quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Voel je je dan veiliger?Zoey winnaar enzo. Glad ijs jij enzo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Hey, wat kan ik zeggen... ik heb daar oog voorquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoey winnaar enzo. Glad ijs jij enzo.
We gaan het volgen.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hey, wat kan ik zeggen... ik heb daar oog voor
Sommige vrouwtjes hebben liever niet dat je ze vrouwtjes noemtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
De vrouwtjes mogen uitslapen en de mannetjes morgenochtend om 7u gewekt xd
ja via de deur praten ze tot nu toe heeft BB niet ingegrepenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb nog niets teruggelezen, maar mogen de twee groepen wel kontakt met elkaar hebben ?
Dat doen ze om tegengewicht aan het NL-BE dingetje te geven.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:38 schreef Blueheeler het volgende:
Ik was al bang dat ik de enige was die de meidenstreams geen bal aan vind.
Gewoon niet leuk dat dit de jongens tegen de meisjes is geworden.
Vind dat helemaal niet zo verkeerd. Je ziet wel andere mensen bij elkaar.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat doen ze om tegengewicht aan het NL-BE dingetje te geven.
Tja.
Eens!!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:40 schreef engine het volgende:
[..]
Vind dat helemaal niet zo verkeerd. Je ziet wel andere mensen bij elkaar.
heej , dat is toevallig, op jouw stream is dat brood ookquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer van het verse brood. Dan maar tosti's morgen.
[ afbeelding ]
Jazeker! De chicktalk van rond 14.30 uur.quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Net pas thuis, nog iets de moeite waard om terug te zoeken van vandaag ?
De vrouwen hebben gezag nodig..een michel bijvoorbeeld. Dan was dit niet gebeurdquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef Tourniquet het volgende:
Jammer van het verse brood. Dan maar tosti's morgen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vrouwen hebben gezag nodig..een michel bijvoorbeeld. Dan was dit niet gebeurd
is dat zo groot dat het opquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:41 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
nou hier moeten we het dan mee doen
Als het op stream 2 was heb ik het zeker niet...quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef Benny het volgende:
Jazeker! De chicktalk van rond 14.30 uur.
Zou je mij heel blij mee maken
is de broodbakmachine XXXLquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat zo groot dat het op
de vloer is?
Je bent aan het projecterenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
De vrouwen hebben gezag nodig..een michel bijvoorbeeld. Dan was dit niet gebeurd
quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
is dat niet Nikita op de brommert ?quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hoor ik?
Iemand staat bomen in een hakselaar te duwen midden in de nacht ????
Thomasquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hoor ik?
Of een seriemoordenaar die ze door de hakselaar duwtquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Wat hoor ik?
Natuurlijk!quote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:46 schreef odie22 het volgende:
[..]
is dat niet Nikita op de brommert ?
Eigenlijk wel maar ze zullen hem morgen wel verschonen want het water stonk hoorde ik een van de dames vanavond zeggen.quote:
Zo hey!! Die kon er wat vanquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:46 schreef engine het volgende:
Ja dat zeker! Maar ik vond dat geen vervelende snurk...wel luid maar wel redelijk constant. Mensen die in van die schokken snurkenquote:
Zoey werkt een beetje tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2021 23:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik denk dat we met Naomi een prima feestje kunnen bouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |