quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voel je je dan veiliger?Zoey winnaar enzo. Glad ijs jij enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hey, wat kan ik zeggen... ik heb daar oog voorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey winnaar enzo. Glad ijs jij enzo.
We gaan het volgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey, wat kan ik zeggen... ik heb daar oog voor
Sommige vrouwtjes hebben liever niet dat je ze vrouwtjes noemtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vrouwtjes mogen uitslapen en de mannetjes morgenochtend om 7u gewekt xd
ja via de deur praten ze tot nu toe heeft BB niet ingegrepenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog niets teruggelezen, maar mogen de twee groepen wel kontakt met elkaar hebben ?
Dat doen ze om tegengewicht aan het NL-BE dingetje te geven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:38 schreef Blueheeler het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die de meidenstreams geen bal aan vind.
Gewoon niet leuk dat dit de jongens tegen de meisjes is geworden.
Vind dat helemaal niet zo verkeerd. Je ziet wel andere mensen bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doen ze om tegengewicht aan het NL-BE dingetje te geven.
Tja.
Eens!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat helemaal niet zo verkeerd. Je ziet wel andere mensen bij elkaar.
heej , dat is toevallig, op jouw stream is dat brood ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer van het verse brood. Dan maar tosti's morgen.
[ afbeelding ]
Jazeker! De chicktalk van rond 14.30 uur.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net pas thuis, nog iets de moeite waard om terug te zoeken van vandaag ?
De vrouwen hebben gezag nodig..een michel bijvoorbeeld. Dan was dit niet gebeurdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vrouwen hebben gezag nodig..een michel bijvoorbeeld. Dan was dit niet gebeurd
is dat zo groot dat het opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nou hier moeten we het dan mee doen
Als het op stream 2 was heb ik het zeker niet...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef Benny het volgende:
Jazeker! De chicktalk van rond 14.30 uur.
Zou je mij heel blij mee maken
is de broodbakmachine XXXLquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat zo groot dat het op
de vloer is?
Je bent aan het projecterenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vrouwen hebben gezag nodig..een michel bijvoorbeeld. Dan was dit niet gebeurd
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is dat niet Nikita op de brommert ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hoor ik?
Iemand staat bomen in een hakselaar te duwen midden in de nacht ????
Thomasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hoor ik?
Of een seriemoordenaar die ze door de hakselaar duwtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hoor ik?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
is dat niet Nikita op de brommert ?
Eigenlijk wel maar ze zullen hem morgen wel verschonen want het water stonk hoorde ik een van de dames vanavond zeggen.quote:
Zo hey!! Die kon er wat vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:46 schreef engine het volgende:
Ja dat zeker! Maar ik vond dat geen vervelende snurk...wel luid maar wel redelijk constant. Mensen die in van die schokken snurkenquote:
Zoey werkt een beetje tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat we met Naomi een prima feestje kunnen bouwen
Denk dat ze dat ook wel doen... voor de op bouw.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
Ik heb liever dat ze een paar dagen zo gescheiden blijven
Ik ook!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:52 schreef engine het volgende:
Ik heb liever dat ze een paar dagen zo gescheiden blijven
Er zit behoorlijk wat wijn in, dat scheeltquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:53 schreef odie22 het volgende:
dit is jill heel niet gewent om zo vroeg te gaan slapen, die is helemaal van slag
Ben ik nu echt de enige die dit daarnet opgevangen heeft?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:50 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat gebeurde er zo plots? Effe ruzie op de meidenkamer?
Ze deden effe heel venijn tegen mekaar, wat ik opving was:
"doe dan oordoppen in"
"mind your own business"
"zoek het uit"
Meer dan deze losse zinnen heb ik niet opgevangen![]()
Was volgens mij op stream 1quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Als het op stream 2 was heb ik het zeker niet...
Ben er pas net en zie slapende mensenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ben ik nu echt de enige die dit daarnet opgevangen heeft?
Let er dan niemand effe op![]()
Neequote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ben ik nu echt de enige die dit daarnet opgevangen heeft?
Let er dan niemand effe op![]()
Ja zoiets zou wel leuk zijnquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:53 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Denk dat ze dat ook wel doen... voor de op bouw.
En dan gaan ze ze voor dilemma's zetten.
..En komt de ware aard naar boven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niks mis met Zoeyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey is echt de grootste zeur en stook in het huis.
De hele week zat ze over iedereen zwart te praten, maar wel onopvallend genoeg waardoor anderen niet door hadden dat Zoey alles steeds opnieuw uit de context aan het halen was.
mannen laten het ook altijd zo staan onafgedekt op de aanrechtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie het probleem nietquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey is echt de grootste in het huis.
De hele week zat ze met iedereen gezellig te praten, maar wel opvallend genoeg waardoor anderen door hadden dat Zoey alles steeds opnieuw in de context probeerde te plaatsen.
Hoe?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:04 schreef Joyce-43 het volgende:
dat naomi zo in slaap kan vallen ongelovelijk
In bedquote:
Geen ideequote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En afdreppen?
< Vraag ik voor een vriend
Waarom wil die vriend dit weten?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:09 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En afdreppen?
< Vraag ik voor een vriend
quote:
Waarom niet?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
You don't ask frends "why?" .
Kom in Brabant zeggen!quote:
gewoon plat op der rugquote:
Ah! Dus 'ingerolen' is Geldersquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Trotse Gelderlander hier!
#GelderlandVrij
Oan’t moarnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:31 schreef odie22 het volgende:
was weer een spannende streamdag , oet moen
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:22 schreef mario390 het volgende:
volgens me houd zij de gitarre fout
[ afbeelding ]
Hier nog één.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Trotse Gelderlander hier!
#GelderlandVrij
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragement van Zoey met haar smerige badpak ook gevonden, geen behoefte aan neem ik aan ....
Yup had er een perfecte gif van🤣quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fragement van Zoey met haar smerige badpak ook gevonden, geen behoefte aan neem ik aan ....
Ze laat het ook gewoon even zien aan Liese en Naomi ...![]()
zij is gewoon linkshandigquote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:32 schreef Yolk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Liese familie van Paul McCartney?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:56 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Laatste uurtje lol vanavond op stream 1, De meiden hebben lol - deel 1 ......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klopt, dat zei hij ook echt bloedserieus. Eerlijk waar. Dat was helemaaaal niet met een kwinkslag.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:20 schreef Sunflower01 het volgende:
Dus Michel heeft de meiden gewoon laten winnen? Volgens hemzelf.
Wat een vreselijke vent is Michel.
Wat het ook is. Michel is nog steeds vreemd. En naar.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, dat zei hij ook echt bloedserieus. Eerlijk waar. Dat was helemaaaal niet met een kwinkslag.
De enigen die "naar" zijn zijn al die mensen hier die steeds Michel z'n acties en woorden absurd hard uit de context trekken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:39 schreef Sunflower01 het volgende:
[..]
Wat het ook is. Michel is nog steeds vreemd. En naar.
Het grootste voordeel aan dit alles is dat nominatietalk voorlopig vrijwel onmogelijk is want michel en nick zitten een hele week samen met de 2 die waarschijnlijk als eerstvolgende op hun hitlijst staan. En Naomi en Julie hebben toch ergens het besef dat Zoey onbetrouwbaar isquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:36 schreef Whuzz het volgende:
Ben de melige meidenclub wel zat ondertussen.
Meest matige stream-dag tot nu toe. (COS niet hoor! Top as ever!)
Hopen dat BB morgen wat actie brengt en deze complete faal oplost.
Tuste!
Deze week kan ze haar gedrag eens niet op Mike, Michel of Nick steken.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 00:00 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Zoey is echt de grootste zeur en stook in het huis.
De hele week zat ze over iedereen zwart te praten, maar wel onopvallend genoeg waardoor anderen niet door hadden dat Zoey alles steeds opnieuw uit de context aan het halen was.
Blijkbaar stond hij tegenover Liese dus ik geloof hem wel. En dit heeft niets te maken met seksisme en alles met het feit dat Michel bij bijna elke proef bij de beste was en Liese minder. Liese heeft wel andere sterktes maar dat is meer op sociaal gebied vind ikquote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:20 schreef Sunflower01 het volgende:
Dus Michel heeft de meiden gewoon laten winnen? Volgens hemzelf.
Wat een vreselijke vent is Michel.
ik wil hier nog het volgende aan toevoegen:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
De enigen die "naar" zijn zijn al die mensen hier die steeds Michel z'n acties en woorden absurd hard uit de context trekken.
Ik heb al zoveel gezien van Michel en hoe, wat ik zie, dan wordt neergeschreven op dit forum is gewoon belachelijk.
Echt, jullie doen naar, niet Michel
Ik krijg het idee dat mensen zijn humor niet snappen. Elke keer als hij een grap maakt lees ik het ergens terug alsof die het serious bedoelde.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
De enigen die "naar" zijn zijn al die mensen hier die steeds Michel z'n acties en woorden absurd hard uit de context trekken.
Ik heb al zoveel gezien van Michel en hoe, wat ik zie, dan wordt neergeschreven op dit forum is gewoon belachelijk.
Dat lijkt me sterk, want ik heb hem bijna een half uur tegen Nick horen praten over hoe stom het was dat die alle ballen had gemist terwijl hij normaal bijna nooit mist. Hij begreep er niks van.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 02:46 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Blijkbaar stond hij tegenover Liese dus ik geloof hem wel. En dit heeft niets te maken met seksisme en alles met het feit dat Michel bij bijna elke proef bij de beste was en Liese minder. Liese heeft wel andere sterktes maar dat is meer op sociaal gebied vind ik
een beroepsmilitair die geen bal kan vangen ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 04:29 schreef Aethyry het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk, want ik heb hem bijna een half uur tegen Nick horen praten over hoe stom het was dat die alle ballen had gemist terwijl hij normaal bijna nooit mist. Hij begreep er niks van.
Het was basketbal geloof ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 04:35 schreef Stargazing het volgende:
[..]
een beroepsmilitair die geen bal kan vangen ?
Tuurlijk was dat een grap.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:29 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Klopt, dat zei hij ook echt bloedserieus. Eerlijk waar. Dat was helemaaaal niet met een kwinkslag.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Nou Michel en nick hadden het over de proef. En Michel zei vannja maar vrouwen hebben veel minder spieren dus verzuren ook minder snel. Dat ging om het hangen aan die stang wat een van die meiden had gewonnen. En dat kwam ook nog omdat die maar 65 kilo woog en een ander meer. En dat hij de bal niet in basket kreeg snapte hij ook niet want in het leger had hij heel veel basketbal gespeeld. En zo gingen hij en nick maar door met zich schoon praten. Ik vind erken gewoon van joh die meiden waren beter we zijn verslagen ipv allemaal dingen aan te dragen als excuusquote:Op zaterdag 27 februari 2021 07:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Heb het idee dat er niet eens wordt gekeken en men een eigen interpretatie maakt van wat hier wordt geschreven.
Hoge bomen vangen veel wind zullen we maar zeggen.
Hij faalde kennelijk een keer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 04:43 schreef Stargazing het volgende:
laat ik het even anders stellen:
een beroepsmilitair/ marinier die niet genoeg reflexen/ anticipatievermogen heeft, die een bal niet (stevig genoeg) kan vasthouden?
of een beroepsmilitair die niet kan mikken?
dan vraag ik me af wie er zo gek was om hem op die missies te sturen.
Het was waarschijnlijk ook het slimst om de meiden te laten winnen anders hadden de mannen en BB er het laatste nog niet van gehoord.
Omdat je het twee keer vraagt!quote:
En Nick is de grootste leugenaar, vuile manipulator, in dit spel. (ik ben Belg)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Het is een snowflake BB.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:20 schreef lonneberga het volgende:
Tot nu toe valt dit arm rijk vies tegen,maar ik had niet anders verwacht,laffe BB
ik dacht het beginnt erst mandaagquote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:20 schreef lonneberga het volgende:
Tot nu toe valt dit arm rijk vies tegen,maar ik had niet anders verwacht,laffe BB
Je doet zelf naarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 01:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Die slapen in de andere slaapkamer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:56 schreef mario390 het volgende:
zijn de meiden daar geslapen waar
sonst de mannen slapen?
Ik had water brood of rijst verwacht ... maar nee dat durven ze waarschijnlijk niet met Nick ...want die gaat dan weer dreigen met koffers pakken ... zelfs het kaartspel durven ze niet af te pakken ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:20 schreef lonneberga het volgende:
Iets over 10 M&M'squote:
Team M & N dacht ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:58 schreef Hunter het volgende:
Mannen krijgen groentebouillon en zout als een extraatje
[..]
Iets over 10 M&M's
wie nu? de meiden in de meidenkamer?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:57 schreef engine het volgende:
[..]
Die slapen in de andere slaapkamer.
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 08:58 schreef Hunter het volgende:
Mannen krijgen groentebouillon en zout als een extraatje
[..]
Iets over 10 M&M's
Ja maar verder begreep ik er weinig van.quote:
Ja dat klopt. De jongens liggen in de slaapkamer waar Liese eerst sliep. Ze slaapt nu op de andere kamer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie nu? de meiden in de meidenkamer?
maar mike is toch in lieses bed gewezen.zei zij selfs
Toch blijft dat gelul ook irritant.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Mike is een onbetrouwbare hond, maar zonder hem zou die mancave een stuk saaier zijn.
Mogguh!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:02 schreef utopia2.0 het volgende:
Goedemorgen mensen. Ze worden wakker in dat huis 👌
En onverstaanbaar.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Toch blijft dat gelul ook irritant.
Dat word weer reikhalzend uitkijken naar boeiende streams idd.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:05 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mogguh!
Beloofd weer een spannende dag te worden!
- Wie zal er winnen met kaarten?
- Wie winst het spel "doe op de bank alsof je al dood bent"
- Welke dame begint het eerst wee over seks?
- Wie blijft het langst op de hometrainer?
Uiteindelijk beslissen Nick en Michel wat er gebeurd daar in die kamerquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:05 schreef engine het volgende:
[..]
Toch blijft dat gelul ook irritant.
Ik versta hem prima. Helaas.quote:
Ik woon in de buurt van Veghelquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:11 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vlaams is ook prima te verstaan maar dat dialect niet .. net als Julie onverstaanbaar.
Om het een beetje spannend te houden..quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
BB probeert te spinnen richting dat het misverstanden zijn en dat Mike een nieuwe kans verdiend. Niet dat hij een leugenachtige hond is.
[ afbeelding ]
ja liese bij julie en naomiquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:04 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat klopt. De jongens liggen in de slaapkamer waar Liese eerst sliep. Ze slaapt nu op de andere kamer.
kutvent daarquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
BB probeert te spinnen richting dat het misverstanden zijn en dat Mike een nieuwe kans verdiend. Niet dat hij een leugenachtige hond is.
[ afbeelding ]
Geen enkele moeite mee, alleen dat Frans gaat me te snel. Dat pak ik niet allemaal op.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:11 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Vlaams is ook prima te verstaan maar dat dialect niet .. net als Julie onverstaanbaar.
Ik woonde ooit als jonge meid even in Belgie, daar begreep ik van de meiden dat ze op school hamerde om ABN te praten. Algemeen Beschaafd Nederlands. Ik ben Amsterdamse en ik verstond ze dan ook prima, maar mij verstonden ze niet. Door de jaren heen heb ik mezelf aangeleerd om een zakelijke toon aan te kunnen slaan en prive is er de amsterdamse.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:11 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Ook uit Veghel ?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Geen enkele moeite mee, alleen dat Frans gaat me te snel. Dat pak ik niet allemaal op.
en gisteren over de meiden bezig dat het maar goed was dat de meiden niet daar zaten want die zouden niet zonder spiegel kunnenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:13 schreef snetje het volgende:
Nick kan zich niet scheren zonder spiegel anders scheert hij zich helemaal open ... er zal straks wel weer een spiegel geleverd worden ...
Qua uitspraken over Julie heeft hij groot gelijk ... laat Julie zelf maar eens in de spiegel kijken met wat zij heeft gedaan met haar binnenkomst ... Joey, Daan en Natalie een kut gevoel geven met dat ze er buiten niet mooi opstonden ... karma komt langs en nu is het Mike die haar er slecht doet opstaan? ... dat doet ze toch helemaal zelf met dat gekruip tegen Mich aan ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:11 schreef Li0nHeart het volgende:
[ afbeelding ]
moeten ze nu ook vegan ontbijten?quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:22 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Hummus van Naomi, schattig potje en together we support the planet zegt ze.
Geen Julie in de buurt om de spiertjes naar te flexenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:23 schreef Aethyry het volgende:
Ik vind het interessant dat normaal gesproken Michel als eerste z'n bed uit is, en nu ligt die er nog in!
Nee staat gevarieerd op tafel.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
moeten ze nu ook vegan ontbijten?
Geen vrouwen om uit te sloven met 20 push-upsquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:23 schreef Aethyry het volgende:
Ik vind het interessant dat normaal gesproken Michel als eerste z'n bed uit is, en nu ligt die er nog in!
Mike is een Brabander, geen vlaming.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:11 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Had het over Nick niet Mikequote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mike is een Brabander, geen vlaming.
De vrouwen waren gisteren blij dat de mannen er niet waren en deze week daardoor stemafspraakvrij zal zijnquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:26 schreef MissyZ het volgende:
Ik heb het idee dat de mannen beseffen dat stemafspraken maken met de dames wat lastig is zo. En dat hadden ze ook nog niet kunnen doen.
Ja. Standaard ochtendritueel in huize Whuzz is ook:quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:25 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Geen vrouwen om uit te sloven met 20 push-ups
Paraderen in zijn onderbroek heeft nu weinig zin. Geen badkamer met 10 camera's.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:23 schreef Aethyry het volgende:
dat geloof ik nickquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:25 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nee staat gevarieerd op tafel.
Nick zegt dat de ergste straf voor hem is dat ze niet met de hele groep zijn.
pumuckl-kleurquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:28 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Haarkleur van Matt matcht met de deken.
Ze had gister een paar hele mooie en leuke gesprekken met die meiden. Vooral met julie praat ze nu regelmatig.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:26 schreef Flow3r het volgende:
Maarrrrr...ook voor Jill moeilijk, niemand om op te springen of uit te dagen nu
ze moet ineens gesprekken gaan voeren![]()
Als de boel gescheiden blijft, dan gaan de dames allemaal op gevoel stemmen en zitten Zoey en Jill op de bankquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
De vrouwen waren gisteren blij dat de mannen er niet waren en deze week daardoor stemafspraakvrij zal zijn
Nee, Mike gaat eraan, en dankzij Jill ook Matt denk ik. Dan blijven N en M over met een club vrowenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als de boel gescheiden blijft, dan gaan de dames allemaal op gevoel stemmen en zitten Zoey en Jill op de bank
Die meiden hebben binnen kunnen kijken en ze gehoord in de waskamer dat ze eten aan het maken waren en dat roken ze ook. En ze weten dat er een douche is daar en warm water.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Als ze teruggaan gaan ze de meiden vanalles wijsmaken over de mancave.
Geen dekens
Koud water
Geen spiegels
Alleen kip en rijst
30 graden
Geen buiten.
Lachen.
Hij stelde voor om te sporten, maar de mannen hadden nog geen zin.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:23 schreef Aethyry het volgende:
Na een week met Mike zijn de mannen allemaal gebrainwashed en overtuigd van het feit dat Mike eerst het heelal heeft geschapen, toen de zon, de maan en de aarde, alvorens een keukenfranchise te starten.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:30 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Nee, Mike gaat eraan, en dankzij Jill ook Matt denk ik. Dan blijven N en M over met een club vrowen
Hebben die meiden onder de deur door geschoven, michel had letters geknipt om het woord kaarten te maken. Was heel goed gedaan van hem.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:30 schreef D. het volgende:
Ik hoorde ze gisteren in 'arm' trouwens zeggen dat ze wel zouden willen kaarten maar geen kaarten hadden.
Later zag ik ze kaarten.
Wel afzien hoor, daar in 'arm'
Zou een sanctie op moeten staanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben die meiden onder de deur door geschoven, michel had letters geknipt om het woord kaarten te maken. Was heel goed gedaan van hem.
Bij arm hoort koud water ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die meiden hebben binnen kunnen kijken en ze gehoord in de waskamer dat ze eten aan het maken waren en dat roken ze ook. En ze weten dat er een douche is daar en warm water.
hey leuk je weer terug te zienquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog niets teruggelezen, maar mogen de twee groepen wel kontakt met elkaar hebben ?
Nick nam ze ook mee naar de slaapkamer ... bang dat ze werden afgepakt ... ik zeg ook inleveren die handel weer ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hebben die meiden onder de deur door geschoven, michel had letters geknipt om het woord kaarten te maken. Was heel goed gedaan van hem.
Tijd voor een sanctie .. voor beide groepen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo dom zijn ze echt niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Na een week met Mike zijn de mannen allemaal gebrainwashed en overtuigd van het feit dat Mike eerst het heelal heeft geschapen, toen de zon, de maan en de aarde, alvorens een keukenfranchise te starten.
En dan stemmen ze allemaal met Mike mee
Ja! Ruilen! ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:35 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Tijd voor een sanctie .. voor beide groepen.
Torens van Babel. Niet verwacht van Jill.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:35 schreef Koos1958 het volgende:
Jill heeft met logica dus gewonnen van Mike,
Was geen datum genoemd, enkel 'komende week'quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:36 schreef mario390 het volgende:
kann me jemand vertelen waarom arm en rijk
al lopt?
het was toch vor mandaag geplant?
Ik zie niets raarder dan normaal. Die's altijd al niet hemelaal normaal geweest.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe. Niet okee die dame. Ik zag het eerst niet. Maar nu zonder de kerels doet ze raar.
Geeft steken onder water. Rare vibe geeft ze af.
Is toch logisch dat mannen dat uitrekenen want dan weten ze wanneer zo ongeveer de vrouw in een monster verandertquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:41 schreef Whuzz het volgende:
De meiden snappen niet dat BB aan Jill vroeg hoe het met haar menstruatie was en vinden het creepy
Misschien omdat de vorige "ronde" nogal in de soep liep en ze uiteindelijk in het ziekenhuis belandde
En hoezo is dat nou weer creepy? Zoey staat vol trots een badpak met bloed aan de camera te showen, maar als met om medische redenen naar een menstruatie vraagt is dat "creepy"
maar daarnaast vinden ze zijn gedrag ook een beetje creepyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:42 schreef Koos1958 het volgende:
Ze vinden matt een hele lieve jongen en hebben respect van wat Matt doet op zijn 20 jaar. Dat hij voor zijn ouders zorgt en voor zijn zusje.
Het ging erover dat Matt dat aan haar vroeg.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:41 schreef Whuzz het volgende:
De meiden snappen niet dat BB aan Jill vroeg hoe het met haar menstruatie was en vinden het creepy
Misschien omdat de vorige "ronde" nogal in de soep liep en ze uiteindelijk in het ziekenhuis belandde
En hoezo is dat nou weer creepy? Zoey staat vol trots een badpak met bloed aan de camera te showen, maar als met om medische redenen naar een menstruatie vraagt is dat "creepy"
Dat is het ook richting Jill.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:43 schreef danilel het volgende:
[..]
maar daarnaast vinden ze zijn gedrag ook een beetje creepy
Haha, dat is één reden jaquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is toch logisch dat mannen dat uitrekenen want dan weten ze wanneer zo ongeveer de vrouw in een monster verandert
Matt vroeg dat niet BB en dat vonden ze creepyquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:41 schreef Whuzz het volgende:
Niet de mannen maar BB vroeg het.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:43 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Is toch logisch dat mannen dat uitrekenen want dan weten ze wanneer zo ongeveer de vrouw in een monster verandert
Ik meen dat het om BB ging.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Het ging erover dat Matt dat aan haar vroeg.
dann is van gisteren al te vroegquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:42 schreef D. het volgende:
[..]
Was geen datum genoemd, enkel 'komende week'
Ja hoor. BB had het ook aan Jill gevraagd in de Dagboekkamer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik meen dat het om BB ging.
Maar goed, als Matt dat aan haar vroeg, vind ik dat juist heel volwassen van hem. Er wordt door de dames altijd geroepen dat mannen eens moeten ophouden met dat taboe rond menstruatie.
Weet je hoe dat taboe in stand blijft? Door een man die er naar vraagt meteen als een "creep" weg te zetten.
Is de week eerder ingegaanquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann is van gisteren al te vroeg
Dat doet ze al de hele tijd. Niet te vertrouwen. Is zich nu aan het inlikken bij de vrouwen. Heeft ze eerst 2 weken links laten liggen.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
Zoe. Niet okee die dame. Ik zag het eerst niet. Maar nu zonder de kerels doet ze raar.
Matt vroeg dat echt op de Matt manier. Zonder enige aanleiding 'Jill, ik hoop oprecht dat het weer wat beter gaat met je menstruatie.'quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik meen dat het om BB ging.
Maar goed, als Matt dat aan haar vroeg, vind ik dat juist heel volwassen van hem. Er wordt door de dames altijd geroepen dat mannen eens moeten ophouden met dat taboe rond menstruatie.
Weet je hoe dat taboe in stand blijft? Door een man die er naar vraagt meteen als een "creep" weg te zetten.
Ach, hij zal het vast op een wat lompe manier gevraagd hebben, maar als je weet dat iemand door een probleem met haar menstruatie in het ziekenhuis is beland vind ik het niet creepy.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:49 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Matt vroeg dat echt op de Matt manier. Zonder enige aanleiding 'Jill, ik hoop oprecht dat het weer wat beter gaat met je menstruatie.'
Zou kunnen, maar in het gesprekje van daarnet ging het echt over Matt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:46 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja hoor. BB had het ook aan Jill gevraagd in de Dagboekkamer.
waar heb jij gehoord dat het voor maandag gepland wasquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:36 schreef mario390 het volgende:
kann me jemand vertelen waarom arm en rijk
al lopt?
het was toch vor mandaag geplant?
Ja, voor mij ook.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:54 schreef Rhosyn het volgende:
Bah..Naomi heeft naar die enge filmpjes over de slechte behandeling van dieren gekeken. Best dapper.
Voor mij is de titel en omschrijving al genoeg...![]()
![]()
yep yep in de game room kunnen ze da zienquote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:55 schreef schizolientje het volgende:
Kunnen de mannen uberhaupt zien of het licht is buiten?
Ze zijn gewoon nare dingen aan het roeptoeteren zodat ze met een gerust geweten deze bewoner kunnen nomineren ...quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach, hij zal het vast op een wat lompe manier gevraagd hebben, maar als je weet dat iemand door een probleem met haar menstruatie in het ziekenhuis is beland vind ik het niet creepy.
Ja, dat vind ik al vanaf het begin.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:42 schreef Rhosyn het volgende:
En de deur van de voorraadkamer is van melkglas, dus daar kunnen ze het ook aan zien.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:57 schreef tasebi het volgende:
[..]
yep yep in de game room kunnen ze da zien
Ja, er zit een buitendeur in de voorraadkamer.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:55 schreef schizolientje het volgende:
Kunnen de mannen uberhaupt zien of het licht is buiten?
Er wordt in de cos heel veel onzin neer gezet. Cossers lezen niet goed of quoten verkeerd. En dan gaan mensen daar verder op door en is het waarheid.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
waar heb jij gehoord dat het voor maandag gepland was
Ja en daarom denk ik dat Nick op zichzelf gaat stemmen. Want ja dat was ook de reden om voor thomas en jill te stemmen ;-)quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:49 schreef Rhosyn het volgende:
Zonder vrouwen in de buurt blijven al die mannen in hun bed liggen. Alle vier liggen ze strak onder dekens te praten.![]()
Of zal het aan de omgeving liggen.
Bij de eerste persoon moet je een middagje op je neefje passen en bij de 10e ben je zelf bevallen van een roodharige 3ling en een nachtkastje!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er wordt in de cos heel veel onzin neer gezet. Cossers lezen niet goed of quoten verkeerd. En dan gaan mensen daar verder op door en is het waarheid.![]()
Het is hier soms net zo;n doorgeef spel. Iemand verteld iets aan 1 persoon en die lult dat weer door aan 1 en 10 personen later is het verhaal anders.
Best vermoeiend af en toe ja. Veel mensen snappen ook grappen of sarcasme van de bewoners niet. Net als gisteren dat er wordt gezegd "Pfff Michel wat een lul. Hij zegt dat hij expres de vrouwen heeft laten winnenquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er wordt in de cos heel veel onzin neer gezet. Cossers lezen niet goed of quoten verkeerd. En dan gaan mensen daar verder op door en is het waarheid.![]()
Het is hier soms net zo;n doorgeef spel. Iemand verteld iets aan 1 persoon en die lult dat weer door aan 1 en 10 personen later is het verhaal anders.
Denk dat ze zeker Mike erop willen hebben, michel en nick vroegen zich wel gistermiddag in de slaapkamer af of Matt wel genoeg aanhang had om Mike weg te spelen. Michel zei dat Matt wel de fanbase van Jill achter zich krijgt.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 09:57 schreef snetje het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon nare dingen aan het roeptoeteren zodat ze met een gerust geweten deze bewoner kunnen nomineren ...
quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:04 schreef Ireth het volgende:
[..]
Bij de eerste persoon moet je een middagje op je neefje passen en bij de 10e ben je zelf bevallen van een roodharige 3ling en een nachtkastje!
Ook veel onzekere mensen hier die zich graag afzetten tegen iemand die zo stevig in zijn schoenen staatquote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Best vermoeiend af en toe ja. Veel mensen snappen ook grappen of sarcasme van de bewoners niet. Net als gisteren dat er wordt gezegd "Pfff Michel wat een lul. Hij zegt dat hij expres de vrouwen heeft laten winnen", terwijl als je het zelf gezien hebt het overduidelijk een grap was met een dikke knipoog. Maar dát wordt er niet bijgezet.
Michel en Nick hebben het er wel over gehad dat de vrouwen door dingen in het voordeel waren zoals het niet verzuren van spieren met proeven enzo. En dat van het express laten winnen was inderdaad een geintje. Maar ze waren wel wat zuur dat de vrouwen op het eind hadden gewonnen van ze.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Best vermoeiend af en toe ja. Veel mensen snappen ook grappen of sarcasme van de bewoners niet. Net als gisteren dat er wordt gezegd "Pfff Michel wat een lul. Hij zegt dat hij expres de vrouwen heeft laten winnen", terwijl als je het zelf gezien hebt het overduidelijk een grap was met een dikke knipoog. Maar dát wordt er niet bijgezet.
Dat bedoel ik.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik denk dat Matt het vooral moet hebben van de mensen die het niet heel veel kan schelen wie weg of wie blijft maar dan toch gaan voor Matt blijven omdat hij liever is dan Mike. En hij zorgt voor zijn ouders.quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat ze zeker Mike erop willen hebben, michel en nick vroegen zich wel gistermiddag in de slaapkamer af of Matt wel genoeg aanhang had om Mike weg te spelen. Michel zei dat Matt wel de fanbase van Jill achter zich krijgt.
Namen en rugnummers!quote:Op zaterdag 27 februari 2021 10:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Zijn er een aantal die alleen cossen niet kijken en dan alles interpreteren zoals het ze zelf uitkomt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |