vreten aan super luxe maaltijden.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:08 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Echte de laatste in de COS voorlopig, maar wel leuk voor de Thomas fans ....![]()
Zoey heeft echt schijt aan BB, ze loopt zonder zender, wordt twee keer gewaarschuwd, en pakt hem dan eindelijk ....![]()
Thomas is gang gang - 25 februari 2021.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:13 schreef Flow3r het volgende:
Was ik al bang voor, was even te laat met het aanpassen van de titel ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM modereert tegenwoordig binnen 30 tot 90 seconden .... was tijdens Utopia soms gewoon 10 minuten..
stuur videoland even bericht namens fok hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Die SL beginnen nu wel een beetje de strot uit te hangen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:13 schreef Flow3r het volgende:
[..]ja ik kom ook niet verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Ik denk dat ze het niet trekt zonder mannen waar ze tegenaan kan leunenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou idd @:m,ritcher geef der even de tijd zeg, denk eens terug naar jullie liefde toentertijd dat uit ging of elkaar lang niet zo zien dan was ook niet in 1 dag klaar toch
serieus zo snel hebben ze niets te doen daar hahaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:15 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Was ik al bang voor, was even te laat met het aanpassen van de titel ....
DM modereert tegenwoordig binnen 30 tot 90 seconden .... was tijdens Utopia soms gewoon 10 minuten.
Streams zijn al vanaf vrijdag waardeloos. Streamlocks, rare focus en heel eenzijdig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:16 schreef M.Ritcher het volgende:
[..]
Ze hebben dit weekend een DJ ingehuurd in plaats van een regiseur
Leuke bezigheid therapie tochquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:19 schreef Ebinas het volgende:
En wat heb jij vandaag gedaan?
Ik heb steentjes teruggelegd.
Morgen mag ik weer
die meiden stralen het ook niet echt uit om te gaan dollen, stoeien enzoquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:16 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik denk dat ze het niet trekt zonder mannen waar ze tegenaan kan leunen
Natuurlijk kost het tijd, maar ze was enthousiast toen ze de koffers moesten pakken, helemaal door het dolle heen, heb haar ook zien lachen in de tub, ze is echt niet de hele tijd verdrietig, toch dolt ze niet met de meiden.
Als dit een week zo blijft houdt ze dat nooit vol
Moet d'r wel omlachen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:19 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Leuke bezigheid therapie toch
omdat ij het ook niet wetenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:17 schreef mario390 het volgende:
waarom zegt me niemand dat de
meiden op 1 zijn? en ik wacht
op de stream 2
Je kan toch zelf in de gaten houden doe ik ookquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:17 schreef mario390 het volgende:
op de stream 2
Alsof Thomas dat wel uitlokte in het beginquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die meiden stralen het ook niet echt uit om te gaan dollen, stoeien enzo
een ze heeft gisteren toch even lopen dollen met die meiden bij die deur en in bed.
en ja verdriet komt met vlagen ook he
Gewoon af en toe even wisselen van streamquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:17 schreef mario390 het volgende:
op de stream 2
Wij hebben eenzelfde soort paden in de tuin. En uiteraard hetzelfde probleem met de steentjes. Ook wit en zwart vlak naast elkaar... Ziet er allemaal heel strak en mooi uit.... zolang je elke dag doet wat Naomi nu doetquote:Op zaterdag 27 februari 2021 12:22 schreef Ebinas het volgende:
Namoi: In de categorie dingen die naomi thuis nooit zou doen.
Steentjes sorteren in een tuin
godverdomme
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |